Peršokti prie turinio

Nuotrauka

Ustiurtas 2017


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 35

#21
Suomis

Suomis

  • Žinučių: 1.312
  • Reg. 2011-08-11, 08:11
  • Vilnius
Net susinervinau kaip smagu jums buvo, aciu uz "ataskaita" ir laukiam tesinio ;)

#22
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius

13 diena. Iš ryto jau nieko nėra. Vėl vien šiukšlės. Važiuojame į Aktau, tada toliau į pietus, į pusiasalį Zhilandy.

 
5832339s-960.jpg
Šiuolaikiniai mauzoliejai - viduje tuščia...
 
Aktau ieškome atsarginio rato - P38 reikia nors kažką surasti..
 
8432339s-960.jpg
Penkta vietra - kažką tinkamo pliko radome.
 
Kadangi iš padangos liko tik šoninės sienelės, jos neina išmontuoti - staklių letena nuslysta. Mes turime tik vieną išeitį - nukarpyti visas vielutes(tiksliau Rimas). Tuo tarpu mes bandome rasti kažką kazachiško anūkei 2,5 metų amžiaus. Kinietško? -Prašome, bet kokiam skoniui ir bet kokios spalvos. Kazachiško? Ne, mes apie tai negirdėjome. Tas pats kaip visur. Bet kurioje šalyje yra vis sunkiau rasti ką nors originalaus. Visur štampuotės, žaislai tie patys, saldainiai "Mars" ir "Snickers", galų gale net šokoladas yra vienodai dirbtinis ir neskanus ypač kai saldainių fabriką nuperka kokia nors globali gėrio korporacija iš vakarų. Mums nesugebėjome rasti kazachiškų saldainių! Visur Roshen! Na arba rusiški. Bent jau rusiški saldainiai tikrai labai geri. Ir šokoladas Babajevskij, tikiuosi kad nesugęs ir ateityje.
Atsarginis ratas yra, atsargos papildytos ir pirmyn į pietus.
 
c432339s-960.jpg
Vėl ne vėsu
 
Mūsų kelyje Karagie įduba - dižiausias gylis 132 metrų žemiau jūros lygio. Vėl mus stebina šios vietos dydis ir atsiverianti erdvė.
 
a432339s-960.jpg
Atsargiai, ten duobė.
 
Iš viršaus matome keliuką įdubos dugnu. Priešais Eralievo leidžiamės apačion ir važiuojame įdubos dugnu.
 
9432339s-960.jpg
Ir ji gili
 
Garmin Montana pačioje apačioje rodo 118 metrų - reiškia kažkur druskožemyje šiauriau bus dar šiek tiek giliau nei šypsena, bet mums ir tiek pakaks, tuo labiau kad iš viršaus matėme pėdsakus užsikasusių druskožemyje. Toliau važiuojame link gyvenvietės Kuryk. Iš esmės jau kuri diena mes pažeidžiame 20 kilometrų pasienio zoną. Ir tai ne pirmas kartas  visas dienas kai mes buvomre prie jūros, mes buvo pažeidėjai ir šnipai. Tikriausiai šnipinėjome žuvėdras.
 
d432339s-960.jpg
Ten Kuryk - pasieniečiai kažkodėl mūsų nepasitinka.
 
Prie įvažiavimo į Kuryk yra aiškiai karinis dalinys. Važiuojame pusiasalio viršumi iki jo rago - ten kažkokie pastatai - vėl panašu į karinį dalinį.. Sukam atgal, mums nereikia problemų su pasieniečiais. Bandome pravažiuoti iki rago apačia, palei jūrą. LeiLeidžiamės žemyn - nusileidimas nuo uolos yra trumpas, bet labai status - tokiu dar neteko važiuoti. Viskas gerai, bet adrenalino Lygis šoktelėjo :) Keliukas yra, bet smėlis, ir jau kažkieno ratų perkastas.
 
f432339s-960.jpg
Ten apačioj mus suras nuotykiai.
 
Pravažiuojame keletą sudėtingesnių vietų, bet galiausiai finalas yra aiškus - kažkur per mažai greičio ir sėdim. 
 
