Pereiti prie turinio

Renkuosi TLC120 reikia patarimo


Rekomenduojami pranešimai

Rytoj susitariau su savininku bei servisu patikrai ir yra didelė tikimybė Lexui GX470 benzas-dujos. Nusvėrė prieš 100'tinį tai, kad 11 mėnesių bus naudojamas kasdieniam rutininiam gyvenimui ir tik 1 mėnesį kelionėms. Tik vis neramina šio variklio elgesys dideliame aukštyje

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 126
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Rytoj susitariau su savininku bei servisu patikrai ir yra didelė tikimybė Lexui GX470 benzas-dujos. Nusvėrė prieš 100'tinį tai, kad 11 mėnesių bus naudojamas kasdieniam rutininiam gyvenimui ir tik 1 mėnesį kelionėms. Tik vis neramina šio variklio elgesys dideliame aukštyje

Nežinau kaip Lexus'as, bet turiu benzinų, japoną v6 ir du amerikonus v8 tai baltarusišku benzu 92 (net įtariu maišytu su 80) važiuoja be problemų, Karpatuose amerikonas v8, aišku buvo tik 2000m aukštis, nieko nepasijautė, bet manau prie 4500m jei ir prarasi kokia 30% galios tai vis tiek bus geriau už dyzelį turbininį kuris praras galios taip pat :), ką pastebėjau tai v8 svarbu aušinimas, aš įsidėjau pilnai aliuminį radiatorių priekį, vasarą Karpatuose neteko atsidaryti kapoto, ko nepasakysiu apie dyzelius :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Retorinis klausimas - kažkodėl nelabai (sakyčiau, net visiškai) nepopuliarus modelis tarp keliautoju?! O gal aš ir klystu. Ir kaip Lexus'o benzinka virškins vėl gi nelabai kokybišką benziną?!

Manau, bendrai šis modelis nėra populiarus :). Gal dėl to, kad Lietuva pilkų dyzelių kraštas? Šiaip, ta mašina kiek pižoniška - komplektacija puiki, elektronikos nemažai, bet pagal atsiliepimus, toje dalyje viskas gerai. Variklis 2UZ, taip pat patikimas. Dar nažinau kaip pakeis šios mašinos išorę vyriškesnės padangos ir kokią daryti stogo bagažinę, kad tiktų prie veido :) (su Disco buvo paprasta http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/20352-stogo-bagazine/page-9). Sugrįšiu prie benzo, kiek neramu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gruzijoje tikrai daug nestandartiniu auto. Tai pasekme dideliu uzsienio investiciju antpludis i netvarkinga valstybine sistema.. Tai cia apie Lexus visureigius ir G 6.3 AMG mersus ir t.t.. Pigesnio segmento automobiliai masiskai vezami is Japonijos. Tai irgi musu akimis neiprasti auto :) Zodziu Gruzijoje "šarmo" netruksta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, Šiandien likau kol kas be nieko :(. Labai gerai, kad pavyko vienoje vietoje pasimatuoti net tris mašinas: LX470, Sequoia, ir 100tinį. Sekvoja tolimoms kelionėms puikus, bet kasdienai - autobusas ir naftos perdirbimo kombinatas. LX470 tas pats kaip 120 kurį jau matavausi ir jis yra minimumas, kuris dar tiktų, bet taip maniau kol nepasimatavau 100tinio. Tuomet supratau, kad LX470 ir 120tas tai kasdienai nelabai tinkantis, nes didokas, kelionėms nelabai tinkantis nes mažokas. O 100tinis labai patiko, manau tai vienintelis pasirinkimas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, Šiandien likau kol kas be nieko :(. Labai gerai, kad pavyko vienoje vietoje pasimatuoti net tris mašinas: LX470, Sequoia, ir 100tinį. Sekvoja tolimoms kelionėms puikus, bet kasdienai - autobusas ir naftos perdirbimo kombinatas. LX470 tas pats kaip 120 kurį jau matavausi ir jis yra minimumas, kuris dar tiktų, bet taip maniau kol nepasimatavau 100tinio. Tuomet supratau, kad LX470 ir 120tas tai kasdienai nelabai tinkantis, nes didokas, kelionėms nelabai tinkantis nes mažokas. O 100tinis labai patiko, manau tai vienintelis pasirinkimas

