Pereiti prie turinio

4x4 Medininkų Pasienio Patrulis (MPP) - 2017 birželio 17 d (STD, MUD, OPEN+)


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 181
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

 

Atėjo pasiūlymas daryti įskaita iki 2000kg pagal tech pasa ir virš. Galbut kitais metais tokių keliu ir pasuksim.

Gal ne visai i tema, bet tie reikalavimai jau senai egzistuoja tai TRai... Ar ne per daug reikalavimu bus kai kiekvienas  klubas , organizatorius darys savo taisykles ir techninius reikalavimus? Gal tiesiog pritaikyti esamus?.

Technine komisija ir ne iš piršto laušta. juk medžių daug matėsi nužievintų gervės lino be stropo. o tokiu turėtu nebūti, jei ekipažas turi stropa naudot ji nesunku , būtent todel ji ir reikalinga kad neklaidziotu turistai su gervem, be stropu ar vaistineles gesintuvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ne visai i tema, bet tie reikalavimai jau senai egzistuoja tai TRai... Ar ne per daug reikalavimu bus kai kiekvienas  klubas , organizatorius darys savo taisykles ir techninius reikalavimus? Gal tiesiog pritaikyti esamus?.

Technine komisija ir ne iš piršto laušta. juk medžių daug matėsi nužievintų gervės lino be stropo. o tokiu turėtu nebūti, jei ekipažas turi stropa naudot ji nesunku , būtent todel ji ir reikalinga kad neklaidziotu turistai su gervem, be stropu ar vaistineles gesintuvo.

Daug tiesos tavo zodziuose tik 'pritaikyti' labai sudetinga. Pas mus gi megeju suvaziavimas. Su TR3 trasomis pas mus sunkoka. Tai pagrinde dalyviai turistai, TR1 ir TR2. Lanku aisku niekas neturi, tai vienas pagrindiniu diferenciavimu - jeigu neklystu TR1 ratai iki 32-33, TR2 iki 35.

Tai net nezinau ar uzteks tokios diferenciacijos, ar vis tik automobilio svoris irgi svarbus. Skirstymas i klases musu atveju reikalingas tik tam, kad butu galima pasivarzyti tarp +- lygiaverciu.

 

Ziema isbandeme formata 'su gerve'/'be gerves'. Praktiskai irgi dalyvius per puse pasiskirste.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Duokit daugiau kokso tiem sunkiasvoriam nissanam toyotom ir gelikam ir busit tarp lyderiu. Jei del rezultato vaziuot tai jau reik ir masinos netaupyt. Jei ten islipus is masinos prieki einat sakeliu karpyt su sekatorium kad dazu neibrezt(neteigiu kad taip buvo, tik kaip pvz) tai ner ko ir rezultato tiketis. Kitas dalykas reik ir prie masinos but ipratus, aplinka gerai matyt ir tt. Shemis manau puikiai savo vitara perkandes ir ivaldes tai ir varo gerai. Plius kai tiek metu is eiles tam renginy, tai navigacija jau galvoi gerai veikia. Maziau verkslenkim, daugiau dalyvaukim treniruokimes ir bus geriau ir geriau. Sveikinimai Shemiui ir visiem kitiem geros nuotaikos dalyviams! Ir linkejimai medininku chebrytei nuo pasvalio. Kitais netais stenksimes nepraleist

Redagavo Tomascpp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

p.s. perziurejau Shemio fotkes ir smalsumo delei noreciau orgu komentaro del 51 tasko, jeigu po varzybu taskus grizot nuiminet, buvo tas taskas ar ne. nes vienu metu ten 3 ar 4 ekipazai ieskojom jo bet neradom. tai idomu ar mes ziopli tokie visi ar tiesiog kazkuriuo metu jis buvo sunaikintas. ne del to kad noreciau kazka pakeist, siaip idomu, nes renginyje mokemes naviguot, tai reiktu is klaidu pasimokyt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

p.s. perziurejau Shemio fotkes ir smalsumo delei noreciau orgu komentaro del 51 tasko, jeigu po varzybu taskus grizot nuiminet, buvo tas taskas ar ne. nes vienu metu ten 3 ar 4 ekipazai ieskojom jo bet neradom. tai idomu ar mes ziopli tokie visi ar tiesiog kazkuriuo metu jis buvo sunaikintas. ne del to kad noreciau kazka pakeist, siaip idomu, nes renginyje mokemes naviguot, tai reiktu is klaidu pasimokyt

cia kalciausas Shemis  :D  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bliamba...:D kazkas taskus tik medininkuose ryte susikele :D o kazkas jauciu jau is vakaro prie zemelapiu sedejo..analizavo...

kokiu ratu sukti, kurie taskai gali buti sunkiausi (reikia pirmam buti) kuriuos galima pasilikti velesniam laikui delioja taktikas, strategijas ir veiksmu planus..o kazkas nori ne tik taska

Paimti bet ir pabuksuoti, kitus paziureti....su dubleriu taska aptarti..cigarete parukyti ir miske papietauti...:D

nebuvau nei prizininku nei ten kazkokiu tai super duper...bet pagal save zinau....dirbi...rezultatuose lipi i virsu...jeigu turistauji...:D tai turistauji :)

 

Aisku - masinos vikrumas, vairuotojo meistriskumas, navigatoriaus atidumas, erdves suvokimas, aplinkos ir "ciuikos" buvimas pas sturmana visa sita visuma ir duoda rezultata...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Musu ekipažas irgi norėtu padėkoti už tradicini kasmietini MPP kuris kaip visada yra ant aukštumos ir palieka labai gerus ispudžius.

Šauniau praleistas laikas, geras organizavimas, superiniai dalyviai.

Norėjau labai padėkoti kitiems ekipažams, kurie mums padėjo kai pramušėm radiatoriu, Dainiui iš Kauno už skysta metala, Erikui už sandarinimo priemonė, Shemiui ir Aliukui už vandeny- DIDELIS DEKUI VYRAI!!! 

Ir dar karta DIDELIS AČIU organizatoriams- ŠAUNUOLIAI!

Pora foto :

post-10054-0-23476100-1498151423_thumb.jpg

post-10054-0-30777900-1498151434_thumb.jpg

post-10054-0-15968300-1498151446_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.