Pereiti prie turinio

Jeep Grand Cherokee WK/WH 3,0 CRD nuomonės potyriai


turcinas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 122
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Cia sioks toks palyginimas su WJ: http://www.wkjeeps.com/wk_specs.htm

 

Asmeniskai man jeigu kalbant apie standarta:

  Isore patinka labiau naujiesnio modelio, kuris nuo 2008m. (kalbant apie prieki).

  Salonas ispudzio nepadare :-( WJ'to salonas malonesnis, jaukesnis.

  Varyklis 5.7l (teko isbandyti) - Malonu..... :-) Resursas didelis ir kaip visada paprastas.

  Pakaba priekyje nepriklausoma ir galimybes mazesnes. Gale tiltas.

  Sistema Quadra-Drive 2 geras daiktas. NV245 deze (tai 242 ir 247 hibridas), FULL TIME. Reduktoriuose blokiruotes. Jeigu priziuri, veikia ilgai.

  Daug Off-Road ir Performance tiuningo.

 

 3.0CRD neteko bandyti nei kazko girdeti ta tema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ruošiuosi pirkti Jeep Grand Cherokee WK su 3,0 crd dyzeliu. Gal turite ptirties kokie būna niuansai ir į ką atkreipti dėmesį, ar kokios jų ligos.

 

Pasidalinkite patirtim.

Ką tikrint perkant (minusai) -  pas beveik visus neveikia parktronikai, padangų slėgio davikliai, bagažinės ir bagažinės stiklo amortikai, nešviečia visa centrinė konsolė, neveikia palėtintojas, suplyšusi vairuotojo sėdynė, nutrintas vairas, durniuoja arba visai neveikia gamyklinis magnetofonas, kiauras liuko drenažas (tikrinasi žiūrint ar surudyję priekinių sėdynių tvirtinimai), variklio kolektoriaus tarpinės sisioja, ūžia priekinis tiltas prie greičio apie 90-100 km/h, suplyšę priekinio tilto reduktoriaus sailentblokai............ ir bet kuris iš šitų defektų remontuojasi laaabai nepigiai....... 

toliau visos kitos bėdos standartinės kaip ir kitų automobilių  :D  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tikrint perkant (minusai) -  pas beveik visus neveikia parktronikai, padangų slėgio davikliai, bagažinės ir bagažinės stiklo amortikai, nešviečia visa centrinė konsolė, neveikia palėtintojas, suplyšusi vairuotojo sėdynė, nutrintas vairas, durniuoja arba visai neveikia gamyklinis magnetofonas, kiauras liuko drenažas (tikrinasi žiūrint ar surudyję priekinių sėdynių tvirtinimai), variklio kolektoriaus tarpinės sisioja, ūžia priekinis tiltas prie greičio apie 90-100 km/h, suplyšę priekinio tilto reduktoriaus sailentblokai............ ir bet kuris iš šitų defektų remontuojasi laaabai nepigiai....... 

toliau visos kitos bėdos standartinės kaip ir kitų automobilių  :D  :D

Ej ej ej!!!! Kam taip apie savo modeli. Juokauju aisku :-)  :-)

Padangu sle davykliai neveikia nes skirti ~5metams. Tai visu masinu problema. Net ne problema o tiesiog barerijos issikrauna.  O kadangi i Lietuva atvaziuoja jau naudodos dauguma... Taip ir yra :)  Su amortikais irgi ta pati istorija. Neturejau dar masinos, kad amortikai laikytu visa jos tarnavimo laika :)

Del varyklio kolektoriaus tarpynes tai 3.0 CRD ar apskritai? Bent jau 5.7 kiek turejau reikalu, tokios bedo nebuvo.

O del priekiniu tiltu uzimo tai visi zinome kodel :) Reikalingas tinkamas reguliavimas keician guolius, tinkamas tepalas ir priedas jeigu blokiruote. Masinos ne naujos, guoliai keisti ir daznai nereguliuoja kaip priklauso.

 

Is tikro tai standartines problemos nenauju masinu. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ej ej ej!!!! Kam taip apie savo modeli. Juokauju aisku :-)  :-)

Padangu sle davykliai neveikia nes skirti ~5metams. Tai visu masinu problema. Net ne problema o tiesiog barerijos issikrauna.  O kadangi i Lietuva atvaziuoja jau naudodos dauguma... Taip ir yra :)  Su amortikais irgi ta pati istorija. Neturejau dar masinos, kad amortikai laikytu visa jos tarnavimo laika :)

Del varyklio kolektoriaus tarpynes tai 3.0 CRD ar apskritai? Bent jau 5.7 kiek turejau reikalu, tokios bedo nebuvo.