8c32339s-960.jpg
Nuotykiai atrodė štai taip.
 
O už 100 metrų kelias taip irnepasiekęs kyšulio baigiasi. Na ką, virvės, gervės, kastuvai. Po truputį judame atgal. Atgal sunkiau - mes savo ratais perkasėme smėlį. Kažkuriuo momentu mano gervė atsisako veikti, kontaktorius sudirba, bet nesuka. P38 bando mane apvažiuoti, užsikasa, išsitraukia save, paskui ištraukia mane. Dabar visas minkštas vietas “imame” su geru įsibėgėjimu - pravažiuojame iki tvirtesnės vietos stovyklai.
 
ac32339s-960.jpg
Arba taip
 
1c32339s-960.jpg
Kvapą gniaužiančios uolos saulėlydžio spalvose
 
Virš mūsų kyla gamtos išraižytos uolos, o po jomis visur šiukšliės… Gaila, kad žmonės yra tokie neatsakingi. Ant smėlio pilna žalčių pėdsakų, bet jau vakaras ir nė vieno nematyti. Vakaras nuostabus, saulėlydis, toli žiburiai - matyt Aktau.
Pravažiuota 252 km.

Šį pranešimą redagavo VMatas: 2017-08-30, 22:28


#23
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius
14 diena. Pasieniečiai naktį neatėjo. Teko keltis patiems, pusryčiauti ir važiuoti į Zhanaozen. Asfaltas labai šiaip sau.. Įvažiuojant į miestą eilės  prie dujų degalinių. Mūsų laimei kazachai dyzeliais praktiškai nevažinėja - eilių jokių. Mieste yra labiau musulmoniškas, nei tie, kuriuos iki šiol mes matėme. Čia problema nusipirkti alaus. Labai karšta. Kiekvienas medis mieste yra nuolat laistomas. O vandens aplink miestą nėra - aplink tik negyvi telkiniai su naftos gavybos liekanomis. Alaus taip ir neradau net ir perėjęs penkias parduotuves. Visur mažos parduotuvės su pardavėjomis musulmoniškais apdarais - gerai kad bent veidas yra atviras. Eilinį kartą papildome atsargas ir važiuojame į Seneko smėlynus. Ten užsukame į barchanus - smėlis čia visai kitas, laiko automobilį, net ir važiuojant savo pėdsakais atgal. Bet vėjas labai stiprus, beveik smėlio audra - ilgai neužtrunkame.
 
5c32339s-960.jpg
Senekas, smėliapūtė
 
Grįžtame į kelią, ir dabar jau tiesiai į Bosžira slėnį.
 
 
232339s-960.jpg
Činkai vėl mūsų kelyje
 
Vėl keliukai per stepę, pakilimai ir nusileidimai, Bokty kalnas su aplink esančiu soru.
 
c232339s-960.jpg
Šiek tiek Lotynų Amerikos stiliaus Bokty fone
 
Soru važiuoti maloniau nei autostrada. Jokių nelygumų - nei skersinių, nei išilginių - tiesiog idealiai lygus paviršius.. Tik retkarčiais sutinkami grioveliai gadina įspųdį sugadinti įspūd. Ir dulkės - jų čia anomaliai daug. rimasbutr išvis pataiko į kažkokią dulkių vonią, ir dar su atviru langu. Dulkių tiek, kad nemato kelio ir turi sustoti. stiprus vėjas, pučia iš nugaros, dulkes turime prieš save. Nepaisant to čia taip gražu, kad nėra žodžių apibūdinti. Ir visur balta kreida - skauda akis be tamsių akinių.
Pakylame į činką plačiu keliu, išgraužtu činke - matomai geologams ir naftininkams - negi turistams? 
 
e232339s-960.jpg
Ten mes važiavome dulkėmis.
 
Pasirodo, mano dešinys galinis rato pusiau nuleistas. Pripučiame, važiuojame toliau, bus matyti kaip laikys orą. Po kelių kilometrų plynaukšte mūsų akims atsiveria Bosžira slėnis.
 
