Pereiti prie turinio

Wranglerio TJ stabdžiai


wrum

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

turiu tokią problemėlę wranglerisi TJ 97m, 4,0 automatas (abs nėra) - nepatinka kaip vyksta stabdymas. Šiandien ant šviežio sniego prasitestavau. Jei važiuoji įsijungus 4H - viskas ok, stoja kaip priklauso.  Visi ratai čiuožia, ir stabdymo efektyvumas geras. Jei važiuoji su 2H, va tada jau yra kiti reikalai... užspaudi stabdį iki galo ir jauti kaip priekiniai ratai čiuožia, o galas stumia mašiną į priekį - stabdymo efektyvumas nulinis. jei automato svirtį riedančiai mašinai permetu į N, , vėl stabdo normaliai, ir čiuožia visi 4 ratai.

Prieš tai buvęs savininkas sako, jog galiniai stabdžiai tvarkyti praitą vasarą. keisti cilindrukai, kaladės, šlifuoti būgnai.

Mano klausimas būtų toks, ar čia tokia situacija normali, kad nėra efektyvumo? jei normalu, tai kitas klausimas - kaip padidinti galinių ratų stabdymo efektyvumą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip jeigu gale viskas tikrai tvarkinga, tai stabdo normaliai ir tie bugnai. Ka pastebejau, tai stabdymas skiriasi nuo kaladeliu kokybes, kinietiskos stabdo blogiau, normalaus gamintojo pvz Ferodo kur kas geriau. Taip pat siulau paciam pasitikrint, ar tikrai cilindriukai nauji ir neuzrudije, ar ne per daug isdeveti bugnai, ar tvarkingi visi viduriai, ar veikia kaladeliu privedimas (tada privesti kaladeles), ar nevarva tepalas is pusasiu salnyku ant kaladeliu ir pan. ;)

Redagavo JuozasG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na pradžiai reiks pasižiūrėti, kas dedasi viduj nusiėmus būgnus.

bet mintis apie keitimą su kiekviena minute vis stipresnė darosi :)

Tai kaip suprantu man reikia fotkėje esančių dalių, kad galėčiau atlikti upgrado procedūrą https://shop.asp-eberle.com/en/shop/drum-to-disc-brake-conversion-kit-dana-35-id-0360.10?c=40460

 

P.S. gal kas turit ardomą ZJ, nuo kurio galėčiau priderinti viską?

 

Ačiū už informaciją!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar gerai suprantu, kad apsauginės skardos eina vienoje detalėje su suporto laikikliu? Bandysiu žiūrėti naudotą variantą.

 

Nea, atskirai. Bet prie skardos tvirtinasi rankinio kaladeles, taip kad be jos ragai bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip jeigu gale viskas tikrai tvarkinga, tai stabdo normaliai ir tie bugnai. Ka pastebejau, tai stabdymas skiriasi nuo kaladeliu kokybes, kinietiskos stabdo blogiau, normalaus gamintojo pvz Ferodo kur kas geriau. Taip pat siulau paciam pasitikrint, ar tikrai cilindriukai nauji ir neuzrudije, ar ne per daug isdeveti bugnai, ar tvarkingi visi viduriai, ar veikia kaladeliu privedimas (tada privesti kaladeles), ar nevarva tepalas is pusasiu salnyku ant kaladeliu ir pan. ;)

įrodymas kad viskas nauja  - rudens nuotrauka  :P  :D

post-2359-0-66485800-1521785017_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

įrodymas kad viskas nauja  - rudens nuotrauka  :P  :D

aš nieko ir nesakau dėl naujumo. tiesiog jų efektyvumas nulinis šiuo metu, todėl reiks pradžiai bandyt pasireguliuot, kol susirasiu diskinių stabdžių komplektą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kadangi nauja, tai tada nebent kelios priezastys: mazai vaziuota, neprisidirbe kalades su bugnais; del visa ko nuorint cilindriukus, gal koks burbuliukas atsirades. O jeigu yra vazinejama, tai praplaut kalades brake cleaneriu,  privest, kad bugnas vos uzlystu, ir bandyt ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau prisukau tai nenufotkinsiu atskirai. Cia gali matyt pats https://www.cjdparts.lt/lt/katalogas/dalis?dalies-numeris=4762129

 

Beje gal senos uzkepe buvo todel maniai kad viena bendra dalis? :)

ot uzsispyres! :) o tai tu naujas dejai?.... nu bl gal ir sukepa jos nuo gyvenimo nastos.... nu sunervavai dabar mane.. nemiegosiu, kaip ten is tikro... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

turiu tokią problemėlę wranglerisi TJ 97m, 4,0 automatas (abs nėra) - nepatinka kaip vyksta stabdymas. Šiandien ant šviežio sniego prasitestavau. Jei važiuoji įsijungus 4H - viskas ok, stoja kaip priklauso.  Visi ratai čiuožia, ir stabdymo efektyvumas geras. Jei važiuoji su 2H, va tada jau yra kiti reikalai... užspaudi stabdį iki galo ir jauti kaip priekiniai ratai čiuožia, o galas stumia mašiną į priekį - stabdymo efektyvumas nulinis. jei automato svirtį riedančiai mašinai permetu į N, , vėl stabdo normaliai, ir čiuožia visi 4 ratai.

Prieš tai buvęs savininkas sako, jog galiniai stabdžiai tvarkyti praitą vasarą. keisti cilindrukai, kaladės, šlifuoti būgnai.

Mano klausimas būtų toks, ar čia tokia situacija normali, kad nėra efektyvumo? jei normalu, tai kitas klausimas - kaip padidinti galinių ratų stabdymo efektyvumą?

taip žinok ir bus nes niutonmetrų nuo variklio ant galinės ašies gaunasi daugiau negu slėgio iš pagrindinio stabdžių cilindro

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.