O del priekiniu tiltu uzimo tai visi zinome kodel :) Reikalingas tinkamas reguliavimas keician guolius, tinkamas tepalas ir priedas jeigu blokiruote. Masinos ne naujos, guoliai keisti ir daznai nereguliuoja kaip priklauso.

 

Is tikro tai standartines problemos nenauju masinu. :)

Tokias atmazkes aš girdėjau iš perekūpų kai važinėjau apžiūrinėt "šrotų paradą" ir rinkausi sau mašiną
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As asmeniskai karts nuo karto pasvarstau apie naujesni modeli, bet tik su 5,7 varikliu. Kaip sake Miroslavas, galingas, ilgaamzis ir paprastas. O dar su dujomis ir pigiau vaziuosi. Nuo kazkuriu metu jie ejo su sistema, kuri atjungia puse cilindru kai nereikia. Dyzeliais, ypac senais common rail'ais labai jau nepasitikiu, nes gali ant pinigo gerai papulti. Plius nenoriu buti tas, paskui kuri vaziuot nieks nenori, nes smirda ir duma meta(tokiu laaabai daug). Vienas minusas, o kam gal ir pliusas, tai nepriklausoma priekine pakaba. Nors jei nori, yra lift komplektu, kad galima 37 padangas isideti. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokias atmazkes aš girdėjau iš perekūpų kai važinėjau apžiūrinėt "šrotų paradą" ir rinkausi sau mašiną

Tai ne atmazkes o standartiniai dalykai.

Is tavo isvardintu tai elektronikos problemos pasitaiko daznai ir tai teko girdeti.

Kas liecia ratu daviklius, bagazines, kapoto amortikus, sutik tai standartiskai gendandcios detales, kurias reikia keisti. Galima rasti internete kiek laiko (dazniausiai km arba metaus nurodo) ratu davykliu baterijos. Kartais 8 metus duoda garantijos bet kai daug vaziuoju tai jokiais budais 8 metus nepratemps.

 

Del reduktoriaus, kad priekinis uzia...Taip pat kaip sako, kad WJ priekinis tiltas irgi uzia. Tik del meistru kreivu ranku uzia. Dar per ~8 metus su WJ'tu, ne karto jis neuze. O keiciau ir poras nes 4.11 dejau ir guolius jau du kartus (karta kai nupirkau ir karta su poromis kartu).. Tiek priekis tiek galas ir jokio uzimo kai gerai sureguliuja ir tinkamas tepalas  :)

 

Neveikia paletintojas tai turi omenyje neisijungia?

 

Remontas standartiskai. Ratu davykliu kainos visu Dodge, Chrysler, Jeep kainos vienodos Pvz. "Made in UK" (ne Kinija), visas komplektas 60Eur,

Bagazines, jos dangcio, kapoto amortikus pagal ilgi pilna parinkti, reduktoriaus guoliai kaip ir kekvienos masinos kainas turi.

Reduktoriaus sailentblokai ne kosmosa kainuoja.

 

Tik elektronika paveda, daug apie tai raso.

 

Perekupai taip sako nes kaip tik jie atvaro davazinetas masinas, kuriose tikrai viskas atitarnavo ir laikas keisti. Tokias masinas pasirenka :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As asmeniskai karts nuo karto pasvarstau apie naujesni modeli, bet tik su 5,7 varikliu. Kaip sake Miroslavas, galingas, ilgaamzis ir paprastas. O dar su dujomis ir pigiau vaziuosi. Nuo kazkuriu metu jie ejo su sistema, kuri atjungia puse cilindru kai nereikia. Dyzeliais, ypac senais common rail'ais labai jau nepasitikiu, nes gali ant pinigo gerai papulti. Plius nenoriu buti tas, paskui kuri vaziuot nieks nenori, nes smirda ir duma meta(tokiu laaabai daug). Vienas minusas, o kam gal ir pliusas, tai nepriklausoma priekine pakaba. Nors jei nori, yra lift komplektu, kad galima 37 padangas isideti. 