9232339s-960.jpg
Čia Bosžira
 
ba32339s-960.jpg
Kažkas paliko savo dantis.
 
fa32339s-960.jpg
Kreiseris Aurora
 
Tolumoje Bosžira iltys(rus. klyki), dešiniau ”Aurora". MAtrodytų ranka pasiekiama - o iki ten dar 10 kilometrų. Važiuojame, stojame, fotografuojame, ir taip be galo - labai gražu čia. Iltys vis arčiau ir arčiau, mes jau važiuojame šalia jų - uolos yra realiai aukštos. Čia aiškiai buvo lietus keletą dienų atgal, turbūt kai mes nakvojome Tuzbair sore. Vietomis kreidinė žemė kelyje yra tokia lipni, kad nėra sunku įsivaizduoti, kokios problemos gali apsireikšti iš karto po lietaus. Apie tą patį galima spręsti ir iš daugybinių vėžių kuriose vietose...
Pravažiuojame iltis, pavažiuojame dar šiek tiek praktiškai į šiaurę ir sustojame po balno formos ketera - o netoliese dar viena didelė uola. Tikimės, kad bus užuovėja. Greitai pietaujame, ir einame tyrinėti. Vėl belemnitai, didelės fosilinės kriauklės bei visokie kitokie suakmenėję gyviai - panašu vandens gyvūnai.
 
8632339s-960.jpg
Kiek senas yra šis gamtos kūrinys?
 
Bosžira iltys atrodytų yra ganėtinai kietos, tačiau jų kūgio formos papėdės iš esmės yra kreida. Vanduo čia pragraužė tūkstančius griovelių ir griovių, kurie dažnai baigiasi kelių metrų aukštyje - matyt pavasarį čia šniokščia tūkstančiai krioklių. Nusprendžiame užsilipti ant balno, tuo labiau kad greta stovyklos yra pakankamai nestati kerera, prasidedanti tiesiai nuo paviršiaus. Tačiau kuo aukščiau tuo ketera tarp dviejų griovių yra siauresnė ir statesnė. Mes liekame tik su rimasbutr, Mieloji lieka apačioje.  Aukštai vėl plokščiakalnis, išraižytas griovomis - čia vaikščioti ir vaikščioti.
 
c632339s-960.jpg
Vaizdas viršuje
 
Laikas leistis apačion. Leidžiuos vienu iš griovių. Kai pasidaro per statu, per keterą perlipu į kitą ir vėl apačion, ir taip iki žemės. Jei kada nors būsite čia - geriausias kelias užsilipti aukštyn yra būtent vandens išgraužtais keliais. 
Ratas vėl pusiau tuščias. Apliejame vandeniu - suskaičiuojame 4-5 vietas kur yra burbuliukų. Lyg būčiau pervažiavęs per spygliuotą vielą. Nieko nepadarysi - teks dėt atsarginį ratą
 
4e32339s-960.jpg
Aurora saulėlydžio spalvose
 
Naktis atėjo nepastebimai. O kiek žvaigždžių ten buvo...
 

 

Pravažiuota 288 km.

Šį pranešimą redagavo VMatas: 2017-08-31, 18:19


#24
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius

15 diena.

 
6a4b8b9s-960.jpg
Rytas virš Auroros
 
1a4b8b9s-960.jpg
Maži mašiniukai
 
Boszhira yra paskutinis taškas mūsų kelionėje po Mangyšlaką. Dar buvo noras nuvažiuoti į Ustiurto draustinį, bet ten reikia pirkti leidimą ir turistus dar lydi draustinio jėgeriai nuo pat Žanaozen. Pernelyg sudėtinga, o važiuoti šiaip sau, tikintis kad draustinio priežiūra nepastebės atvykstančių dulkių kamuolių būtų šiek tiek naivu.
 
