Pereiti prie turinio

120 šokinėja, kaip zuikis


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, 120 land cruiseris, su pneumatine pakaba, galiniai amortizatoriai nuo 150 -to LC. Paaukštintas,Kiekviena diena važinėju žvyrkeliu ir posūkiuose šokinėju visais 4 ratais, amortizatoriai lyg tvarkoje, ar gali būti dėl padangų... 285/70 r17, gal kas susidūrėt....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4.0 benzinas, reguliuojasi pakaba, aukštis, kietumas...tik gale,pagalvės. Mašina iš islandijos. Nuotraukas idėsiu už pusv. Šiam momentui negaliu rekomenduot nes nestabiliai jaučiasi mašina, ir nesuprantu ar ne dėl ratų, gal padangos kažkokios nekokybiškos..atrodo šiaip gerai, viskas telpa..

Redagavo Regis95
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4.0 benzinas, reguliuojasi pakaba, aukštis, kietumas...tik gale,pagalvės. Mašina iš islandijos. Nuotraukas idėsiu už pusv. Šiam momentui negaliu rekomenduot nes nestabiliai jaučiasi mašina, ir nesuprantu ar ne dėl ratų, gal padangos kažkokios nekokybiškos..atrodo šiaip gerai, viskas telpa..

na jei šokinėja ant žvyrkelio, turbūt galinės pakabos kietumas nesireguliuoja, gal tie tlc150 amortikai su pakabos reguliavimu nesusigyveno, kai pradedi chimičint, dažnai taip būna ;)  pagal foto toks vaizdas, kad jis pilnai su elektronika iškeltas gale, tad jei nepakrautas, tai ir straksės kaip ožys

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektronika dar gali pakelti, oro slegis pagal parametrus, tik padangos kazkokios nefirmines.  Ar gali buti, kad nesusigroja 150- o amortizatoriai su 120 pagalvemis .  Arba tiesiog parekomenduokite Vilniuje servisą kuriame gerai suprastu Land Cruizerio pakabą.   

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktas pirmas - TLC150 amortizatoriai paskaičiuoti kiek didesnei apkrovai. Bet Tavo ratai ženkliai sunkesni už standartus turėtų pasidengti skirtumas, net per silpni jie tikriausiai.

Faktas antras  - šitos padangos per didelės šitai važiuoklei (jeigu nemodifikuota). O su tokiu protektoriumi dar ir betikslės ant mūsų krašto. Islandijoje kitaip.

Faktas trečias - Islandai žino ką reikia daryti šitiem TLC, nebent koks individas prispaustas ekonomikos "suchaltūrino". Greičiausiai islandas dėl ratų (ir dėl ekonomikos) 150'o amortikus ir sudėjo.

Faktas ketvirtas - TLC150 amortizatoriai turi visai kitą reguliavimo algoritmą negu TLC120, jiegu jie reguliuojamo kietumo, kas abiem atvejais būna gamykliškai prie pneumo.

Klausimas pirmas  - kaip pakeltas galas - ar tiuninginė aukšta pagalvė (brangus malonumas) ar originali pagalvė "suchaltūrinta"?

Klausimas antras - kaip tada pakeltas priekis - ar tiuninginė aukšta spyruoklė ar vėl "chaltūra" ir kokie amortizatoriai?

Padangų aukščio reziumė - jeigu pavyktų gauti USA išmatavimą 275/70R17 - tai yra visiškas max šitam modeliui net ir prie +2", jei kiti mazgai originalūs. Optimalu 265/70R17.

ps - turiu pats patobulinęs pneumatinį120 į +2".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kaip ne specialistui, visiškai nesuprantama kas yra padaryta...ant masinos „arctic truck” emblema ir ratai arctic truck...amortizatorius nuo 150 sudėjau pats, nes atvažiavo mašina su visiškai kiaurais... Dabar jau suprantu, kad be specialisto ir detalios apžiūros pats neišsispresiu. PRAŠAU REKOMENDACIJŲ KUR KREIPTIS. Aciu už atsakymus

post-11502-0-83719600-1525234566_thumb.jpg

post-11502-0-33792900-1525234593_thumb.jpg

Redagavo Regis95
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visų pirma pasimatuok aukštį nuo žemės iki sparno gale (per rato centrą), atsistojęs lygioj aikštelėj. Turėtų būti apie 90-93 cm. jeigu ne tiek, tai lysk po apačia ir žiūrėk, ar neatsisukęs aukščio reguliavimo mexanizmas.

matuok pastatęs į Normal padėtį.

Redagavo JurasAWD
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sertifikato jokio nera? Jei rimtai perdaro, ten visa vaziuokle su rezaku nubruzina lauk, ir viska tuningini sukrauna tai ir atitikties sertifikatas buna. Jei nedaug modifikuota tai ne visada jo reikia. Pas auto meistrus turi vaziuot ir tiek. Per kompa cia niekas nesuziures nieko. Yra kas visureigiaus vien uzsiima. Pelkinis forume va, meris su kazkokiu servizu bendrauja. Kaune klevas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyručiai, Arctic Truck - dirbtuvės labai rimtos ir gerbiamos, jos turi Toytos licenziją panašiai, kai pvz. Overdrive. Tai reiškia važiuoklė visa modifikuota ir joks stockinis daiktas ten netinka. Juolab 150 amortikai. Turėjai jau pagauti stogą po teisybei.

Jieškoki seno amortiko, skaityki kas ten parašyta ir bus aišku. Gali tekti pasikreipti ir į AT.

Bet mane neramina vaizdas, visi matyti AT gaminiai buvo stipriau aukštinti ir su originaliais sparnų ir bamperių išplatinimais. Galbūt čia koks light variantas. Ar ir priekį sudėjai 150 amortikus ir per prievartą sužeminai rizikuodamas žiauriai? O išplatinimus kažkas nuorino?

Bet kokiu atveju ten stovi ilga pagalvė gale, ilga spyruolė priekį bet gal būt pavyks išsisukti su +2÷+5 amortikais, kurių neproblema gauti.

Techniškai labai įdomu suprasti kokius amortikus AT deda ir ar jie keičiamų parametrų/reguliuojamo kietumo kaip stockiniai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebutinai visa modifikuota, modifikavimas priklauso kokio dydzio ratams ruosi. 33"-35", 36"-40", ar 41"-42". Berods taip jei gerai pamenu. Maziausiem ratam tai visko nekeicia, tik kazka tuningini sudeda, kebula berods kilstelna. O jau rimtesniem ratam tai ten nieko gimto nelieka po apacia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va as irgi pasiziurejau, kad arctic turi Toytos licenziją ir mintis tokia, kad siekia issaugot kuo daugiau originaliu daliu. Sukisa didelius ratus i originalu kebula, net nekeldami kebulo o labiau linke issipjaustyt, kebule didesnes arkas. Dideli ratai sublogina visas asfalto charakteristikas o pagerina offroad

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko jie nesiekia, daro pagal atitunkamus algoritmus, nieko neburdami.

Dideli ratai siaip nesukietina vaziuokles, o kaip tik suminkstina, kuo didesni ratai tuo labiau juntamas laivo siubavimo efektas, o ne straksejimas kaip pas pati.

Slegis koks padangose?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.