Moto Atrašyta Gruodžio 21, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2009 Aciu, supratom :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kurveloto Atrašyta Sausio 21, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2010 Kame gali būti bėda,kad salonas nepakankamai šyla pas niva?Viskas užkaista iki 90+,visos šildymo svirtelės nustumtos iki galo į dešinę.Ventiliatorius antra padėtis max.Laukia -15 ir nepasakyčiau kad velniškai karšta na langus nupučia.Bet ne tiek kiek priklauso žiguliui.Kas gali būti?Dujų reduktoriaus pašildymas pajungtas nuo pečiuko buvusio savininko kas yra visiška nesąmonė.Gal dėl to?Kaip atšils oras vistiek keisiu reduktorių tai man rekomenduoja jungti pašildymą nuo karbiuratoriaus pašildymo,ką manot? Dar klausymas ar galima užkūrus tik mašiną,kaip šalta jungt palėtintoje į laivą padėtį ir pavarą įjungti tarkim antrą,nieko blogo taip daryti?Man atrodo dėžėje tepalas apšyla taip geriau,lengviau pavaros jungiasi tik pradėjus važiuoti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Sausio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2010 gal peciuko kraniukas uzkirmyjas arba pilnai neatsidaro Kame gali būti bėda,kad salonas nepakankamai šyla pas niva?Viskas užkaista iki 90+,visos šildymo svirtelės nustumtos iki galo į dešinę.Ventiliatorius antra padėtis max.Laukia -15 ir nepasakyčiau kad velniškai karšta na langus nupučia.Bet ne tiek kiek priklauso žiguliui.Kas gali būti?Dujų reduktoriaus pašildymas pajungtas nuo pečiuko buvusio savininko kas yra visiška nesąmonė.Gal dėl to?Kaip atšils oras vistiek keisiu reduktorių tai man rekomenduoja jungti pašildymą nuo karbiuratoriaus pašildymo,ką manot? Dar klausymas ar galima užkūrus tik mašiną,kaip šalta jungt palėtintoje į laivą padėtį ir pavarą įjungti tarkim antrą,nieko blogo taip daryti?Man atrodo dėžėje tepalas apšyla taip geriau,lengviau pavaros jungiasi tik pradėjus važiuoti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Sausio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2010 Kame gali būti bėda,kad salonas nepakankamai šyla pas niva?Viskas užkaista iki 90+,visos šildymo svirtelės nustumtos iki galo į dešinę.Ventiliatorius antra padėtis max.Laukia -15 ir nepasakyčiau kad velniškai karšta na langus nupučia.Bet ne tiek kiek priklauso žiguliui.Kas gali būti?Dujų reduktoriaus pašildymas pajungtas nuo pečiuko buvusio savininko kas yra visiška nesąmonė.Gal dėl to?Kaip atšils oras vistiek keisiu reduktorių tai man rekomenduoja jungti pašildymą nuo karbiuratoriaus pašildymo,ką manot? Dar klausymas ar galima užkūrus tik mašiną,kaip šalta jungt palėtintoje į laivą padėtį ir pavarą įjungti tarkim antrą,nieko blogo taip daryti?Man atrodo dėžėje tepalas apšyla taip geriau,lengviau pavaros jungiasi tik pradėjus važiuoti. kadangi nivoj lengva prieiti prie peciuko vamzdeliu (salone po panele) paciupinek ir paziurek ar i peciuka ateina karstas vanduo (tarp peciuko ir kraniuko). Jei nekarstas, tada ciupinek tarp duju reduktoriaus trisakio ir kraniuko (variklio skyriuje). Jei ir ten nekarsta, tada ciupinek tarp variklio ir trisakio. cia jau turi but karsta :wink: .Bet dazniausia beda buna kraniuke, jis uzkirmyja ir neatidaro. nuimk trosiuka ir su ranka pasukinek, ar jis sukinejasi. Pajunk ranka ant max ir pavazinek. jei nepades, keisk kraniuka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Sausio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2010 Dėl pečiuko, tai tiesa: gali būt užkirmyjes kranelis, gali būt pats salono radiatorius užsinešęs iš vidaus, arba iš išorės gali būt lapais užklotas ir ventiliatorius sukasi tuščiai, nėr iš kur oro paimt. Bet kokiu atveju, pavasary ardyk. Dar vienas dalykas: gali būt kad durelių tarinių jau nebėra, ir šildai daugiau ne saloną, o Lietuvą Tėvynę Dėl šaltos dėžės pašildymo, tai viskas gerai. Netgi rekomenduotina. Kai tokie šalčiai, dar, prieš pajudant, įjung palėtintoją, įjung difo blokavimą ir pavažiuok keliolika metrų. Taip greičiau įšils razdatkė. