Pereiti prie turinio

wj probliema,pakonsultokyt


voitech

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki! Gal kam buvo tokia probliema su ventiliatorumi Wj 2.7 crd, stovint ventiliatorius sukasi bet nevisu pajegumu kaip anksciau gali su ranka paim uz jo ir sustos, tas pats kai duodi gazo irgi pradeda lieciau suktis netgi beveik sustojo, ir tas pats kai vaira pasuki iki galo sustoja suktis, gal kam buvo taip kame probema ar paciam siurbli ar hidro movoi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau ji,stovi ant termostato,taip atjungus sykasi tada kaip durnas,bet jai uzgesini masyna tai neuzsiveda:)))) krc viskas tvarkoi turbut nereikia jeskot problemos kur jos turbut nebera:)))). Bet ir pats siurblis turbut streikoja biski,nes jai duodi apsuku apie 3000 pradeda biski kaukt jisai. Nesuprantu kas cia pasidare

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paziurek kad butu skyscio norma, tada uzvedes atjungi ta laiduka, pradeda suktis pilnu greiciu ventiliatorius ir uzsidega cekas (todel ir neuzsivede) .tada pasukinejo vaira nuo vieno krasto iki kito keleta kartu. Taip pilnai nusiorina sistema. Jei skystyje nera burbuliuku, turetu po sitos proceduros garsas isnykt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš ir pabandysiu pakonsultokyti (žiūr. temos pavadinimą :D)

 

jei stovint ar važiuojant bekelėje nedideliu greičiu ir dideliu apkrovimu variklis nekaista, vairo stiprintuvas veikia kaip priklauso - kam ieškoti šknoj smegenų? Ventiliatorių suka vairo stiprintuvo hidraulinis skystis, tai nesistebiu, kad susukus vairą iki galo keičiasi ir ventiliatoriaus darbas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane buvo trukusi slanga, teko skysti pasikeisti, tai ant sito modelio burubulai vairo stiprintuvo sistemoje issivaiksto per labai ilga laika, dvi savaites tai tikrai siurblys dirbo garsiau. kitas dalykas, vairo stiprintuvo siublys triuksmauja ir del netinkamo hidraulinio skyscio. Jei supiltas koks universalus, tai gali ir del jo siurblys kaukti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo universalus. O koks turi but kad nekauktu? Pamenu raudonas kazkoks buvo,tai su jo lygtai normaliai buvo

Nusipirk Mopar'inį skirtą vairo stiprintuvui, arba kitokį bet skirtą jeep/chrysler su ženklinimu MS5931, ATF+4 tinka tik iš bėdos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tas universalus tai is viso netinkamas. Atsimenu i golfa buvau supyles, tai siurblys kaukdavo, skystis putodavo, ilgiau pavaziavus uzkaitus ir uzputojus skysciui ir vairo stiprintuvas pradedavo grybauti.  Zmogus, kuris uzsiima vien jeepu pardavimu, ardymu, kiek atsimenu, sake nemates, kad dyzeliuose butu kitoks kaip raudonas, tai tikrai ne mopar. Dabar gerai enpamenu, bet man atrodo ten ATF+4 eina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tas universalus tai is viso netinkamas. Atsimenu i golfa buvau supyles, tai siurblys kaukdavo, skystis putodavo, ilgiau pavaziavus uzkaitus ir uzputojus skysciui ir vairo stiprintuvas pradedavo grybauti.  Zmogus, kuris uzsiima vien jeepu pardavimu, ardymu, kiek atsimenu, sake nemates, kad dyzeliuose butu kitoks kaip raudonas, tai tikrai ne mopar. Dabar gerai enpamenu, bet man atrodo ten ATF+4 eina.