Kelintu metu simtine matavaisi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu sotkes sanaudos +5ltr nuo 80-tos..? 80-ta manau be 12-14 ltr/100km nenuvaziuosi. Tai kokios tada 100-nes realios kuro sanaudos? :)

Sveiki. Pas mane TLC100 automatas 33 ratai su plentinem padangom mieste 16-17, užmiestis 10-11 ltr. Užmiestis 700 km,mieste 500 km. Su mudais +3 ltr.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, Šiandien likau kol kas be nieko :(. Labai gerai, kad pavyko vienoje vietoje pasimatuoti net tris mašinas: LX470, Sequoia, ir 100tinį. Sekvoja tolimoms kelionėms puikus, bet kasdienai - autobusas ir naftos perdirbimo kombinatas. LX470 tas pats kaip 120 kurį jau matavausi ir jis yra minimumas, kuris dar tiktų, bet taip maniau kol nepasimatavau 100tinio. Tuomet supratau, kad LX470 ir 120tas tai kasdienai nelabai tinkantis, nes didokas, kelionėms nelabai tinkantis nes mažokas. O 100tinis labai patiko, manau tai vienintelis pasirinkimas

Pasiziurek dar Tundra atidziau, gal patiks. Nes varikliai patikimi, daigtu telpa daug(bagazineje-picupe) ant virsaus geras miegamasis iseina arba viduje galima daug ko prigalvoti, Gerokai daugiau nei paprastam kebuliniam variante. Benzo nemanau kad valgys daugiau, svorio ir galingumo santykis geresnis nei kebuliniuose visureigiuose. Sekuoja ta pati konstrukcija, tik kebulas monstras, ko pasekoje greiciausiai kuro sanaudos didesnes ir svoris ir tt. Valdomumas geras, picupe apzvalga geresne nei sekuojoi ir tt. Kol nenupirkai apsiziurek, tai nieko nekainuoja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

patarciau nepirkti tlc 100 su hidro pakaba ... po miesta gerai , kelioneje gali but labai didele problema , be to nemegsta didesnio pakrovimo ... tai mano manymu pats svarbiausias dalykas labai zenkliai sumazinantis sio auto patikimuma ... 

O kurios būtent dalys toje pakaboje yra nepatikimos? Pardavime matyti visi 100'tiniai su tokia pakaba

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

patarciau nepirkti tlc 100 su hidro pakaba ... po miesta gerai , kelioneje gali but labai didele problema , be to nemegsta didesnio pakrovimo ... tai mano manymu pats svarbiausias dalykas labai zenkliai sumazinantis sio auto patikimuma ...

Du metus vazineju su 2006 100 4,7 benzinu/ dujom. Kas liecia hidro pakaba, tai nusipirkes pasikeiciau sistemos tepala ir vazineju kasdien, trukumu nematau. Gal pilnai pakrautai iki lubu kazkas ir butu negerai, bet manau kad daug tokiu kelioniniu yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, Šiandien likau kol kas be nieko :(. Labai gerai, kad pavyko vienoje vietoje pasimatuoti net tris mašinas: LX470, Sequoia, ir 100tinį. Sekvoja tolimoms kelionėms puikus, bet kasdienai - autobusas ir naftos perdirbimo kombinatas. LX470 tas pats kaip 120 kurį jau matavausi ir jis yra minimumas, kuris dar tiktų, bet taip maniau kol nepasimatavau 100tinio. Tuomet supratau, kad LX470 ir 120tas tai kasdienai nelabai tinkantis, nes didokas, kelionėms nelabai tinkantis nes mažokas. O 100tinis labai patiko, manau tai vienintelis pasirinkimas

Kazka pripainiojai, turbut GX470 ziurejai (kebulas bendras su tlc120)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

patarciau nepirkti tlc 100 su hidro pakaba ... po miesta gerai , kelioneje gali but labai didele problema , be to nemegsta didesnio pakrovimo ... tai mano manymu pats svarbiausias dalykas labai zenkliai sumazinantis sio auto patikimuma ...

