Pereiti prie turinio

Keltuvai, Virvės


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 67
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

sekancia ta pasirysiu vel eiti krauju tik dabar pilnu farsu,reikes vaziuosiu kur reikia man cia principo reikalas,vaziuoja traktorius su kausu dar kazkas kaime su sakem viskas ok kodel mes kliunam,blem principo reikalas bus issiaiskinti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sekancia ta pasirysiu vel eiti krauju tik dabar pilnu farsu,reikes vaziuosiu kur reikia man cia principo reikalas,vaziuoja traktorius su kausu dar kazkas kaime su sakem viskas ok kodel mes kliunam,blem principo reikalas bus issiaiskinti

tai pats ir atsakei i klausima,traktorius su kausu kaime vazineja,todel nekliuna,nors jam t.a privaloma,visureigiu vazineji ir mieste ne tik po pelkes todel ir reikalavimai kiti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai pats ir atsakei i klausima,traktorius su kausu kaime vazineja,todel nekliuna,nors jam t.a privaloma,visureigiu vazineji ir mieste ne tik po pelkes todel ir reikalavimai kiti

Na traktoriai su kaušais ir buldozeriais dažnai važinėja ir po tokį kaimą kuris Savanorių prospektą turi - tai kad klausimas lieka atviras ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad tas kitas būtų legalus reikia turėt gamintojo sartifikatą kuriame juodu ant balto parašyta kad tas gaminys atitinka visus saugumo reikalavimus arba ekspertų pažymą su tuom pačiom išvadom ir viskas patampa legalu.

Aš jau prieš tai minėjau kad ekspertizė padaryt galima, ir kokie popieriai reikalingi. O vat jei popierių nėra tai ir niekam neįrodys kad jis saugus...

O kaip tu įsivaizduoji kad turi but parašyta? "Draudžiama susivirint bamperi" tada reikėtu visur rašyt kad draudžiama susikalt kapota iš lentų, ar vietoj stiklų naudoti šiltnamio plevelę... juk visų konkrečių atvejų nieks nerašo, parašyta kad remontas gamyklines detales keiciant kitomis negamyklinėmis laikomas perdirbimu.

Bet apie juos jau rašiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VKTI techniniuose reikalavimuose yra pažymėta kad bamperis turi atitikt tokius ir tokius reikalavimus ir nei vieno žodžio kad gamyklinio negalima keist į kitą

Techniniai reikalavimai yra aprašyti gamykliniam bamperiui, kad jis nebūtų atsipalaidavęs, nebūtų išlūžęs, jei ten stovi nebegamyklinis bamperis kalba persikelia apie perdirbimą, ar jis tinkamas naudot viešajame eisme
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai gerai kad taip nuoširdžiai gini savo poziciją bet logiškai paaiškink , remdamasis kad ir tuom pačio cituojamu įsaku , kuom pavojingesnis pasyviam saugumui metalinis bamperis be aštrių kampų už plasmasinį kuriuoj viduj gan tvirtas gniuždymui metalinis balkis jau nekalbant apie tai kas nutinka su plasmasiniu buferiu smūgio metu -  man atrodo kad jokio skirtumo gaut per makufelį su plika montiruotė ar su įvyniuota į laikraštį ;)

Klevai, platmasinis yra tik ergonomine - aerodinamine detale, tas tvirtas metalinis balkis ar is kompozicinių medžiagu pagamintas balkis skirtas smugio slopinimui ir gamintojai daug dirba jog esant susidurimui su kliutimi smūgis butu slopinamas ir minimaliai perduodamas kitioms automobilio konstrukcijos mazgams. Todėl tie tvirti vidiniai balkiai papildomai dar tvirtinami per amortizatorius prie lanžeronų arba per kronšteinus kurie smugio metu tiesiog lūžta smūgio slopinimo tiklsais. Lygiai taip pat kaip kaskadininkai iš aukščio krenta ant kartoninių dėžių. Jei prie savo patrulio rėmo prisukčiau bėgį vietoj bamperio tai po smūgio bėgiui kogero nieko nenutiktų, bet mano skeletas išeitų pasivaikčioti. Tai kogero todėl ir kabinėjasi Tuvlita.

