Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

2021-12-22 10:23, 1andrius1 parašė:

Dar yra problema, šaltas  gal iš 10 karto užsiveda, žvakės filtras pakeista. Sako kad kuras gryzta, reikia keisti tarpinės prie kuri siurblio kuris yra priekin variklio. 

Bet prie pliusines temperatūros be jokių problemų užsiveda

Ar gali būti probla su kuro gryzimu? 

Su rakteliu klaidų nemeta. 

Filtras? Gal vandens yra?
O zvakes? Gal ne visos pakaitina gerai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 6 valandas, miroslavasr parašė:

Filtras? Gal vandens yra?
O zvakes? Gal ne visos pakaitina gerai?

Filtras pakeistas naujas. Žvakės geros, bent rode kaip su testeriu testavo, iš penkių 4 geros penktos ne patikrino. 

Ar keisti visas vakes naujai? 

Skaičiau forume kad gali būti kuro sistemoje oro, arba nesandari. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 11 valandų, 1andrius1 parašė:

Filtras pakeistas naujas. Žvakės geros, bent rode kaip su testeriu testavo, iš penkių 4 geros penktos ne patikrino. 

Ar keisti visas vakes naujai? 

Skaičiau forume kad gali būti kuro sistemoje oro, arba nesandari. 

Daug variantu...
Jeigu butu oro, tai nesivestu ir siltam esant.

Bet nuorinti reikia jeigu itari. Patikrinti kuro slegi prie to.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
prieš 7 valandas, 1andrius1 parašė:

Ar gali but kad purkštukai kalti kad ant šalto nesikuria? Kad gryzta kuras atkrenta. 

Visko gali buti. Bet reikia tikrinti kiek kuro, kuris purkstukas grazina. O pakaitinimo zvakes geros? Tikrai veikia gerai ir visos?
Del oro kaip suprantu, jau atmeti galimybe.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dvi dienas laikiau nevedęs prie minusitnes temperatūros, trečią dieną kaip buvo pliusas užsiveda iškart. Tai jaigu gryztu kuras būtų neuzsivedes. Aš taip manau. 

Lieka relė, saugikliai arba dar kažkas su elektra. 

Kompas ne prisijungę prie mašinos, gal kas turit normalu kompą kuris prisijungtų? 

P. S Dzukija

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia atlikti normaliai diagnostika. Pajungti normalia iranga ir patikrinti klaidas. Ne visos ismetamos i skydeli.
Antra, uzkurus varikli, tikrinti kaip dirba davikliai. Kitaip beprasmiska.
Taip pat kai salta masina, kai nesiveda, sukant starteriu tikrinti koks daviklis, kokius parametrus grazina.
Davikliai: Alkuninio, paskirstymo, map/maf, IAT, temperaturos.

Tai butu paprasciausia, nes nors kokia info galima surinkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2022-01-08 09:27, darriuss01 parašė:

aciu... blemba rodo apie 4 bar. pas mane... cia netoli 60 psi.. kas cia per nesamone? arba manometro reikia normalaus butent benzui... bet kurgi gausi? dabar servisistai visi dyzelistai tik... su benzu nosies nekisk..😄

Kur matuoji spaudimą? Ant "ventyliaus" rampoi? Ilgai nekrenta ? Jei ant rampos yra spaudima reguliatorius ir matuojant ant rampos (po reguliatoriaus) ir ta pati rodo prieš tai manau aišku.kas pjauna gryba, tada  perki mechanini reguliatoriu komstruoji ir nusistatai kokio tik nori😁 

Cia tik pamastymas durnas gal🙄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 valandas, beprociai parašė:

Sveiki jeep wj 4,7 dirba tik 4 o kiti keturi nedirba kame gali buti bėda?

Labas,

Gali cilindru nebuti....

P.S. Koks klausimas, toks ir atsakymas :D  Reikia daugiau info.
        Tiesiog nedirba keturi cilindrai? Tik tiek zinai? Kaip nustatiai?
        Is kur zinai kad nedirba keturi? 
        Kurie tie 4 cilindrai ir kurie anie 4 cilindrai?
        Kas daryta buvo?
        Kas tikrinta? Zvakes, laidai, rytes, purkstukai laidai iki ryciu iki purkstuku, rampa ir t.t.
       

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...
On 1/12/2022 at 10:04 PM, miroslavasr said:

Labas,

Gali cilindru nebuti....

P.S. Koks klausimas, toks ir atsakymas :D  Reikia daugiau info.
 

Sveiki,

neseniai nusipirkau WJ 4.0 ir karts nuo karto pasitaiko, kad nevisada suveikia aušinimo ventiliatorius. Įdėjau termomovą. Norėčiau pereit atgal ant elektrinio ventiliatoriaus, bet klausimas ar jis vsada suveiks? Gal kaip nors kitaip įmanoma jį pajungt? Ar galimas koks daviklis ir užmaitinimas nuo jo?

Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2022-11-18 16:12, rokius parašė:

Sveiki,

neseniai nusipirkau WJ 4.0 ir karts nuo karto pasitaiko, kad nevisada suveikia aušinimo ventiliatorius. Įdėjau termomovą. Norėčiau pereit atgal ant elektrinio ventiliatoriaus, bet klausimas ar jis vsada suveiks? Gal kaip nors kitaip įmanoma jį pajungt? Ar galimas koks daviklis ir užmaitinimas nuo jo?

Ačiū

O neina pakeist termo movos?🙄 

Ar turėti ir termomova  + elektrinio. Pas xj  ir tas  ir tas stovi, ar cia nori tuos kelis Ag sutaupyt🤭 

O kad elektrini eina daryt su migtuko pagalba tai faktas, uzmaitinti nuo akumo, tik jau su rele....lrotingiau butu kad ir valdoma ir nuo temp. veikiancia🙄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
2023-02-15 10:55, 1andrius1 parašė:

Sveiki

Kokius patartumėte dėti važiuoklės  amortizatorius į wj 2.7.   Važiuojama apie 50 % asfaltu ir 50% žvyrkeliu. 

 

Labas,
Tema placiai filosofijai ;) Sunku atsakyti.
Svarbu ko tikiesi ir nemaziau svarbu kas dabar tavo WJ'te sudeta.
Nori minkstumo ar labiau kietumo? Kokia dabar pakabos konfiguracija? Kokios spyruokles? Ar pakeltas ir kiek pakeltas (ar pazemintas ;) )?
O gal kelsi ar zeminsi... Visa tai svarbu.

"Ciabuviai" turi dafiga patirties ir gali daug rekomenduoti, bet tam reikia informacijos ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.