Pereiti prie turinio

Keli naujoko klausymai dėl Nivos


kurveloto

Rekomenduojami pranešimai

  • po 1 mėnesio...
  • Atsakymus 93
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kame gali būti bėda,kad salonas nepakankamai šyla pas niva?Viskas užkaista iki 90+,visos šildymo svirtelės nustumtos iki galo į dešinę.Ventiliatorius antra padėtis max.Laukia -15 ir nepasakyčiau kad velniškai karšta na langus nupučia.Bet ne tiek kiek priklauso žiguliui.Kas gali būti?Dujų reduktoriaus pašildymas pajungtas nuo pečiuko buvusio savininko kas yra visiška nesąmonė.Gal dėl to?

Kaip atšils oras vistiek keisiu reduktorių tai man rekomenduoja jungti pašildymą nuo karbiuratoriaus pašildymo,ką manot?

Dar klausymas ar galima užkūrus tik mašiną,kaip šalta jungt palėtintoje į laivą padėtį ir pavarą įjungti tarkim antrą,nieko blogo taip daryti?Man atrodo dėžėje tepalas apšyla taip geriau,lengviau pavaros jungiasi tik pradėjus važiuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal peciuko kraniukas uzkirmyjas arba pilnai neatsidaro

 

Kame gali būti bėda,kad salonas nepakankamai šyla pas niva?Viskas užkaista iki 90+,visos šildymo svirtelės nustumtos iki galo į dešinę.Ventiliatorius antra padėtis max.Laukia -15 ir nepasakyčiau kad velniškai karšta na langus nupučia.Bet ne tiek kiek priklauso žiguliui.Kas gali būti?Dujų reduktoriaus pašildymas pajungtas nuo pečiuko buvusio savininko kas yra visiška nesąmonė.Gal dėl to?

Kaip atšils oras vistiek keisiu reduktorių tai man rekomenduoja jungti pašildymą nuo karbiuratoriaus pašildymo,ką manot?

Dar klausymas ar galima užkūrus tik mašiną,kaip šalta jungt palėtintoje į laivą padėtį ir pavarą įjungti tarkim antrą,nieko blogo taip daryti?Man atrodo dėžėje tepalas apšyla taip geriau,lengviau pavaros jungiasi tik pradėjus važiuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kame gali būti bėda,kad salonas nepakankamai šyla pas niva?Viskas užkaista iki 90+,visos šildymo svirtelės nustumtos iki galo į dešinę.Ventiliatorius antra padėtis max.Laukia -15 ir nepasakyčiau kad velniškai karšta na langus nupučia.Bet ne tiek kiek priklauso žiguliui.Kas gali būti?Dujų reduktoriaus pašildymas pajungtas nuo pečiuko buvusio savininko kas yra visiška nesąmonė.Gal dėl to?

Kaip atšils oras vistiek keisiu reduktorių tai man rekomenduoja jungti pašildymą nuo karbiuratoriaus pašildymo,ką manot?

Dar klausymas ar galima užkūrus tik mašiną,kaip šalta jungt palėtintoje į laivą padėtį ir pavarą įjungti tarkim antrą,nieko blogo taip daryti?Man atrodo dėžėje tepalas apšyla taip geriau,lengviau pavaros jungiasi tik pradėjus važiuoti.

 

kadangi nivoj lengva prieiti prie peciuko vamzdeliu (salone po panele) paciupinek ir paziurek ar i peciuka ateina karstas vanduo (tarp peciuko ir kraniuko). Jei nekarstas, tada ciupinek tarp duju reduktoriaus trisakio ir kraniuko (variklio skyriuje). Jei ir ten nekarsta, tada ciupinek tarp variklio ir trisakio. cia jau turi but karsta :wink: .

Bet dazniausia beda buna kraniuke, jis uzkirmyja ir neatidaro. nuimk trosiuka ir su ranka pasukinek, ar jis sukinejasi. Pajunk ranka ant max ir pavazinek. jei nepades, keisk kraniuka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl pečiuko, tai tiesa: gali būt užkirmyjes kranelis, gali būt pats salono radiatorius užsinešęs iš vidaus, arba iš išorės gali būt lapais užklotas ir ventiliatorius sukasi tuščiai, nėr iš kur oro paimt. Bet kokiu atveju, pavasary ardyk.