Meri, stengiuos stotelių netaranuoti, kolkas pavyko, bet ir neužsiemu postringavimais kaip ir kokių markių auto vairuotojai vairuoja, nors kasdien kruvos auto viršidami greiti lenkia, sukuria avarinių situacijų ir turių pastebėjimų kurios markės daugiausiai, bet pasilaikau sau ta info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai, platmasinis yra tik ergonomine - aerodinamine detale, tas tvirtas metalinis balkis ar is kompozicinių medžiagu pagamintas balkis skirtas smugio slopinimui ir gamintojai daug dirba jog esant susidurimui su kliutimi smūgis butu slopinamas ir minimaliai perduodamas kitioms automobilio konstrukcijos mazgams. Todėl tie tvirti vidiniai balkiai papildomai dar tvirtinami per amortizatorius prie lanžeronų arba per kronšteinus kurie smugio metu tiesiog lūžta smūgio slopinimo tiklsais. Lygiai taip pat kaip kaskadininkai iš aukščio krenta ant kartoninių dėžių. Jei prie savo patrulio rėmo prisukčiau bėgį vietoj bamperio tai po smūgio bėgiui kogero nieko nenutiktų, bet mano skeletas išeitų pasivaikčioti. Tai kogero todėl ir kabinėjasi Tuvlita.

Labai dėkingas už apšviestą mano protą paskaita kam reikalingas bamperis , jo konstrukciją ir kokią naudą anas duoda saugodamas vairuotojo griaučius bet diskusija vyksta ne apie tai ;)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš jau prieš tai minėjau kad ekspertizė padaryt galima, ir kokie popieriai reikalingi. O vat jei popierių nėra tai ir niekam neįrodys kad jis saugus...

O tai kas trukdo išsiimt popierius jei buferis pagamintas pagal visus saugumo reikalavimus ? Savaime aišku kad buferiui pagamintam iš geležinkelio bėgio nieks atitinkamumo sartifikato neduos bet tai nereiškia kad jo negausi teisingai pagamintam daiktui . Tai prie ko čia tas "NEGALIMA" , "DRAUDŽIAMA" ?

 

Beje , tu jau pradedi pats sau prieštaraut .

 

Ir dar ; skaitydamas teisinius aktus gerai įsiskaityk kas ten parašyta ba tai padeda ginčuose su kaikuriais visažiniais pareigūnais , ypač tais atvėjais kai ir anie patys nelabai supranta kas tam popieriui parašyta ir reikalavimus traktuoja sau naudinga linkme ba kitaip autoritetas žlunga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai pats ir atsakei i klausima,traktorius su kausu kaime vazineja,todel nekliuna,nors jam t.a privaloma,visureigiu vazineji ir mieste ne tik po pelkes todel ir reikalavimai kiti

Kaune kiekviena diena lakstancius matau po kauna ,tai nzn gal mieste nebunintai nematai,ir ju greitis tikrai isvysto mieste leidziama maksimalu greti,tai kur ten apsauga jai y kausa tave isivers,pagalviu nemaciau kad kause butu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaune kiekviena diena lakstancius matau po kauna ,tai nzn gal mieste nebunintai nematai,ir ju greitis tikrai isvysto mieste leidziama maksimalu greti,tai kur ten apsauga jai y kausa tave isivers,pagalviu nemaciau kad kause butu

nu zinai man iki kauno kaip iki menulio,niekada nesu buves,tai turbut esi visiskai teisus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
Svečias Oldoak

Norėjau paklausti kokius stropus (ilgis, stiprumas) naudojat kai "gervinatės"? Lytagroj žiūrėjau yra nemažas pasirinkimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2-3m užtenka, bet kartais plačius krūmus apkabinti ir ilgesnio reik turėti. Žalias arba geltonas pakankamas stiprumas, geriau 7-10 cm pločio, kad negadintų medžio žievės. Varžybose būna reikalavimai ne siauresnis kaip 10cm. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.