Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

prieš 5 valandas, miroslavasr parašė:

Dėl long armo  viskas +- aišku, apart montavimo, bet norim ir reikia💪🤣

Kyla dabar klausimu dar dėl filtradėzės,  ant naujesniu bet lyg nevisu buna dėzė papildoma ant oro paėmimo sklendes ant kolektoriau, kam ji reikalinga? Pirma foto matosi nuimta padėta dešnėje.Ant dauguma buna kaip antroi foto, aplamai norėtusi kazka tiesiai pasidaryti iš šniorkelio, ar verta? Pvz kaip 3  foto, bet filtras turi gi buti, gal ten vidui koks🙄🤭

Nuo ko geriau pritaikyti,ar gamintis... Koki filtra statytis, ar apacioje reikia skyluciu kaip originalioje filtradėzeje, ar geriau visiskai sandariai...?

 

Screenshot_20211107-234949.png

Screenshot_20211107-233831.png

Screenshot_20211106-161629.png

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 12 valandų, aarwiss parašė:

Screenshot_20211107-234949.png

Screenshot_20211107-233831.png

Screenshot_20211106-161629.png

Ta deze, jeigu gerai matau - Rezonatorius.
Buna pries filtra, buna po filtro.
Sugalvotas jis ne siaip sau ;)

Oras per isiurbimo trakta ne tik isisiurbia, bet ir bando patekti IS variklio i isore.
Tai nuo variklio darbo(sprogimu) einancios garsines bangos o jos sudaro kartu ir spaudima.
Tokiu bangu gesinimui (silpninti ju energija) ir sugalvotas rezonatorius.
Taip orui lengviau patekti iki cilindru. Taip pat rezonatorius lygina isiurbiamo oro pulsavima
ir toligiau pasiskirsto.
Kartu mazinamas isiurbimo trakto garsas.
Be to rezonatoriai pries filtra, labiau apsaugo nuo vandens patekimo(turi vandieniui isbegti skyles).
Yra ir minusu: I varikli patenka jau labiau siltas oras.

Ar pliusai persveria minusus? Atmosferiniu atveju manau taip.
Kalbant apie turbinas ir kompresorius... Visai kita tema ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 6 minutes, miroslavasr parašė:

Ta deze, jeigu gerai matau - Rezonatorius.
Buna pries filtra, buna po filtro.
Sugalvotas jis ne siaip sau ;)

Oras per isiurbimo trakta ne tik isisiurbia, bet ir bando patekti IS variklio i isore.
Tai nuo variklio darbo(sprogimu) einancios garsines bangos o jos sudaro kartu ir spaudima.
Tokiu bangu gesinimui (silpninti ju energija) ir sugalvotas rezonatorius.
Taip orui lengviau patekti iki cilindru. Taip pat rezonatorius lygina isiurbiamo oro pulsavima
ir toligiau pasiskirsto.
Kartu mazinamas isiurbimo trakto garsas.
Be to rezonatoriai pries filtra, labiau apsaugo nuo vandens patekimo(turi vandieniui isbegti skyles).
Yra ir minusu: I varikli patenka jau labiau siltas oras.

Ar pliusai persveria minusus? Atmosferiniu atveju manau taip.
Kalbant apie turbinas ir kompresorius... Visai kita tema ;)

A va kaip, tai nafik jis reikalingas  ir dėti tiesiai is filtradėzes i paėmimo angą....tiiik gal iskart gamintis toki kaip foto, tiesiai is sniorkelio kazkoki(koki?) filtrą. Ir ar daryt apacioje skyles🙄

Screenshot_20211106-162442.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 9 minutes, aarwiss parašė:

A va kaip, tai nafik jis reikalingas  ir dėti tiesiai is filtradėzes i paėmimo angą....tiiik gal iskart gamintis toki kaip foto, tiesiai is sniorkelio kazkoki(koki?) filtrą. Ir ar daryt apacioje skyles🙄

Screenshot_20211106-162442.png

Sitas idomus variantas. Jeigu snorkelis yra/bus, skyliu prie filtro nereikia, nes kam tada snorkelis? :D  (jeigu as gerai supratau minti apie viska ko nori ;) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Prieš 31 minutę, miroslavasr parašė:

Sitas idomus variantas. Jeigu snorkelis yra/bus, skyliu prie filtro nereikia, nes kam tada snorkelis? :D  (jeigu as gerai supratau minti apie viska ko nori ;) )

Viskas jau yra, sniorkelis pajungtas , bet  tos slangos... Ta nesandari  originali dėzė jokio pasitikėjimo. Tik vat koki filtra nuo ko panaudoti tam vamzdyje,kokius sandarikliu,uzraktus....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 18 valandų, aarwiss parašė:

 

Viskas jau yra, sniorkelis pajungtas , bet  tos slangos... Ta nesandari  originali dėzė jokio pasitikėjimo. Tik vat koki filtra nuo ko panaudoti tam vamzdyje,kokius sandarikliu,uzraktus....

