Pereiti prie turinio

LSD reduktoriaus atpazinimas


Rekomenduojami pranešimai

Buvo ir gamyklinė LSD , galima pamatyt per tepalo užpylimo probkę jei žinai kaip ten atrodo , galima pasitikrint ir užstabdžius hvastavyką ar pusašį - vienu atveju sukant už vieno pusašio kitas suksi į tą pačią pusę , kitu bus sunku prasukt pusašį.

gal zinai jei nuo kitokio ne is opel modelio lsd deciausi tiktu ar jie neuniversalus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal zinai jei nuo kitokio ne is opel modelio lsd deciausi tiktu ar jie neuniversalus?

Šiaip tai OF yra Isuzu Trooper klonas tai didžiausia tikimybė kad tiks , kad pritaikyt visa kita jau reiks gan nemažai paburtininkaut - o va nuo šitos vietos prasideda kita pusė šito veiksmo kuri kartais kvepia labai neskaniai.

Mano patarimas būtų toks ; ieškokis viso tilto ar net abiejų ba tilto su Lsd ir be jos skiriasi pedavimai ir bus mažiau galvos ir piniginės skausmo nei bandant kažką suburt , ir ypač jei tame reikale trūksta patirties ir sąlygų tai padaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai OF yra Isuzu Trooper klonas tai didžiausia tikimybė kad tiks , kad pritaikyt visa kita jau reiks gan nemažai paburtininkaut - o va nuo šitos vietos prasideda kita pusė šito veiksmo kuri kartais kvepia labai neskaniai.

Mano patarimas būtų toks ; ieškokis viso tilto ar net abiejų ba tilto su Lsd ir be jos skiriasi pedavimai ir bus mažiau galvos ir piniginės skausmo nei bandant kažką suburt , ir ypač jei tame reikale trūksta patirties ir sąlygų tai padaryt.

salygas konstruoti turiu, zinau kas turi daug galiniu tiltu, bet nezinau ar turi su lsd, aisq jei rasciau su lsd iskart visa tilta ir keisciau, patirtis atsiranda bedarant

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

salygas konstruoti turiu, zinau kas turi daug galiniu tiltu, bet nezinau ar turi su lsd, aisq jei rasciau su lsd iskart visa tilta ir keisciau, patirtis atsiranda bedarant

Šiaip tai abu tiltus keist reikia ba kiek buvo tų tiltų pakliuvę tai kaip su Lsd taip ir perdavimas kitas , ypač tai lieča mašinas su 2,3td varikliu.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagu butu susipazinti ir kur isvaziuoti kada.Del Lsd tai ji nera labai butina jei vaziuoji savo malonumui,uztenka geru padangu,vaziuokles lifto.O jei jau lieka pinigu,tai geriau gerve isideti,kad ir kinietiska.Bus paprasciau ir praktiskiau,nes su LSd galima rimtai uzkristi.

Jo jo - o dar kai prieky raudonas garvežys važiuoja tai ir to nereikia :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

skirias ir vaziuokles. ne viskas aisku, bet yra skirtumu.

Nu tu nepataisomas - aš kalbu apie agregatus ir tai kas jų viduj sukišta o ne apie tai kur prie kokio gelžgalio kitas gelžgalis prikabintas . Pirmai pradžiai prisiesk prie detalių katalogų , o dar geriau pačiupink jas (pasikrapštymas prie vienos mašinos nesiskaito) , ir jau po to ginčykis kas kieno klonas ar kas nuo ko kam tinka :)

Ir išvis ; aš gi su tavim nesiginčyju kaip ten kas ir kaip po gipskartoniu ar po šiferiu pakišta nors supratimą apie tai šiokį tokį turiu tai gal ir pats nesiginčyk apie tai kur tavo supratimas panašus į mano apie statybas - protingesnis atrodysi ;)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man ner reikalo gincytis.bet faktai tokie palindus po masina kokie yra

bugniniai stabdziai fronteros netinka, nors katalogas meta kad tinka, ir pardej tik tuos ir kisa kitokiu net nerodo. is tikro reikia su kempu ir turbinke paburti, ta tai tiksliai zinau, nes kaskart reik gemarojinti.

