Pereiti prie turinio

Perku JEEP


Carleone

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, grįžau vėl į areną :) Seniai beturėtas JEEP'as išvažiavo į rusiją. Po 4 metų pertraukos vėl noriu sėst už JEEP vairo. Gal kas galit patart ką per motorą rinktis? Kalbu apie WJ versiją. Domina tiek salerkos, tiek benzinai. Ar jų varikliai dujinasi? Ar geriau apie tai net negalvot? Turėjau prieš tai 3.1. Viskas buvo man su juo OK, apart kuro sąnaudų :D Važiuoti tenka retai su nuosavu automobiliu (turiu darbinį), tad kuras šiuo metu nėra labai didelis prioritetas. Laukiu bet kokių pamąstymų. Ačiū 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Tai va, man ir kyla klausimas. Ar man čia ieškoti 2.7 salerkos, ar imt benzą. Tik man klausimas, kaip jie su dujom draugauja. Nes kiek radau parduodamų, tai tikrų benzų nėra. Visi jau uždujinti. Įdomu, kaip su dujom sekasi jiem draugauti? Ir šiaip, kaip išlaikymas, ar 4.7 labai kosmosas? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš savo patirties galiu pasakyti. Tie kurie važinėja su 32 ratais ir ant spidometro mato 100 km nuvažiuotu. Tai iš tikro nuvaziuoja apie 125. Tai ir sanaudos 30 normalu. Maniškis su tais pačiais 32 ratais trasoje apie 22-25 offraudinant ir smarkiai nebuksuojant nuo 30. Su standartiniais 29 ratukais tarsoje jau paskaičiavus gaunasi apie 18. Bet čia vėl gaunasi skirtumas dėl ratų dydžio. Jei tikra 100 važiuoti pagal kelio ženklus skirtumo praktiškai nėra ar 32 ar 29 dydžio kedai.

P.s. čia kalbu apie standartines žiemines padangas, manau su mudais būtų kitokie parodymai. Jau laikas būtų man mudus įsigyti ☺

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš savo patirties galiu pasakyti. Tie kurie važinėja su 32 ratais ir ant spidometro mato 100 km nuvažiuotu. Tai iš tikro nuvaziuoja apie 125. Tai ir sanaudos 30 normalu. Maniškis su tais pačiais 32 ratais trasoje apie 22-25 offraudinant ir smarkiai nebuksuojant nuo 30. Su standartiniais 29 ratukais tarsoje jau paskaičiavus gaunasi apie 18. Bet čia vėl gaunasi skirtumas dėl ratų dydžio. Jei tikra 100 važiuoti pagal kelio ženklus skirtumo praktiškai nėra ar 32 ar 29 dydžio kedai.

P.s. čia kalbu apie standartines žiemines padangas, manau su mudais būtų kitokie parodymai. Jau laikas būtų man mudus įsigyti ☺

paskaičiavau kad dabar su 32" spidometras meluoja 12% nuo standarto 28"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nori rasti 4,7 be defektų,, nerasi. Lietuvoje važinėti visi jau priburti ir parduodami dėl laukiančių investicijų, prieš  mėnesį paėmiau 4,7 už 2400 su variklio defektu parvarytas iš Niderlandų jau su dujomis, nebuvo kompresijos vienoje pusėje, su remontu pačiam taisant atsistojo 2800. Aš pats važinėju su dujomis daugiau nei 5 metai, žmogus iš kurio pirkau 3 metus važinėjo, nešildau su benzu iki darbinės temperatūros, jungiu iškart dujas, jokių problemų, viena karta keičiau reduktoriaus membrana, dabar keisiu dujų purkštukus. Nebijo jie dujų ir nėra ko baidytis. Ieškojau ilgai apie puse metų, lietuvoje važinėtų nepatariu pirkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki, ieškau sau WJ. Kad sutaupyti kitiems laiko nepatariu trenktis iki Širvintų. Ten stovi trys iš autopliuso. Už 3350 visai negyvas, legolendas. Galinis kardanas šlapiuoja. Visas apdaužytas, lempa galinė mušta. Padangos atasj. Už 3950 jau geriau, kėbulas kreivas, pilna patiokų ir apelsino žievelės. Viskas po motoru ir motoro apačia saliarkoj, net blizga, nors motoras matos nesenai plautas, galinis kardanas šlapias. Ir paskutinis sidabras, jau neblogai, ale kaina - 4450. Man per daug. Keleivio durys kreivos (viršus sulindęs link kėbulo, apačia iššokus). Žodžiu neblogas itališkas kapinynas. Ačiū už dėmesį. Bus pratęsimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki. Galvoju isigyt dar viena WJ", tik 4.7 benza kur 162 kw berods..? Kokie atsiliepimai apie varikli, kokios silpnos jo vietos? O lyginant su tuo galingesniu 4.7 H.O., kokie pagrindiniai skirtumai, pliusai minusai? Is anksto aciu uz informacija.

Variklis turi skirtumu nemazai. Cia gali paziurėti: http://www.wjjeeps.com/engine.htm

Pats vazineju su 4.7 Power Tech jau 7 metai (High Output tada neradau) ir visa ta laika su dujomis. Problemu nebuvo. Keiciau karta zvakes ir MAP.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklis turi skirtumu nemazai. Cia gali paziurėti: http://www.wjjeeps.com/engine.htm

Pats vazineju su 4.7 Power Tech jau 7 metai (High Output tada neradau) ir visa ta laika su dujomis. Problemu nebuvo. Keiciau karta zvakes ir MAP.

Per tiek laiko turėjo jau vožtuvai pasėsti, man jau teko tokį reikalą turėti kai kompresijos beveik nebebuvo, teko pritrumpinti vožtuvus, va kaip viskas atrodė, kompresija buvo iki 5 kritusi, važiavo, bet ant laisvų prastai dirbo. Tech klausimuose daug padėjo Klevas, jam dėkui

 

8fe02d290ecf.jpg

efbf9b083ef6.jpg

005489fb349f.jpg

5474ff375800.jpg

Redagavo Roosas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne DUJOS yra blogai.O blogai yra sudarankiai perekupai kurie randa uzsieni patvory arba dilgese iaugusi nuplauna pakrapsto ir stuma i LIETUVA.O mes susigunde maza kaina ciumpam ir tada kaltinam dujas ir viska kas po ranka...

Siais laikais uz dika buna tik suris spastuose...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.