Kazka rekomenduoti nuo standartiniu negaliu, nepamenu, kad kur butu tinkamas variantas is standarto. Kazka tokio imti?

https://www.ebay.com/itm/361795504450?epid=1943468845&hash=item543cb14942:g:M9AAAOSwX2pf1xh3

https://www.ebay.com/itm/304069792830?hash=item46cbf8d43e:g:fZIAAOSw8U9g8pr-

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 20 valandų, aarwiss parašė:

 

Viskas jau yra, sniorkelis pajungtas , bet  tos slangos... Ta nesandari  originali dėzė jokio pasitikėjimo. Tik vat koki filtra nuo ko panaudoti tam vamzdyje,kokius sandarikliu,uzraktus....

Aš naudojau nuo ford windstar, (toks eina kažkurių metu ford F150, linkoln navigator) bet Lt sunkiai sekėsi rasti ir šiaip reikia dar papildomas skylutes užklijuoti , ir dar persidarinėjau pėmima pagal save tekino flanšą, kad būtu platesnė oro paėmimo skylė. Ir trumpinau dar patį korpusą per 60mm maždaug.

20210728_144842[1].jpg

20210706_192435[1].jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki nutiko beda su zj 4 litrai. Ijungus D is vietos pradeda vaziuot 3 begiu, vaziuojant ijungus 2 begi perjunge i antra, jungent is D i pirma, pirmas neveike bet perjunge i antra, sustojus ijungus N ir tada jungent i pirma, tada pirmas begis veike. Gal kam buve o gal kas zino kas per beda? Jeep 1996 metu

Redagavo paulius028
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Xj 4.0 96m  netgaudau vieno vakumo, pagal foto google vienur kazkur pajungtas kitur vaizdas toks pat kaip pas mane foto(tik nesimato ar užglušintas), uzkurus garsas šnypštimo, gal užglušint ir viskas?užglušinus variklio darbas zinoma keičiasi,tyliau mazesnėm apsukom dirba... Kaip ištikro turi būti?

Screenshot_20211117-162822.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2021-11-17 16:31, aarwiss parašė:

Xj 4.0 96m  netgaudau vieno vakumo, pagal foto google vienur kazkur pajungtas kitur vaizdas toks pat kaip pas mane foto(tik nesimato ar užglušintas), uzkurus garsas šnypštimo, gal užglušint ir viskas?užglušinus variklio darbas zinoma keičiasi,tyliau mazesnėm apsukom dirba... Kaip ištikro turi būti?

Screenshot_20211117-162822.png

Nes i varikli patenka nekontroliuojamas oras, del to ir apsukos aukstesnes ;)  Siuo atveju taip - glusinti.
Tai yra, kai jam nera kur eiti, jis ir yra uzkistas:

image.png.76b384e45585f0e5945742d049b52464.png

O jeigu yra kur eiti, tai atrodo va taip (vienas galas i rampos vakuma, kurio pas tave kaip matau nera, o kitas net nezinau):

image.thumb.png.71dba02b46721bdea61544942517e123.png

:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2021-11-15 21:51, paulius028 parašė:

Sveiki nutiko beda su zj 4 litrai. Ijungus D is vietos pradeda vaziuot 3 begiu, vaziuojant ijungus 2 begi perjunge i antra, jungent is D i pirma, pirmas neveike bet perjunge i antra, sustojus ijungus N ir tada jungent i pirma, tada pirmas begis veike. Gal kam buve o gal kas zino kas per beda? Jeep 1996 metu

Banaliai, kaip visada pradedam nuo paprasciausiu. Tepalas! Koks jo lygis?  Koks tepalo stovis? Jis buvo keistas? Su filtru?

