Pereiti prie turinio

Kelių erelis su Patrol


Suzukis

Rekomenduojami pranešimai

O kodel neturejo nuvaziot? Jam gi ph...Jis gi diirbaaa. Apie ka as ir snekejau. Nesenai maciau lygiai tokia pati situacija Viln - Kaunas atkarpoja . tik be moteru ir zirgu, muset todel neks ir nenukentejo.Bet stabdimu su dumais , signalu ir keiksmazodziu buvo sociai.Tai gal kartais reik VISEMS galvot, kad esam nevieni kelye, kurie dirba ar skuba?

Šiaip tai man pačiam , kai dar sukiuojau vairą čia taip keikiamų mašinų , teko šokt nuo kelio su pilnai krauta fūra kai prieš pat nosį išlindo toks " gyvenimo šeimininkas " už kašiko vairo kuris tik save mato ba kitaip iš po vilkiko aną su rėzako pagalba su visa šeimyna būtų tekę išpjaustyt .

Nu ir ką tu į tai gali atsakyt - nebent tai kad "gal kartais reik VISEMS galvot" nors galvot nelabai kas nori ba tam reikia dar ir turėt su kuom galvot ir išvis kam čia apsunkint gyvenimą galvojimu ne apie naudą sau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 189
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

.Jį "išrišo" pirmoje lengvuškeje buvęs vaizdo registratorius.

Kiek žinau tai šitoj magistralėj jau prieš 20 metų kamerų prikabinta buvo ant kiekvieno kampo tai kad kas vyksta ant to kelio ir be  registratoriaus įrašo mato ir fiksuoja- ir jei ten būtų buvęs ne rumunas o anglas tai dar kažin kuom būtų baigėsi .

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai, nekeikiu furistu. Teisiog paskutiniu metu toks lenkimas +1 km tampa norma. O as galvoju kad cia iskrypimas:)

Šiaip tai patarčiau pirmai pradžiai pavažinėt po senuosius vakarus ir pats pamatysi ar tai normalu ar tai iškrypimas - tam pačiam "fahterlande" fūrai užtenka įjungt kairį posukį ir antra juosta atlėkes vos ne dvigubu greičiu nei pačio (įtariu irgi rimtai skubantis) stabdo užleisdamas kelią ir dar šviesom mirkteli taip duodamas suprast kad jis tave mato ir tau kelią duoda . Persirikiuot iš vienos juostos į kitą kad ir kamštį jokių problemų - pakanka įjungt posukį ir jau padarytas tarpas.

O toks veiksmas kaip mirksėjimas lempom reikalaujant duot kelio laikomas mažiausiai netaktu  jei ne iškrypimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visai neseniai vienas toks +1 km/h prieš mane išejo į lenkimą kito su -1km/h prieš pat Grigiškių įkalnę. Susilygino abu, taip ir vilkosi ilgai ilgai. Tai čia ne zapadlo? Kraštutinumas, literatūrine kalba. Manau, furistai būtų labiau gerbiami ir suprantami už lėtus lenkimus, jei laikytųsi slidininkų taisyklių - tave pasivijo-praleisk, numesk 5-6 km/h, kad manevras įvyktų greičiau ir psio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent jau islanduose ir norguose furos ir kitas krovininis transportas duoda save apsilenkt priletindamas ir rodydamas posuki i desine. Aisku tas negalioja kas antram lenkui ir kas treciam lietuviui kurie sliauzia viduriu kelio, ir pasitraukia kai priesais kas atvaziuoja. Greitkely tokiu 1km /h pliusininku dar daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Biskeli matematikos. Su salyga kad vaziuoji 89km/h. Tave lenkia kolega. Numeti iki 84kmh/h. Lenkimo veiksmui skaiciuojant 2min. Kas pilnai pakaks.

Per diena praleidi tokiu sakykim 20vnt kolegu kurie minimaliai greitesni. Rezultate kad nuvaziuoti ta paty atstuma uzgaisi 2min ir 15s ilgiau.

Ir kas svarbiasia-tai galioja, jei visa darbo dienos laika varysi 89kmh ir tik tuos 20 kart priletinsi praleisdamas. O realiai tas skirtumas geriausiu atveju sudarys minute i darbo diena. Daug ar mazai spreskit patys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, ale nuo tų 84 km/h po to vėl raiks pagreitėc iki 89, jei per dieną po kelis kartus šyteip, tai kadencijos pabaigoj nebus ką in savo mašinuky ins'pylc..

