Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

prieš 2 valandas, miroslavasr parašė:

Labas,
Tema placiai filosofijai ;) Sunku atsakyti.
Svarbu ko tikiesi ir nemaziau svarbu kas dabar tavo WJ'te sudeta.
Nori minkstumo ar labiau kietumo? Kokia dabar pakabos konfiguracija? Kokios spyruokles? Ar pakeltas ir kiek pakeltas (ar pazemintas ;) )?
O gal kelsi ar zeminsi... Visa tai svarbu.

"Ciabuviai" turi dafiga patirties ir gali daug rekomenduoti, bet tam reikia informacijos ;)

Norėtųsi gal daugiau kietumo. Nuo nusipirkimo nieko nekėliau ir nesiruošiu kelti ar žeminti. Pas mane,, Overlainas" nežinau ar čia tiesa bet esu girdėjas kad jis gamykliskai yra pakeltas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vazinejau su "Iron Man". Tiesa buvo 2" pakeltas. Po originaliu, man patiko. Pakaba kietesne buvo. Atlaike 3 metus.
Turejau ir "Rancho 9000" reguliuojamus. Stovejo gale. Patogu kai reguliuoji. Galimybe reguliuoti kietuma 1-9. Neblogi bet vazinejant laukais, tas reguliatorius nusidrozia, isluzta
"Monroe" buvo bet skirti kitai masinai. Nepamenu, berods nuo F150. Tai du is keturiu atlaike tik metus.

Daznai sutinku forumose geru zodziu apie "Bilstein"

P.S. Informacija is patirties vazinejant su  WJ'tu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Sveiki senbuviai. Nežinau ar vietoje užduodu klausimą, bet gal nespardysit skaudžiai naujoko. Kilo mintis įsilieti į jūsų gretas. Nusižiūrėjau indėną 2006m, 282000km, su dyzeliu 120kw, automatas. Su galimom šio agregato problemom kažkiek jau susipažinau. Po bandomojo važiavimo susirūpinimas kilo vien tik dėl šaltos apd darbo. Persijungiant iš 2 į 3 pavara jaučiamas nemažas trūktelėjimas. Įkaitus varikliui apd dirba sklandžiai. Savininko teigimu tai nedidelė problema, užtektu pakeisti dėžes tepalus praplauti dėžę  ir viskas bus ok. Klausimėlis ir yra, ar savininkas teisus? Ar tai gali būti žymiai gilesnė problema, ne vien dėl seno apd tepalo?         

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
2023-05-14 14:14, STASALGIS parašė:

Sveiki senbuviai. Nežinau ar vietoje užduodu klausimą, bet gal nespardysit skaudžiai naujoko. Kilo mintis įsilieti į jūsų gretas. Nusižiūrėjau indėną 2006m, 282000km, su dyzeliu 120kw, automatas. Su galimom šio agregato problemom kažkiek jau susipažinau. Po bandomojo važiavimo susirūpinimas kilo vien tik dėl šaltos apd darbo. Persijungiant iš 2 į 3 pavara jaučiamas nemažas trūktelėjimas. Įkaitus varikliui apd dirba sklandžiai. Savininko teigimu tai nedidelė problema, užtektu pakeisti dėžes tepalus praplauti dėžę  ir viskas bus ok. Klausimėlis ir yra, ar savininkas teisus? Ar tai gali būti žymiai gilesnė problema, ne vien dėl seno apd tepalo?         

Labas,
Keistai skamba. Jeigu tai smulkmena ir tik tiek reikia, kodel savininkas to nepadare? ;) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki, turiu problemą su WJ 4,7 HO 2005. Toks jausmas, kad kartais (ne nuolat) nustoja dirbti kažkiek cilindrų. Atsiranda trūkčiojimas, kratymasis, susilpnėja trauka. Ir benzu ir dujomis. Ypač juntama, kai tempiu priekabą (džniausiai naudoju tempti laivui iš viso apie 2,5 t). Keista, bet neatsiranda chekas ir nerodo misfire klaidų. Pradžiai pakeičiau tik žvakes, nepadėjo. Kai sakau "kartais" tai dabar jau kokį 30% laiko taip darosi. Gal tik atrodo, bet su priekaba dažniau. Neseniai pakeistas galinis duslintuvo bakelis (nerūdeika) pamėlynavo, tai spėju, kad neveikiančių cilindrų nesudegęs kuras sudega duslintuve (gal?). Paprasčiausia būtų pakeisti babinas, bet keista, kad nemeta cheko ir nėra, kaip sakiau, misfire klaidų, Gal turite patarimų? Nelabai brangios tos babinos, bet jų daug...

