Pereiti prie turinio

Chevy trailblazer_GiedriusZ


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, panašu kad laša tepalas per priekinio reduktoriaus pusašio salnyką. Kokį tepala pilat į reduktorius? Gamintojas nurodo SAE 75W-90 Synthetic. Mašina Chevy trailblazer. Reiks pradžiai pasitikrinti lygį. Bet teks manau ir salniką pasikeisti. Tik dar neapsisprendžiau ar pačiam krapštytis ar į servisą varyti. Gal aplink Kauną kas rekomenduotų kokį teisingą servisą?

Redagavo GiedriusZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeičiau temos pavadinimą, kad nekurti naujos temos. Ir galvoju gal čia kelti visus aktualius klausimus susijusius su šita mašina.   Nu ka pasidžiaugiau pasivažinėjau dabar teks pasiremontuoti dasivesti iki proto :D. Sugalvojau pasitikrinti tepalą reduktoriuje nes palaša. tai radau dvi bėdas pagal mane.

 

1. laša per vairo kolonėlę, ar ten keičiasi kokie salnikai ar jieškotis kitos. Na dėl šito gedimo pardavėjas pusė žodžio užsiminė.

2. gal ir didesnė bėda manau. kliba granata pagal mane nesveikai daug :) kaip suprantu čia gal paprasčiau reduktoriaus ieškotis. nes nemanau, kad tas laisvumas normalus. prikabinu video 

važinėjant šeip nei jokių garsų nesigirtdi, nei ūžimo  ar braškėjimo kokio iš tilto. ir kaip dabar geriau važinėti ar tik su galu varomu ar 4x4? ar išvis geriau nevažinėti? o gal čia nusukta ta granata?

Redagavo GiedriusZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

iškilo toks klausimas su kuo paprstai plaunate tepaluotas detales :). Aš dažniausiai naudoju arba varikliam plauti chemiją, bet ją reikai nuplauti vandeniu, tai ne visada buna tokia galimybė. kartais naudoju benziną, bet benzinas jo garai man tai kažkaip padidintas gaisro šaltinis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iškilo toks klausimas su kuo paprstai plaunate tepaluotas detales :). Aš dažniausiai naudoju arba varikliam plauti chemiją, bet ją reikai nuplauti vandeniu, tai ne visada buna tokia galimybė. kartais naudoju benziną, bet benzinas jo garai man tai kažkaip padidintas gaisro šaltinis.

Priklausomai kokia detale, koks priejimas - kercheriu,saliarka,saliarka skiesta benzu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai nesigauna su chemija ir vandeniu tai tada su  Vaitspiritu arba žibalu - gerai skiedžia tepalus , nelabai garuoja ir prisikvėpavus galvos kaip nuo bedzo garų neskauda .

Nuriebinimui arba greitam nuplovimui nefrasas arba stabdžių valiklis .

Dar galima sumest smulkias detales į puodą su vandeniu ir virt - labai gerai nusivalo apanglėjusios detalės, o ir dirbt pačiam nereikia :)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasirodo laša ir per vairo kolonėlę, na palyginius su reduktorium tai teka upeliais :). Gavau kitą kolonėlę bandysiu pasikeisti ir tikėtis kad bus gera. Klausimas toks kuom reiktų sutepti pavaros krumplius, teko juos gražiai išplauti, nes ankstesnis savininkas ją kažkokiam sandėliuke laikė , gal ant žvyro kokio.  nes tas galas su krumpliais visas akmenukais apneštas buvo. Prisegu foto kad būtu aišku apie ką kalba. Nes kaip aš suprantu tai tie krumpliai turi būti sutepti kažkuom. 

post-1584-0-02312500-1522874457_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Tepaluotas dalis, ypač jei teptos konsistenciniais tepalais (“solidolu”), labai gerai nuplauna vaitspiritas arba žibalas su suslėgtu oru - supilu į variklių plovimo pistoletą vaitspiritą arba žibalą ir pučiu. Didžiąją darbo dalį atlieka oro srautas, todėl vaitspiritas naudojamas labai taupiai.

post-5207-0-42552500-1524471227_thumb.jpg

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Lietuvos servisų chaltūros :). per vidurį nuotraukoje originalus salnikas koks turi būti. dešinėje koks įdetas servise. Originalus salnikas laiko savo atlenktomis auselėmis įveržtą guolį. išėmus neoriginalų salniką guolis iškrito :). Čia taip radau priekiniam reduktoriuje :). Jaučiu, kad teks persirinkti arba keisti visą reduktorių :(

post-1584-0-60183000-1525985071_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ebay perki detalę JAV,po dviejų savaičių turi rankose.Ar verta panikuoti?

tai tas kur per vidurį salnikas, jau ir yra parsisiūstas. vakar susiruošiau keisti, ir išlupau seną tas kur dešinėje. Norėjau tik parodyti kaip  pas mus servisuose gali padaryti, idėti bile ką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...

Sveiki,

visai imponuoja man toks chevras. Noriu paklaust koks bendras įspūdis apie automobilį. Ar pakankamai erdvus ir patogus keliaut su šeima, manevringas mieste, kmfortiškas ? Kokios realios dujų sąnaudos, detalių pasiūla ir kainos ? Ar galima nuolat važiuoti 4x4 režimu ? Ar dar kartą tokį pirktum ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

visai imponuoja man toks chevras. Noriu paklaust koks bendras įspūdis apie automobilį. Ar pakankamai erdvus ir patogus keliaut su šeima, manevringas mieste, kmfortiškas ? Kokios realios dujų sąnaudos, detalių pasiūla ir kainos ? Ar galima nuolat važiuoti 4x4 režimu ? Ar dar kartą tokį pirktum ?

Na kiek jau važinėju pakol kas tikrai nenusivyliau, nebent tuo kad jis gana žemas.Bet kai nelendu į gilius purvus bent jau pakol kas tai kaip ir užtenka. Kas dėl erdvės tai mums dabar užtenka. Bent jau po turėti subaru outback vietos tikrai daugiau salone. Bagažinė aišku trumpesnė, bet į aukšti galima pakrauti daugiau. Vasara suvažinėjom iki Danijos ir gryžom. Tai po kelionės šeimynos komentaras dėl komforto ir važiavimo buvo vienareikšmiškas labai gerai :).

 

Kas dėl kuro sąnaudų tai kaip važiuosi. man po Kauną važinėjant gaunasi 22-26. užmiestyje 17-20 vėl kaip važiuosi. Kelionės metu per Lenkiją gavosi 27ltr, o va Vokietija , Danija 17-20. Kas dėl važiavimo nuolat 4x4 tai nežinau, nebandžiau iš tikro, žiemą važinejau 4x4auto. vasarą važinėju tik su galu varomu po miestą. Tik kai važiuoja link sodybos per mišką ir pievas įsijungiu 4x4. Kas dėl manevringumo.Tai tikrai pagal savo gabaritus labai manevringa. labai gerai susisuka ir apsisuka gatvėje.

 

Detalės labai dar daug kaip ir nereikėjo. keičiau priekinį guolį tai guolis su visa stebule kainavo 90eu, paskui reikėjo salniko, tai siunčiausi iš USA, nes LT nebuvo, o užsiprašė daugiau nei man gavosi nusipirkti ir parsisiūsti. Dar keičiau kalades tai gavosi po 30eu. stabilizatoriaus traukutes keičiau galines irgi 30eu. Kas dar čia keista buvo, šarnyrąs viršutinis ir abi viršutinės šakės tai už viską su parsiuntimu iš USA sumokėjau 115eu. Kai Lt už vieną šakę užsiprašė 90eu. Manau nėra baisios tos kainos tik ant LT gal nėra didelės pasiūlos. 

 

Ar dar pirkčiau taip pirkčiau patiko man šita mašina ir pakol kas pilnai patenkintas aš ja :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, vieną "pčiupinėjau", patiko ir psiėmiau. Pasiėmiau, net po apačia nepalindęs. Bandau prisiminti, ar variklio dangtį buvau atidaręs . Pravažiavau jau kokį 20 km., kolkas viskas gerai

:) na sveikinu su pirkiniu , na aš irgi po apačia nelindau, žiema šlapia šalta buvo :D. O iš principo tas palindimas nelabai ką ir duoda, nebent rėmas pasimatytu perpuvęs visiškai :D. Bent aš tai manau arba reikia rimtai kratyti ant keltuvo, arba pirkti ir tikėtis geriausio :D. O kai tokių mašinu ant LT nėra didelis pasirinkimas tai taip ir gaunasi jei jau nori tai ir perki :D.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.