Pereiti prie turinio

TLC 90 jungiklis "Heater idle up"


Rekomenduojami pranešimai

Nu, fokusas - po metų eksploatacijos 90-oje radau jungiklį, kurio nebuvau matęs. Jis randasi dešinėje pusėje po vairu ir knygelėje įvardijamas kaip " Heater idle up switch". Kas žinote, ką jis daro ir kada naudojamas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne padsosas , o tenas , apsukos pakyla, kad reikia pašildyti ,ne apkrova el. grandinėje padidėja , Pas 95 jis yra kairėje pusėje 08,00 val kryptis,  po vairu. Jeigu bus šiltas variklis, ir įjungsi tą mygtuką, tai nei apsukos nepadidės, nei tenas įsijungs. Jis dirba tik tada, kai šaltas variklis .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagal mane podosas,nes ijungi pakyla apsukos

Apsukos sukila, pas 92kw varikliuką pastoviai, tik tenai veikia tik kiek reikia, labai geras dalykas, pasiilgstu tokio prietais 80-kėje... Naudojant labai greitai užšyla variklis iki 90laipsnių. P.S. saliaros šildytuvas labai dažnai nuo gyvenimo kiekio būna nudvėsęs, rekomenduoju visiem turintiems pasitikrinti.

Redagavo mode
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mode, tai, kaip supratau, tas jungiklis jungiamas tik žiemą per šalčius jau užvedus variklį ? O, šildymo prietaisai atsijungia patys, nereikia to jungiklio išjungti ?

Ir dar : kaip pasitikrinti ar veikia saliarkos šildymas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Koks dar tenas? Kur jis stovi? kur laidai? Saliaros sildymas? Tai kurioj vietoj tas dalykas yra? :study:   Tas jungiklis tiesiog pakielia apsukas, todel ir sušyla grieciau variklis. Gali plyta ant gazo padeti tai dar greiciau susils :P 

Ar variklis saltas ar siltas stovint paspaudus IDLE UP pakyla apsukas . Tik pradedi vaziuoti apsukas krenta  iki tuscios eigos apsuku. Sustosi ir ijungsi neitrale - apsukos vel kyla.

Vat ir visa matematika  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks dar tenas? Kur jis stovi? kur laidai? Saliaros sildymas? Tai kurioj vietoj tas dalykas yra? :study:   Tas jungiklis tiesiog pakielia apsukas, todel ir sušyla grieciau variklis. Gali plyta ant gazo padeti tai dar greiciau susils :P

Ar variklis saltas ar siltas stovint paspaudus IDLE UP pakyla apsukas . Tik pradedi vaziuoti apsukas krenta  iki tuscios eigos apsuku. Sustosi ir ijungsi neitrale - apsukos vel kyla.

Vat ir visa matematika  :D

klysti, pažiūrėk el. schemas pamatysi, ką ir kas šildo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip, pažodžiui verčiant jungiklio pavadinimą Toyotos knygelėje - " Heater idle up switch" reikštų : Heater - šildytuvas, idle - laisva eiga, up - sukelti, switch - jungiklis. Reiškia visgi kažką šildo. Matyt, ir šildo ir sukelia apsukas. Gal jį reikia jungti prieš užvedant variklį, per šalčius ? Bet, ar atlaikys akumas, nors pas mane du stovi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jungiklis įjungia tokį Denso šildytuvą (418100-0013 pasigooglinkit kaip atrodo, nes dažnai žmonės jį maišo su kondicionieriaus siurbliu, nes iš išvaizdos labai panašus) veikiantį trinties principu - aliumininis diskas sukasi tarp dviejų tokių pačių diskų, o tarpai užpildyti frikciniu tepalu, kaista ir kaitina tosolą bėgantį mažuoju ratu. Variklio apsukos sukyla, nes tą diską suktis įjungia 2kw elektromova. Šitie šildytuvai buvo dedami į Jeep ir TLC. Neseniai keičiau guoliukus tai teko pasidomėt. Prikabinau išardyto šildytuvo foto.

post-7008-0-19193400-1478164081_thumb.jpg

Redagavo Rasputinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia jau konkrečiai. Sudėtingiau negu aš galvojau. Reiškia, paprastai kalbant, šitas jungiklis pagreitina aušinimo skysčio sušilimą užvedus šaltą variklį. Kad ekonomiškiau žiemą būtų pradėti važiuoti ir greičiau salonas sušiltų. Geras dalykas. Pradėsiu naudoti šią žiemą. Tik, o kas bus jei pamirši išjungti ir pravažinėsi su veikiančiu Denso šildytuvu ? Tur būt pareis greitai. Gerai būtų, kad jis pats atsijungtų pasiekus darbinę tosolo temperatūrą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia jau konkrečiai. Sudėtingiau negu aš galvojau. Reiškia, paprastai kalbant, šitas jungiklis pagreitina aušinimo skysčio sušilimą užvedus šaltą variklį. Kad ekonomiškiau žiemą būtų pradėti važiuoti ir greičiau salonas sušiltų. Geras dalykas. Pradėsiu naudoti šią žiemą. Tik, o kas bus jei pamirši išjungti ir pravažinėsi su veikiančiu Denso šildytuvu ? Tur būt pareis greitai. Gerai būtų, kad jis pats atsijungtų pasiekus darbinę tosolo temperatūrą.

tai kad tavo modelyje tokio daigto nera...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.