Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Prieš 19 minučių, aarwiss parašė:

Kaiptik snd tai dariau nes priekis pakeltas, be padangų, traukiau lauk pusašius tai reikėjo prie guolių varštų prieiti tai sukinėjau, jokių pastrigimų nesijuto... Dar reik gerai paziurėti vamzdelius gal rimtai kur prispaustas koks, o toliau turbūt pats siurblis😫

Betas keisciausi  kol šaltas viskas ok..ten gal skyscio neiskaus pripilta🤔 nors zinant kad jeepa reikalauja isvis ten kažkokio stebuklingo skyscio, bet savam pyliau dextrin III lyg ir nieko nenutiko

Nera jis stebuklinas :D  MS5931 pvz sitas tinka https://www.alyva.lt/automobiliams/vairo-stiprintuvo-skystis/ravenol-psf-y-fluid-1l

:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 28 minutes, aarwiss parašė:

Na taip, bet cia dar viena problema atsiranda,mat nevisada karsta vejuka pučia🤔 del termostato tai taip,gal ukiskai galima ji ižbandyt išėmus merkt i šylanti vandenį su tarmometru ikištu(jeinrasiu toki tarmometra😁

Dėl šilumos tai cyyypa salone kad baisu net, kaip suorantu bus pats ventilitorous kuris stovi po kapotu keleivio pusei🤔

Kas dėl oro sistemoi tai neisivaizduiju kaip jis gali būti kai tiek pravazuota,ar nebutu nusiorines?  Kiek žiurėjau video,ir kitam xj ploviau sistemą tai tiesiog dapiliniėji antifryzo ir viskas,ar yra kokių gudrybiu?

 

Jeigu salone saltas, gal peciukas uzsikimso?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 12 valandų, miroslavasr parašė:

Jeigu salone saltas, gal peciukas uzsikimso?

Nesu lindes prie sio reikalo, visos auto mano turimos ar turėtos silde kuo puikiausiai, net nzn kur jis stovi tiesa pasakius😁

gal zinai Kiek pilas vairo skyscio kiekis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 10 valandų, miroslavasr parašė:

Kad neisradineti dviracio, stai detaliai video:

 

Aha jau maciau video, geras modelis realiai visko rasi video😁 si tuo peciu reikalų cia... Bet lyg sildo gerai,tik kaf cypimas,gatsas sklinda is venyiliatoriaus,tai ardyt gal tiek nereikes😁

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 10 valandų, miroslavasr parašė:

Pilnai sistemoje (kolonele, slangai, radiatorius, bakelis sus siurbliu) ~6L telpa.
Bet va yra skirtingu bakeliu pasirodo. Vieni biski talpesni del kitokios formos.

6l 😫😫? Nu na....reiks ta pato atf3 pilt jauciu😁😂 va sitoks kaip suprantu tinka 15eu l😫

Screenshot_20201019-082919.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 15 valandų, aarwiss parašė:

6l 😫😫? Nu na....reiks ta pato atf3 pilt jauciu😁😂 va sitoks kaip suprantu tinka 15eu l😫

Screenshot_20201019-082919.png

Kad nematau, kad tiktu sitas.

Apie tai ka pilti i XJ ir WJ vairo mechanizmo sistema yra daug gincu siaip. Galima daug rasti rusu forumose ir dar daugiau JAV forumose.
Vieni sako, kad tai MOPAR/Chrysler marketingas, kad tik MS5931 pilti, kad parduoti brangiau bet kitose Chrysler nurodo pilti kita ir ta pati ATF+4 bet XJ ir WJ tik MS5931 ir pabrezia, kad jokiais budais ne ATF+4. Kuo ipatingas MS5931, informacijos nerasi is gamintoju.
 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 7 valandas, JuozasG parašė:

ATFas į vairo stiprintuvą galimas tik kad davažiuot iki serviso.

Bet tai 6l kur tiek ten🤔 amerikieciai skaiciau kiek supratau kazkokia ten technika plauna sistema, lyg istustindami bakeli,dapila ir taip kartoja, ar tai atsuka grystama....koki naudoji?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane apie 2L, ir nėra jokio radiatoriaus. O pakeist tai kaip ir automate, geriausia nuimt grįžtamą (jeigu nusiims, nes pas mane taip prikepę, kad nelupau bijodamas sulaužyt bakelį), ir užkūrus variklį sukiojant vairą naują skystį dapylinėt, kol iš grįžtamo pradės bėgti švarus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 15 valandų, aarwiss parašė:

Bet tai 6l kur tiek ten🤔 amerikieciai skaiciau kiek supratau kazkokia ten technika plauna sistema, lyg istustindami bakeli,dapila ir taip kartoja, ar tai atsuka grystama....koki naudoji?

beveik 6L kalbant apie viska ka rasiau: kolonele, radiatorius, bakelis sus siurbliu ir slangai.  Bet tai bakeliai biski sirtingi, tai va be radiatoriaus variantai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 4 valandas, JuozasG parašė:

Beje, va mums tinkantis skystis, atitinkantis senajį standartą 04883077 ir naujesnį MS-5931

https://www.alyva.lt/automobiliams/vairo-stiprintuvo-skystis/ravenol-psf-y-fluid-1l

