Pereiti prie turinio

Galingumo didinimas Patrol - chiptuningas.


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 143
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Leiskita paklausti, o kur cia vaziuosite su tokiom masinom 1000Nm ? Trialas ar greituminis offroad su FOX amrtikais, nes jei dar paletintojas 2x tai jau 2000Nm i ratus tai klausimas tikrai labai smalsus paskaicius busimus galingumus ir baisulini poreiki apacios..

Vitoldai aš kalbu apie galimybes,pats turiu tai pasidares ,bet....važinėju su 0,6 bar,pakelus slėgį iki 1bar sankaba laiko 500 km,(vis dėlto svoris virš 3 tonų) , ka jau kalbėti apie rekomenduojamus 2 bar,beje su 1,7 bar rekordas sankabos 20 minučiu ir sudegė,,būtina dėti sustiprinta diskatorių su keramikinę sankaba,va tada galima atsisukti,bet tai tik žaidimas ir galimybių patikrinimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Skaitau sia tema ir kazkaip rodos kosmosas tada pasiziuriu ruseliu youtube filmukus apie sias temas ir matau kad rimtai darant minimaliai sumazinant variklio resursus tai kaina kosmosas gaunas o nauda ??? Manau gal verta pareguliuot minimaiai padidinti kuro sanaudas ir uztenka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nemanau kad retorinis manau kad labai konkretus. Pvz pas skylina sake kad standarta padaryt iki 500 arkliu kazkur 500 anglisku tai gaunas 2angliski pinigai uz arkli cia kaip pavizdys

Tai tipo dar 500 pinigu dametu ir jau 750 arkliu? :)

Redagavo Wattz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nemanau kad retorinis manau kad labai konkretus. Pvz pas skylina sake kad standarta padaryt iki 500 arkliu kazkur 500 anglisku tai gaunas 2angliski pinigai uz arkli cia kaip pavizdys

Retorinis, nes ne viskas gyvenime pinigais matuojama. Labai faina kai užsibrėži tikslą ir pasiekį. Net ir ne viskas arkliais matuojama. Nematuoju kiek ten  tu arklių. Jausmas svarbiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Retorinis, nes ne viskas gyvenime pinigais matuojama. Labai faina kai užsibrėži tikslą ir pasiekį. Net ir ne viskas arkliais matuojama. Nematuoju kiek ten  tu arklių. Jausmas svarbiau.

Kaip cia pasakius jausmas ira jausmas bet tehnikoi tai viskas matematika taippat kad pasiektum norimu parametru reikia konkreciu investiciju kurios issireiskia skaiceis ir darbo valandon. Tai ir odomu kokios investicijos nes galina paskaiciuot tada gal geriau imti 4.7 benza ir tapati jausma gauti pigiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip cia pasakius jausmas ira jausmas bet tehnikoi tai viskas matematika taippat kad pasiektum norimu parametru reikia konkreciu investiciju kurios issireiskia skaiceis ir darbo valandon. Tai ir odomu kokios investicijos nes galina paskaiciuot tada gal geriau imti 4.7 benza ir tapati jausma gauti pigiau

 Taip, didelio litražo atmosferinis benzinas suteikia daug jausmo, bet nėra kurybos jausmo ;) . O tavo įvardintam skyline'ui vien geras cooleris kainuoja 4000 eur. Tai angliškų jau gaunasi daugiau nei 3 į vieną arklį, o pakeistas tik cooleris. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as nesu skylinu specialistas man sake zmogelis kuris zaidzia su tuom sia situacija labiau kaip pavizdi daviau o ne kaip konkretu varijanta;) sutinku kad smagu izsiimti su musu zaislais ir i juos kisti pinigus. Bet manau racionalu zinoti ko tiksliai nori tada zinoti koks tikslus biudzetas ir turin tuos pinigus imti ir padaryti. Juk kaipsakoma nieko naujo mes cia neisrasim viskas jau israsta iki musu ;) teko vienoi laidoi matyti kaip i aston martin benza ikiso kazkokia vandens padavimo i varikli sistema ir taip uzkele arklius;) kazkoks kosmosas ;) idomu kaip ten su dzipais butu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Sian bandziau rd28 patrulio matorui pakelt galia, niekad nelindes prie siurblio , panasu kad padariau daugiau juodo dumo ir jokio galios padidinimo :D kaip ten reguliuojat siurbli...? as atsukes kontro gaike, vienu ratu pasukau, stipriai sukilo apsukos, tada atleidau patsoso ar tai gazo trosiuka ir issilygino.. pabandziau vaziuot, dumu pilna, galios nelabai, siurblys ant aukstu ale sukale..aisku kad per daug.. tada atsukau atgal puse ratelio, dumu truputi maziau, traukos nematyt.. tada dar labai nedaug grazinau.. bet niekas nesikeicia..  kaip cia kur cia ka dar padaryt kad pradetu vaziuot? gal blogai nureguliavau?

kazkas cia rase su 35 per 10sec iki 100kmh , as su 33 per 13sec iki 70kmh   :D ryt egr uzglushinsim, bet nezinau ka dar padaryt kad pradetu spurdet..? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpint .

:salut:

Sian grazinau siurblio varzteli i 20-25 minutes, uzblokavau egr, tai visai kita masina.. 1,2 siubuoja net, 3,4 begiu jau sunkiau, truksta kazko, manau kad reik dar patrumpint ta asele turbinos, ten yra skylute aseleje(kotelije) per kuria tvirtinasi su zieduku, kiek mazdaug galima trumpint? manau kad salia tos skyles tiesiog dar viena zemiau isgrezt ir permaut? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:salut:

Sian grazinau siurblio varzteli i 20-25 minutes, uzblokavau egr, tai visai kita masina.. 1,2 siubuoja net, 3,4 begiu jau sunkiau, truksta kazko, manau kad reik dar patrumpint ta asele turbinos, ten yra skylute aseleje(kotelije) per kuria tvirtinasi su zieduku, kiek mazdaug galima trumpint? manau kad salia tos skyles tiesiog dar viena zemiau isgrezt ir permaut?

Gro turba orginali-fenas. Nieko ten is jos labai neiispausi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.