Nu tai kokios biedos - sėsk už fūros vairo ir tu galėsi "ins'pylc" į savo busiuką darmavos saliarkos , savaime aišku jeigu liks ir jei šefas nebus įdėjas seklio :D

 

Beje , tavo žiniai ir kitų mėgstančių aiškint apie pasidalinimą kuru su fūros šeiminiku ; magistralinis vilkikas skaičiuotas kreiseriniui greičiui tarp 85km/h ir 90km/h , važiuojant virš 90km/h geriau į kuro rodyklę nežiūrėt ba krenta ant akių . O va kuras tauposi kai važiuoji apie 80km/h - tai gal pasilaikykit prie savęs tą argumentą kaip kad "nebus ką in savo mašinuky ins'pylc.." ir bent atrodysit protingesni ir ne tokie juokingi ;)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad, Klevai, galima ir kitais būdais užsidirbt, man iš svetimų bakų saliaros nuleidinėt netenka ir, tikiuosi, artimiausioj ateity neteks :P sukiot baranką ar ne-pasirinkimas laisvas... Turiu giminėj vieną "sukiotoją", toks tradicinis lietuvis-mėgėjas padejuot :D ale barankos nemeta, tai gal nėra ten taip blogai... Taip kad, žinom apie tuos reikalus ne iš nuogirdų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Taip kad, žinom apie tuos reikalus ne iš nuogirdų :)

Aga , man tavi pasisakymai apie fūristus, pagrįsti žiniomk ne iš nuogirdų, primena vieną straipsniuką prieš gerus 20 metų išspausdintą , jei atmintis nemeluoja , tokiam laikraštukį "Laikinoji sostinė" ir vadinosi tas straipsnis lyg tai " dalneboiščiko išpažintis " ar panašiai . Ten irgi viena tokia visažinanti korespondentė aprašinėjo ale iš pirmų lūpų išgirsta fūristo pasakojimą apie jo gyvenimą ir darbą ; kaip jie valgyt ruošia apskretusiam puode , kaip aikštelėse sustoja iki ryto girtuokliauja ir su plaštakėm linksminasi ir t.t ir t.p. - dar trupučiuką ir jau būsi pasiekęs tos "korespondentės" lygį :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mažas, bet labai svarbus niuansas- "korespondentĖ" :D daug kas pasikeitė per 20 metų, su "superiais" ir kamazais "vairai" jau nevažinėja, dabar apynaujės mašinos, kondišinai-*ujišinai ir t.t... Na bet, kad fūristai mažiau gertų ar mergų nenorėtų, tai smarkiai abejoju :P kaip sakoma, ne šventieji puodus lipdo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va ir sneka tie salerkiniai kurie nesedeja,duoda normas tokias kompiuterines pagal naujo lkw ir to turbut bamu,ir tik ziurek kad tilptum nors lkw jau arti lemono,taip as pilnai suprantu jususu nepasitenkinima daznai ir as lekdamas pirsta prie smilkinio pasukioju kad idijotas nereikia ten tu 5km numesti uztenka1-2km numest ir apsilenki greit nieko neprarasdamas,bet yra tokiu kur dar sugeba atsibude ir paspausti ir net tenka pacem nusimesti ir grysti uz jo,visokiu debilavotu yra visokiu reikia o tuos malku laikus jau pamirskit

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paaiskinkit viena kodel nei viena lengva negali paskui lkw pavaziuoti kad ir mieste,deda per sonona ant gazo tada ant stambdziu ir desnys posukis tu joji dviem kojom beveik per stabdziu jan irgi pochui kad gal pas tave krovinys nuvir sudus uz kokiu 10000e,kauno aplinkelis negalima lenkti vilksis su lengvot net 70 75kmh isveda is kantrybes dedi per sona pazeisdamas taisykles,o ble fura mane lenkia pist per tapke cia kkultura gryzti atgal mini ten tuos 88maxsa dasiveji vel tapati moli,tik zenklas baigesi furom lenkti paemi vel ant lenkimo ver per tapke nuejo,ir taip visada lt,tai ko jus is musu tada supratimo norit,pats esu tokiak pyd,nekarta jojes per orini ir per ilgas,cia zapadlo auksiaisio lygio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir ar nor vienas pamastet kad krovynys ir lema gali siekti,o tu turi butent saugoma aikstele pasiekti,nes vairas diena tu o,nakti furos sargas esi pilnu etatu.aciu dievui meciau tuos reikalus.bet su lengva mindamas visada furista uleidziu nes pats tuose 2kv gyvenau kury laika

