Pereiti prie turinio

Jauno žmogaus galimybės ir perspektyvos Lietuvoje


Mikas123

Rekomenduojami pranešimai

Pagal draudimo bendroves galimybiu studija, kuri buvo daryta Linavos uzsakymu - kaip tik sakoma kad pirmieji metai gali buti nuostolingi, nes reikalauja daug investiciju (IT sistemos, stojamasis i draudiku biura ir klientu paieska ir tt).

http://www.cargonews.lt/analitika/vezeju-draudimo-kompanijos-steigimo-perspektyvos-ii/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 62
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Bardakas pas draudikus su skaičiavimais. Už Subaru impreza (2.0  206 kw) mokėjau  beveik dvigubai mažiau negu už šeimyninį minivena (3.4 138 kw) su kuriuo vaikus vežioju :scratch:. Svarbiausia prisikasti iki ko nors, kas logiškai ir argumentuotai paaiškintų kodėl taip yra neimanoma - visi tą pačią mantra kartoja : tokius duomenis "sistema" duoda. O "sistema" kaip suprantu draudikams yra dieviškos kilmės ir abejoti ja nevalia :D.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaičius tą straipsnį susidaro įspūdis kad sudarytos visos sąlygos tam kad į tą rinką nepakliūtų naujų žaidėjų ir nesudarytų rimtos konkurencijos . Kažkodėl susidaro toks vaizdas kad pakol į visą šitą reikalą neįsikišt valstybė tai kainodara bus tokia kaip kad pas antstolius buvo - t.y. lupsim tiek kiek norim nepamiršdami paverkt kad vos vos išgyvent išgyvent išeina .

 

Beje ; kas liečia kainodara tai ten visiškas absurdas kai skaičiuojama pagal variklio kubatūra o ne pagal AJ ar Kw tonai svorio .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kazkas atsimena kaip teises galima buvo apdrausti ? :D

Draudimo versla statyciau salia banku....reikalingas "daiktas" privaloma tvarka, taciau del "neaiskiu" priezasciu sios imones turi "valstybes" stoga garantuojanti pelna...gal lobizmas...gal.....:D

kaip sake patriarchas - kas gali paneigti, kad........:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o jei statistiką pažiūrėti, kas daugiau avarijų daro ? Ar didmiestyje registruotas, ar iš rajono atvažiuojantys į didmiestį ? Aiškina, kad sistema sukurta remiantys kitų patirtimi, bet realiai tai tik afigienas verslas draudimo bendrovių. Kiek jų priveista ir didžioji dalis užsienio kapitalo, taigi matyt mokame ir už tuos, kurie ne lietuviai ir svetur daužo mašinas.

 Kartais ir atvirkščiai būna, ne taip seniai šalia mano tėviškės du rimti vazokai susidūrė, vienas iš Kauno, kitas-iš sostinės...Juokiausi susiriesdamas, abu rimti vyrai, blaivūs,  stažas 20+, o svarbiausia, kad tam kely per parą max 10 automobilių pravažiuoja :D O šiaip, čia daug niuansų, vienas iš to paties Vilniaus rajono (pvz., kokios nors Maišiagalos ar Nemenčinės) kasdien į darbą pirmyn-atgal važinėja, o kitas gal dukart per metus atvažiuoja...Vėlgi, dažnai būna, kad tūlas vairuotojas mieste dažnai važinėja tam tikru konkrečiu maršrutu , kelią žino mintinai ir į  ženklus nelabai gilinasi, bet užtenka pakeist eismo tvarką- ir baba... Kad tai verslas, jau seniai aišku, ir turbūt ne be tam tikrų protekcijų ir kartelinių susitarimų  :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

draudimo kompanijom automobilių draudimas yra nuostolingas nesvarbu kiek jie iš kliento paima, draudžia automobilius jos tik todėl kad įstatymai verčia arba klientas viso komplekto reikalauja, o laikosi jos iš nekilnojamo turto draudimo...........

cia tikiuosi su ironija????? :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, po ranka papuolė polisai, tai pasidomėjau :)

 

Paaiškinkit draudikų logiką, kuria jie tipo vadovaujasi skaičiuodami?

viską skaičiavo asmeninis brokeris, pateikinėjo visus pasiūlymus, čia išrinkti tik pigiausi.

veiksmas buvo pernai metais vasarą.

 

1.auto, registruota ant įmonės. Civilinio įmoka metams - 100eur. Valdytojų grupė - visi, tai reiškia kad gali vairuoti ir žalias lapas, ir iki 5m stažo.

2.auto, registruota ant privataus. Civilinio įmoka metams - 52eur. Valdytojų grupė - virš 25m amžiaus, stažas virš 5metų.

               dabar pats įdomumas, sakau paskaičiuok man šitą mašiną, kad gelėtų vairuoti vaikis su žaliu lapu: Civilinio įmoka metams - 250eur(virš 250, tiksliai nepamenu)

 

tai dabar paaiškinkti man, kuo skiriasi rizika

1. visi laksto daug po Lietuvą už 100eur

2. privatus asmuo prasuka per metus 10000km už 250eur

valdytojų drupės tos pačios - visi

 

viskas buvo realiai, mano asmeninė šeimyninė patirtis, nieks neišgalvota.

teko pasirinkti gyvenima rizikoje :(

Redagavo Linelis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 O žurnalistams to reikia - palaiminimo iš viršaus tai nebuvo kad sudubasint draudimo bendroves ; ir išvis draudikai tai ne kokia ten žvaigždelė eilinį kartą pasididinus papus , koks nors kriminalinis elementas ar skriaudžiamo ciuciuko šeimininkas kad apie juos kapstyt juolab kad dar ir per ilgą snapą gali gaut :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

biski logikos yra. kiek imonej buna  ka tik po vidurines zmoniu, kurie gauna  su imones masina lakstyt?... ir paemus procentaliai per visas imones tu zaliu lapu jaunikliu tikrai nemanau kad bus tuntais.

o vat privatus asmuo jei praso draudimo zalialapiui snargliui, tai garantuotai kad toks ir atsises uz vairo. ir rizika atsiranda didele issyk...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lietuva vis dar yra besivystanti valstybė kai kuriose sferose, su draudimais tas pats, jaunuoliui brangus draudimas, bet yra galimybė apsidrausti pakoregavus kai kurios parametrus...

 

Galima gyventi ir jaunam ir senam.

 

Neverkit. Lietuvio ir yra pranašumas, kad jis gali prisitaikyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu omenyje, kad kai vienu metu kainas kele, draudiku argumentas buvo, kad reikia kelti draudziama suma, tipo jaunimas ant pirmo kosminio isdauzo naujas, brangias masinas, neuztenka draudimo sumos dengti nuostolius, o turto ir pan. (Isieskoti regreso tvarka) nera, ar kazkas panasaus...

 

quote name="Linelis" post="480288" timestamp="1504300189"]Apie kokį priteisimą ir išpešimą čia kalbat?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Nu pas norvegus lengvojo automobilio priekabai nereikia ne tik draudimo,bet ir tech apziuros!Bet yra vienas bet!Jei policija pamatys,kad priekaba vos gyva-gali nuvaryt i Vegvesen patikrint ar tinkama eksplotuoti!

Tas liecia tiek vienase tiek daugiase priekaba.Paskutiniu metu kelis kartus svere ant kelio ir tikrino teises.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.