Pereiti prie turinio

automobiliai is norvegijos


vytis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 64
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

O kam reikalingas butent awd? Jie ir fwd labai gerai pravaziuoja. Per 5 metus 1 karta tik pasodinau ir tai tycia i pusni issibegejes :) Jie aukstesni truputi uz lengvasias. Medzioklej vazinejau, niekada nepasigedau antro tilto. Didesne beda, kai pilvu braukia. Ir vis tiek jis vaziuoja, bet dugnas gi nera pritaikytas, ka nors gali sulauzyt. O galinis tiltas siuo atveju niekuom nepades.

Beje, kai JAV juos kilnoja su forkliftais - sulanksto kardana. Kardanu devetu del tos pacios priezastoes Lietuvoje nerasite.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neterskit temos savo minivenais...

Negalvojau,kad uztersiu,nes su temos pavadinimu kaip ir susije ir su forumo taip pat. O del pravazumo,tai ir lengvoji daug kur pravaziuoja,bet kai prikabini priekaba pakrauta kokia 1t ar daugiau tai visi pravazumai pasibaigia reikiant iki objekto davaziuot slapiuoju metu laiku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negalvojau,kad uztersiu,nes su temos pavadinimu kaip ir susije ir su forumo taip pat. O del pravazumo,tai ir lengvoji daug kur pravaziuoja,bet kai prikabini priekaba pakrauta kokia 1t ar daugiau tai visi pravazumai pasibaigia reikiant iki objekto davaziuot slapiuoju metu laiku.

o temos pavadinimai skaitei?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O del pravazumo,tai ir lengvoji daug kur pravaziuoja,bet kai prikabini priekaba pakrauta kokia 1t ar daugiau tai visi pravazumai pasibaigia reikiant iki objekto davaziuot slapiuoju metu laiku.

Jeigu reikia priekabą tempti, tada sutinku, gal ir reikalingas AWD

 

Kai paturi dzipa 4x4, tj noris ir lengvosios 4x4. Pats turiu dodge fwd. Ir tikrai norec kad jis butu 4x4 kad galec uoswijoi per dirwona razgonais lekt. O db negaliu. Vel reiks koky excursiona pirkt ar pan...

Per dirvoną su AWD voyageriu tikrai nepavažinėsi. Pakišk galvą po apačią, ten kažkokie radiatoriai atviri, nebent apsaugas dugno konstruot papildomai, o tada dar liftą ir snorkelį :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...

prikelsiu snaudzianti  drakona :)

sita gime mintis parsivaryt savo norvegiska masina i LT. parvaziuociau savo hodu per svedus ir su keltu klaipedon. kaip reikia viska tvarkingai atlikt, tranzitinius numerius ant svedu sienos pasiimt ar vaziuot su norvegiskais ir LT viska daryt?  gal kas numano kiek mazdaug kainuotu visas malonumas. masina 2003m avensis universalas, turiu jau 2metus.  guglinau guglinau, ir kazkaip nemuko rast  info, kad butu viskas tolkom parasyta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas. Prieš porą metų variausi savo ten užgyventą žirgą. Visų smulkmenų nepamenu, bet kas liko pasakoju.

 

Ant sienos neimk tranzitinių, nes jei ką, grąžint nebegalėsi atgal. Aš su savo daugiau nei pusmetį važinėjau su norvegiškais numeriais, tik tada persiregistravau. Pagrindinis faktorius yra kiek laiko pragyvenęs Norvegijoj - kiek nepamenu, bet jei mažiau nei reikia, tai tenka susimokėt muitą ir, berods, PVM. Viskas daroma per muitinės tarpininkus, tai patarimas tiesiog pasiskambinti tarpininkui (geriau tam, kuris sėdi tose pačiose muitinės patalpose) ir pakamantinėt dėl terminų.

Dokumentų visokių kalno reikia: įrodyti, kad tam tikrą laiką gyvenai Norgėj (jei pamenu, būtina sąlyga būt išsiregistravuss iš LT), galima darbo sutartim, nuomos sutartis ir kt.; mašinos dokai, muitinės visokių blankų krūva. Tarpininkas už 30 ar 40 € sutvarko visą tai, tereikia nuvežt iš savo pusės ko reikia.

Kai muitinės procedūros buk OK, tada į Regitrą, sutikrinti numerius. Norgiškus dokus jie pasiima, numerius gali pasilikt. Paskui technikinė, draudimas. Bajeros dar toks, kad technikinės nepraleidžia iš pirmo karto, nes ten gaunasi biurokratinės žirklės - kazkokio doko negauni be technikinės, o technikinės neduoda be kito doko. Žodžiu, technikinė per du prijomus :)

Kai gauni žalią lapą, mašina jau lietuviška pasidaro.

 

Bendroj sumoj sugaišau dvi dienas - pirmą su muitine, antrą su registravimu.

 

p.s. Regitroj reikia pirštu parodyt, kad mašina ant tavęs registruota ir Norgėj, nes tie balvonai reikalauja pirkimo sutarties, kurios nėra ir negali būti, nebent pats sau parduosi :)

 

Tiek. Jei ką, skambink +370 672 05 663

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man muitas grestu bet kokiu atveju, nes as nei issiregistraves is LT, nei norvegisko id turiu. tik ta D number. o kai nori alia turta parsivezt turi normalu norvegiska id tureti ir issiregistraves buti, bent jau tiek priguglinau. tik vieni raso ant sienos su svedais tranzitinius imti, kiti kad LT viska tvarkyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.