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kurveloto Atrašyta Sausio 30, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2010 O kaip suprast tokį dalyką.Važinėjausi su niva šiom dienom,kaip prisnigo žvyrkeliu apsnigtu šiek tiek pravažinėtu įsijungiau tarp ašinę blokiruotę ir važiuoju tiesiai keliu 50-60 km/h vairo tikrai nesukau staigiai,posukių nebuvo tik šast mašina susisuko 180 laipsnių kampu na sekundės reikalas na toliau važiuoju tokiu pat greičiu ir vėl susisuko.Tai negalima važiuoti su blokiruote tokiu greičiu net jai ir tiesiai?Na be problemų pravažiuoti buvo galima ir neįjungus jos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kielius Atrašyta Sausio 30, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2010 teko vazinet su niva ir man buvo keleta syk taip bet tik tada kaip papuoli ant duobutciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Sausio 31, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2010 O kaip suprast tokį dalyką.Važinėjausi su niva šiom dienom,kaip prisnigo žvyrkeliu apsnigtu šiek tiek pravažinėtu įsijungiau tarp ašinę blokiruotę ir važiuoju tiesiai keliu 50-60 km/h vairo tikrai nesukau staigiai,posukių nebuvo tik šast mašina susisuko 180 laipsnių kampu na sekundės reikalas na toliau važiuoju tokiu pat greičiu ir vėl susisuko.Tai negalima važiuoti su blokiruote tokiu greičiu net jai ir tiesiai?Na be problemų pravažiuoti buvo galima ir neįjungus jos. Šitoje mašinoje ne be reikalo yra pastovi visų ratų pavara...Todėl važiuojant slidžiu ar apledėjusiu keliu, tarpašinio difo blokuoti nėra jokio reikalo, išskyrus, pvz., kai kokią nors didesnę pusnį tenka įveikt. Buvo pačiam tokia situacija vienąkart...Žiema, kelias slidus, provėžuotas.Užkilom į kalną antru bėgiu, greitis palei 40, jungiu trečią ir šiek tiek atleidžiu gazą...Ir nebesuprantu, kas darosi-mašina pradėjo slysti skersa.Įkritom į griovį, tiesiai tarp medžio ir akmens Gerai, kad ne vienas važiavau-chebra paėmė ir tiesiog iškėlė mašiną iš pusnies Tiesa, padangos tada buvo legendinės VLi-5, o tarpašinis užblokuotas...Viskas, matyt, susidėjo į krūvą tuo momentu, užtat toks rezultatas gavosi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Vasario 3, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2010 Tarpašinis blokiratorius - tik visiškai žopai įveikt. Pastoviai važinėt negerai, labai suprastėja valdomumas.Dar: Nivos galas labai lengvas. Jei pastoviai žiemą apledėjusiais keliai važinėji, į bagažinę įsimesk smėlio maišą, ar kokį kelio bordiūrą. Tikrai labiau valdoma taps. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kurveloto Atrašyta Vasario 5, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2010 Dabar atsirado tokia problema tarkim bandai užvest mašiną.Starteris vu..vu...vu... toks vaizdas,kad akumuliatorius nusėdęs.Iš naujo suki vu,vu,vu brm,brm ir užsiveda.Na tada tarkim užgesini ant šilto vėl tas pats vu....vu....vu....... antrą ar trečią kartą suki iškart vu,brm,brm....Kaip suprast?Čia tik starteris kaltas?Ar dar kokios bėdos gali būti.Jai starteris tai kas konkrečiai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Vasario 7, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 7, 2010 Akumas, startertio ivores, sepeteliai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kurveloto Atrašyta Vasario 8, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 8, 2010 Akumas, startertio ivores, sepeteliai...Masė rodos buvo per silpna.Atvedžiau laidą tiesiai nuo - iki starterio varžto pakol kas viskas gerai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Vasario 8, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 8, 2010 turetu laidas mases kaisti tokiu atveju.