Pereiti prie turinio

Jeep Grand Cherokee 2.7CRD sukant blokuojasi tiltai


Ernestukas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, jeep mylėtojai! Turiu klausimà, kas galėtù būti jeepui , kai susuki vairá toks kaip blokuotùsi kažkas, ištiesinus vairà truputį pavažiavus lyg, kas kas atsikabintu. Ačiū už atsakymus. Šiaip turiu spėjimà razdatkė,bet būtú įdomu išgirsti ir kitú nuomoniú.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane ant tokio rakinosi galinio tilto vari-lokas kai jis buvo saibom nuejes. Apsisukinejant budavo trinties garsai ir vilkdavo viena rata. Tepalus bandziau keisti, nepadejo. Tepalai buvo tinkami , pyliau mopar priedo, bet nieko nesigavo. Dejo kito reduktoriaus vidurius. Reduktoriaus vidurius pats turejau, uz darba palikau apie 500 euru (keite dar ir guolius, tai ju kaina i sia suma ieina). Po remonto reduktorius veike puikiai. Paskui jis grizo pas Rena ir nebezinau kaip ten toliau baigesi :D

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu yra galimybe paciam patikrinti tai galima taip:

Pakelk visa masina (kad visi ratai nesiektu zemes).

Nuimk galini kardana nuo tilto.

Pasukinek viena galini rata. Ar sunkiai sukasi? Kaip blokuojasi ratai?

Kaip veikia Hydro-lokas manau zinai ir suprasi ar jis geras ar ne.

 

Taip padaryk ir su priekiniu tiltu tik dar sukiojant vaira.

 

Jeigu viskas OK, patikrink razdatke. Kaip ji blokuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam reikia nuimti kardaną?

Neužtenka razdatkę į N padėtį įjungti?

:) O del to, kad suprasti ar tilto blokiruote bloga ar razdatkes. Pvz. nenuemus kardano, suki rata ir jis sunkiai sukasi. Kaip suprasti ar tiltas ar razdatke?

Jeigu razdatkeje taip sakant "kose" tai ir su "N" sunkiai sukasi. Tiesiog taip bus tiksliau nustatyti ir tiek (ar sunku 4 varztukus atsukti del tikslumo:) ).

Galima rasti informacijos su skaiciais, su kokia jega turi suktis ratas (Niutonais) vien tilta su blokiruote, kartu su razdatke "N" pozicijoje, kartu su viskuo (4Full ar ALL time).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rankomis sukdamas nieko nepatikrinsi. Pas mane ant mirusio galinio reduktoriaus pakelus tilto blokuote susirakindavo kaip ir normaliai, bet vaziuojant visai kitos jegos ten ir budavo trinties garsai

 

 Kad kalba eina apie kitka :-) 

Siuo atveju patikrinsi sukiojant rankomis o jeigu dar ismatuti niutonus....

Autorius rase apie tai, kad blokuojasi pastoviai susukant vaira. O ne apie tai, kad reduktorius mines :-) Skirtingi atvejai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi rašiau kaip buvo pas mane. Pakeltas sukasi normaliai, apsuki ratą pora kartu ir pradeda kabintis, jokių garsų, nieko, kaip priklauso. Pabandai apsisukti aiksteleje, ratą velka, traška, braška - bele kas. Tai ką duoda tokių atvejų tikrinimas rankomis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi rašiau kaip buvo pas mane. Pakeltas sukasi normaliai, apsuki ratą pora kartu ir pradeda kabintis, jokių garsų, nieko, kaip priklauso. Pabandai apsisukti aiksteleje, ratą velka, traška, braška - bele kas. Tai ką duoda tokių atvejų tikrinimas rankomis?

Taip rasiai. Visiskai kita situacija :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

bet kuriuo atveju geriausia apsimoka susirasti gera tilta ir jį pasikeisti. Taip pigiau. Klausk Reno, gal turi gera tilta.

 

Kaip jau rasiau, reduktoriaus keitimas, kai reduktoriaus vidurius daviau savo  (turejau is anksciau), galutiniame rezultate atsistojo apie 550 euru.Jei reikes reduktoriaus poros su visu vari-loku, tai kazin ar uz 100 euru gera gausi. O tilta imanoma ir paciam pasikeisti. Dar suzinojau, kad maniskio sutvarkyto tilto vieno pusasio guoli trecia karta pasikeite. T.y. keiciant reduktoriu sudejo visus naujus guolius, savaite pavazinejus pradejo leisti pusasio salnikas, pakeite ji, pardaviau masina, po poros menesiu tas pats guolis vel saibom nuejo. Jei gausi gera tilta, pasikesisi ir pamirsi, o pasikeisti ir paciam imanoma. O reduktoriaus pats neperrinksi, nes ten reikia specifiniu ziniu ir mandru irankiu.

 

miroslavasr>panasu kad situacija ne visiskai kitokia, o lygiai tokia pati :D

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip kiek siunciausi iš JAV , tai dažnai dalys būna "made in China", bet kardinaliai kitokios kokybės nei pas mus. Ir aš galiu patvirtinti, kad dalis reikia siųstis iš JAV, nes pas mus autodalių parduotuvėse visiška šlamštą pardavinėja.

 

Labai taiklus pastebejimas  :liux:

Tiek kad galima surasti netgi ir made in USA, kaina labai nedaug didesne buna. Realiai, pries perkant verta pasiieskoti blog'u amerikonisku su patarimais

Redagavo sulas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jei žinai ką darai, tai ok. Suprantu, ten varžtu nedaug, bet niuansų daug. Skaičiau reduktoroaus surinkimo istrukcija, supratau, kad net reikalingus įrankius bus problema susirinkti

Va butent, kad irankiu reikia tam irgi. Dauguma pas mus sudeda standartines saibas, is akies nustato ir viskas. O veliau sako, kad Grandu tiltai negeri, nuolat uzia... :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.