Pereiti prie turinio

Renkuosi TLC120 reikia patarimo


Rekomenduojami pranešimai

Žiūrėjau filmukų seriją šio keliautojo

 

https://www.youtube.com/channel/UCgovv1nO7nnCwulSBa2Kjsw

 

Jie važiuoja su sponsorių duota TLC200, visišku standartu, net padangas palieka tokias, kokios yra (dėl to turėjo nemažai problemų kažkurioje kelionėje).

Autobanuose negailestingai spaudžia iki 180. Na o nuvažiavus nuo asfalto TLC200 niekuo neatsilieka nuo TLC100 (nebent labiau gaila :) ) Na ir kuro sistemos jautrumas kurui, nors šio konkretaus keliautojo atveju jokių rimtesnių gedimų net ir nebuvo (tame tarpe ir kuro sistemos).

 

Kitas keliautojas, kuris keistas tuo, kad keliauja visiškai vienas. Keliaudavo su standartine TLC100. Vėliau kelionėms nusipirko naują TLC200, tik vėlesnių kelionių dar nemačiau

https://www.youtube.com/channel/UCBxTgb7ENUHVz3UuKakPJoQ

 

Jeigu galimybės leidžia - manau neverta spjauti į TLC200 pasirinkimą tolimoms kelionėms.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 126
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Na "rimtų keliautojų" apibrėžimas nėra aiškus.

Jeigu pagal mus, tai daug ruošia auto ir mažai keliauja :D O pagal juos - auto visiškai neruošia, nes japonai jau paruošė, tiesiog ima kokia yra, patikrina Toyotos centre ir važiuoja :) 

Kraštutinumai nėra gerai, visi suprantam. Bet kad TLC200 yra gera "žaliava" kelionėms - faktas.

 

Beje, prašau pagrįsti pagal ką galima nuspręsti, kad TLC200 stiklas skilo nuo kėbulo deformacijų? Šiuo atveju man labiau panašu į tiesiog nuomonę, o iš nepagrįstų nuomonių kyla gandai. Žiūrėk kitam forume kas nors jau parašys, kad nekeliaukite su TLC200, nes girdėjau, kad nuo kėbulo deformacijų skyla stiklai :)

 

 

Kostia su 100-ne  daug ir be didesniu problemu apkeliaves. Neaisku kaip jam su 200 dabar keliones deliosis. O tie kur remeju visureigiu vaziuoja, tai biski neatitinka rimtu keliautoju formato.Ir pastebejau,kad 200 stiklas pr. jau trukes nuo kebulo deformaciju.. :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrėjau filmukų seriją šio keliautojo

 

https://www.youtube.com/channel/UCgovv1nO7nnCwulSBa2Kjsw

 

Jie važiuoja su sponsorių duota TLC200, visišku standartu, net padangas palieka tokias, kokios yra (dėl to turėjo nemažai problemų kažkurioje kelionėje).

Autobanuose negailestingai spaudžia iki 180. Na o nuvažiavus nuo asfalto TLC200 niekuo neatsilieka nuo TLC100 (nebent labiau gaila :) ) Na ir kuro sistemos jautrumas kurui, nors šio konkretaus keliautojo atveju jokių rimtesnių gedimų net ir nebuvo (tame tarpe ir kuro sistemos).

 

Kitas keliautojas, kuris keistas tuo, kad keliauja visiškai vienas. Keliaudavo su standartine TLC100. Vėliau kelionėms nusipirko naują TLC200, tik vėlesnių kelionių dar nemačiau

https://www.youtube.com/channel/UCBxTgb7ENUHVz3UuKakPJoQ

 

Jeigu galimybės leidžia - manau neverta spjauti į TLC200 pasirinkimą tolimoms kelionėms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na "rimtų keliautojų" apibrėžimas nėra aiškus.

Jeigu pagal mus, tai daug ruošia auto ir mažai keliauja :D O pagal juos - auto visiškai neruošia, nes japonai jau paruošė, tiesiog ima kokia yra, patikrina Toyotos centre ir važiuoja :)

Kraštutinumai nėra gerai, visi suprantam. Bet kad TLC200 yra gera "žaliava" kelionėms - faktas.