 

As asmeniskai karts nuo karto pasvarstau apie naujesni modeli, bet tik su 5,7 varikliu. Kaip sake Miroslavas, galingas, ilgaamzis ir paprastas. O dar su dujomis ir pigiau vaziuosi. Nuo kazkuriu metu jie ejo su sistema, kuri atjungia puse cilindru kai nereikia. Dyzeliais, ypac senais common rail'ais labai jau nepasitikiu, nes gali ant pinigo gerai papulti. Plius nenoriu buti tas, paskui kuri vaziuot nieks nenori, nes smirda ir duma meta(tokiu laaabai daug). Vienas minusas, o kam gal ir pliusas, tai nepriklausoma priekine pakaba. Nors jei nori, yra lift komplektu, kad galima 37 padangas isideti. 

Jeep Grand Cherokee nuo pat pradziu su 5.7L naudoja cilindru atjungimo sistema "MDS". suprantant ja/zinant kaip veikia, prie kokio greicio ir apkrovos, galima tikrai taupyti :-)

5.7L ir "taupyti" juokingai skamba bet tai tiesa. Ir kai matau kaip kaimynas su tuo 5.7L mieste suryja maziau negu as su 4.7L... :-)

Kitos masinos su tuo paciu 5.7 HEMI nenaudoja MDS sistemos. Kai kuriuos pradejo naudoti veliau.

 

5.7L paprastas variklis. Chrysler iki dabar ir 6.4L  kuria tik su 2 voztuvais cilindrui.

 

Dar geras klausmas ar 5.7L ar 3.0 CRD butu pigiau eksplatuoti :-)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ne atmazkes o standartiniai dalykai.

Is tavo isvardintu tai elektronikos problemos pasitaiko daznai ir tai teko girdeti.

Kas liecia ratu daviklius, bagazines, kapoto amortikus, sutik tai standartiskai gendandcios detales, kurias reikia keisti. Galima rasti internete kiek laiko (dazniausiai km arba metaus nurodo) ratu davykliu baterijos. Kartais 8 metus duoda garantijos bet kai daug vaziuoju tai jokiais budais 8 metus nepratemps.

 

Del reduktoriaus, kad priekinis uzia...Taip pat kaip sako, kad WJ priekinis tiltas irgi uzia. Tik del meistru kreivu ranku uzia. Dar per ~8 metus su WJ'tu, ne karto jis neuze. O keiciau ir poras nes 4.11 dejau ir guolius jau du kartus (karta kai nupirkau ir karta su poromis kartu).. Tiek priekis tiek galas ir jokio uzimo kai gerai sureguliuja ir tinkamas tepalas  :)

 

Neveikia paletintojas tai turi omenyje neisijungia?

 

Remontas standartiskai. Ratu davykliu kainos visu Dodge, Chrysler, Jeep kainos vienodos Pvz. "Made in UK" (ne Kinija), visas komplektas 60Eur,

Bagazines, jos dangcio, kapoto amortikus pagal ilgi pilna parinkti, reduktoriaus guoliai kaip ir kekvienos masinos kainas turi.

Reduktoriaus sailentblokai ne kosmosa kainuoja.

 

Tik elektronika paveda, daug apie tai raso.

 

Perekupai taip sako nes kaip tik jie atvaro davazinetas masinas, kuriose tikrai viskas atitarnavo ir laikas keisti. Tokias masinas pasirenka :)

matosi kad netaisęs elektronikos problemų, pamėgink už savo išvardintas kainas susitaisyt  :D  :D  :D mašina dvigubai pabrangs  :D  :D

o su reduktorium - pas WK ne guoliai, o poros sudyla, paklausk Rafal jei ką, jis jau bandė išgaudyti tai

Palėtintojas irgi jungiasi elektronikos pagalba šitame modelyje.

Va kaip atrodo automobilio be elektronikos klaidų skydelis (mano  :pig: )

 

https://youtu.be/VLN-d_zd5io

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kainas isvardinau nes pirkau :-) Del to ir zinau.

Uz tokias kainas ir pirkau davyklius pvz. Chrysler Town & Country 2011m. Tiksli kaina 54Eur komplektas "Made in UK". Lygiai taip pat ir JGC WK ir Dodge tinka.

Nieko ipatingo nes tai standartiskai gendanti detale kaip kaladeles pvz.

 

Dar pakartosiu, kad POROS SUDYLA DEL MEISTRU KREIVU RANKU :-) Negalima reduktoriaus reguliuoti is akies, tiesiog sudedant saibas "mazdaug". Reikalingi irankiai :-)

Dauguma servisu Lietuvoje nemoka reguliuoti tinkamai reduktoriaus. Isitikinau savo kailiu.

