dariukas Atrašyta Rugpjūčio 25, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 25, 2009 Tomuk, detalyčių užteks iki anūkų gyvenimo pabaigos , pasikelk kėbulą, užteks tų 33 ir nereiks 35, nebent į sportą lysi... jei ten lysi, tai paruošk storą piniginę, prie to ką pavardinom, dadėt reiks dar kokias 18 000lt... ir tai galo nesimatys Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Rugpjūčio 26, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2009 Na mano nuomonė truputį kitokia, kam keist ir stiprint razdatkes, kai uztenka pakeisti atatinkamas perdavimo poras tiltuose, nuimsit apkrovas nuo motoro, sankabos, dėžių, kardanų kryžmių. Liks tik pusašius sutvirtint, arba pasikeist kai sulužta. Bet čia menkniekis. Minusas vienas, ir ne toks jau didelis, o pliusų kiek, automobilio dinamika, patikimumas. Ženkliai pagerėja. Beabejo, pasikeisti važiuoklę būtų privalumas, bent jau amortizatorius tai tikrai, nes standartinius ištampys momentaliai. Torcionų keist nerekia šimtą metų laikys, lingės jeigu sėdę, reikia išsiardyti, nuvežti pagrindinius lapus pravalcuos, ar atkals, ir po pagrndiniais lapais susidėti volginius lapus (po aštuonis litus už lapą Agrotiekime), beabejo nereiktų pamiršti poliretaninių pačiužų tarp lapų susidėti. Taip pat pasikeisti sudilusiai guminias įvores pliuritaninėm ir važiuoti. Tiesa važiuoti irgi reikia su galva. Dar galima uždėti aliuminines priekinių šakių apsaugas, kurios apsaugos ir priekinių granatų gumas. ir nieko daugiau gudraus nereikia :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomukkas Atrašyta Rugpjūčio 26, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2009 Va ka reiskia patirtis ir energija, dekui Dariuk, lee uz aukso vertus patarimus,skoloj neliksiu :wink: ,Kaskiek zinau kiek off road sportas kainuoja ., beveik metelius teko prie liudviko buziaus dzipuko padirbet.tai mano metai buvo , pries tai metai dirbejo ir po manes pora meteliu tobulinosi dzipukas , tai galima sakyt si sezona jis tik pradejo vaziuoti,investicijos nezoniskos, bet jos atsiperka kitaip .Ta labai neseniai pastebejau, kaip paciam pabuksuot teko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kasper Atrašyta Spalio 21, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2009 Sveiki,sheip kiek zinau tai jokia reliushke neturi tikset,bet pasmane ir karts nuo karto ir tai tik jai kur gerai i bala ilysiu :? :roll: Beja jai padngos duomina tai turiu BFG 33 jai nenupirks shia savaite tai dar kuri laika turesiu :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kasper Atrašyta Spalio 21, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2009 Beja dar norejau paklaust,kiek kainuotu kebula kilstelt :roll: norechiau kokeis 6-7cmIr kur tai galechiau pasidaryt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Spalio 21, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2009 Beja dar norejau paklaust,kiek kainuotu kebula kilstelt :roll: norechiau kokeis 6-7cmIr kur tai galechiau pasidaryt Pasiskambink man. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunčiks Atrašyta Spalio 26, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2009 Nuo pakaitinimo valdymo bloko klaksėjimo prie padangų perėjot Atjungiau temperatūros daviklio laidą ir nustojo klaksėt pas mane. Dabar ilgiau dega raudona lempelė kol užsidega žalia. Bent kaitina žvakes ir relė neklaksi :idea: O pas jus (kam klaksi rėlės) rodo vandens temperatūrą? Pas mane kažkas blogai su dačiku - nerodo temp. Sakau gal dėl to ir klaksi tas valdymo blokas :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Spalio 26, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2009 Pas mane kažkas blogai su dačiku - nerodo temp. Sakau gal dėl to ir klaksi tas valdymo blokas :roll:Tai pasikeisk tą tempertūros daviklį ir matysi. Dėl daviklio gali klaksėti, nes žvakių kaitinimo laikas priklauso ir nuo variklio temperatūros. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TALEX Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2009 pas mane ir pradejo kalti reles, anksciau viskas tvarkingai budavo ir nieks nekaldavo, uzvedus kokiu 10 sek pakala ir nustoja. Atjungus temp davikli nebekala, bet tada nerodo temp skydelyje. Jei as neklystu tai vienas daviklio kontaktas eina i skydeli kitas i pakaitinima, ar kaip. Ruosiuosi vaz pirkti naujo daviklio ar neverta, kitur bedos ieskot? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomukkas Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Talex,zinok vaziuoju ir neimu i galva ,patiksi ir nustoja :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TALEX Atrašyta Lapkričio 20, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2009 tai jo, bet man patinka kai viskas tvarkoj , tuo labiau temp daviklis apie 30 lt kainuoja tai manau verta pabandyt pasikeist. Po savaitgalio, jei pasikeisiu, pranesiu ar padejo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunčiks Atrašyta Sausio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2010 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunčiks Atrašyta Rugpjūčio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2011 Pervažiavus per balą, kad ir negilią, pradeda junginėtis pakaitinimas žvakių. Atjungiau relę po kapotu, bet skydelyje vistiek mirksi pakaitinimo lemputė. Dar būna taip kai labai lėtai važiuoji, tai ir įsijungia sekundei pakaitinimas vis kas kelios sekundės. Kažin kame čia problema? