Pereiti prie turinio

Chevy trailblazer_GiedriusZ


Rekomenduojami pranešimai

kadangi naujos temos kurti nenoriu, tai tikiuosi gal visgi ir čia bus teisingų pamastymų pakabos aukštinimo, taip šnekant "lifto" tema.Planuoju šiek tiek pasikelti mašiną. Vienas variantas yra  kelti mašiną dedant intarpus po spyruoklėmis gale ir priekyje tarp atraminių guolių ir kėbulo. kitas variantas keisti spyruokles ir amortizatorius  kad ir dedant visa Ironman komplektą. Kiek pasiskaičiavau finansiškai praktiškai gaunasi tas pats. Nes jei dėsiu intarpus, amortizatorius keisiu į naujus Bilstein su didesne eiga. esminis klausimas yra tas kaip keičiasi pakabos darbas dedant intarpus arba keičiant spyruokles ir amortizatorius. nes dabar esu pilnai patenkintas minkštu pakabos darbu, bet norisi šiek tiek aukščio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik ir aš mąstau apie lengvą paaukštinimą. Jei dėt 2 colių intarpus, ar jau būtina keisti amortikus ? O pakabos minkštumo už jokius pinigus neatsisakyčiau :)

Na kiek skaičiau USA forumuose tai dedant 2 colių intarpus galinius amortizatorius keičia į ilgesnės eigos. prikinių nekeičia, kadangi ten intarpas dedasi tarp atraminio ir rėmo. Tai va man irgi nesinori prarasti pakabos minkštumo :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasidžiaugiau lygiai vieną dieną, dabar vėl tie patys vargai. Negi po dienos kita ritė išlėkė ?

na nežinau kaip yra ištikro su tom ritėm būtent chevroletui. Bet kažkada man vienas žmogelis sakė kad irgi vargo su jom keisdamas po vieną, Ir paskui tipo išsiaiškino kad reikia keisti būtent visas kartu. Kiek tame teisybės nežinau, čia gal koks elektrikas pasakytų ar taip gali būti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butent vidine kryzme neturi pakankamai eigos ir lauzo ja

bet tai ten lygtais granata stovi ne kryžmė kiek pamenu :) aišku senokai buvau palindes po mašina. O šiaip kad jinai būtu sulūžusi esu matęs USA forumuose , kelis variantus lūžusius. bet ten jie visi dedasi 2 colių intarpus ir važinėja. Kiti ir 3colių deda. reikės pasikėlus pasižiūrėti kokia ten eiga tos granatos. nes dabar tai kiek pamenu tai stovint mašinai, pusašis man atrodo net į viršų šiek tiek žiūri, bet gal ir klystu.

Redagavo GiedriusZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

GiedriusZ, ką nusprendei dėl kėlimo ? Mane labai vilioja 2 colių liftas, bet aišku patikimumas svarbiau...

Rizikuosiu :) tik dar žiūrėsiu kiek ir kaip kelti. nes realiai dabar iki rėmo 20cm su žieminiais ratais ir 21 su vasariniais. tai norėtusi kilstelėti dar šiek tiek. dabar dar kiek pas rusus skaičiau forumuose tai daug kas ten "liftinasi" dar aišku ne visus perskaičiau. tai didesnioji dalis už lifta mažesnė prieš. Kad būtu kažkokių didelių nsiskundimų nebuvo. pas viena buvo lužusi mova, bet kaip supratau nupirko jau su tokia. ir dar priekyje jei dedi 2colius tai realiai mašinos priekis aukštėja 3 coliais. tai vat galvoju dar ar dėti 2 ar šiek tiek mažiau. Pakolkas dar labai neskubu, manau vasarą turbūt bandysiu daryti kažką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas "džiaugsmas" išlindo. Truputi pabuksavus giliam sniege užkaito variklis iki 110 (paprastai laikosi vos virš 100). Ventiliatorius sukasi, bet manau vangokai. Ar normalu kad esant karštam varikliui ventiliatorius beveik be pasipriešinimo sustabdomas plika ranka ? Gal termo movai kaput ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas "džiaugsmas" išlindo. Truputi pabuksavus giliam sniege užkaito variklis iki 110 (paprastai laikosi vos virš 100). Ventiliatorius sukasi, bet manau vangokai. Ar normalu kad esant karštam varikliui ventiliatorius beveik be pasipriešinimo sustabdomas plika ranka ? Gal termo movai kaput ?

buvo ir pas mane šita bėda :) nenormalu mova neturi susistabdyti ranka. aš tai išmečiau lauk ta termomova, šiaip ten nėra įprasta termomova, ten jei tiksliau ji vadinasi hidro sankaba ar kažkaip panašiai. į ją ateina laidai ir yra vožtuvukas kuris nuo temperatūru ten atsidarinėja ir praleidžia skystį kuris ir sukabina tą hidro sankabą kažkoks toks ten jos veikimas, na mano anglų kalbos žinios nėa idialios :). per laika kiek suprantu tas skystis dingsta ir prasideda bėdos. Aš tai išmečiau lauk tą hidrosankabą ir stačiau elektrinius ventiliatorius. bet tada dar iškilo bėda, kad tada mašinos kompas nemato tos hidro sankabos ir nefiksuoja jos sukimosi tai teko dar ir apgaviką statyti. ir teko statyti atskirą termo daviklį nuo kurio įsijungtų ventiliatoriai. šiaip dar nevisai man patinka visas perdarymas, tai reikės dar pasitobulinti. bet su kaitimu dar bėdų neturiu :). Ventiliatorius su visu difuzorium ir visais korpusais dėjau nuo ford galaxy 2,8benzino metų tik jau nepamenu gal 1998. šrote pasirinkau kas pagal dydį buvo artimiausia. Nes kiek USA forumuose skaičiau, tai daug kas kas važiuoja ofraudus arba tampo priekabas sunkias meta tas hidrosankabas. Šiaip sekantis žingsnis ką turbūt dar darysiu tai dėsiu tepalo radiatorių greičių dėžei :)

kai pagalvoju  tai turbut senai jau turėjau tokia mašiną kad tiek prie jos krapštyčiausi :D. Turbūt prie pirmos savo mašinos tiek krapštydavausi nu ten dar variklius keisdavau :D ir persirinkdavau :D. Bet važiavimas su Cheviu man pakolkas atperką tą krapštimasį. O ir jau pravažiavau aš su ja 20000km o dar metų neturiu :).

Redagavo GiedriusZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va su ratlankiais bėda , o jei ratlankiai bus su didesniu išnešimu  tai guoliam irgi apkrova jau didesnė, aišku svorio mažiau :). Dėl hidro sankabos remonto nesidomėjau. tiesiog išmečiau ir tiek. tuo metu man gavosi pigiausias remontas :D, nes ieškoti senos tai loteriją. siūstis iš USA pigiausas variantas apie 90-100eu. Tai šrote paėmiau ventiliatorius už 20eu, dar daviklis 6 eu flanšas  davikliui 14 ,  dar laikikliukai visokie 3-7 eu na plius pačio darbas diena garažė. Ir kas labiausiai man patinka atsivedžiau papildomai laidą ir jungiklį į saloną kad galėčiau esant reikalui pats įsijungti ventiliatorius :D :D

Tai dabar ir guolius dažnai keisi . Nors aš irgi apie tokį upgreidą galvojau, jau vien dėlto, kad ratlankių pasirinkimas būtų, nes prie dabartinių išmierų (6×127) kainos nuo 300 €/vnt. prasideda.
O ta hidro sankaba neremontuojama ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.