Pereiti prie turinio

Jeep Grand Cherokee WK/WH 3,0 CRD nuomonės potyriai


turcinas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 122
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Idomu kokis cia vaziavimo stilius kad tik tiek rija.

o tai kiek jis turi naudoti? Noredamas sutaupyti, tikrai tureciau kaip, uzmiestyje retai kada vaziuoju leistinu greiciu ir mieste nevengiu ant sankryzu uzspausti. Sanaudos tikrai realios, kiekviena karta pilu pilna baka ir pasiskaiciuoju pagal nuvaziuotu km skaiciu. Gavau ji pries metus, turiu visus kuro cekius su uzrasytais pravaziuotais km. dar priedo nevertinu, kad spidometras parodo apie 2% maziau, nei realiai nuvaziuota.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, maniškis, 5.7 (ratai standartiniai), miesto rėžimu žiemą 25 l/100km dujų, labai jaučiasi ant kuro sąnaudų kai oras atšąlą. Bet čia daugoka, nes dar reikia išsigaudyt, viena variklio pusė 5% daugiau kuro ryja nei kita, kažkur matomai vakuumą gaudo, arba duslintuvas prieš O2 sensorius prakiuręs. Reikia išvalyt gazo sklendę ir oro srauto matuoklį. Ir turėtų tie procentai pasitvarkyt.

 

Šiuo metu man 100 km kainuoja 12.50 eur. Tai gaunasi, jog pigiau nei 3.0 CRD :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sveiki, jeep wk su 3.7 benzininiu varikliu:

1. AR nekaprizingi šitie varikliai?gal turi kokių igimtų ligų?į ką vertėtų atkreipt dėmesį?

2.kokios realios kuro sąnaudos su standart ratais?

3. Kaip jų greičių dėžės?Dažniausiai pasitaiko LAREDO komplektacijo,kurie,kaip pastebėjau,neturi palėtintojo. ar laiko su 32 ratais?

4.ar turi kokias blokiruotes, kaip varilokus,ar per abs?

Redagavo mielks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

WK 3.7 yra arba Quadra-Trac I su NV140 paskirstymo deze arba Quadra-Trac II su NV245 paskirstymo deze.

Jeigu NV245 - paletintojas yra, jeigu NV140 - paletintojo nera. Abi dezes turi 48/52 momento dalinima.

Tiek Quadra-Trac I tiek Quadra -Trac II neturi blokiruociu tiltose. Ratu blokavimas atliekamas naudojant kaladeles ;)

 

Greiciu deze - Daimler-Benz 5G-Tronic W5A580.

 

Tiek is mano puses.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo savęs pridėsiu, kad 3.7 variklis ir taip dusulių dusulys, papiktintus ratus uždėjus visai nebevažiuotų.

Kuro sąnaudos realiomis sąlygomis nuo 5.7 menkai skiriasi. Tad geriau paieškoti su 5.7 varikliu - ir važiuos normaliai, ir komplektacija jau bus normali tiek salono, tiek važiuoklės ;)

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai neapsimoka pirkti nei 3.7, nei 4.7 motorų, kuro sunaudoja nuo 1 iki 2 litrų 100 km mažiau negu 5.7 motoras. Aiškų, aptarnavimas truputi brangesnis 5.7, nes žvakių pvz. reik 16, tepalai tik 5W20, nes kitaip neveiks cilindrų atjungimas. Bet komplektacija tikrai geresnė bus nei 3.7 ar 4.7. Plius 5.7 daugumoje su Quadra-drive 2 eina, tai ir blokiruotės yra. Tik va 5.7 sunku rast... Sau aš ilgau ieškojau.. Jau svarsčiau 4.7 motoru imt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai neapsimoka pirkti nei 3.7, nei 4.7 motorų, kuro sunaudoja nuo 1 iki 2 litrų 100 km mažiau negu 5.7 motoras. Aiškų, aptarnavimas truputi brangesnis 5.7, nes žvakių pvz. reik 16, tepalai tik 5W20, nes kitaip neveiks cilindrų atjungimas. Bet komplektacija tikrai geresnė bus nei 3.7 ar 4.7. Plius 5.7 daugumoje su Quadra-drive 2 eina, tai ir blokiruotės yra. Tik va 5.7 sunku rast... Sau aš ilgau ieškojau.. Jau svarsčiau 4.7 motoru imt.

Buvo variantu su 4.7L varikliu, kuriuo galia 305 arkliu, ten irgi 16 zvakiu :) Bet surasti neimanoma :D Sitas variklis populiaresnis RAM'ose buvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Šiandien žiūrėjau vieną varianą ir susidūriau su problemike, nei aš nei pardavėjas nesugebėjom ijungti razdatkės N padėties.

Kaip ijūngti razdatkės N padėtį? Instrukcijoj randu:

1. Ijungti degimą

2. Nuspausti ir laikyti stabdžio pėdalių.

3. Dėžės rankeną perstatyti į N padėtį.

 

O dabar įdomiausia:

 

Нажмите какимнибудь предметом (например, ручкой) на

выключатель режима N (Нейтраль) раздаточной коробки и

удерживайте его в нажатом положении 4 секунды.

 

Kur tas vikliučiatėlius gyvena? Ar čia ta pati rankenėlė kuri ijungia 4Lo padėtį?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten tokia maza knopke kuria paspausi tik su tusinuku ar dantu krapstuku.cia is user manual

Key ON, engine off.

2. Vehicle stopped, with foot on brake.

3. Place transmission in N (Neutral).

4. Hold down N (Neutral) “pin” switch (with a pen, etc.)

for 4 seconds until the LED lamp by the switch starts to

blink indicating shift in progress. Lamp will stop blinking

(stay on solid) when Neutral shift is complete. A “4WD

SYSTEM IN NEUTRAL” message will display on the

EVIC (Electronic Vehicle Information Center). Refer to

“Electronic Vehicle Information Center (EVIC)” in Sec-

tion 4 of this manual. (See page 187 for more informa-

tion.)

Redagavo Incu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Ar 3.0 dyzeliuj veikia 3-jų raktelio pasukimų diagnostika?(aktualiausias klausimas,du variantus žiūrėjau,nei vienam Klaidų skaitymas nesuveikė)

 

2. Kaip zapaskės nuleidimo mechanizmas veikia?kaip zapaske ištraukt išpo šiknos?

 

Kolkas tiek. Bet įtariu klausimų dar bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane neveikia irgi tai nz kaip cia yra ar turi veikti ar ne.zapaske tai atsidarai bagazinei dangti ir ten yra skyle.uzdedi rakta kuris yra prie domkrato komplekto ir atsukineji o zapaske leidziasi ant troso zemyn

Redagavo Incu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.