Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Nu čia ir variantas, reikės bandyt dar pažaisti su vandeniu, dėl tos gumos kažkaip nepagalvojau :? bet vis tiek tada ir su šita guma kažkas negerai kur iškart rašiau, gerai užspaustu, tai gal žnepraleistu...

Gal durelėse pilna vandens ir bėga per apšifke ant gumos?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomiai, bet radau pro kur,  nuėmus durų panele, atsiklijavus šita juoda medžiaga, garso izoliacijos ar kokia čia nežinau, pilant ant lango/veidrodžio šoninio, kad vanduo nubėgtu į durų vidų ir pro apačia išbėgtu, pradėdavo kapsėti iš tos skylutės..iš jos ant gumos ir nuo gumos nubėgdavo ant kilimo...šlapias, nors gręžk..

post-12909-0-30450700-1514497081_thumb.jpg

Redagavo nesakysyu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuotojo pusėj buvo užsikišę, užklimpęs gerai buvau, o paskui taip gavosi, kad dar smaluoti mašina variau, tai vapšė gerai užsikišo.. :D keleivio pusėj švaru buvo, tik įplyšę toj vietoj kur nuotrauka įkėliau, įdomiai vanduo kažkaip turbūt nubėga, kad pro čia prabėga :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Atsitiko tokia problema - atsukinėjant mano automobilyje tepalo užpylimo kamštį, kamštis sutreškėjo ir pasidalino į dvi dalis - pasirodo viduje kažkokiam tikslui yra padaryta dantračiai su spyruokle kaip kažkoks apsauginis mechanizmas tik neaišku kokiai paskirčiai. čia pas mane vieną tokia egzotika ar taip turi būti ir kur dabar paimt kitą kamštį  - ar jie visi standartiniai ar kaip nes pas mane nebeliko dantukų išorinėje dalyje.... ???

nes po tepalo pakeitimo trūksta kažkiek iki lygio tikslaus, o seną dabar jei išlupsiu tai atgal jau nebus ką statyt, aišku galima bandyt klijuot bet tai ne darbas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip daugumoje yra su sita terksle vadinama, kad neuzverzti perdaug, nes ir taip kamstis savaime uzsiverzia..

Turejau kazkur as tu kamsciu bet dabar tikrai nezinau kuriam gale garazo..

ačiū už informaciją, pats neįsivaizduoju kodėl terkšlė nusisuko, gal susidaro per didelis siurbimo slėgis? o pats randiesi labai toli, jei niekas nepasiūlys arčiau, kreipsiuosi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Kad nekurti naujų temų pabandysiu užklausti čia,gal kas turėsit kokių minčių iš savo praktikos ar patarimų.Zj-tas 97m 5.2l v8 ,variklis paragavo vandens..Gal kas darėtės tokiam varikliuj kapitalinį?Ar gal kas tuo užsiima ir gali pasakyt kokia maždaug gali būti šito malonumo kaina? Zj-tas 97m 4.0l bėdos su razdatke.Razdatkė 5-ių padėčių,kartais sunkiai iš LOW arba PART TIME perjungia į 2wd.Reikia maltis pirmyn,atgal kol normaliai persijungia.Gal turit minčių dėl ko taip gali būt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Kad nekurti naujų temų pabandysiu užklausti čia,gal kas turėsit kokių minčių iš savo praktikos ar patarimų.Zj-tas 97m 5.2l v8 ,variklis paragavo vandens..Gal kas darėtės tokiam varikliuj kapitalinį?Ar gal kas tuo užsiima ir gali pasakyt kokia maždaug gali būti šito malonumo kaina? Zj-tas 97m 4.0l bėdos su razdatke.Razdatkė 5-ių padėčių,kartais sunkiai iš LOW arba PART TIME perjungia į 2wd.Reikia maltis pirmyn,atgal kol normaliai persijungia.Gal turit minčių dėl ko taip gali būt?

Daug jau niuansų yra su tuo kapitaliniu, pats darysi gal ir į 500 tilpsi, meistras normalus gali ir 1500 paimt, dėl razdatkės gal užtektų pareguliuot traukutę razdatkės svirties, gali būt išsimalę plastmasinės įvorės traukučių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Kad nekurti naujų temų pabandysiu užklausti čia,gal kas turėsit kokių minčių iš savo praktikos ar patarimų.Zj-tas 97m 5.2l v8 ,variklis paragavo vandens..Gal kas darėtės tokiam varikliuj kapitalinį?Ar gal kas tuo užsiima ir gali pasakyt kokia maždaug gali būti šito malonumo kaina? Zj-tas 97m 4.0l bėdos su razdatke.Razdatkė 5-ių padėčių,kartais sunkiai iš LOW arba PART TIME perjungia į 2wd.Reikia maltis pirmyn,atgal kol normaliai persijungia.Gal turit minčių dėl ko taip gali būt?