paskui su sarnyras kazkas panasiai yra gumos  granatu jei nemeluoju gumos ne tokios, nu yra tu neatitikimu, daba visko neatsiminsiu, nes per 10m prie tos masinos daug teko ka keist, ir vazinet su ta pacia detale tudi siudi, nors kataloge atseit tinka.

o vat monterejaus tai viskas tinka kaip nulieta, tik  metus reik i prieki vienus uzmest. mano yra 99, tai jei pagal monetreju ziuri tai nuo 2000 gimimo. .

yra ir panasumu, vakuumas fronteros tos pats, sakute priekinio tilto ijungimo tokia pat arba labai labai panasi, elektronins razdatkes ijungejas toks pats. kitko nezinau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nebūk tu juokingas , nu nelygink viską pagal tą savo vienintelį metalo laužo gabalą juolab kad pats gi sakai kad yra kas sutampa su kitais giminingais modeliais . :)

OF-a agregatai naudoti nuo pirmos kartos IT arba , kad aiškiau būtų mechanikams nuo sofkutės , nuo to kuris kampotas o ne nuo to kuriuo kampai aplaižyti - na kur tu matei kad OF-a turėtų varikliukus razdatkėj ar vakumus tilte , o jei matei tai pasakyk ir man ba labai norėčiau pamatyt. :)

Toliau gi ; kas liečia mūsų pardavėjų katalogus ir apie bardaką juose tai geriau patylėt ba jei analogas tai dar nereiškia kad tinka o pardavėjai apart to kas kompe parašyta giliau ir nesigilina, ir velykaičių nesuka ba jiems svarbu parduot o ne įdėt į mašiną , o ir mato ne detale o skaičiukus. Ne vieną kartą teko su pardavėjais ginčytis kad tai ką jie siūlo yra net nepanašu į tai kas reikia ar dėl to ko man reikia netinka tai mašinai nes mat katalogo numeris netoks.  Ir tai liečia netik tavo turimą mašiną bet ir visas kitas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"na kur tu matei kad OF-a turėtų varikliukus razdatkėj ar vakumus tilte , o jei matei tai pasakyk ir man ba labai norėčiau pamatyt."

buvo kazkas fotkes idejes apie tuos dalykus tai viskas taip pat, daba tikrai neatkasiu nes ne vakar tai buvo.

kad pirmos kartos trooperiu ir fronteru motorai sutampa, razdatkes turbut irgi,  teisybe, ir jie labiau panasus iskyrus kuzavus nesigincyju.

 

dzin gali likti prie savo teisybes, as liksiu prie savo, nes  man cia gincas tai toks pat kaip as pasakyciau kad maveris yra patfinderio klonas, arba santana kokio nors discovery  klonas... panasumu irgi rasim... o bet taciau isuzu rodeo visaip kaip labiau panasus i frontera nei pirmos kartos trooperis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagu butu susipazinti ir kur isvaziuoti kada.Del Lsd tai ji nera labai butina jei vaziuoji savo malonumui,uztenka geru padangu,vaziuokles lifto.O jei jau lieka pinigu,tai geriau gerve isideti,kad ir kinietiska.Bus paprasciau ir praktiskiau,nes su LSd galima rimtai uzkristi.

Na del lsd tikrai labiau neuzklimpsi, nes rimtoj bekelej is jo maza naudos. Didziausia jo nauda jauciasi, kai kelio danga slidi, bet ne klampi. Ypatingai ziema ant sniego ar ledo ar vasara ant kokio molio, kai svieziai palije. Na dar siek tiek vaziujant kalvotu reljefu. O jei pjauni gilias vezias , tai antras galinis ratas niekada nesikasa, ir tie keliolika procentu sukibimo antram galiniam ratui tikrai negelbeja, juolab kad pagrindini darba vistik dirba priekinis tiltas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.