Pereiti prie turinio

JEEP WJ 4.7L PERDARYMO PROJEKTAS


miroslavasr

Rekomenduojami pranešimai

Sugalvojau patalpinti ir savo JGC nuotraukas, perdarymus, informacija apie tai ir panasiai.

Gal kazkam bus idomu, gal kazkam tai bus nauju ideju pradzia :-)

 

Aprasymas:

1. JEEP GRAND CHEROKEE 1999m. (JAV variantas).

2. Variklis 4.7L.

3. Greiciu deze 545RFE

4. Paskisrtymo deze NV242HD.

5. Kardanai su dvigumomis kryzmemis nuo paskirstymo dezes puses.

6. Galinis tiltas DANA44HD su Vari-Loc. Priekinis tiltas DANA30 su Vari-Loc

7. Tiltu perdavimo skaicius 4.11

8. Spyruokles IronMan HD. Amortizatoriai priekis dujiniai Monroe Sensa-Trac su spyruoklemis.

    Amortizatoriai galiniai GORANCHO9000XL ir Iron Man.

9. Ratlankiai 15" su soniniu padangos laikikliu (beadlock).

10. Padangos Maxxis Creepy Crawler 35x12.5x15 (reali ismera 34.8x13.5x15).

11. 4 link lift. Svirtys savos gamybos su pilnaviduremis ivoremis (priekis ir galas).

      Priekinis tiltas pastumtas i prieki ~5cm, galinis atgas ~2cm

 

Pridedu nuotraukas. Pradedu nuo isvaizdos.

 

 

post-13042-0-26077300-1535286764_thumb.jpg

post-13042-0-37494900-1535287577_thumb.jpg

post-13042-0-37275900-1535287583_thumb.jpg

post-13042-0-83214800-1535287592_thumb.jpg

post-13042-0-74810500-1535287599_thumb.jpg

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 156
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Apie varikli.

Stebuklu nera. Vienas kitas pakeitimas:

1. Benzininiai purkstukai pakeisti i Ford'inius, 4 skyliu.

2. Sportinis filtras tiesiai ant sklendes del vietos taupymo.

3. Ismetimo sistema: Ispjautas katalizatorius, duslintuvas S10.

4. Termostatas 82C.

5. Atjungtas kondicionieriaus kompresorius. Dirzo kelias pakeistas, kad nesuktu kompresoriaus.

6. Dujine iranga:

      Purkstukai HANA.

      Du reduktoriai OMVL DREAM HP (1.7bar, 220kW). Bendras spaudimas 2.2bar, spaudziant dugna vazevimo metu,

      nukrenta iki 1.9bar.

      Du filtrai su korpusu nuosedoms ir vienas paprastas vietoje trisakio.

7. Ispletimo bakelio vieta pakeista. Laikinai sumontuota kaip matosi nuotraukoje. Dar nezinau ar liks cia.

 

post-13042-0-10382900-1535291447_thumb.jpg

post-13042-0-80600500-1535291452_thumb.jpg

post-13042-0-65557700-1535291458_thumb.jpg

post-13042-0-71007400-1535291465_thumb.jpg

post-13042-0-34507200-1535291473_thumb.jpg

post-13042-0-51614100-1535291479_thumb.jpg

post-13042-0-81478900-1535291487_thumb.jpg

post-13042-0-92395800-1535291493_thumb.jpg

post-13042-0-05301100-1535291500_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia originaliai nv242hd buvo? Ir koks skirtumas tarp sios ir nv247?

Buvo nv247 ir sekmingai su ja vazinejau. Jokiu blogybiu nebuvo, keiciau tepalus ir filtrus.... ir viena diena sugalvojau, kad noriu nv242 ideti. Norejau

4x4Full-Time. Noras atsirado greitai o va dezes reikejo ieskoti. Europoje neradau. Gal ir butu jeigu per kokios Lenkijos, Vokietijos srotus ieskociau bet tai uztruktu labai ilgai. Net jau galvojau deti nv242J, jos visiskai pakaktu 4.7l varikliui pagal galinguma.

Netycia suradau JAV per ebay. Atsisiunciau deze ir kartu guoliu, rebuoksliu komplekta. Pries dedant pakeiciau viska. Guoliai Japoniski.

Tada liko dar viena problema - GALINIS KARDANAS. NV247 turi 27 slicus o cia 32. Kadangi neradau galinio standartinio o gal tai ir gerai, uzsakiau JAV pas Oliveri. Paprase tik ilgio, pagamino ir issiunte per 3 dienas. Balansavimui garantija iki 100MPH, kryzmes su maslionkemis ir nuo dezes puses dviguba.

Uztenka istorijos...

 

Kokie skirtumai? Pradesiu, kad 4Lo rezimu skirtumu jokiu :D

O va 4Full-Time per slidu pavirsiu tikrai geriau. Ziema pasiteisino.

Bbet tik jeigu eksperimentuoti ir atidziai ieskoti skirtumu.

Normaliai vaziuojant nv247 gerai veikia ir jokiu problemu.

2WD rezimo neijungiu (buna uzeina bet labai retai).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niekaip nesuprantu sio auto paskirties , nei i miska nei po miesta su tokiu vazinet ?

ir miske gerai vaziuoja nes pilnai uztenka pakabos vaiskciojimo ir po miesta gerai vaziuoja.Ant kelio gerai stovi, Ratai subalansuoti i 0, kardanai subalansuoti, tiltai sutvakyti.  Jokiu musimu, vibraciju dabar nera. 140km/h be problemu. Bet darbo buvo.

Tegul neklaidina pipildomi amortikai :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.