357772151_229719773324058_2907331489971353866_n.jpg

Redagavo Darius77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
2023-07-18 13:32, Darius77 parašė:

Sveiki, turiu problemą su WJ 4,7 HO 2005. Toks jausmas, kad kartais (ne nuolat) nustoja dirbti kažkiek cilindrų. Atsiranda trūkčiojimas, kratymasis, susilpnėja trauka. Ir benzu ir dujomis. Ypač juntama, kai tempiu priekabą (džniausiai naudoju tempti laivui iš viso apie 2,5 t). Keista, bet neatsiranda chekas ir nerodo misfire klaidų. Pradžiai pakeičiau tik žvakes, nepadėjo. Kai sakau "kartais" tai dabar jau kokį 30% laiko taip darosi. Gal tik atrodo, bet su priekaba dažniau. Neseniai pakeistas galinis duslintuvo bakelis (nerūdeika) pamėlynavo, tai spėju, kad neveikiančių cilindrų nesudegęs kuras sudega duslintuve (gal?). Paprasčiausia būtų pakeisti babinas, bet keista, kad nemeta cheko ir nėra, kaip sakiau, misfire klaidų, Gal turite patarimų? Nelabai brangios tos babinos, bet jų daug...

357772151_229719773324058_2907331489971353866_n.jpg

Labas,
Psitikslinam.
Klaidu nemeta, nerodo "check engine"? O tikrinai klaidas prisijunges? Gal liko istorijoje?
Ar turi galimybe patikrinti istorijoje likusias klaidas? ELM327+Torque Lite ? Tiesiog isitikinimui. Ar profesionalesne iranga ?

Su ELM327 +Torque lite patikrinti:
1. Ar variklis dirba OPEN LOOP ar CLOSED LOOP
   OPEN LOOP - be lembdu, tai yra kuras paduodamas skaiciuojant pagal MAP ir IAT, neturint atgalinio rysio is lembdu, pagal kurias ivedama korekcija
   CLOSED LOOP - atsizvelgiama i lembdas  koreguojamas kuro padavimas. CLOSED LOOP rezyme dirba susiles variklis. Kekvienos masinos susilimas kitoks.
   Be to lembdos su pasildimu pradeda veikti daug anksciau (pvz. Mano Escalade lembdos veikti pradeda varikliui susilus iki 2C)
2. Patikrinti lembdu parametrus(mV) ir kuro padavima LTFT ir STFT.
    Su lembdomis skirtingai bet ar reiksmes tarp ~300mV ir 600mV? Reikia tikrinti kaip tavo atveju bet aptiksliai.
    LTFT - Long term fuel trimming
    STFT - Short term fuel trimming
    Jeigu LTFT virsija +-10%, jau reikia tikrinti kodel.
    STFT nera tiek svarbu, nes tai momentinis ir pagal STFT, koreguojasi LTFT ir pagal ji (LTFT) dirbama.
Is isvardintu auksciau aiskeja, kad gali nekorektiskai veikti MAP daviklis. Sita gali paziureti net is akies jeigu jau labai grybauja.
Su tuo paciu Torque Lite(gali pasiimti PRO uz ~5$.) uzkuri masina ir tiesiog pagazuoji. Paziurek ka MAP rodo. Ar nera, kad jo skaiciai neatitinka realybes? Nes stovint "gazas dugnas",
vakumas isiurbimo kolektoriuje tikrai keisis smarkiai.
Toliau patikrinti ar IAT rodo gera isiurbiamo oro temperatura. Aisku geriau tikrinti ant saltojo kai uzkuri, kai lauko oro temperatura nesiskirs nuo isiurbiamo. Susilus masinai, jau kitaip, pats supranti.
Kai nekorektiskai veikia MAP, IAT, neteisingai paduodamas kuras (purkstukai purskia ne tiek laiko kiek reikia realiai), neteisingai parenkamas diegimo kampas, nesudega ir ismetamas.

Del "missfire" yra niuansas. Kaip aptinkama? Pagal lembdas jeigu jos geros, pagal detonacijos daviklius pagal atitinkamus parametrus. Bet velgi. Kai yra detonacija, pili daugiau kuro ir detonacija mazeja.

Ar buvo keisti purkstukai?
Ar buvo i kura piltas modifikatorius (purkstukams, voztuvams, galiai...)?
Ar isiurbimo traktas neuzkistas? Filtas geras?
Kaip del katalizatoriu? Neuzsikiso? Gali patikrinti antruju lembu parodymus, pagal jas ir galima ziureti.
Ar korektiskai veikia variklio temperaturos daviklis???

Kai keitei zvakes, kokios jos buvo? Baltos, juodos, rudos?
Babinos nekeistos, jas tik su multimetru patikrinti. cia jau detalesne patikra. Taip pat su multimetru tikrinti MAP, IAT, liambdas, bet gal po pirminiu zingsniu? :)


 

 



 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.