 

Amortikai kaip sakei (bagazine, dangcio, kapoto)... Pirma pasitaikiusi varianta (visas komplektas): https://www.ebay.com/itm/6x-Hood-Tailgate-Window-Lift-Support-Shocks-for-Jeep-Grand-Cherokee-WH-2005-2010/162566903629?hash=item25d9be174d%3Ag%3Ah6IAAOSwFJBZUNir&_sacat=0&_nkw=jeep+wk+door+shock&_from=R40&rt=nc&LH_TitleDesc=0

 

Del paletintojo ir klausiau kas su juo negerai. Kaip jis isijungia zinau :-)  Ar problema isprendei?

 

Be to juk isvardinai problemas savo automobilio o klausimas buvo apie bendrai, daznai pasikartojancias :-) Negalima vadovautis vien savo modelio gedimais apibendrinant visu WK :-)

Daug automobiliu atkeliavusiu i Lietuva, turi elektronikos problemu nes atvaziuoja po "plaukiojimo". Sito nieks nezinos ar plaukioji masina ar ne.Tik su laiku.

 

Kad elektronikos (tavo atveju) remontas tikrai kainuoja kaip rasei, sutinku!!! Radijas ir CD keitklis, skydelis visas... Bet tai jokiais budais nereiskia, kad genda visu WK.

 

Tikrai nebandau "ginti" WK kaip SUPER GERA AUTOMOBILI. Man nepatinka jo salonas kaip auksciau rasiau, nepatinka nepriklausoma priekine pakaba bet tai skonio reiklas ir kam bus naudojama masina.

Asfaltui visos masinos tinkamos.

Va 5.7L man butu didelis pliusas :-)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

deja mano patirtis važinėjant ir renkantis automobilį sako kad beveik pas visus WK/WH yra šitos problemos (aišku jei tai ne Laredo kur beveik nieko nėra  :D  )

P.s. problemos su palėtintoju pas mane nebuvo, kas ir matosi mano video kaip jis įsijungia - išsijungia, o poros ir gamyklinės nelaiko daugiau negu 100k km........

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek mazdaug kainuoja priekinio reduktoriaus remontas? Pas mane jis girdise beveik visada

P.S kolkas vienintele elektronikos problema buvo kad nedege konsoles apsvietimas bet tai kainavo 10e perlituoti lemputes.visos kitos jusu vardijamos bedos tai bendrai visu automobiliu gedimai.bagazines pompos jei auto parvaryta is siltesnio klimato valstybes tai beveik 100% kad po pirmos ziemos keisi pompeles tai nemanau kad cia jgc wh problema

Redagavo Incu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

deja mano patirtis važinėjant ir renkantis automobilį sako kad beveik pas visus WK/WH yra šitos problemos (aišku jei tai ne Laredo kur beveik nieko nėra  :D  )

P.s. problemos su palėtintoju pas mane nebuvo, kas ir matosi mano video kaip jis įsijungia - išsijungia, o poros ir gamyklinės nelaiko daugiau negu 100k km........

Ir visgi nusipirkai ;-)

Na tu ir "zagnul" :-) su 100k km. Nezinau kuris gali atlaikyti ilgiau. Po tiek km ir pats chvastaviko riebokslis, chvastavike "duobe" praslifuoja ir ji keisti reikia nes lases tepalas.

Nezinau ar rasiu WK bet WJ'to buvo info iš gamintojų, po kiek laiko reikia keisti detales ir buvo ir tilto poros ir guoliai tai apie 100k km buvo. Pabandysiu tokios info surasti ir apie WK. Bet negarantuoju, kad rasiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek mazdaug kainuoja priekinio reduktoriaus remontas? Pas mane jis girdise beveik visada

P.S kolkas vienintele elektronikos problema buvo kad nedege konsoles apsvietimas bet tai kainavo 10e perlituoti lemputes.visos kitos jusu vardijamos bedos tai bendrai visu automobiliu gedimai.bagazines pompos jei auto parvaryta is siltesnio klimato valstybes tai beveik 100% kad po pirmos ziemos keisi pompeles tai nemanau kad cia jgc wh problema

Bent jau Vilniuje remontas (guoliai, riebuoksliai,tepalas ir darbas) ~300Eur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry bet kas tos poros reduktoriuje ir kiek ju remontas butu? Ar cia jau ieina i ta kaina?

Pora tai tas didelis apvalus dantratis ir pailgas kur gale dantratis https://www.ebay.com/itm/2005-2010-Jeep-Grand-Cherokee-WK-Commander-XK-4-11-Ratio-Gears/253459256082?hash=item3b03595312%3Ag%3AysMAAOSwB-1YpkiY&_sacat=0&_nkw=jeep+wk+diferential+ger&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.