Pereiti prie turinio

Variklio pritaikymas


kreizas

Rekomenduojami pranešimai

Laba visiems konstruktoriams, nenorėjau pradėti naujos temos bet tarp esamų neradau ko reikia, tad. Kilo rimta idėja įsigyti Land Rover lighweight modelį, tačiau siūlomam įsigyti variante užlinkęs siurblys ir šiaip variklis labai silpnas, paprastas dyzeliukas 2,286 ltr. su 53 kW. Autentiškumo nesivaikau, todėl remontuoti tokį nekyla noras. Gal kas patartumėte kokį iš populiarių šiuolaikinių varikliukų galėčiau pritaikyti su mažiausiomis pastangomis, aišku kalba eina apie dyzelį. Jei kas susidūrėte pasidalinkite patirtimi. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba visiems konstruktoriams, nenorėjau pradėti naujos temos bet tarp esamų neradau ko reikia, tad. Kilo rimta idėja įsigyti Land Rover lighweight modelį, tačiau siūlomam įsigyti variante užlinkęs siurblys ir šiaip variklis labai silpnas, paprastas dyzeliukas 2,286 ltr. su 53 kW. Autentiškumo nesivaikau, todėl remontuoti tokį nekyla noras. Gal kas patartumėte kokį iš populiarių šiuolaikinių varikliukų galėčiau pritaikyti su mažiausiomis pastangomis, aišku kalba eina apie dyzelį. Jei kas susidūrėte pasidalinkite patirtimi.

 

200tdi jei berasi gyvą.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitie aparatai visi geri, nes gaminti ne iš paprasto aliumo, o aviacinio, todėl nekoroduoja ir nebyra miltais. Gal galėtumėte patikslinti kas tie 200 tdi ir 300 tdi ir ką reikėtų dadirbti, kad tie 200 tdi ir 300 tdi atsistotų į jiems skirtas vietas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

200tdi ir 300tdi yra LR varikliai, buvo statomi į Defus, Diskaverius. 200tdi senesnis ir lygtai variklio tvirtinimai tokie pat kaip tavo 2,25 dyzelio, o Series greičių dėžė užsideda su nedaug hemorojaus. Lightweight gamintas ant Series II ar tai Series III bazės, reikia pasitikslinti.

Pats tokio keitimo nesu daręs todėl ir sakau kad ieškok infos anglų kalba nes lietuviškai tikrai nerasi. Yra krūva LR forumų angliškai, porą savaičių palandžiosi ir rasi galus. Googlintoju - vertėju dirbti neturiu laiko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lightweight neesu ciupinejes, bet pvz vietoj 2.5 na variklio puikiai tinka 200tdi, net variklio tvirtinimai tinka, tik reikia pazaisti su radiatorium, duslintuvu ir tt..

Galima deti ir 300tdi ir net automata. Dar labai panorejus galima ideti BMW 3.0d (apie 2002 metus)... Jeigu reikes pagalbos - ->AZ.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pelkinis, o range rove 2.5 bmw tds'a imanoma butu keisti i m57 be dideliu perdarymu ? taprasme gal ten zenyjasi su deze nesunkiai?

Taip, tikrai galima ikisti, nes tavo varilis (2.5 M51) ir 3.0 M57 kiek zinau turi tuos pacius tvirtinimus. Manau svarbu kad deze butu mechanine, nes kazin ar su automato elektronika susitvarkysit.

Jeigu angliskai skaitai:

https://www.landyzone.co.uk/land-rover/3-0-m57-engine-in-p38.65262/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.