fa4b8b9s-960.jpg
Taip atrodo kelias per sorą
 
Šiandien mes dar važiuosime Ustiurto činko viršumi, kad iš ten dar kartą pažiūrėti į Bosžira iltis, apsuptas kitomis uolomis. To neįmanoma pamatyti soro lygyje. Na o kol kas privaloma nuotrauka Bosžira fone - kitaip kasgi patikės kad mes ten buvome? :)
 
da4b8b9s-960.jpg
Mes tikrai buvome ten:)
 
ba4b8b9s-960.jpg
Atsisveikiname su iltimis
 
Belieka džiaugtis kad pravažiavome činko pakraščiu. Ir kad važiavome į šią kelionę. Čia nėra brastų, beveik nėra sudėtingų pravažiuoti vietų, bet ne vien tik offroado malonumais žmogus gyvas. Vietų, kuriomis važiuoji grožis yra labai svarbu - o per visą kelionę grožybių prisižiūrėjome už visus metus:) O Boszhira kvintesencija visko, ką matėme. Yra tik dvi tokios vietos visoje žemėje - kodėl gi neatvažiuoti savo ratais į vietą kuri yra nesudėtingai pasiekiama? Gaila, kad nuotraukos neleidžia perteikti viso grožio ir erdvės, atsiveriančios prieš keliautoją. Kita vertus, tai net ir gerai - tokios nuotraukos kviečia ir kitus keliauti bei viską pamatyti savo akimis. Tikimės, kad kažkas paseks mūsų pėdomis ir vėlgi paliks žinią apie nežemišką šių vietų grožį.
 
864b8b9s-960.jpg
Raudonos nuosėdos
 
c64b8b9s-960.jpg
Koks didžiulis Bosžira slėnis…
 
a64b8b9s-960.jpg
Iltis supa kitos uolos
 
964b8b9s-960.jpg
Mes čia dar grįšime
 
Po činko važiuojame link Beket-Ata mečetės. Deja, įėjimas uždarytas, atidarys po piet,  laukti reikia maždaug dvi valandas. Gaila, bet nenorime prarasti laiko, arba mes turėsime čia ir nakvoti. Važiuojame tiesiai per stepę į Beyneu. Iki asfalto yra 130 kilometrų, o žemėlapyje kelias tiesus kaip strėlė.
 
b64b8b9s-960.jpg
130 Kilometrų tiesaus kelio


#25
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius
Tikrovė yra šiek tiek kitokia, kelias dažnai dalinasi į kelis keliukus. Daug probleminių vietų, buvusių pavasario metą - pagrindas čia visur molis. Dabar viskas sausa ir lengvai pravažiuojama, bet kai kur yra drėgmės po lietaus ir iš po ratų skraido purvo gabalai. Klima neveikia, karšta, langai atviri - laikomės.
 
f64b8b9s-960.jpg
Dulkių sluoksnis
 
Keturios valandos stepe ir mes ant asfalto gerokai prieš Beineu. Šiek tiek pavažiavus Disko pradeda keistai elgtis, įsibėgėja vangiai. Bandant aplenkti - klaida.Sustoju, išjungiu degimą, vedasi sunkiai. Naujas bandymas įsibėgėti, nėra traukos ir trūkčiojimai. Akivaizdu, kad problema su kuru. Ką tik pravažiavome pakelės estakadą, sukam atgal. Užvažiuoju, gęsinu, nebeužsiveda. Nipelyje po kapotu sausa. Keičiam kuro filtrą, vistiek sausa, siurblys bake dirba, bet kažkaip sunkiai ir su pertrūkiais, sprendžiant iš garso. Viskas aišku, sietelis bake užkimštas.
 
8e4b8b9s-960.jpg
Ne pirmas kartas
 
ce4b8b9s-960.jpg
Dabar ištrauksim tai…
 
6e4b8b9s-960.jpg
Visos mūsų bėdos
 
Dvi valandos ir variklis vėl murkia -  sietelis buvo juodas nuo šlamšto. Tai jau antras kartas kai kelionėje turiu problemų su tinkleliu bake: praėjusiais metais Baikalas ir dabar Kazachstane. Vėl įtarimas kad problemos kyla dėl lenkiško kuro su biopriedais (7%). Pačioje kelionės pradžioje Lenkijoje greitkeliu porą kartų staigaus pagreitėjimo metu Disko metė klaidą. Tada neatkreipiau dėmesio, nes daugiau nesikartojo - o dabar rimtai galvoju apie tai, kaip šiek tiek perdaryti kuro paėmimo iš bako sistemą.
 