5.2 varikį ardymui turiu. Vieno cilindro švaistiklis nusuktas. Jei ko reik skambyk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau nemažai diskusiju del wj 2.7crd problemos P2602 (permža įtampa gr.dėžės solenoidui) kai mašina užvedus važiuoja tik vienu bėgiu. Kryptys ką žiūrėti kaip ir aiškios, Akumas, gr.dėžės jungtis, kontaktinė plokštė. Klausimas: kiek turi nukristi voltažas užvedimo metu, kad klaida įsimestų ir kiek yra normalus voltažas užvedimo metu? Kadangi pradedu tikrinti nuo akumo. Checkas nedega, užvedus mašina porai minučių važiuot net nebūtina, kad užgesinus klaidos nebūtų ir važiuotų kaip turi būt. Bėgius meto švelniai, vedasi mašina kuo puikiausiai. Krovimo rodyklė pašilus motorui važiavimo metu rodo beveik 14v, Vos tik užvedus esant šaltam varikliui šiek tiek virš 14v. Priedo nuo pirkimo yra akumuliatoriaus temperatūros daviklio kuris yra po akumu klaida, bet bedos tokios išlindo tik dabar. Nuvažiuojami atstumai trumpi į darba apie 7km tada 9val auto stovi ir atgal. Ant akumuliatoriaus užrašyta data 2014m tai jau gyvenimo matęs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Kad nekurti naujų temų pabandysiu užklausti čia,gal kas turėsit kokių minčių iš savo praktikos ar patarimų.Zj-tas 97m 5.2l v8 ,variklis paragavo vandens..Gal kas darėtės tokiam varikliuj kapitalinį?Ar gal kas tuo užsiima ir gali pasakyt kokia maždaug gali būti šito malonumo kaina? Zj-tas 97m 4.0l bėdos su razdatke.Razdatkė 5-ių padėčių,kartais sunkiai iš LOW arba PART TIME perjungia į 2wd.Reikia maltis pirmyn,atgal kol normaliai persijungia.Gal turit minčių dėl ko taip gali būt?

Dėr paskirstymo dezes. Galima dar reguliuoti trosus. Mano WJ'tui taip buvo tai reguliavau trosa. Senokai buvo ir nepamenu kiek reguliuti reikejo bet po reguliavimo gerai. Manau ir kitose padetyse irgi rankena ne tiesiai per centra stovi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau nemažai diskusiju del wj 2.7crd problemos P2602 (permža įtampa gr.dėžės solenoidui) kai mašina užvedus važiuoja tik vienu bėgiu. Kryptys ką žiūrėti kaip ir aiškios, Akumas, gr.dėžės jungtis, kontaktinė plokštė. Klausimas: kiek turi nukristi voltažas užvedimo metu, kad klaida įsimestų ir kiek yra normalus voltažas užvedimo metu? Kadangi pradedu tikrinti nuo akumo. Checkas nedega, užvedus mašina porai minučių važiuot net nebūtina, kad užgesinus klaidos nebūtų ir važiuotų kaip turi būt. Bėgius meto švelniai, vedasi mašina kuo puikiausiai. Krovimo rodyklė pašilus motorui važiavimo metu rodo beveik 14v, Vos tik užvedus esant šaltam varikliui šiek tiek virš 14v. Priedo nuo pirkimo yra akumuliatoriaus temperatūros daviklio kuris yra po akumu klaida, bet bedos tokios išlindo tik dabar. Nuvažiuojami atstumai trumpi į darba apie 7km tada 9val auto stovi ir atgal. Ant akumuliatoriaus užrašyta data 2014m tai jau gyvenimo matęs.

O gal dar verta mase patikrinti? (kaip idėja jeigu tikrinti nuo paprasciausiu, islaidu nereikalaujanciu...) Gali ir dėl to būti. Tik kur mases laidai 2.7crd, negaliu pasakyti bet, kad ne vienoje vietoje tai tikrai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va pastovėjo auto iki dabar, užkuriant įtampa nukrenta iki 9.5v. Starteris sukasi kaip turi būt, užsiveda puikiai, bet klaida be abejo atsiranda. Po 2min stovejimo vietoj gesinu varikli ir užvedu is naujo, klaidos neber. Reikia pabandyt kai bus šiltas variklis pamatuot iki kiek nukrenta įtampa. Gaila lauko salygom šiuo metų laiku ne pats geriausias laikas ieškot "masės" o garažo deja nėra :) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėr paskirstymo dezes. Galima dar reguliuoti trosus. Mano WJ'tui taip buvo tai reguliavau trosa. Senokai buvo ir nepamenu kiek reguliuti reikejo bet po reguliavimo gerai. Manau ir kitose padetyse irgi rankena ne tiesiai per centra stovi?

Nemaišom paskirstymo dėžės su automatine greičių dėže, "razdatkė" jungiasi per traukias, o greičių dėžė per trosus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia,Rolandai,reik bandyt reguliuot šitą kur pažymėjęs?

taip sitas sriubas. Injungi N ir pastatai 2wd su rankena,tadu atlaisvini sita sriuba ir su ranka ar atsuktuvu uzkises ar kokiom tai cangem nedidelem ant razdatkes ir dastumi iki galo ta kojele kuri reguliuoja padetis,jai ji pilnai imesta tai kaip ir viskas gerai jai ne tai trauke per sriuba turetu truputi pajudet,gali per jega truputi trauke pajudint per ta varzta,na pasikoregaves vel uzverzi ir ites driva. Dar aki uzmesk ant tu plastikiniu ivorikiu i kures traukes statosi,gal jos te ismaltos ir del to nelb jungia gerai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.