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Rugpjūčio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2011 sveiki pas mane ir beda panasi, pajere II 2.8tdi uzvedus varikli neuzgesta tepalo lygio lempute ir krovimo lempute pakelus apsukas iki 1500 uzgesta bet girdis kaip kazkokia rele suklaksi. kartais ijungus degima net nedega tos lemputes dega tik spaudimo lempute ir pakaitinimo, uzvedus uzsidega ir krovimo su tepalo lygio. ka pirmiausiai reiketu pradet tvarkyt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Rugpjūčio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2011 sveiki pas mane ir beda panasi, pajere II 2.8tdi uzvedus varikli neuzgesta tepalo lygio lempute ir krovimo lempute pakelus apsukas iki 1500 uzgesta bet girdis kaip kazkokia rele suklaksi. kartais ijungus degima net nedega tos lemputes dega tik spaudimo lempute ir pakaitinimo, uzvedus uzsidega ir krovimo su tepalo lygio. ka pirmiausiai reiketu pradet tvarkyt. Pas mane kažkas panašaus buvo,nedegė krovimas,pasikeičiau generatorių ir viskas išsisprendė( nes seno generatoriaus remontas kainavo daugiau nei kitas generatorius iš šroto) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2011 Kad neprikurti nauju temu:MP II 2,5 - kiek suprantu mistika su elektra kas liecia reliu tiksėjimus ir pan.kiek visko "ištyriau" žvakes kaitina, tik nezinia ar dviem lygiais ar tik vienas konturas veikia.+ prie visko nedega jokia pakaitinimo lempute nei zalia nei geltona nei raudona.ijungus degima itampa krenta, po kurio laiko suklaksi rele, itampa pasoka is ko sprendziu kad kažkiek žvakės veikia.taigi klausimas: kur ieškoti slieku arba patarkit koki elektrika vilniuje kuri padzerikus "gnaibo" ?esmė kad butu susidures su pajeru (kiek suprantu cia "liga" ir nesinori kad nors ir specas bet "mokytusi" ant mano gaziuko ir dar uz tai pinigus paimtu) dėkui.p.s. sorius miestas Vilnius Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Spalio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2011 Sveiki visi!Nu "uzklaksejo" ir pas mane.... Nors pastebejimas butu tokis - kada apsukos pakyla virs 1000 aps/min, klapsejimas dingsta. Klapsejimas prasideda varikliui dirbant tuscia eiga (pvz. stovint sankryzoje) duodi gazo - jokiu ten "klapt". Beje klapsint relems pradeda pastebimai mazeti voltmetro parodymai... Taigi dar syki: kas kur ieskojo ir kas kaip isgyde sita negalavima? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Spalio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2011 Pas mane irgi klapsi tik kurkas ilgiau nei 1 minute po uzvedimo, greiciau 10min. Bet klapsi retai ir kai klapsi pakaitinimo zvakiu indikatorius salone neuzsidega. Durniausia, kad klapsi ir siltam varikliui. Nuemus laida nuo pakaitinimo zvakiu reles (1 nusiema, 2 prisukti varzteliais) tada nebeklaksi ir ta kur salone, berods prie keleivio koju kazkur (is klausos). Pakolkas vaziuoju klaksedamas. Jei kas rasit gydimo buda parasykit. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Spalio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2011 Siaip jau kazkas cia rase, ta kur salone yra prie vairuotojo kojos (kaires) po panele. Maniske klapsi pastoviai, jei apsukos krinta, t.y. jei variklis dirba tuscia eiga. Ir tas klapsejimas ne uzvedus ar susilus varikliui, gali visa diena klapseti Bandysiu savaitgali ieskoti vaistu, jei kas gali pazerti patarimu - nesidrovekit Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2011 Pakaitinimo žvakių darbą regulioja temperatūros daviklis - pradėkit nuo ten ieškot galų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Albinas Atrašyta Lapkričio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2011 Sveiki, turiu tą patį "pirmuką"...bėdos dar blogesnės, nustojo kaitint žvakes beklaksėdamos rėlės...keičiau ir kompukus ir žvakes, pravodkę perkrėčiau, jungtis...kontrolkės kaitinimo nei raudona nei žalia nedegė...ir nedega.. Pasibaigė, kad įdėjau rankinį pašildymą...:-( Iš karčios patirties pasakysiu: yra du var.(kiek žinau) t.y.: sumažinto galingumo pakaitinimas užvedus apie 50 proc., tada stovi dvi rėlės žvakėms ir galios varža, arba viena rėlė, tada pakaitinimą užvedus duoda impulsais ir klaksi rėlės. kiekvienu atveju yra skirtingos žvakės, jei napataikysi, nesuprasi kas darosi. Gal kas turit kokį atradimą? BAisiausia tai, kad metai gamybos tie patys, o pravodkė ir sistema skiriasi Klausimas dar, ar tas 2,5 TDI ir turi plentu ėst virš 12 litrų 100km. važiuojant iki 100km/h? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Albinas Atrašyta Lapkričio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2011 P.S. Čia Albinas dar. KAd nedega pakaitinimo indikacija,: ten dviejų laidų pravodkėj trūksta...sakysit malu š...., o patys pažiūrėkit fiškę ir ant kontr. lempučių kur žalia ir raudona, pagal seną su viena rėle, rudas ir rudas su baltu, pagal dviejų rėlių var. jų ten nebėra... Pakaitinimo laikas yra nustatomas pagal žvakės el. varžos dydį, t.y. keičiantis temp. varža kinta..., plius temp. daviklis... Kaip pasakė autoelektrikas,: chočeš po nastajaščemū..? tagda davai, j...s. aš nagų prie jo daugiau nekišiu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar