Pereiti prie turinio

TLC 90, kaip pakeisti galinius amortizatorius ?


Rekomenduojami pranešimai

Labas visiems. Nuduso, kaip įtariu, mano 90-os galinis amortikas. Turiu garaže kitus, naudotus. Galvoju, na, imsiu ir pasikeisiu. Ir .... Kaip atsukti viršutinį štoką ? Priėjimo prie veržlės jokio. Paėmiau ir išpjoviau su fortunke dugne langelį virš amortiko. Matau veržlę, bet štokas ten tokioj kišenėj, kad raktu veržlės nepasuksi. Susinervinau baisingai. Keikiau Toyotos konstruktorius paskutiniais žodžiais...

Gal, kas turite patirtį ir galite mane pamokinti ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip ten naudojamas toks įdomus brangus raktas kury gal būt tik Toyota centras turi, bet pasitelkus vaizduotę ir mauglio sugebėjus apeinama tik su parankinėm priemonėm, nuėmimui nupjauk mortiką su balgarke, o prisukti jau bus lengviau... Sėkmės

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai bieda radot :)   - jei matai veržlę tai gali ir galvutę uždėt , o jei gali tai padaryt tai niekas netrukdo tą galvutę sukt su oriniu ar elektriniu veržliasūkiu . Ir būtent su veržliasūkiu ba anas suka smūgiais ir gan dažnais atvejais net prilaikyt štoko nereikia kad atsukt veržlę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas visiems. Nuduso, kaip įtariu, mano 90-os galinis amortikas. Turiu garaže kitus, naudotus. Galvoju, na, imsiu ir pasikeisiu. Ir .... Kaip atsukti viršutinį štoką ? Priėjimo prie veržlės jokio. Paėmiau ir išpjoviau su fortunke dugne langelį virš amortiko. Matau veržlę, bet štokas ten tokioj kišenėj, kad raktu veržlės nepasuksi. Susinervinau baisingai. Keikiau Toyotos konstruktorius paskutiniais žodžiais...

Gal, kas turite patirtį ir galite mane pamokinti ?

 

Labas visiems. Nuduso, kaip įtariu, mano 90-os galinis amortikas. Turiu garaže kitus, naudotus. Galvoju, na, imsiu ir pasikeisiu. Ir .... Kaip atsukti viršutinį štoką ? Priėjimo prie veržlės jokio. Paėmiau ir išpjoviau su fortunke dugne langelį virš amortiko. Matau veržlę, bet štokas ten tokioj kišenėj, kad raktu veržlės nepasuksi. Susinervinau baisingai. Keikiau Toyotos konstruktorius paskutiniais žodžiais...

Gal, kas turite patirtį ir galite mane pamokinti ?

Rankom ir protu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai bieda radot :)   - jei matai veržlę tai gali ir galvutę uždėt , o jei gali tai padaryt tai niekas netrukdo tą galvutę sukt su oriniu ar elektriniu veržliasūkiu . Ir būtent su veržliasūkiu ba anas suka smūgiais ir gan dažnais atvejais net prilaikyt štoko nereikia kad atsukt veržlę.

Taip, tikiu. Bet turėčiau nusipirkti veržliasukį, po to galingesnį kompresorių ir įsivesti trifazę ....

Už mintį, Klevai, ačiū. Kažkas Anykščiuose, gi, turės veržliasukį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, tikiu. Bet turėčiau nusipirkti veržliasukį, po to galingesnį kompresorių ir įsivesti trifazę ....

Už mintį, Klevai, ačiū. Kažkas Anykščiuose, gi, turės veržliasukį.

Prašom bele mačijo  :)

O veržliasūkių būna ir elektrinių , ir akumuliatorinių . Ir tikrai nevaikiškų būna , ir gan pravartus toks įrankis prie ūkio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prašom bele mačijo  :)

O veržliasūkių būna ir elektrinių , ir akumuliatorinių . Ir tikrai nevaikiškų būna , ir gan pravartus toks įrankis prie ūkio.

Čia per daug paprasta būtų. jeigu nori  nuimt amortizatorių reikia įsirengt Servizą priimt du specialistus ir tris pagalbinius. Amortizatorius  pasikeis be vargo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Avilio patarimas geriausias, aišku. Nežinojau, kad yra erlektriniai smūginiai veržliasukiai. Reikės pasiieškot. Įdomu, kokios kainos ?

