Pereiti prie turinio

Terano 2 kaitinimo žvakių problema


Rekomenduojami pranešimai

Nesulaukęs žinių iš serviso, šiandien nuvažiavau pasižiurėt, kaip remontas vyksta. Atvažiavęs radau terraną lauke su atidaru kapotu, tai nau gerai :) Meistras sakė, kad vakar įdėjo po atliktos profilaktikos starterį, bet vistiek ryte užvedė tik po ilgų sukimų...suka lengviau, bet nepagriebia, jei užsiveda tai variklis dirba per žemom apsukom, neduodant gazo užgęsta. Pašilęs vedasi gerai, bet sūkiai ant laisvų mažoki, tačiau pastovi lauke nors valandą ir vėl nebenori vestis...panašu, kad dyzelių specai nebežino ką daryt :( vienas dyzelistas kalbėjo, kad Kaune yra dyzelistai kurie būtent dirba su zexel siurbliais, gal kas turit kontaktus ? O gal kas gerą kuro siurblį turit nebrangiai :) ?

pas tave automatas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 96
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Vat būtent, automatas :( būčiau užskaitęs kokios bėdos pas juos su siurbliais būčiau pirkęs mechaną, kad paskui, bėdai esant, paprastą siurblį pastatyt :(

nebandei oro srauto matuokles keist ar gazo pedalo,o sheck dega?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebandei oro srauto matuokles keist ar gazo pedalo,o sheck dega?

Nea, čekas nešviečia...su pedalu nieko nedariau, kaip ir su oro srautu... faktas, kad problema yra susyjusi su temperatūra, pasiguglines paskambinau dar keletai dyzelistų, tai dauguma sakė, kad problema su siurbliu, tipo retai būna, bet jei jau nutinka, tai siurblio neapsimoka tvarkyt :( tiesa, kai pasakiau Gargždų dyzelistams kad pasiimu mašiną, tie puolė ardyt siurblį, neva bandys pakeist elektrinę dalį, kuria stebuklingai turi...blyn

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nea, čekas nešviečia...su pedalu nieko nedariau, kaip ir su oro srautu... faktas, kad problema yra susyjusi su temperatūra, pasiguglines paskambinau dar keletai dyzelistų, tai dauguma sakė, kad problema su siurbliu, tipo retai būna, bet jei jau nutinka, tai siurblio neapsimoka tvarkyt :( tiesa, kai pasakiau Gargždų dyzelistams kad pasiimu mašiną, tie puolė ardyt siurblį, neva bandys pakeist elektrinę dalį, kuria stebuklingai turi...blyn

jei čekas nedega,tai beda turetu buti mechaninej dalyje ne elektronikoj,o kad beda siurblyje as nebuciau tuo tikras,nes pazystamam buvo beda su teranu ,nesivedė,dūmino mėlynu dumu ,netrauke,idejus kita siurbli,bedos liko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei čekas nedega,tai beda turetu buti mechaninej dalyje ne elektronikoj,o kad beda siurblyje as nebuciau tuo tikras,nes pazystamam buvo beda su teranu ,nesivedė,dūmino mėlynu dumu ,netrauke,idejus kita siurbli,bedos liko

Kartais buna problema elementari pareina kuro pompike kur ant fitro stovi. Nes panasu kad ora siurbia kai buna daug melsvo dumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na apie pompike rašiau dar pradžioje, kuras pajungtas per paprastą filtrą, deja nepadėjo. Beja, Gargždai pažaidę su siurblio elektrine dalim nieko kaip ir nepadarė, jų žodžiais jų turima detalė buvo biški ne tokia, bet jie kažką vistik patvarkė...ką nesakė konkrečiai, ir mašina ale vedasi...tą dieną užsivedė, kitą dieną užsivedė bet netaip sklandžiai, o va sekmadienį šūdas...nepadėjo net eteris...bet, kada sujungiau du akumus, pagriebė iškart...ir taip jau kelintas rytas užvedu. Faktas, kad žopa akumui, nors testeris rodo, kad guvas, krovimą priima. Na pasikeisiu naują akumą ir bus matyt, nepatinka, kad apsukos ant laisvų mažos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokios spalvos dumai eina is duslintuvo kai nesiveda? Ar nieks neina? Jai pakaitinimas blogas tai turi but kruva dumu,o kai jau uzsuka iki reikiamu sukiu kad ir su trifaziu varikliu per dirza iki tavo apatinio skyvo :) tai tada jau turi purtitis kalatuotis ir pylt dar dumu pakol isils ir viskas bus okai,pakol neatsals variklis ir vel nereiks pagalbos kaip bielarusui benzininio varikliuko ar kokiam ten senam traktoriui :) na o jai pas jus tik kaip sakot vos papurskus starto is puses pasukimo ir idialiai dyrba tai ieskok kur tavo salerka bega ne ten