Tikrai taip, jau ATF+4 bus žymiai geriau nei universalus, čia galima pažiūrėti kokios spalvos tas "5931" skystis - šviesiai raudonas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia galima paziureti koks skystis (pacioje apacioje "power steering fluid"): http://www.wjjeeps.com/service/maintenance_wj.htm

Taip pat ten apie ATF+4 parasyta. Tiesa analogai nepamineti (del aiskios priezasties).

viskas butu gerai, bet wg nera wj. Nepamirsk, kad wg yra europinis modelis ir jo siurblys tikrai ne toks kaip ant benzo. As siaip aiskinausi ka pilti, visu niuansu nebeatsimenu, bet pirejau isvados, kad i ji eina ne moparinis skystis. Koki supyliau dabar neatsimenu, bet tikrai buvo raudonas ir pravaziavus apie 70 tukst km dar iki siol viskas ok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas butu gerai, bet wg nera wj. Nepamirsk, kad wg yra europinis modelis ir jo siurblys tikrai ne toks kaip ant benzo. As siaip aiskinausi ka pilti, visu niuansu nebeatsimenu, bet pirejau isvados, kad i ji eina ne moparinis skystis. Koki supyliau dabar neatsimenu, bet tikrai buvo raudonas ir pravaziavus apie 70 tukst km dar iki siol viskas ok.

WG ir Australijoj eina ir jie tą patį rekomenduoja kaip WJ , tik dar užsimena apie skaidrų arba gelsvos spalvos skystį kuris buvo mopar vėlesnis produktas, čia ištrauka iš australų forumo : "POWER STEERING;

Do Not Use ATF or normal Power Steering Fluid.

Jeep......... MS-5931

Penrite.....PAS Fluid

Note: If your fluid has a reddish colour use the above fluids, if it has a clear or golden colour then use Mopar MS-10838 which is the later blend. The Jeep (Mopar) fluid is surprisingly usually cheaper."

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

 

 

WG ir Australijoj eina ir jie tą patį rekomenduoja kaip WJ , tik dar užsimena apie skaidrų arba gelsvos spalvos skystį kuris buvo mopar vėlesnis produktas, čia ištrauka iš australų forumo : "POWER STEERING;

Do Not Use ATF or normal Power Steering Fluid.

Jeep......... MS-5931

Penrite.....PAS Fluid

Note: If your fluid has a reddish colour use the above fluids, if it has a clear or golden colour then use Mopar MS-10838 which is the later blend. The Jeep (Mopar) fluid is surprisingly usually cheaper."

ziurek, bajeris

http://www.moparrepairconnection.ca/chemical/action/guide/en_CA/POWER+STEERING+AND+BRAKE+FLUIDS/68234631AA/

 

Convenient, easy-to-pour, pint-sized container. Meets Chrysler material specification for post 1998 Chrysler power steering systems that require MS-9602 and MS-5931 fluid. Compatible with ATF+4.

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ziurek, bajeris

http://www.moparrepairconnection.ca/chemical/action/guide/en_CA/POWER+STEERING+AND+BRAKE+FLUIDS/68234631AA/

 

Convenient, easy-to-pour, pint-sized container. Meets Chrysler material specification for post 1998 Chrysler power steering systems that require MS-9602 and MS-5931 fluid. Compatible with ATF+4.

Šitas bajeris kad "nesipjauna" tarpusavį MS-5931 ir ATF+4 jau senai išbandytas praktiškai :) , tik dar vis tiek pirmoje vietoje "mopar'o" rekomendacija yra MS-9602 ar MS-5931 :) , gal laikui bėgant liks įrašas tik "ATF+4"  :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia bajeris tame, kad greičiausiai tai tas pats tepalas, tik ipiltas ne į mopar pakuote.

 

Čia kaip ir bajeris su wk vairo stiprintuvo tepalu. Pagal specifikacija priklauso mopar, neataimenu dabar kodo, bet jo atitikmuo MS-10838, tik bėda ta, kad visi MS-10838 yra žali, o originaliai į stiprintuvus supiltas raudonas, pagal kvapą tai grynai kaip ant wj, ir stebetinai panašus kvapas į ATF4 (toks kačių šlapimo). Tai kas ten į juos supilta originaliai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.