Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Kai su ja broblemos dar nebuvo tai ir nesigilinu kokia ji ce ar tokia ar anoke. Kad nezinau tai nereiskia,kad nesu palindes po auto

Nesvarbu ar dizelis ar ne. Paskirstymo deze ar nv247 ar nv242(kas mazai tiketina su dizeliu jeigu standartine).

Pamatyti paprasta. Ant dezes virs uzpilimo varstu yra parasyta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po savaitgalio bus Kaune, nes dabar kaime. Mano nr yra profilyje. Kaina kokia alaus sutarsim :)

Tavo profilyje tel. nr nesimato. Gal ne visiems ?

Kur pirkai tą įrankį ? Ba ir man jau bręsta reikalas išiminėt šarnyrus. Kaip ans atrodo? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neužsivedžiau 2.7crd... Istorijos pradžia kai nupirktas prieš metus sekantį rytą prie -10 neužsivedė buvo pastebėtas oras kuro žarnelėje einančioje nuo kuro filtro siurblio link. Pakeistas kuro filtras kartu su originalia nauja žarnele, oro vistiek koks vienas kitas burbulas matesi, o galiausiai atšilus orams mašina užsivedinėjo tiesa starteri tekdavo pasukt pora sekundžių. Bet būdavo kitas dalykas jei užsivedi ir pavažiuoji kokį kilometrą ir variklis praktiškai nesušyla užgesinus po keletos minučių būdavo sunku užvest jau starteris reikedavo pasukt taip normaliai. Sekmadienį ryte neužsivedė ir vėl žarnelėj oras. Ištraukiau per nuorinimo vožtuva kurą su oru kad nebūtų burbulų ir valandžiukei uždejau pakraut akuma. Kol nebuvo akumo nuėmiau oro žarną einančią į kolektorių ir radau truputį tepalo ir apsinešusį oro temparatūros daviklį kurį išėmęs nuvaliau ir viską surinkau atgal. Užsivede bet nelengvai, vakare apie 10 eidavau užkurt variklio ir kokiu 20min leisdavau padirbt kad sušiltų, ryte užsivedžiau tiek pirmadienį tiek vakar ryte. Bet vakar mašina nuo pietu iki šiandien ryto prastovėjo ir aišku šiandien nebeužsivedu, ištauktas oras negelbejo. Pastebėjimas po nesėkmingo užvedimo vėl matosi oro burbulai žarnelėj. Kolektoriaus žarna tarsi pasidengusi tepalo plėvele. Vakare vėl bandysiu su pakrautu akumu tą pačią prodecūrą, bet kasdien tą kartoti kažkaip vargas. Kuro filtrą su originalia žarnele keitė jeep servisas vilniuje šleževičiaus g. jų pastebėjimas jog pajungus kuro padavimą be kuro filtro oro nesusidarydavo visiškai. Kad ir kaip sandarintų filtrą kurį per porą dienų keičiau du kart nes buvo abejonių dėl kokybės vistiek niekaip nepavyksta išvengti to burbuliavimo. Gal kam teko su tuo susidurt ar gal patarsit kam Vilniuje nuvaryt kad sutvarkytų viską taip kaip reikia ir nereikėtų ryte galvot užsivesiu ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo profilyje tel. nr nesimato. Gal ne visiems ?

Kur pirkai tą įrankį ? Ba ir man jau bręsta reikalas išiminėt šarnyrus. Kaip ans atrodo? 

Hm, nezinau kodel nesimato. Parasyk pm jei ka.

Pirkau liudoirankiai.com, bet siuo metu nematau, kad turetu. komplektas toks:

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/3-funkc-rutuliniu-sarnyru-isemimo-presas-vidaxl-26879749.html. Cia beje gera kaina.

 

O su juo as ir kryzmes keiciu, ir sailentblokus, ir sarnyrus ir dar siaip ukyje pravercia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm, nezinau kodel nesimato. Parasyk pm jei ka.

Pirkau liudoirankiai.com, bet siuo metu nematau, kad turetu. komplektas toks:

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/3-funkc-rutuliniu-sarnyru-isemimo-presas-vidaxl-26879749.html. Cia beje gera kaina.

 

O su juo as ir kryzmes keiciu, ir sailentblokus, ir sarnyrus ir dar siaip ukyje pravercia :)

Dėkui už nuorodą.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakumas, pamačiau kad vakumo išėjimas kuris turi būti "užglušintas" kiauras, tas daviklis prie kolektroriaus iš filtradėžės, su dviem varšteleis?

Varikliukas taip, prie oro sklendes, 2 varztai ir 4 laidu (berods) jungtis i ji pajungta. Buvau kazkada idejes youtubes nuoroda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, ačiū!

Ne tik iki 3 begio dirba. Viskas dar idomiau.

Jeigu pas tave dėžė 545rfe, joje yra 6 bėgiai (ne 5!!!). Realiai žmogus jaučia 5 begius bet yra du antri.

Liaudiškai kalbant, kai stipriai spaudi akseleratoriu tai isijungia pazemintas antras bėgis.

Paspaudus O/D (OverDrive OFF), dėžė neįjungia ketvirto ir penkto bėgio ir veikia pažemintas antras bėgis.

Taip pat išlaikomos didesnes apsukos (begiai persijungia prie didesniu apsuku).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tik iki 3 begio dirba. Viskas dar idomiau.

Jeigu pas tave dėžė 545rfe, joje yra 6 bėgiai (ne 5!!!). Realiai žmogus jaučia 5 begius bet yra du antri.

Liaudiškai kalbant, kai stipriai spaudi akseleratoriu tai isijungia pazemintas antras bėgis.

Paspaudus O/D (OverDrive OFF), dėžė neįjungia ketvirto ir penkto bėgio ir veikia pažemintas antras bėgis.

Taip pat išlaikomos didesnes apsukos (begiai persijungia prie didesniu apsuku).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tik iki 3 begio dirba. Viskas dar idomiau.

Jeigu pas tave dėžė 545rfe, joje yra 6 bėgiai (ne 5!!!). Realiai žmogus jaučia 5 begius bet yra du antri.

Liaudiškai kalbant, kai stipriai spaudi akseleratoriu tai isijungia pazemintas antras bėgis.

Paspaudus O/D (OverDrive OFF), dėžė neįjungia ketvirto ir penkto bėgio ir veikia pažemintas antras bėgis.

Taip pat išlaikomos didesnes apsukos (begiai persijungia prie didesniu apsuku).

O pas CRD dėžė ne tokia? Nes ten O/D lyg ir nėra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.