Dar vienas dalykas: gali būt kad durelių tarinių jau nebėra, ir šildai daugiau ne saloną, o Lietuvą Tėvynę :)

 

Dėl šaltos dėžės pašildymo, tai viskas gerai. Netgi rekomenduotina. Kai tokie šalčiai, dar, prieš pajudant, įjung palėtintoją, įjung difo blokavimą ir pavažiuok keliolika metrų. Taip greičiau įšils razdatkė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

O kaip suprast tokį dalyką.Važinėjausi su niva šiom dienom,kaip prisnigo žvyrkeliu apsnigtu šiek tiek pravažinėtu įsijungiau tarp ašinę blokiruotę ir važiuoju tiesiai keliu 50-60 km/h vairo tikrai nesukau staigiai,posukių nebuvo tik šast mašina susisuko 180 laipsnių kampu na sekundės reikalas na toliau važiuoju tokiu pat greičiu ir vėl susisuko.Tai negalima važiuoti su blokiruote tokiu greičiu net jai ir tiesiai?Na be problemų pravažiuoti buvo galima ir neįjungus jos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip suprast tokį dalyką.Važinėjausi su niva šiom dienom,kaip prisnigo žvyrkeliu apsnigtu šiek tiek pravažinėtu įsijungiau tarp ašinę blokiruotę ir važiuoju tiesiai keliu 50-60 km/h vairo tikrai nesukau staigiai,posukių nebuvo tik šast mašina susisuko 180 laipsnių kampu na sekundės reikalas na toliau važiuoju tokiu pat greičiu ir vėl susisuko.Tai negalima važiuoti su blokiruote tokiu greičiu net jai ir tiesiai?Na be problemų pravažiuoti buvo galima ir neįjungus jos.

Šitoje mašinoje ne be reikalo yra pastovi visų ratų pavara...Todėl važiuojant slidžiu ar apledėjusiu keliu, tarpašinio difo blokuoti nėra jokio reikalo, išskyrus, pvz., kai kokią nors didesnę pusnį tenka įveikt.

Buvo pačiam tokia situacija vienąkart...Žiema, kelias slidus, provėžuotas.Užkilom į kalną antru bėgiu, greitis palei 40, jungiu trečią ir šiek tiek atleidžiu gazą...Ir nebesuprantu, kas darosi-mašina pradėjo slysti skersa.Įkritom į griovį, tiesiai tarp medžio ir akmens :) Gerai, kad ne vienas važiavau-chebra paėmė ir tiesiog iškėlė mašiną iš pusnies :P Tiesa, padangos tada buvo legendinės VLi-5, o tarpašinis užblokuotas...Viskas, matyt, susidėjo į krūvą tuo momentu, užtat toks rezultatas gavosi :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarpašinis blokiratorius - tik visiškai žopai įveikt. Pastoviai važinėt negerai, labai suprastėja valdomumas.

Dar: Nivos galas labai lengvas. Jei pastoviai žiemą apledėjusiais keliai važinėji, į bagažinę įsimesk smėlio maišą, ar kokį kelio bordiūrą. Tikrai labiau valdoma taps.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar atsirado tokia problema tarkim bandai užvest mašiną.Starteris vu..vu...vu... toks vaizdas,kad akumuliatorius nusėdęs.Iš naujo suki vu,vu,vu brm,brm ir užsiveda.Na tada tarkim užgesini ant šilto vėl tas pats vu....vu....vu....... antrą ar trečią kartą suki iškart vu,brm,brm....

Kaip suprast?Čia tik starteris kaltas?Ar dar kokios bėdos gali būti.Jai starteris tai kas konkrečiai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...

gal yra minčių kaip pritaisyti nivai papildomą skriemulį vairo stiprintuvui.Geriausiai aišku būtų tiesiai ant to kur alkūninis velenas.Būtų gerai bet kokia nuoroda...

Tai ten pažiūrėjau,kad kaip ir ne toks pat skriemulys ir varžtas,kaip pas senesnius vaz variklius.Dar galima dėt ant vandens pompos prisukus antrą tokį skriemulį tik tada kažkaip nerimtai atrodo.Ir dar manau remtųsi ventiliatorius į radiatorių,bet neturėtų remtis su 2101 ir tt. ventiliatoriumi.

O stiprintuvą įsigijau tokį.

post-3454-12683831780407_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

sveiki, gal kas galite pasakyti, ar labai pakenks priekiniams Nivos ratu guoliams, jei uzdesiu 15" lietus ratlankius su isnesimu ET-8, plotis 8j. Ir dar gal zinote kas Vilniuje daro tiuningines detales is stiklo audinio ar plastmases, reikia uzdeti ant sparnu praplatinimus, is anksto dekoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,kuklus klausimelis :) trumpasis riciagiukas ijungia tarpasine blokiruote patraukus i save ar i prieki :)

Jai atmintis neapgauna į save.Įjungiant ištiesink vairą jai nesijungia gali šiek tiek pajudėt ir vėl bandyti.Turi užsižibinti lemputė skydelyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, gal kas galite pasakyti, ar labai pakenks priekiniams Nivos ratu guoliams, jei uzdesiu 15" lietus ratlankius su isnesimu ET-8, plotis 8j. Ir dar gal zinote kas Vilniuje daro tiuningines detales is stiklo audinio ar plastmases, reikia uzdeti ant sparnu praplatinimus, is anksto dekoju.

Na pas mane manau panašūs ratai į tavo pasakytus,tik skaičių nepasakysiu.Viskas OK.

Arkų praplatinimus gamina ronika kaune.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.