Beje, vieną amortiką vakar atsukau pas meistrelį oriniu veržliasukiu, net nepatikėjau, kaip gana lengvai. Šiandien pjausiu antrą skylę

dugne. Nemalonūs tie išpjaustimai, pasišalina ir dalis sustiprinimo prie štoko skylės, bet kitaip, matyt neįmanoma. Dar turiu smūginį atsuktuvą,prisiminiau.

Gal, juo pabandysiu sujudint nors. Nu, bet ir konstrukcija.... Tikrai specialiai sugalvota, kad pats nepasikeistum. Prisimenu turėjau jaunystėj Opel Mantą, tai, atidarai bagažinę, o, ten sparnų arkose kyšo du amortikų štokai su veržlėm. Ant veržlių po guminį gaubtelį, nuimi - štokai ir veržlės blizga, priėjimas geriausias...Atsuki keturis varžtus - du amortikai, pist ir iškrenta. Puse valandos ir pakeista. Tai, amortikus šeštadieniais keisdavausi į sportinius, kad palakstyt, o, pirmadienį vėl į normalius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 mėnesių...

keičiau ir aš amortkus ,grežiau skyles ir orine puška sukau,nepavyko ,tada pjoviau štokus,naujus priveržiau su puška

grežiau skyles ten kur štampuota įdubos ,tada amortiką suspaudžiau ir sukkreipiau i rato pusę,skyle reiktų gręžt ten kur pažymėta kreida ,bet tada nelygi vieta kamščiui,ir ten dviguba skarda

post-6595-0-30452600-1511509929_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš, tai, negręžiau skylių. Paėmiau "bulgarkę" ir išpjoviau kvadratus, o po to, ištepiau tų stašiakampių skylių kraštus hermetiku ir uždėjau guminius lopus, išpjautus iš seno kilimėlio. Bet, iki šiol į galvą netelpa - kodėl taip sukonstruota ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai, kol viskas nauja, švaru ir gražu, tai ir sukasi lengvai, o kai pasensta ir supūva, tai jau nekas.. Kitas dalykas, TLC-rėminis visureigis, tai gamykloj jiems paprasta ir technologiška sumest tiltus, variklį su dėže ir kėbulą ant viršaus užkraut, o kai remontuot reikia, tai jau atvirkščiai gaunasi ir priėjimas nekoks. Senųjų gerųjų 40 ir 60 serijos TLC galiniai amortikai būdavo kilpa-kilpa, priėjimas praktiškai idealus :-) nepamenu, kad kada būtų neatsisukę net ir baisiausiai surūdijusiose mašinose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai, kol viskas nauja, švaru ir gražu, tai ir sukasi lengvai, o kai pasensta ir supūva, tai jau nekas.. Kitas dalykas, TLC-rėminis visureigis, tai gamykloj jiems paprasta ir technologiška sumest tiltus, variklį su dėže ir kėbulą ant viršaus užkraut, o kai remontuot reikia, tai jau atvirkščiai gaunasi ir priėjimas nekoks. Senųjų gerųjų 40 ir 60 serijos TLC galiniai amortikai būdavo kilpa-kilpa, priėjimas praktiškai idealus :-) nepamenu, kad kada būtų neatsisukę net ir baisiausiai surūdijusiose mašinose.

va butent kilpa-kilpa ir jokių problemų.na dar varijantas truputį susikelia padomkratinus tik kėbulą,dar galima pagalves atleist,bet vistiek nekas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O,kaip, idomu keičia firminiuose servisuose. Na, nuvaryčiau aš, leiskim, į Tokvilą...

Ir, vistiek netikiu, kad toks dalykas ne specialiai sugalvotas, kad pasidulkintų, jeigu pats keisis. Gi, šalia, yra kiaurymės

padarytos gamykloje, sudėtos į jas zagluškės. Vieną zagluškę nuėmiau, o ten kažkoks varžtas niekam

nereikalingas, o, amortikui atsukti, zagluškės nėra. O, gal servisai turi kokį supergudrų raktą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.