Kadangi ranka gali jungineti begius, solenoidu problema atkrenta bent jau pradzioje. Galimai problemos su kompu ar bendrai elektronika.
Tada siulau perziureti visas fiskes. Atjungti, patikrinti ar nera korozijos ir sujungti atgal.  Tada patikrinti saugyklius. Berods yra skirtas TCM saugyklis.

O tada galvosime toliau.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 49 minutes, miroslavasr parašė:

Nes i varikli patenka nekontroliuojamas oras, del to ir apsukos aukstesnes ;)  Siuo atveju taip - glusinti.
Tai yra, kai jam nera kur eiti, jis ir yra uzkistas:

image.png.76b384e45585f0e5945742d049b52464.png

O jeigu yra kur eiti, tai atrodo va taip (vienas galas i rampos vakuma, kurio pas tave kaip matau nera, o kitas net nezinau):

image.thumb.png.71dba02b46721bdea61544942517e123.png

:)

Yes,  taip ir manaiu kad i reguliatoriu kurio cia nera😁😬 glušinsim! Dėkavoju sudeliojus ant i taškiukus eilini kartą🤝

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Zadu Restoruot  Jeep xj 4.0 Dana 30  ir 35 tiltus, reduktoriu gulius ,salinkus visus,kryžmes....  Sunkiai su pirkimais man, gal nukreipsit ka iškur pirkti,yra gi tų komplektų, bet begales gamintoju... Manau gal pigiau bus komplektus pirkti nei rankiot viska atsirai ir lakstyt po guoliu parduotuves, plius ir reguluot reikės,tai gal kas sureguluot apsiimtu?🙄

Miroslovasr nenori apsiimti sureguluot,guolius pakeisti?😁

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2021-12-13 23:18, aarwiss parašė:

Zadu Restoruot  Jeep xj 4.0 Dana 30  ir 35 tiltus, reduktoriu gulius ,salinkus visus,kryžmes....  Sunkiai su pirkimais man, gal nukreipsit ka iškur pirkti,yra gi tų komplektų, bet begales gamintoju... Manau gal pigiau bus komplektus pirkti nei rankiot viska atsirai ir lakstyt po guoliu parduotuves, plius ir reguluot reikės,tai gal kas sureguluot apsiimtu?🙄

Miroslovasr nenori apsiimti sureguluot,guolius pakeisti?😁

Ne nu ir kaip man dabar jaustis :D

Kodel sugalvojai perrinkti tiltus? O konkreciai guolius keisti? Uzia? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 21 minutę, miroslavasr parašė:

Ne nu ir kaip man dabar jaustis :D

Kodel sugalvojai perrinkti tiltus? O konkreciai guolius keisti? Uzia? :)

Tai gerai jaustia, vertinu😁🤭🤣 

Jei rimtai tai jug moki ir gali, žinoma ne už dyka aš prašau🙄 

Yra toks projektėlis jeepo xj nupirktas, ir reikės surinkinėti jį, tai manau  viskas bus daroma kuo tvarkingiau, turbut net tiltai smėluojami, dažomi...viskas išardyta ir toks nupirktas, tai griekas butu manau nepakeisti guolius,salnikus, sureguluoti viską maximaliai ir surinkus pamiršti.... Kažkada savo žaliam ūžė galinis tiltas, tai pasikeiciau šoninius, vistiek ūžė chastavyko guolius iskart nedrysau keisti,bet pakeiciau reziume, viska susukau atgal kaip buvo ir turbut gavosi kaip loterijoi laimėti, nebeužė,viskas čiki, toki ir pardaviau po metu važinėjimo. Bet šuo atvėju reikia ne betkaip (bus kaip bus) o tvarkingai😁 

Tai va, tavim pasitikiu,tik ar apsiimsi ar išsimokėsiu😁 + kokiu cia tu kompektu iskart užsisakyti kad mažiau lakstyt

Screenshot_20211216-005232.png

Screenshot_20211216-005243.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 20 valandų, aarwiss parašė:

Tai gerai jaustia, vertinu😁🤭🤣 

Jei rimtai tai jug moki ir gali, žinoma ne už dyka aš prašau🙄 

Yra toks projektėlis jeepo xj nupirktas, ir reikės surinkinėti jį, tai manau  viskas bus daroma kuo tvarkingiau, turbut net tiltai smėluojami, dažomi...viskas išardyta ir toks nupirktas, tai griekas butu manau nepakeisti guolius,salnikus, sureguluoti viską maximaliai ir surinkus pamiršti.... Kažkada savo žaliam ūžė galinis tiltas, tai pasikeiciau šoninius, vistiek ūžė chastavyko guolius iskart nedrysau keisti,bet pakeiciau reziume, viska susukau atgal kaip buvo ir turbut gavosi kaip loterijoi laimėti, nebeužė,viskas čiki, toki ir pardaviau po metu važinėjimo. Bet šuo atvėju reikia ne betkaip (bus kaip bus) o tvarkingai😁 