1e4b8b9s-960.jpg
Tuoj važiuosim
 
Beyneu mes jau tamsoje. Sustojame kavinėje pavalgyti ir išsimaudyti. Mažu vandens kiekiu neįmanoma pašalinti dyzelino kvapo - visos rankos juo atsiduoda. Maistas puikus, šaltas "Karagandinskoje” alus taip pat. Su šeimininku pokalbis apie viską. Klausiame, ar mes galime pernakvoti automobiliuose šalia kavinės - be problemų. Miegojome gerai - diena šiandien nebuvo lengva.
 
Pravažiuota 319 km.
 
 
 

 

Bus tęsinys.


#26
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius

16 diena. Kryptis namo. Važiuojame į Kulsary, einame į turgų.

 
d5792b9s-960.jpg
Spalvų gama
 
3d792b9s-960.jpg
Drabužiai drovioms damoms
 
Viskas iš Kinijos, kainos yra blogesnės nei Aktau. Vėl užsukame į valgyklą, dabar jau važiuojant namo iš  Kulsary - puikūs pietūs. Vakare mes jau esame Atyrau. Dar vienas bandymas rasti kažką kazachiško - mūsų krepžiuose yra tik kazachiškas vynas, konjakas ir degtinė. Na taip, artimos Kinijos įtaka čia jaučiama. Iš Atyrau išvažiuojame Astrachanės link, sukame link jūros nakvynei. Pagal žemėlapį jau važiuojame vandeniu, bet iš tiesų tai jūros nesimato.
 
7d792b9s-960.jpg
Mes plaukiame jūra
 
Toliau nebevažiuojame - sustojame nakvynei. Daug gylių - statome paviljoną, kad galėtumėte ramiai pasėdėti ir pavalgyti.
 
3792b9s-960.jpg
Mūsų gelbėtojas
 
 
Pravažiuota 491 km.
 
17. diena. Kelias  nuo Atyrau iki sienos nepasikeitė. Atrodytų, kad yra daugiau užtaisytų duobių, bet gal mums taip atrodo.
 
43792b9s-960.jpg
Išsigąsti ar ką?
 
93792b9s-960.jpg
Senos kapinės
 
Kai tik įmanoma, važiuojame stepe. Sieną pravažiuojame greitai, užmeta akį į automobilio vidų, netgi ir į bardačioką, bet be fanatizmo.
 
d3792b9s-960.jpg
Pontoninis tiltas
 
Važiuojame į Lotosų slėnio prie Koševankos Volgos deltoje - ten galima pamatyti lotosus nuo kranto. Deja, lotosai dar nežydi - tik pusė liepos ir per anksti lotosų žydėjimui. Važiuojant atgal per vėlai pastebiu per kelią šliaužiantį vėžlį - tritonis Disco vėžlį paverčia plokščiu vėžliu ... kitą perkeliame į kelio kraštą.
 
73792b9s-960.jpg
Irgi keliautojas
 
Iš viso mūsų aukomis krito: du vėžliai(vienas stepėje), driežas ir pelė. Kaip pelė sugebėjo palįsti po ratais liko mįsle. Astrachanėje pagaliau normalus prekybos centras ir geras alus. Nakvynei sustojame aukščiau Astrachanės ant Volgos kranto - upės plotis čia yra 1,3 km.
 
cb792b9s-960.jpg
Vandens čia pakanka
 
Maudomės Volgoje.
 
Pravažiuota 476 km.
 
18-19 d. Šį kartą važiuojame dešiniuoju Volgos krantu.
 
6b792b9s-960.jpg
Štai ir 300 000 km


#27
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius
1b792b9s-960.jpg
Sena ir nauja
 
5b792b9s-960.jpg
Volgogradas ir karščiai
 
Volgograde vėl karšta. Naktį praleidžiame pušyne šalia kelio, kepame vakarienei šašlykus nupirktus Volgograde.
 