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tame ir reikalas, kas su kuru ir su kaitinimu viskas gerai...iki šio ryto, kurdavau su dviem akumais (sutinku, kad terrano akumas pridusęs gali būti, bet nenoriu pirkt naujo, visko neisbandęs, beja pas jį klemos antraip, tai negalių betkokio įsimest) žodžiu vedėsi iki šio ryto kaip laikrodis su dviem akumais, šį rytą tik iš trečio užsukimo pagavo, aišku, lauke -15. Vėlgi, gal senasis akumas visai užšalo, todėl taip sunkiai, bet, nepatinka, kad užvedus dirba per mažom apsukom. Iš pradžių pakelia kokias 5sekundes čiut virš 1, o paskum krenta iki 0,6 kažkur...sakyčiau šaltam ilgiau turėtų padirbėt aukštasnėm...nieko, jei žmogus ras siurblį bus ramiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad man rodos zmogus jau rase ,kad jem ir starteri jau perrinko :)

Nu ką aš galiu tau į tai pasakyt , Giedriuko atveju pirmiausiai imčiau spręst elektros kiekio klausimus ba norėt kad mašina kurtusi su vos gyvu akumu , vos sukančiu starteriu  , kad variklis dirbtų teisingai kai įtampos trūkumas tai labiau panašu į stebūklo tikėjimasi nei į gedimo šalinimą :)

 

Visai įmanomas dalykas kad kai dyzelistai pakrovė akumą ta mašina ir kūrėsi , ir variklis dirbo teisingai pakol vėl akumas nenumiro. O čia jau reikia aiškintis kodėl anas miršta - senatvė jam atėjo ar generas nedakrauna . Jei sunkiai suka vėl aiškintis ar tai starterio bieda ba būna kad suka bet per lėtai ir pakabinus papildomus akumus pavyksta išprievartaut , ar tai vistik akumas neduoda tiek srovės kad normaliai starteris įsuktų variklį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ką aš galiu tau į tai pasakyt , Giedriuko atveju pirmiausiai imčiau spręst elektros kiekio klausimus ba norėt kad mašina kurtusi su vos gyvu akumu , vos sukančiu starteriu  , kad variklis dirbtų teisingai kai įtampos trūkumas tai labiau panašu į stebūklo tikėjimasi nei į gedimo šalinimą :)

 

Visai įmanomas dalykas kad kai dyzelistai pakrovė akumą ta mašina ir kūrėsi , ir variklis dirbo teisingai pakol vėl akumas nenumiro. O čia jau reikia aiškintis kodėl anas miršta - senatvė jam atėjo ar generas nedakrauna . Jei sunkiai suka vėl aiškintis ar tai starterio bieda ba būna kad suka bet per lėtai ir pakabinus papildomus akumus pavyksta išprievartaut , ar tai vistik akumas neduoda tiek srovės kad normaliai starteris įsuktų variklį.

aš su jumis sutinku,tik tie meistrai tada kažkokie jau labai rimti jai nepazysta dvesusio akumo ir negali žmogui pasakyti,kad akuma pasikeisk,arba galejo tiesiog akuma pakeist o ne siurblį perrinktas,nes turbūt kainavo kiek akumas kitas įdėti :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Terranas ispanas su dviem akumais ? Na neteko dar su tokiu susidurt :)

pirmos registracijos ar kilmes salis kaip ten ivardinta tech pase  parasyta jo ispanija, bet pargintas is islandijos, tai gal del to. ir  siaip skandinavuose jie visi su 2 akumais kiek maciau.  negaliu pasakyt kad daug maciau, bet kur pasiciekavijau visi dviakumiai buvo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš su jumis sutinku,tik tie meistrai tada kažkokie jau labai rimti jai nepazysta dvesusio akumo ir negali žmogui pasakyti,kad akuma pasikeisk,arba galejo tiesiog akuma pakeist o ne siurblį perrinktas,nes turbūt kainavo kiek akumas kitas įdėti :)

Būtent, kad meistram sakiau, kad gal akumas dusęs, tačiau jie kategoriškai tai atmetė nes sakė, kad matavo, o beto ir su busteriu nelabai vedasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.