Leisk paklaust koks slegis buvo priekiniame ir galiniame konturuose pries pakraunant auto?

Kazkaip manau, kad to nezinai ir net nesidomejai.

Kaip sako liaudis, per nemokejima ir ..b. gali nusilauzt :D

 

Auto su hidra eksploatuoju jau astunti metai. Problemu turejau del:

1) Vamzdeliu korozijos

2) Nustojusio veikti 1 is 3 auscio davikliu (pasikeiciau per 10min, nes turejau atsargini).

 

O siaip pagrindine problema - sistemos neprieziura. Kazkodel vartotojams atrodo, kad jeiigu japonas pries 15-20m uzpyle skyscio ir sureguliavo aukscius bei slegius, tai daugiau nieko nereikia daryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano TLC100 su hidra, abu geležinai bamperiai, gervė, zapaskės kronšteinas+kopėčios, pilnai pakrauta bagažinė kelionei - be problemų su hidra, kompas tik jau neleidžia kelt į High, kad sėgis nesuplėšytų ko nors, o Low ir Norm kilnojasi pilnai užkrauta. 
Kolega iš UA kelionėms į Kazachstaną, Baikalą, Mongoliją dėl visą ko gale pasikeičia į standartines spyruokles, taip neapkrauna per daug hidrosistemos, grįžęs vėl pasikeičia, pusvalandis ant keltuvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Leisk paklaust koks slegis buvo priekiniame ir galiniame konturuose pries pakraunant auto?

Kazkaip manau, kad to nezinai ir net nesidomejai.

Kaip sako liaudis, per nemokejima ir ..b. gali nusilauzt :D

 

Auto su hidra eksploatuoju jau astunti metai. Problemu turejau del:

1) Vamzdeliu korozijos

2) Nustojusio veikti 1 is 3 auscio davikliu (pasikeiciau per 10min, nes turejau atsargini).

 

O siaip pagrindine problema - sistemos neprieziura. Kazkodel vartotojams atrodo, kad jeiigu japonas pries 15-20m uzpyle skyscio ir sureguliavo aukscius bei slegius, tai daugiau nieko nereikia daryti.

Vamzdelių ir movų kelionėje visuomet esu dėžėn įdėjęs, bet, aišku, jei matysis, kad artėja galas, pasikeisiu iš anksto. Davikliai , jei tik pradėjo grybauti, remontuojami lengvai net kelionės sąlygomis. įdomu kaip kiti mazgai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano TLC100 su hidra, abu geležinai bamperiai, gervė, zapaskės kronšteinas+kopėčios, pilnai pakrauta bagažinė kelionei - be problemų su hidra, kompas tik jau neleidžia kelt į High, kad sėgis nesuplėšytų ko nors, o Low ir Norm kilnojasi pilnai užkrauta. 

Kolega iš UA kelionėms į Kazachstaną, Baikalą, Mongoliją dėl visą ko gale pasikeičia į standartines spyruokles, taip neapkrauna per daug hidrosistemos, grįžęs vėl pasikeičia, pusvalandis ant keltuvo.

Aš kol tos pakabos neardžiau, nelabai supratau - išimamos hidraulinės pagalvės, užaklinami šlangeliai, įstatomos spyruoklės. o kaip su davikliais ir aukščio reguliavimu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten nera pagalviu, ten hidro skyscio sitema dirba per amortizatorius. O spyruokles gale yra plonesnes vijos negu 100’tinri su paprasta pakaba. Norint keist spyruokle nieko glusint ar atjungt nereik. Taip pat su priekiniais torsijonsais, jie mazesnio skersmens negu torsijonas is paprastos pakabos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.