Pereiti prie turinio

Parketnykas- nebrangiai?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

panašu, kad jau laikas mano trumpą vitarą iš kasdieninio automobilio pervest į žaislų kategoriją.

Škias reikia kažkokio kasdieninio automobilio.

 

Gyvenimo būdas mano toks, kad tai vistiek turėtų būti kažkiek padidinto pravažumo automobilis.

Neretai nuvažiuoju aš ir į mišką ir prie ežero... Tikslingai su juo "neoffroudinsiu", bet ne vien asfaltą matys.

 

Pinigų skirti noriu minimaliai, nu kokia 1500 eur plius minus ten keli eurai.

 

Reikalavimai:

Bendzas/ dujos,

nebrangus išlaikymas;

kondicionierius;

pageidautina automatas.

Lengvas valdymas.

Nu jei bus oda nesupyksiu, bet neprincipinis reikalas.

 

Būt gerai, kad ne senesnė nei 1998.

 

 

Vakar žiūrėjau forester 1999m. 2,5 benzas/dujos automatas, oda... visai patiko, deja per daug vienokių ar kitokių neaiškumų ten su juo- teko atsisakyti.

Daugiau padoraus stovio subarikų telpančių į biudžetą aš kažkaip neradau... Nu bet žiūrėjau tik automatus... Gal patarsit kitokius variantus žiūrėtis ar tiesiog kentėt kol atsiras geresnis?

 

Kitas variantas gal Honda C-RV 1998 bendzas/ dujos automatas, kondicionierius, oda autopliuse mėlyna už 1500 eur (tik savininkui nedasiskambinau tai neapžiūrėjau), o ir vairavęs nesu tokios, kaip jų važiavimas lyginant su foriku?... Apskritai tinkamas variantas?

 

Dar mačiau mersas 1998 ML w163 3,2 bendzas dujos automatas skelbimuose už 1900 eropinių guli, tik nieko aš apie juos nežinau padoraus- rašo forumuose, kad nekomfortiškas strakalas, bet tai čia lyginant su kokiom  mašinom kaži? Dar rašo kad nestabilus- čia vėlgi neaišku su kuo lygina. Lenda jau žaltys už biudžeto ir nežinau kokie ten ekspoatavimo kažtai... Tik va sodynės raudonos labai grazios :D

 

Vienu žodžiu mąstau kokį čia automobilį nepretenzingą nusipirkti ir nesumąstau- gal patarsit ką nors?

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 56
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Aš visaip gavoju. Teoriškai mąstant man irgi taip gaunasi, bet nemažai padidinto pravažumo automobilių aš nevairavęs, tai man spręsti labai sunku.

 

Man va CRV visai kultūringai atrodo, bet kad aš joje net nesėdėjęs...

 

Va ir klausinėju labiau praktiškai patyrusių nuomonių.

 

Kolkas foresteris pirmauja pries kitus, tik tokiu atveju reik nuspręsti kokios variklio, dėžės, ir pribumbasų kombinacijos reikia ieškoti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ieškau varianto- sėdi ir važiuoji. Manau, kad paieškosiu ir rasiu kažką vistiek.

 

Labai nenoriu prasidėti su remontais.

Nu jei ten kažkas čiut čiut tai galima, bet kai prasideda kalba apie rūdis arba kai reikia taisyt čia truputį, ten truputį ir dar šitą truputį, tai jau nenoriu.

 

Geriau kuklesnis ar senesnis, bet tvarkingas automobilis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir foriką ir legacy…

Forikas man asmeniškai patogesnis, įlipimas/išlipimas, salono erdvė aukščio atžvilgiu, tik bagažinė mažesnė, prošvaisa didesnė, tai didelis pliusas, jei dar ateity sudėtum po viaais keturiais stakanais po 4 cm šaibas, dar gerokai pakiltų…

Legacy paprasta lengvoji, aišku, subaru AWD daro savo, pravažumas labai geras, komfortiškesnė, smagiau važiuoja už foriką, salonas erdvesnis, bagažinė didesnė.

Jeigu forikas turbo s tai jis neturės palėtintojo( jei mechankė ), bet jei tu nori automato, tai irgi geras pasirinkimas, jie visai padoriai laiko…

Taip, kad tau rinktis…

P.S. forikas visais atvejais patikimesnis…

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Foriko ir imprezos ta pati bazė, taip, kad tik jie abu ir yra identiški, bet tik ne su legacy/Outback… vien jau dėl to kad foriko/imprezos bazė yra trumpesnė, dėl to ir pravažumas geresnis. Outback gamykliškai padarytas aukštesnis už legacy, tai pliusas, bet ilga bazė kai kada sukelia nepatogumų bekelėje, ypač kalnuotose vietose. Aišku, gali padaryti liftą, bet vėl išlaidos, forikas, kad ir stockinis, jei spyruoklės nesusėdusios, turi pakankamai didelę prošvaisą.

Turėdamas foriką, ieškojau outback, kaip pakaitinės auto, bet tuo metu neradau tinkamos, tai pirkau legacy. Nors vis dar galvoju apie outbacką…

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo Forikas patikimesnis, jei visi agregatai ir mazgai išskyrus kėbulą identiški Imprezai / Legciu I /Outbackui :huh:

Legacy/obk iki 1999 yra kaip forikas ir impreza. Po 1999 legacy/obk gale turi visiskai kita pakaba su daug traukuciu ir kuri nebera tokia patikima kaip senesne ;) po  03 naujesni modeliai legacy/obk ir priekine pakaba biski pakeite tai ten jau ir su priekiu biski daugiau reikalu, ipac norint kelt. O va impreza forikas iki pat kokiu 2007 ar kazkas tokio eina su sena gera pakaba pradeta gamint 1989 kuri kinta tik minimaliai.

 

Del bazes, Taip, forikas ant imprezos bazes, bet impreza ant trumpintos seno legacy bazes ;) Ir dar del benru ziniu, legacy ir outback(obk) tapati masina tik obk su gamykliniu apie 4cm liftu ir kita apdaila.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Santafe brangesnes gerokai... o kas su honda negerai? Plius dar ziuriu kia sportage sena.. ten kaip supratau reminis ir su razdatke ? Tikslas sunui ipirst ne lengvaja o iskart 4x4 , jam po smelynus ,po kalnus bei ziema pasivazinet... na ir mane i medziokle nuvezt... ir parvezt...:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Subarikai kaip nuvaryti arkliai... parudyje, su panasiom ligom... plius pilvas zeme braukias, kas is jo per gilesnes vezes. Skambinau vienam pazystamui, kuris turi sportage 10 m . Kaip taisykle, vazineja zmonos ir parvaziuota vos 110 tk... reminis visureigis i razdatke... tik va su dyzeliu ne kazka... atsiliepkit kas turejot...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.