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lukis Atrašyta Vasario 21, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2010 Sveiki. Nusipirkau niva su uzkalusiu varikliu. Gal kas turi parduot, arba prirodyt gali? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas Atrašyta Vasario 21, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2010 Sveiki. Nusipirkau niva su uzkalusiu varikliu. Gal kas turi parduot, arba prirodyt gali? labas pas mane ira visas pilnas is nivos isimtas variklis jei nori rasyk. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kurveloto Atrašyta Kovo 12, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2010 gal yra minčių kaip pritaisyti nivai papildomą skriemulį vairo stiprintuvui.Geriausiai aišku būtų tiesiai ant to kur alkūninis velenas.Būtų gerai bet kokia nuoroda...Tai ten pažiūrėjau,kad kaip ir ne toks pat skriemulys ir varžtas,kaip pas senesnius vaz variklius.Dar galima dėt ant vandens pompos prisukus antrą tokį skriemulį tik tada kažkaip nerimtai atrodo.Ir dar manau remtųsi ventiliatorius į radiatorių,bet neturėtų remtis su 2101 ir tt. ventiliatoriumi.O stiprintuvą įsigijau tokį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aleksas Atrašyta Kovo 21, 2010 Dalintis Atrašyta Kovo 21, 2010 sveiki, gal kas galite pasakyti, ar labai pakenks priekiniams Nivos ratu guoliams, jei uzdesiu 15" lietus ratlankius su isnesimu ET-8, plotis 8j. Ir dar gal zinote kas Vilniuje daro tiuningines detales is stiklo audinio ar plastmases, reikia uzdeti ant sparnu praplatinimus, is anksto dekoju. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramuncikas Atrašyta Kovo 23, 2010 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2010 sveiki,kuklus klausimelis trumpasis riciagiukas ijungia tarpasine blokiruote patraukus i save ar i prieki Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kurveloto Atrašyta Kovo 23, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2010 sveiki,kuklus klausimelis trumpasis riciagiukas ijungia tarpasine blokiruote patraukus i save ar i prieki Jai atmintis neapgauna į save.Įjungiant ištiesink vairą jai nesijungia gali šiek tiek pajudėt ir vėl bandyti.Turi užsižibinti lemputė skydelyje. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kurveloto Atrašyta Kovo 23, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2010 sveiki, gal kas galite pasakyti, ar labai pakenks priekiniams Nivos ratu guoliams, jei uzdesiu 15" lietus ratlankius su isnesimu ET-8, plotis 8j. Ir dar gal zinote kas Vilniuje daro tiuningines detales is stiklo audinio ar plastmases, reikia uzdeti ant sparnu praplatinimus, is anksto dekoju.Na pas mane manau panašūs ratai į tavo pasakytus,tik skaičių nepasakysiu.Viskas OK.Arkų praplatinimus gamina ronika kaune. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aleksas Atrašyta Kovo 23, 2010 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2010 Aciu kurvelotui, reiks paskambinti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
trokas Atrašyta Kovo 23, 2010 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2010 turiu praplatinumus originalius,manau pritaikitum.veliau imesiu foto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aleksas Atrašyta Kovo 24, 2010 Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2010 TROKUI. AR NIVAI PRAPLATINIMUS? PARAŠYK KUR PASKAMBINTI? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
trokas Atrašyta Kovo 24, 2010 Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2010 va tokie yra praplatinimai,plastmase elastinga 150 lt.861512555 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nivadiesel Atrašyta Kovo 24, 2010 Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2010 va tokie yra praplatinimai,plastmase elastinga 150 lt.861512555o nuo kokios masinos siti praplatinimai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar