Pereiti prie turinio

Stabdžiai


Rekomenduojami pranešimai

Toks problemos šalinimo būdas, tai ką aš žinau.... Viską iš eilės keist tai.... O kas kaltas buvo dėl blogo stabdymo? Greičiausiai, kad manžetai pagrindiniame stabdžių cilindre? O be slėgio reguliatoriaus, tai galiniai stabdžiai niekada ir nestabdys, arba visada čiuož, nu remonto būdas tai kaip arkliniam vežimui kokiam :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane frontera A sport, ta pati bėda. Tenka perspausti pedalą, kad efektyviau stabdytu. Stabdžius orinau, nepadėjo. LEMPUTĖS jokios nedega. Tiesiog neefektyvus stabdymas... Kokios mintys?

Greičiausiai, kad pagrindinis stabdžių cilindras kaltas. Aišku, čia tuo atveju, jei niekur nepastebėta pratekėjimo iš stabdžių sistemos (per vamzdelius, šlangutes ar pačius cilindriukus),  jei yra pratekėjimas, tai stabdžių skysčio mažėtų. Cilindre galima keisti rem komplektą (ten gumos kelios, keičiasi nesunkiai), arba kitą cilindrą dėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasalinta problema su stabdziais, ismortuotas stabdziu jegos reguliatorius, gale ideti 22.2mm cilindriukai SAMKO- 6 €, prieki restauruoti suportai http://autoplikis.lt/catalog/4081093-ert-401731, pakeisti mandzetai stabdziu pompoi, stabdziai veikia kaip pas masina.

cia kuri reguliatoriu isoperavai, kur po kapotu buna, ar kur ties tiltu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks problemos šalinimo būdas, tai ką aš žinau.... Viską iš eilės keist tai.... O kas kaltas buvo dėl blogo stabdymo? Greičiausiai, kad manžetai pagrindiniame stabdžių cilindre? O be slėgio reguliatoriaus, tai galiniai stabdžiai niekada ir nestabdys, arba visada čiuož, nu remonto būdas tai kaip arkliniam vežimui kokiam :D

jei pats darai, tai tau sitas budas kainuos ~50e nemanau kad verta ieskoti problemos pasikeitus viska turesi tvarkingus stabdzius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kur po kapotu būna reguliatorius ?

Monterjams kartais buna, galvojau gal ir fronterom pasitaiko. Nera tai nera. Is to seka kitas klausimas, ar nesikabins ta kai jo neras? Svogeris ubagei buvo isoperaves kazka panasaus, tai ta liepe atgal isiuti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Monterjams kartais buna, galvojau gal ir fronterom pasitaiko. Nera tai nera. Is to seka kitas klausimas, ar nesikabins ta kai jo neras? Svogeris ubagei buvo isoperaves kazka panasaus, tai ta liepe atgal isiuti

Fronteroms tokio daikto nėra po kapotu . Reguliatorius neišimtas o apeitas ir prisukus pora dekoratyvinių vamzdelių nelabai matosi kad anas neatlieka savo funkcijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku įdomu. Įpač įdomu, ar stipriai jaučiasi reguliatoriaus išmetimas, kai važiuoji, žiemą, ant šlapio kelio? Išvis ką tas reguliatorius daro? Pagal mane jis kažkiek keičia slėgį ir taip reguliuoja stabdymo stiprumą galui ir priekiui nežinau pagal ką jis ten reguliuojais... Apie tą daiktą aš galvoju?

p.s.

Jei hobis tai jokiu būdu negalima skaičiuoti kiek kainuoja tavo darbo laikas, nes paaiškės, kad servise pigiau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradėsim nuot o kad mašina toli gražu ne pirmos jaunystės .

 

  Pirmiausiai įtarimą sukėlė vakuminė pompa ; pėdalas gan sunkus , o ir lemputė skyde po antro paspaudimo užsižiebia. Pajungtas vakumetras prie geriausių pastangų parodė -0,4bar'o kas neįtin nudžiugino . Teko paburtininkaut su vakumine pompa ir vakumetras be didelių pastangų parodė -0,8bar'o bet čia prasidėjo kiti džiaugsmai - pėdalas dugnan nukrito ir tik iš antro paspaudimo stojosi į normalią padėtį. Įtarimas krito ant galinių stabdžių ba taip dažnai būna kai neveikia kaladėlių sukėlimo automatai.

 

  Nusiėmus būgnus rasta naujos kaladėlės bet neaiškaus gamintojo (tai reiškia kad pagamintos su maksimaliais nukrypimais į minusą nuo reikalavimų) ir spyruoklių trūkumas , o tuos kur buvo irgi sukabintos trupučiuką netaip kaip priklauso. Sukabinus visas spyruokles ir sukėlus kaladėles iki max ribos stabdžiai trupučiuką pagerėjo bet iki bent patenkinamo lygio buvo gan toli.

 

  Sekantis žingsnis buvo matuot būgno diametrą - radom išdilimą arti kritinės ribos . Nuspręsta nulupt kaladėlių antdėklus ir vietoj jų prikniedyt 2mm storesnius už tuos kur buvo. Reikalai pasitaisė - atsirado rankinis bet į pėdalo paspaudimą dar vis reakcija buvo vangoka. Teko apeit slėgio reuliatorių kuris tokio amžiaus mašinai dažniausiai neveikia ir būna užpuvęs minimaliausios jėgos padėty.

 

  Toliau kad padidint cilindriukų eigą ir truputį pamažint jėgą į kaladėles stabdžių cilindriukus iš 25,4mm diametro pakeisti į 22,2mm. Rezultatas iškart pasijuto ; pėdalas pakilo , galiniai stabdžiai pradėjo reaguot gan gyvai į pėdalo paspaudimą.

 

Taip po truputį dasikapstėm iki priekinių stabdžių .  Įlindus į ten radom apaugusius rūdim suportus ir apkabas , surūdijusius cilindriukus ir nevaikščiojančius suportus ant kreipiančiųjų jau nekalbant apie tai kad kaladėlės dėl rūdžių tik plaktuko pagalba vaikščiojo. Visą tą "grožis" nuvalytas iki metalo , pakeisti cilindriukai , manžetai ir visos kitos gumos.

 

  Pati stabdžių pompa buvo perrinkta profilaktiškai ba per tiek metų manžetai būna išburkę nuo visokių "priedų" susikaupusių stabdžių skystyje.

 

  Kas liečia stabdymo be stabdžių reguliatoriaus tai toks pasakymas kaip kad  "O be slėgio reguliatoriaus, tai galiniai stabdžiai niekada ir nestabdys, arba visada čiuož"  yra niekuom nepagrįsta teorija labiau panaši į pasvaičiojimus nei kad į realybę ir postrigavimas apie jo įtaką stabdymui nežinat ką anas daro kvepia profaniškumu (iš anksto atsiprašau jei ką įžeidžiau :) )  - be to jėgos reguliatoriaus sėkmingai važinėju ne pirmi metai (ir ne aš vienas) ir su tokiais reiškiniais susidurt neteko. Niekas nesako kad galiniai ratai niekada nečiuožia - čiuožia , bet tik tada kai jau priekiniai duobes kasa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visai nedaug - pakanka 1,5mm nuo pradinio išmatavimo ir turėk bieda , o bieda ne sukėlėjuose o cilindriukuose ba anie jau ant išvirtimo ribos atsistoja . Prie viso to dasideda dar ir lenkimo skirtumai - gaunasi tai kad kaladėlės lenkimas mažesnis nei būgno ir kaladėlė dirba ne pilnu plotu o tik galai kabina .

Galima šitą biedą išspręst ir kitaip ; tą vietą kur apačioj į laikiklį remiasi pailgint užauginant metalo kad ir kempo pagalba - na čia kaip kam labiau patinka arba kaip kas sugeba .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku įdomu. Įpač įdomu, ar stipriai jaučiasi reguliatoriaus išmetimas, kai važiuoji, žiemą, ant šlapio kelio? Išvis ką tas reguliatorius daro? Pagal mane jis kažkiek keičia slėgį ir taip reguliuoja stabdymo stiprumą galui ir priekiui nežinau pagal ką jis ten reguliuojais... Apie tą daiktą aš galvoju?

p.s.

Jei hobis tai jokiu būdu negalima skaičiuoti kiek kainuoja tavo darbo laikas, nes paaiškės, kad servise pigiau :D

savo fronterai A ilgai buvau išmetes reguliatorių,stabdžiai buvo tikrai geri,bet teisybės dėlei reikia pripažint kad stabdant kai mašina tuscia .t.y ne visai tuščia o su vairuotoju (tada sveriau 110kg :D }ypač kai slidi danga galas stabdydavo perdaug  bet tai daugiau pripratimo reikalas,kiek lengvuškėm esu isoperaves ta hemarojų,jokio skirtumo nebuvo,o sunkesniei mašinai jaučiasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.