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tokiu pydaru yra lenkia ne tik furas, bet ir mikriukus, ar net lengvas, apsilenkia, ir velkas prieky kaip kelnes prisikes. arba, ziurek miega kely, dasiveji aplenki, pazadini zveri, anas susinervuoja tuoj aplenkia tave, ir vel snausnt pradeda. tokie tai tai cia kazkokia liga, aplenkimofobija ar kas net nezinau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paaiskinkit viena kodel nei viena lengva negali paskui lkw pavaziuoti kad ir mieste,deda per sonona ant gazo tada ant stambdziu ir desnys posukis tu joji dviem kojom beveik per stabdziu jan irgi pochui kad gal pas tave krovinys nuvir sudus uz kokiu 10000e,kauno aplinkelis negalima lenkti vilksis su lengvot net 70 75kmh isveda is kantrybes dedi per sona pazeisdamas taisykles,o ble fura mane lenkia pist per tapke cia kkultura gryzti atgal mini ten tuos 88maxsa dasiveji vel tapati moli,tik zenklas baigesi furom lenkti paemi vel ant lenkimo ver per tapke nuejo,ir taip visada lt,tai ko jus is musu tada supratimo norit,pats esu tokiak pyd,nekarta jojes per orini ir per ilgas,cia zapadlo auksiaisio lygio

 

 Na, kolega, nuo to momento, kai pajudi iš pasikrovimo vietos, tampi atsakingas už tinkamą krovinio tvirtinimą, nepriklausomai nuo to, kas stropus rišo, taigi čia ne argumentas...Ne vienam jau yra buvę, iš kelto išvažiavus, stabdo švedų policija ir tikrina, kaip pritvirtintas krovinys, jei netinkamai-nepajudi tol, kol nepersiriši...O šiaip tiesa, kad tie, kas nevažiavę su sunkesne technika ar bent jau su priekaba, nelabai supranta apie krautos mašinos  stabdymo kelią, distanciją, įsibėgėjimą ir panašius dalykus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Na, kolega, nuo to momento, kai pajudi iš pasikrovimo vietos, tampi atsakingas už tinkamą krovinio tvirtinimą, nepriklausomai nuo to, kas stropus rišo, taigi čia ne argumentas...

Tai pasidalink patirtim kaip užtvirtint ant palečių supakuotą krovinį su dužiom ir trapiom prekėm , o dar geriau kaip užtvirtint skystį bačkoj - būsim dėkingi už tamstos išmintį :P 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pasidalink patirtim kaip užtvirtint ant palečių supakuotą krovinį su dužiom ir trapiom prekėm , o dar geriau kaip užtvirtint skystį bačkoj - būsim dėkingi už tamstos išmintį :P

 Na nežinau, apie ką konkrečiai tamsta kalbi, paprastai ant prekių pakuočių būna visi reikalingi nurodymai-kokia padėtim statyt, kiek max į viršų kraut ir pan. Skysčio stropuot nerekomenduočiau, jei jis supiltas į tinkamą cisterną, tai niekur nepabėgs :P šiaip jau tokių dalykų turėtų būti mokoma ir praktiškai demonstruojama, laikant atitinkamas vairavimo kategorijas...Ir apskritai, senas šoferis, o klausinėji tokių niekingų dalykų- turėtum CMR konvenciją mokėt kaip "Tėve mūsų" :D  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Na nežinau, apie ką konkrečiai tamsta kalbi, paprastai ant prekių pakuočių būna visi reikalingi nurodymai-kokia padėtim statyt, kiek max į viršų kraut ir pan. Skysčio stropuot nerekomenduočiau, jei jis supiltas į tinkamą cisterną, tai niekur nepabėgs :P šiaip jau tokių dalykų turėtų būti mokoma ir praktiškai demonstruojama, laikant atitinkamas vairavimo kategorijas...Ir apskritai, senas šoferis, o klausinėji tokių niekingų dalykų- turėtum CMR konvenciją mokėt kaip "Tėve mūsų" :D  

