Pereiti prie turinio

Chevy trailblazer_GiedriusZ


Rekomenduojami pranešimai

prieš 4 valandas, miroslavasr parašė:

Atsukinejai kaip tik gerai, taip jau yra :D

tai va ble :D su europiniais motorais dar taip nebuvau susidūręs. kad varžtai taip nutrukinėtų. Aišku neremontuoju aš jų kasdiena, tik tiek kiek pačiam reikia. Dabar iš sportinio intereso  išsukinėsiu tuos varžtus, o paskui matysiu ar tą patį motorą tvarkyti ar ieškoti donoro. Bet labai jau noras yra iš USA susirasti V8 5,3ltr donorą :D vietoje I6, na bet matysim kaip viskas susidėlios

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 17 minučių, aviečius parašė:

Geriau iškart pirk SS modelį, nes 5,3 važiuos nežymiai geriau nei 4,2. Nors aišku vien del malonaus V8 garso verta 😄

aha rask tu tą SS :D, čia jau iš USA reikia siųstis suvartytą nebent. Nieko radau 4,2ltr. latvijoje. surizikuosiu nupirkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Na ka darbai po truputi juda,. Variklį išlupom lauk. Donoras irgi surastas ir parsigabentas laukia kamputyje savo eilės. Užkurti nebuvo kaip, tai pasitikėjom broliuko latvio kalbomis, kad geras veikiantis buvo variklis ir surizikavau nupirkti. Nes pasirinkimų daug kaip ir nėra :). Reikės tik dar paruošti ji prieš dedant. Sukeisti karterius vietomis nuo senojo variklio. nes šitam nulužus viena dėžės prisukimo ausis. Nusukus karterį jau pamatysiu turbūt to ko nenoriu :D paklibinus švaistiklius. Reikia dar pakeisti išmetimo kolektoriaus tarpinę, gal ir visą kolektorių užsisakyti naują. ir priekis variklio apsitepalavęs, tai žinok dabar ar nuo kokio vairo stiprintuvo apsitaškę, bet greičiausiai reikės pasikeisti priekinį alkūninio salnyką. 

IMG_20200828_150539_4.jpg

IMG_20200828_124953_0.jpg

IMG_20200828_171439_1.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2020-09-05 16:33, miroslavasr parašė:

Tikrai smagiai darbai eina. Tikekimes, kad variklis geras :liux:

:) tik, kad lėtokai, tiesioginiai darbai šiek tiek spaudžia, tai čia lieka kaip hobis laisvalaikiu :), nebent žmonai atsibos, kad jos mašina per dažnai imu, tada jau reikės paskubėti :D

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 3 savaičių...

Po ilgo miegojimo garaže mašina prabudo :) pradžioje nelabai gražiu garsu

dabar jau visai gražiai dirba

problema naujame išmetimo kolektoriuje, gamintojas nepagailėjo metalo gamindamas, ko pasekoje, kolektorius negula gražiai į savo vietą ir neprisispaudžia, teko apipjaustyti.IMG_20201220_164231_5.thumb.jpg.190ce014e16c643f8b80402e1085d35a.jpg

matosi kur spaudėsi neapipjaustytas kolektorius, kažkaip net netoptelėjo mintis dedant naują daiktą jį sulyginti su senu. uždėjus pradžioje atrodė kaip ir guli gražiai labia ir neapžirinėjau. Pasirodo be reikalo.

IMG_20201220_173458_6.thumb.jpg.1dd98fa77ad6f6e2a780f60faf4b14a7.jpg

o tiek skiriasi naujo ir seno išmetimo kolektoriaus anga, gerai, kad ne į mažesnę pusę :)

IMG_20201220_165359_1.thumb.jpg.221b37140b5eefd8affa858f2abd6d7b.jpg

pats motoras dirba gražiau ir švelniau už seną, tikėkimės laikys irgi gerai :D.

beliko surinkti priekį ir galima bandyti kaip važiuoja.

tiesa dar nedirba ant dujų, nejungia dujų visiškai. reikės patikrinti visus laidus gal kas kur nutrūkę. O gal kas susidūrėti ir žinot ką reiškia toks mirksėjimas dujų perjungėjo, ka stoviant dujų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 3 savaičių...
  • po 8 mėnesių...
prieš 2 valandas, miroslavasr parašė:

Superiniai vaizdai:liux: Pasiilgau kalnu... Baltai pavydziu ;)

Sklandziai keliones praejo? Be gedimu?

Aha kalnai yra gerai :).  Didelių gedimų nebuvo, prakirstas vienas ratas, kurį vėliau suremontavo. Pirmą dieną numirė ir nerodė visiškai nieko skydelis prietaisų, tik chek engino lemputė degė, bet išardžisu ir surinkus atgal atsigavo. Na atsileisdavo karts nuo karto priekinio stabilizatoriaus traukės kažkodėl. Ir lauku pastebėjau, kad dujų baką galėjau pamesti, per akmenis matyt kelis kartus apkabos bako gerai užsikabino pasitampė. bet viskas prisiveržė atgal ir toliau jau atlaikė viskas :). Norėtusi daugiau prošvaistos kalnuose :D

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
prieš 3 valandas, GiedriusZ parašė:

per 3,5 dienos iš USA atkeliavo priekinio reduktoriaus pusašio

salnikas, taip greitai dar niekada nebuvo, o dar šventinis laikotarpis. Ką reikės bandyti įsivaryti mašiną į garažą jeigu tilps :D

264965558_3046811898925798_5708197995237643490_n.jpg

Tai jau rekordas 3.5 dienos. O tikrai is ten atkeliavo? Daznai perkant JAV, atkeliauja pvz. from Germany ;) Jeigu yra atstovai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 6 minutes, miroslavasr parašė:

Tai jau rekordas 3.5 dienos. O tikrai is ten atkeliavo? Daznai perkant JAV, atkeliauja pvz. from Germany ;) Jeigu yra atstovai :)

nu pagal prekės duotą numerio trakerį iš Denver USA. matyt visi skrydžiai gavosi pakeliui tiksliai laiku. ir mutinausi jau pats. Nes kai paskutinį karta muitinės tarpininkui sumokėjau gal 30eu tai galvoju reikia pačiam. nes čia jau brangiau už detales gaunasi :D.   O pirkta kaip visada iš Rockauto.

   
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Šiek tiek einamų remontų. pradžioje pradėjo varvėti tepalas per galinį reduktorių, tai pakeistas galinis salnikas. O neužilgo atsirado keisti garsai pradžioje pradėjo girgždėti, paskui keisti metaliniai garsai iš galo tarsi temptum iš paskos metalinių skarbonkių prisirišęs. Iš pradžių galvojau, kad stabdžių skardelės, ar apsauginė disko skarda kažkur liečiasi ir groja. Bet keista buvo, kad garsas reguoja į apkrovą, duodi gazo ir stiprėja, atsirandaa, atleidi ir dingsta. Pirmiausia kol buvo silpnas garsas itariau tas supuvusias stabdžių disko apsaugines skardas, gal vibruoja ir liečiasi prie disko, bet išlups jas nes taip ar taip supuvę, niekas nepasikeitė. paskui pakėlus mašina ir sukiojant ratus atradau, kad kardano kryžmė. tai pakeista ir ji.

20211009_150059.thumb.jpg.f7e56dccd66d92cd9033c0fe71e3b262.jpg

naujas salnikas jau savo vietoje

20211009_153429.thumb.jpg.7df49bbdf292671412f88200f785228c.jpg

originaliai kryžmė stovi fiksuota viduje esančiais kaproniniais žiedais, todėl reikia atkaitinti kad lengviau išsipresuotų iš kardano

20220413_172654.thumb.jpg.ab5bbc58a32b3b146df24003f03b02e5.jpg

paskui po presu ir išoko iš savo vietos, bet išoko taip momentaliai gavo įtempimą tip pokšt ir išoko, gal mažokai kaitinau. bet kaitinat tas kaproninis žiedas išsilydė ir išėjo per skylutes.

20220413_174143.thumb.jpg.8cddaa3daac7d722dec1a6a6ff9320c4.jpg

nauja paruošta , nauja kryžmė jau su fiksaciniais žiedais iš vidinės pusės.

20220413_174310.thumb.jpg.caa7f35b7fe9f1599c0d1aaec6e73eba.jpg

po presu ir bus galima sumontuoti

20220413_175740.thumb.jpg.41dc4e835ead39de87c381340456b507.jpg

ir jau galim važiuoti :)

20220413_184052.thumb.jpg.544fd431ff2397f44e3d2f2c1c85b59c.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 13 valandų, miroslavasr parašė:

Geras darbas :liux:

Prisiminiau savo identiska situacija su buvusiu WJ'tu. Skardos garsas ir neaisku kas. Viska pratikrinau :D

tai va pradžiai net minčių nebuvo žiūrėti kardano, bet kai jau skardos garsas pradėjo keistis į metalo, tada jau ne tik aplink ratus pradėjau ieškoti. nors kol buvo skardos garsas pakėlus su domkratų ir sukiojant rata , nuo kardano garsas dar nelabai ir sklido. Aišku turint keltuvą pakėlus visą mašiną ir užkurtai mašinai įjungus draivą manau būtu tada pasigirdę.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.