 

Beje, prašau pagrįsti pagal ką galima nuspręsti, kad TLC200 stiklas skilo nuo kėbulo deformacijų? Šiuo atveju man labiau panašu į tiesiog nuomonę, o iš nepagrįstų nuomonių kyla gandai. Žiūrėk kitam forume kas nors jau parašys, kad nekeliaukite su TLC200, nes girdėjau, kad nuo kėbulo deformacijų skyla stiklai :)

 

Paziurejus atidziau video matosi,kad stiklo skilimas eina nuo krasto ir "ratu". Buna panasi situacija,kada akmenukas i pati stiklo pakrasti pataiko, bet cia jau reciau ir skilimo "pesinys" buna kitoks. Tai nera blogo ar "minksto" automobilio pozymis. Tiesiog uztenka astriau lipti ant kokio akmens ar panasiai ir.. iseina juosta..

O del gandu tai jus esate teisus. Po savaites gali 3-ju aukstu "patikrintus faktus" isgirsti :)

Redagavo rolandas044
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paziurejus atidziau video matosi,kad stiklo skilimas eina nuo krasto ir "ratu". Buna panasi situacija,kada akmenukas i pati stiklo pakrasti pataiko, bet cia jau reciau ir skilimo "pesinys" buna kitoks. Tai nera blogo ar "minksto" automobilio pozymis. Tiesiog uztenka astriau lipti ant kokio akmens ar panasiai ir.. iseina juosta..

O del gandu tai jus esate teisus. Po savaites gali 3-ju aukstu "patikrintus faktus" isgirsti :)

Akivaizdžiai matos akmens žymė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del stiklo nesigincyju :)

Tuoj administratorius i kita tema (TLC 200) sia diskusija perkels :)

Diskutuodami apie TLC120 pakrypome apie kitas galimas alternatyvas, o kadangi autorius nėra virtai apsisprendęs dėl modelio - nieko blogo platesnėje diskusijoje nematau :) 

O čia ir Meris diskusijoje dalyvauja, kuris turi visus aptariamus modelius, išskyrus TLC200 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diskutuodami apie TLC120 pakrypome apie kitas galimas alternatyvas, o kadangi autorius nėra virtai apsisprendęs dėl modelio - nieko blogo platesnėje diskusijoje nematau :)

O čia ir Meris diskusijoje dalyvauja, kuris turi visus aptariamus modelius, išskyrus TLC200 :)

 

provokuoji :D jau dairausi TLC200 :D 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, TLC 90 į pasirinkimą nebuvo įtrauktas. Penktadienį važiuoju žiūrėti Lexo GX470, jei iki to laiko neišlįs koks padorus 100'tinis, tikriausiai ir pirksiu. Kiek abejonių kelia turbinos nebuvimas dideliame aukštyje (~4,5 km virš jūros lygio), ar trauks?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai sudetingas uzdavinys issirinkti patikima kelionini visureigi. Norisi naujesnio- patogesnio, bet susiduri su elektronikos reikalais. Gali rinktis senesni- patikimesni, bet nesustabdomas rudijimo procesas gali kelia pastoti.. O turint tikslu pakeliauti per egzotiskas salis su sviezesniu auto- atsiranda Carnet de Passage neadekvati kaina.. Va ir isspresk galvosuki :)  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tai TLC105 :) važiuoklė kaip TLC80, elektronikos minimumas kaip senoj TLC70, komfortas erdvė kaip TLC100, variklis viską ryjantis kaip TLC40 :D

ir kaina kaip 80 + 100  :D

p.s. maciau jutubeje kaip 100 inei amerikonai su vamzdzio pagalba istisini tilta padare, tai manau imti gyva 100 ir pvz. Žiogas padarytu priekini ištisini, manau gautusi geriau nei 105 standartinė ir pigiau 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzklausiau Kamerzanovo del TLC reikalu. Perdave zmogui, kuris kiek supratau prisidejo prie auto ruosimo kelionei. Hilux rinkosi del vietos. Kruglosvietkai reikia tokio auto, kur DAUG daiktu galima veztis.

Na o apie 150 nuomone tokia: 

Я делал 150 ку и разочеровался(
Очень слабый ресурс , при тяжелых условиях эксплуатации часто выходят из строя элементы подвески и постоянно возникают какие то проблемы. Поменял кучу запчастей за 30 000 пробега

 apie TLC 200 ir 100:

Потом переделал 200 ку- и уже почти 100 тыс км кроме расходников ничего не менял
Так же хорошо у меня отходила TLC 100.

 Ir Meriui linkejimus perdave Michail Romanenko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.