Šiaip tai aš žinau tą virtuvę iš vidaus bet man labai patinka kai žmonės pasidalina sava patirtim ba taip išmokstama ir sužinoma kažko naujo - tai gal ir pats pasidalinsi kokia naudinga konkrečia info kuri būtų naudinga kitiems o ne aiškinsi kaip kas turi būt padaryta ar kokią konvenciją privalu žinot ;)

 

Beje ; dažniausiai mokytojai mokinantys kaip turi būt padaryta patys teisingai to padaryt nesugeba kaip kad ir šiuo atveju mokytojas mokina apie krovinių tvirtinimą o pats vargiai ar sugebėtų nesudaužęs per miestą tuščią trilitrinį sloviką pervežt jau nekalbant apie trapesnį krovinį :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai aš žinau tą virtuvę iš vidaus bet man labai patinka kai žmonės pasidalina sava patirtim ba taip išmokstama ir sužinoma kažko naujo - tai gal ir pats pasidalinsi kokia naudinga konkrečia info kuri būtų naudinga kitiems o ne aiškinsi kaip kas turi būt padaryta ar kokią konvenciją privalu žinot ;)

 

Beje ; dažniausiai mokytojai mokinantys kaip turi būt padaryta patys teisingai to padaryt nesugeba kaip kad ir šiuo atveju mokytojas mokina apie krovinių tvirtinimą o pats vargiai ar sugebėtų nesudaužęs per miestą tuščią trilitrinį sloviką pervežt jau nekalbant apie trapesnį krovinį :P

  Šiaip tai tamstai labai patinka ironizuot ir ginčytis su kitais, nors nebūtinai tam yra kokia nors konkreti priežastis :P

 Na matai, kadangi pas mane tik niekingos B ir BE kategorijos, tai niekas krovinių tvirtinimo subtilybių nemokė (nors ir arkliui aišku, kad priekabą užsikabinęs, oro nevežiosi), na bet kol kas lyg ir sekėsi, mašinos nuo tralo dar neteko pamest...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks jausmas kad Klevas vienintelis fura moka vairuoti... Nu ne vienas esi, netgi siame forume daug vairu yra, tik niekas plunksnu nekedena....

Gink Dieve nepretenduoju į tą vienintelio titulą - paprasčiausiai juokas ima iš tų mokytojų ir kaltintojų kurie patys vos graibosi situacijoj o pamokint kitą ir rast visų biedų kaltininką patys pirmi. :)

O kiti, matomai, nutarė kad paaiškint tokiems žinioniems tas pats kas sienai B)

 

Bent man juokingiausia čia tam visam "stūmime" ir mokyme fūristų patysi mokytojai  ; jie ir važiuot moka nežiūrint į tai kad retas kuris per metus pravažiuoja tiek kiek fūristas ( jei kam patinka tai lai būna "vairas") per mėnesį ; jie ir krovinius vežt moka nors dažniausias vežamas krovinys būna tašė iš parduoruvės - ir tai parveža arba sudaužytus kiaušinius arba išbėgusį iš paketo pieną ; ir "apsiginglavę" teisinių aktų pavadinimais , paviršutinėm nuogirdom ir kalkuliatoriais bando įrodyt savo tiesas tarsi patys būtų tokie kuriems tik sparnų betrūksta

 

Tai gal, sakau, laikas jau rišt tą stūmimą ant "vairų" tarsi anie visų biedų kaltininkai ir pasižiūrėt į savo kiemą - žiū mažu ką nors įdomaus pamatysim kai neliks budinčio kaltojo . :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  Šiaip tai tamstai labai patinka ironizuot ir ginčytis su kitais, nors nebūtinai tam yra kokia nors konkreti priežastis :P

O tai kaip su tavim nesiginčyt ir neironizuot jei visi tavo argumentai ir kaltinimai paremti kompromatu , ir jei tas kompromatas būtų rimtas tai dar kaip ir nieko būtų bet gi ir tas tavo argumentas kaimo bubutės pletkų lygio :D  :P

 

P.s. Čia gi "Ringas" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.