Tai va, tavim pasitikiu,tik ar apsiimsi ar išsimokėsiu😁 + kokiu cia tu kompektu iskart užsisakyti kad mažiau lakstyt

Screenshot_20211216-005232.png

Screenshot_20211216-005243.png

Labai vertinu tokius projektus, kai viskas ardoma ir surenkama is naujo kaip nauja masina :liux:
Pasikalbam ne cia. Parasysiu privaciai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 6 valandas, 1andrius1 parašė:

Sveik

Iš ryto salono peciukas pradėjo pūsti salta vejeli, jungian padėtis kad pustu į landus ar į kojas vistiek nereaguoja, ir pučia į saloną. Kas galėtų čia būti? 

Wj 2.7 

Pas tave klimato kontrole ar paprastas?

Jeigu yra klimato kontroje, gali nuskaityti klaidas ir zinosi detaliau kas is tikro negerai.
Stai taip gali patikrinti(nuo 1:15min.):

O cia kodai:
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Input faults

01 = IR thermister circuit open
02 = IR thermister circuit shorted
03 = Fan pot shorted
04 = Fan pot open
05 = Mode pot shorted
06 = Mode pot open
07 = IR sensor delta too large
08 = Reserved
09 = Reserved
10 = One of four motor drivers has drive "A" shorted to ground
11 = Engine air intake temperature bus message missing
12 = Country code bus message missing  

System faults

13 = Mode motor not responding
14 = AI (Recirc) motor not responding
15 = Left temperature door not responding
16 = Right temperature door not responding
17 = Mode door travel range too small
18 = Mode door travel range too large
19 = AI (Recirc) door travel too small
20 = AI (Recirc) door travel too large
21 = Left temperature door travel too small
22 = Left temperature door travel too large  (Result is no heat - Our kit repairs this)
23 = Right temperature door travel too small
24 = Right temperature door travel too large   (Result is no heat - Our kit repairs this)
25 = Calibration check sum error
26 = Engine coolant temp bus message missing
27 = Vehicle speed bus message missing
28 = Engine RPM bus message missing
29 = OAT bus message missing
30 = Display intensity bus message missing
31 = VIN number bus message missing
32 = Raw OAT buss message missing

Input faults

33 = IR thermister circuit was open
34 = IR thermister circuit was shorted
35 = Fan pot was shorted
36 = Fan pot was open
37 = Mode pot was shorted
38 = Mode pot was open
39 = IR sensor delta was too large
40 = Reserved
41 = Reserved
42 = One of four motor drivers had drive 9A9 shorted to ground
43 = Engine air intake temperature bus message missing
44 = Country code buss message missing

System faults

45 = Mode motor was not responding
46 = AI (Recirc) motor was not responding
47 = Left temperature door was not responding
48 = Right temperature door was not responding
49 = Mode door travel range too small
50 = Mode door travel range too large
51 = AI (Recirc) door travel range too small
52 = AI (Recirc) door travel range too large
53 = Left temperature door travel too small
54 = Left temperature door travel too large  (Result is no heat - Our kit repairs this)
55 = Right temperature door travel too small
56 = Right temperature door travel too large  (Result is no heat - Our kit repairs this)
57 = Calibration check sum error
58 = Engine coolant temp bus message missing
59 = Vehicle speed bus message missing
60 = Engine RPM bus message missing
61 = OAT bus message missing
62 = Display intensity bus message missing
63 = VIN number bus message missing
64 = Raw OAT bus message was missing
65 = Reserved
66 = Reserved
67 = Reserved

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar yra problema, šaltas  gal iš 10 karto užsiveda, žvakės filtras pakeista. Sako kad kuras gryzta, reikia keisti tarpinės prie kuri siurblio kuris yra priekin variklio. 

Bet prie pliusines temperatūros be jokių problemų užsiveda

Ar gali būti probla su kuro gryzimu? 

Su rakteliu klaidų nemeta. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.