17792b9s-960.jpg
Neaprėpiami Rusijos laukai
 
57792b9s-960.jpg
Greičiau fotkink
 
37792b9s-960.jpg
Teisinga žolė 
 
Tambove mes ieškome serviso, noriu pakeisti variklio alyvą. Iš principo galima pakeisti ir ant estakados prie kelio, bet kur tada dėti naudotą tepalą? Pasiklausiu apie kondicionierių remontą - meistras parodo adresą kažkur garažuose. Praėjus pusvalandžiui, aišku, kad žemėlapyje mums parodė neteisingai, bet vis tiek surandame kelis kartus paklausę. Meistraii yra užsiėmę autobusiuku ir turi darbo dar valandai. Puiku - mes važiuojame į centrą apžiūrėti cerkvių. 
 
77792b9s-960.jpg
Gražu
 
Grįžtame, pasirodo klimos vamzdelis prasitrynė į metalinį vamzdį, kuris eina nuo turbinos.
 
f792b9s-960.jpg
Ačiū meistrams
 
 
Na dabar jau važiuosime maloniai vėsioje vietoje. Žinoma oro temperatūra tuoj pat krinta, ateina debesys - tai kur jie buvo, kai mums buvo karšta salone? Nors vėlai vakare, bet pasiekiame vietą su stalu, kur mes kelyje pirmyn praleidome naktį. Netgi mūsų malkos liko nuo paskutinio karto - o mes vėl turime šašlykus :)
Per 2 pravažiuota 1222 km.
 
20-21 d. Maskva vėl apvažiuojame per A108.
 
4f792b9s-960.jpg
Koks anomalus gatvių skaičius
 
Jau radiciškai prieš sieną stojame prekybos centre Velikiye Luki.
 
2f792b9s-960.jpg
Mėgstamiausias prekybos centras
 
 
rimasbutr nusprendžia dar šiandien pasiekti Lietuvą ir važiuoja. Mes neskubėdami apsiperkame, šokoladas Babajevskij, saldainiai, melionai/“dynia” (būtinai :)), Massandra, kurios šiuo metu Europoje visiškai nėra. Naktį praleidžiame toje pačioje miško aikštelėje kaip ir grįžtant nuo Bajkalo už Molodi kaimo.
 
6f792b9s-960.jpg
Paskutinė naktis Rusijoje
 
Šiais metais nėra lietaus, bet uodai vistiek yra, kaip ir pernai. Sienos praeiname be problemų, tik stovime 3 valandas - latviams sulūžo kompiuteriai. Muitininkas klausia ar ką nors vežame? Na mes turistai, vežame tik įspūdžius  - tuo ir pasibaigia kontrolė:) Dar 5 valandos ir mes esame pas draugus netoli Panevėžio. Jau beveik namuose :)
Per 2 dienas  pravažiuota 1199 km.
 
Paskutinė diena. Namo. Prieš Kalvariją kairėje galinėje padangoje 5 cm skylė. Iš kur - visiškai neaišku, kaip ir P38 atveju. Padanga tiesiog savaime pradėjo plyšti - pirmą kartą problemą (pusiau nuleista padanga) pastebėjo pats Disko - susikeikė apie pakabą ir nukrito. Pripūčiau ratą - po 200 metrų tas pats, bet jau didelė skylė. Dedu atsarginį AT ratą - MT panaudota Kazachstane. Laimei, "Disco" nesikeikia ant skirtingų ratų - dydis šiek tiek skiriasi. Važiuojame atsargiai, namai dar už 750 km, o mes neturime atsarginio rato. Viskas gerai - mes pasiekiame namus be jokių problemų. Mūsų kelionė baigėsi. 
 
Pravažiuota 900 km.
 
 

 

Bus tęsinys.


#28
Aivaras78

Aivaras78

  • Žinučių: 34
  • Reg. 2014-08-03, 10:03
  • Kretinga

Liuks kelionė,gražios foto. Šaunuoliai taip ir toliau.



#29
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius

Štai ir mūsų kelionė istorijos pabaiga. Jei kas nors pakartos mūsų kelią, kad pačiam pamatyti visą grožį - mes būsime laimingi. Tol, kol egzistuoja civilizacijos nepažeistos vietos, turime tai išnaudoti. Naftos vamzdynai jau eina činkais, juose pramušti(prasprogdinti?) keliai. Jei kažkur netoli atras naftos ar dujų, tuomet klausimas, kas laimės - činkai ar nafta? Manau, kad atsakymas yra beveik vienareikšmis .. Ir kai kurių vietų nebebus galima aplankyti - kaip jau yra Chibinuose, Kolos pusiasalyje.

