Pereiti prie turinio

XJ variklio keitimas


K001S

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 77
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

http://m.ebay.com/itm/142133301574?fits=Make%3AJeep

 

Plius tarpinė galvos denio slifavimas cilindru slifavimas, purkstukai deveti... ir gausis 1300 su savo pacio surinkimu.

Plius dar ir termopecius ba be jo svaistikliu su stumuokliais nesujungsi ba stumuokliu pirstai tik ant karsto susikisa ir tai padedant presui , dar kalnas opravkiu skirtu butent tam varikliui padaryt ta darba - teorija ,kolektyvas , nuo praktikos skiriasi ir oj kaip skiriasi .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemegstu audi o ir kita varikli det tikrai nesiruosiu.

Nu niekas jo tau per jega ir nekisa kad taip grieztai reiktu atmest ta minti - darydamas bet koki projekta bent as pirmiausiai tai su matematika pabendrauju atmetes visas simpatijas ir antipatijas  :)

 

Tai gal parasciau uzmaut turbina ant esamo variklio jei jau taip anas mielas dusiai ir turi ta pati tik uz zymiai maziau pinigu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakaitinimo žvakės matyt neveikia, siurblio degimo kampas nesureguliuotas, arba žiedai jau padile ir vožtuvų nukreipiančiosios turi laisvumo ir salnikėliai sukietėję. Šiaip yr tų 2.1 variklių, Reno Espace ir Trafik

Zvakes naujos, degimas geras buvo nuvarytas meistram kurie savo darba dirba tai sake mes neturim cia prie ko prisikabinti :/ tai lieka tik variklio vidus. galvoju tapati varikiti remantuot nuo A iki Z kaip manote?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zvakes naujos, degimas geras buvo nuvarytas meistram kurie savo darba dirba tai sake mes neturim cia prie ko prisikabinti :/ tai lieka tik variklio vidus. galvoju tapati varikiti remantuot nuo A iki Z kaip manote?

2008 babkių buvo tai man pilnas kapitalinis su naujom detalėm ir darbu kainavo 4300 litų, bet dėjo viską naujai, įdeklus, gilzes, stumuoklius, žiedus, nukreipiamasias, vožtuvus, tarpines, dabar kiek nžn

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senesni blokai šitos plokštės neturi, tik nuo 96 metu. Plokštė turi dvi paskirtis, sustiprinti bloką, surišant špilkas tarpusavyje ir neduoti tepalui(dideliam kiekiui) iš karterio papulti ant alkūninio ir taip padidinti jo svorį. To sekejo keletas arkliu sutaupoma.

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senesni blokai šitos plokštės neturi, tik nuo 96 metu. Plokštė turi dvi paskirtis, sustiprinti bloką, surišant špilkas tarpusavyje ir neduoti tepalui(dideliam kiekiui) iš karterio papulti ant alkūninio ir taip padidinti jo svorį. To sekejo keletas arkliu sutaupoma.

Siaip tao jei kalbant apie antra dali (pirma dalis teisinga) tos juostos paskirties tai tos funkcijos butent sita juosta neatlieka ba tam reikalui ji yra persiaura ir pakliuves tepalas tarp veleno ir juostos labiau stabdo veleno sukimasi nei kad daro tai ka minejai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl naudingumo procentų nesiginčysiu, paaiškinimą paėmiau iš literatūros. Procentaliai pirmoji paskirtis svarbesnė, o antroji, atskirti alkuninį veleną nuo tiesioginio salyčio su karteryje esančių tepalų. Matyt šitą variklį kurei tai geriau žinai... Pilnas forumas tokių inžinierių. Niekaip nesuprantu, kodėl šitam forume yra ginčijamasi tam, kad ginčytis ...

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesiginčysiu, paaiškinimą paėmiau iš literatūros. Procentaliai pirmoji paskirtis svarbesnė, o antroji, atskirti alkuninį veleną nuo tiesioginio salyčio su karteryje esančių tepalų. Matyt šitą variklį kurei tai geriau žinai... Pilnas forumas tokių inžinierių. Niekaip nesuprantu, kodėl šitam forume yra ginčijamasi tam, kad ginčytis ...

Tu teisus - pilni forumai knopkiniu mechaniku ir inzinieriu norinciu but vieninteliais zinanciais kas kaip veikia nors informacija semiasi lygiai is tokiu paciu kaip ir patys.

 

P.s. Tamsta esi teisus - as to variklio nekuriau bet per mano rankas yra praejas nevienas desietkas gyvu varikliu , tam skaiciui ir egzotikos , ir kad jos teisingai padaryt teko gan nemazai susirinkt informacijos ne is forumu tai kad dalinosi sava patirtim o ne internetine.

 

Pabaigai , kad atskirt tepala esanti karteryje naudojama plokste ar kaip ten ja kitaip pavadint dengianti karteri nuo krasto iki krasto o ne juostele kaip moteriskuose stringuose.  :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat šita juostelė turėtu remtis į perdangą ir tvirtai laikyti alkuninio pagrindinius pusmenulius, špilkas, o perdanga reikalinga tam kad šuolius darant tepalas netrugdytu stumuoklių darbui, tiesiog kaip atskiras rezervuaras

 

P.S. Prototipus darant iš vis karteri reik naikint ir daryt atskirą bakeli su siurbliukais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Nežiūrėjau video, tad gal ne į temą atsakysiu, bet dažniausia plokštelių arba smulkių tinkliukų paskirtis karteryje sumažinti alyvos teliuskavimą, kad alyvos ėmiklis nepatrauktų oro, smarkiai pasvirus mašinai trumpam laikui ar esant didelei išcentrinei jėgai posūkyje (pvz. žiedinių lenktynių mašinose). Tai daroma mažo biudžeto mašinose.

 

Kai biudžetas leidžia, montuojama sauso kartelio sistema, kaip minėjo kolega aukščiau.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.