 

Aha sita tinka tik kai ieskojau buvusiam savo WJ'tui, nieks neturejo ir sake nezinos kada bus. Dabar gal jau yra :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 valandas, miroslavasr parašė:

beveik 6L kalbant apie viska ka rasiau: kolonele, radiatorius, bakelis sus siurbliu ir slangai.  Bet tai bakeliai biski sirtingi, tai va be radiatoriaus variantai :)

Nu...na pas mane ar radiatoriaus kaip ir nėra🤔  tai dar 2litrus nebus taip brangu nusipirk🤔 mastau keist siurbli(turiu tarp likusių dalių) tai praplaut sistema kazkaip🤔

 katras grystamasis yra?apatinis kur tiesiog i plasmase bakelio ikištas?

Plius iskart klausymas,  nebepamenu kuris grystamas aisin automate yra, keisiu pilnai tepalus, kazkada keiciau ir nepamenu katras gryštamas?prie bėgių jungiklio ar arciau tas variklio?

Dar bly ir kiaura slangute metaline, ir virš duslintuvo lygiai, kaip sužaisti 🤔 perpjovus nesujungsi šlanga, istirps prie duslintuvo🤔 ar yra kokiu spec šlangu gal?

 

Ačiū Jums visiems kad atvedat i dorybės kelią😂

IMG_20201021_172042_2.jpg

IMG_20201021_174630_4.jpg

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairo grįžtamas taip, į ta plastmasę užmautas. Bet man jo nepavyko numaut, labai prikepes, ir bijojau nulaužt tą vamzduką.

Automato grįžtamą galima nuo variklio radiatoriaus atsukt, viršutinis vamzdukas.

O kas ten per šlangutė virš duslintuvo tai neįsivaizduoju, neturi ten nieko būt :) Visi vamzdeliai į galą eina pritvirtinti prie rėmo.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 9 valandas, JuozasG parašė:

Vairo grįžtamas taip, į ta plastmasę užmautas. Bet man jo nepavyko numaut, labai prikepes, ir bijojau nulaužt tą vamzduką.

Automato grįžtamą galima nuo variklio radiatoriaus atsukt, viršutinis vamzdukas.

O kas ten per šlangutė virš duslintuvo tai neįsivaizduoju, neturi ten nieko būt :) Visi vamzdeliai į galą eina pritvirtinti prie rėmo.

 

 

Gal neaiškiai pasakiau😁 tapati dėžės šlanga metaline,kur matosi fotkei šlapia, kiaura ir slapuoja.  Buvusiam xj nupjoviau kiauryme ir sujungiau šlanga, idomu kaip cia nes slangute max 4cm nuo duslintuvo vamzdzio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsirado problem-JGC ZJ 1998 2,5td.

Atsileido pliusinis laidas prie starterio. Priveržinėjant meistriukas kliudė korpusą raktu ir šiek tiek kibirkščių atsirado... Dabar įjungus degimą nesujuda visi ciferblatai kontrolei, o užvedus variklis veikia kokia 3s ir išsijungia...Prietaisai skydelyje nieko nerodo.

Saugikliai visi geri. Kur ieškoti bėdų?

Redagavo landrius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, iškilo tokia problema. Jeep WJ 4,7. Duodant staigiai gazo, nevisada, dažniausiai kai būna didelė apkrova, kyli į kalną, ar gervinies, nukepa purkštukų saugiklis. Gal sutapimas, gal ne, bet man atrodo pradėjo darytis taip, poto kai įdėjo dujas. Kartais nukepa kai "išmeta" dujas ir perjungia ant benzo, bet vėlgi, nevisada. Teko stipriai pasigervint per griovį, tai prireikė 6 saugiklių. Gal kas bent mintį duos, kur čia pradėt ieškot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 valandas, RICISM parašė:

Sveiki, iškilo tokia problema. Jeep WJ 4,7. Duodant staigiai gazo, nevisada, dažniausiai kai būna didelė apkrova, kyli į kalną, ar gervinies, nukepa purkštukų saugiklis. Gal sutapimas, gal ne, bet man atrodo pradėjo darytis taip, poto kai įdėjo dujas. Kartais nukepa kai "išmeta" dujas ir perjungia ant benzo, bet vėlgi, nevisada. Teko stipriai pasigervint per griovį, tai prireikė 6 saugiklių. Gal kas bent mintį duos, kur čia pradėt ieškot?

Labas,
O pats akumas geras? Jis netrumpina? Klemos be oksidacijos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 49 minutes, miroslavasr parašė:

Labas,
O pats akumas geras? Jis netrumpina? Klemos be oksidacijos?

Nu ne pirmos jaunystės akumas, bet veikia, suka normaliai, klemas nuvalęs. Toks vaizdas, kad nukepa saugiklis dažniau kai mašina stipriai sujuda, kresteli, arba kai gazas dugnas. Ne tuo metu kai gervė tempia, gal netaip parašiau prieš tai, bet va kai tempiausi per griovį su gerve, buvo keli momentai kai mašinos galas krito į griovį, priekis užsoko ant griovio, visais tais momentai nusvilo saugiklis. mistika man čia kažkokia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.