IMūsų kelionė buvo tiesiog nuostabi. I mažu kiekiu problemų, ir nuostabaus grožio vietomis. Palyginti su kelionėmis į Kolą ar Baikalą, tai buvo poilsis akims ir sielai, o offroado praktiškai nebuvo. Buvo keletas įdomesnių vietų, kuriose padidėjo adrenalino lygis, tačiau net ir Mieloji tai perguyveno pakankamai lengvai. Mes iš tikro pailsėjome, pamiršome apie visas problemas ir laiko stoką - žavėjomės tuo, kas mus supo ir niekur neskubėjome. Baiminausi karščio - variklis galėjo perkaisti, kuo aukštesnė alyvos temperatūra tuo blogiau.  Bet viskas buvo gerai. Žymiau pavojingiau yra ilgai važiuoti 130-150 km / h greičiu (ar dar daugiau) - tuomet aušinimo skysčio ir alyvos temperatūra bus tikrai didelė.
Viso per 22 dienas pravažiavome 10 600 kilometrų, pamatėme mažai ir daug. Mažai, nes kiekvienoje vietovėje reiktų likti ilgiau - daug, nes pabuvome daugiau ar mažiau svarbiose Mangyshlako vietose. O jei kada nors mes grįšime čia, tada mes neabejotinai norėsime kuo ilgiau pabūti trijose vietose: Akergeshen, Aktolagay ir Bosžira. Ypač Bosžirą soras ir uolos aplink - tai tikrai nuostabiai graži ir įdomi vieta. Ir ten yra daug gražių užkampių bei fosilijų :) Bet kol kas mus kviečia kitos dar nelankytos vietos.
Kitais metais - Kola ir Zaonežye. Kelionės planas po truputį dėliojamas, bandant suderinti nesuderinamą - bus matyti, kaip tai pavyks. 
Ačiū visiems, kurių ataskaitas skaičiau ruošdamas kelionę, visų ir nesuskaičiuosi. Didelis dėkui A. Tulupovui iš Rusijos už jo trekus - jie labai padėjo planuojant mūsų maršrutą. Ačiū kolegai rimasbutr kad buvo su mumis, kantriai važiavo visur su mumis ir buvo tikras komandos narys.
 
Žemiau galima pasiimti mūsų treką Kazachstane. Jei bus klausimų - rašykite. Iki susitikimo keliuose :)
 
 
 
8bba1b9s-960.jpg
 
2bba1b9s-960.jpg
 
6bba1b9s-960.jpg


#30
olegasRR

olegasRR

  • Žinučių: 772
  • Reg. 2008-06-13, 18:26
  • Vilnius LAND ROVER entuziastas
Pagarba jums butent kolegai VMatui ! Gaila kad neatviksi i LR festivali .

#31
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius

Nors ir ne taip toli kaip Kazachstanas bet vistiek man tolokai :D



#32
sauliusms

sauliusms

  • Žinučių: 22
  • Reg. 2007-11-24, 13:06
  • Taurage

Super ataskaita, tarytum pats sudalyvavau. 



#33
RimasK

RimasK

    GrandModerator


  • Žinučių: 3.041
  • Reg. 2006-03-05, 15:44
  • 4x4 Vilnius

Nors ir ne taip toli kaip Kazachstanas bet vistiek man tolokai :D

 

 

Tai dabar Krokuva yra namai ?



#34
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius

Ne visai - čia tik mobilaus interneto "namai" :D Bet šilta :)



#35
Suomis

Suomis

  • Žinučių: 1.312
  • Reg. 2011-08-11, 08:11
  • Vilnius
Kaip tik perziurejau samokslo teorija apie tai kad zeme disziulis karjeras, apie Ustiurto plato irgi buvo, klausimas - o jums bunant vietoje nepasirode kad tai didziulis karjeras ?:D

#36
VMatas

VMatas

  • Žinučių: 36
  • Reg. 2013-02-19, 17:27
  • Vilnius

Na toks įspūdis visai įmanomas :D






Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)