Pereiti prie turinio

jgc WJ tobulinimai


Almis Maverick

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 91
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Nusipirkau va tokį komplektuką poliuretaninių sailentblokų. Gal kas papasakos kiek ten reikalų su jų montavimu? Ar reikia ten kažką degint ir išimt/panaudot kažkurias dalis iš senų?

Bijau, kad pats galiu neturėt reikiamų įrankių ir kompetencijos, gal kas kur nors Kaune darėsi ir galėtų rekomenduot meistrą/servisą?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu tas deginimas čia tom 4-iom šlaunim (kur vienoj pusėj "kiaušinis, kitoj apvalus). Nereikia jo viso išpresuot, o reikia išdegint gumą ir palikt tą išorinį metalą aplink, ir tada tiesiog į tą seno sailentbloko "apvalkalą" įpresuot naują poliuretaninį sailentbloką. Bent jau čia taip daro (tik čia nedegina, o išgręžioja): http://www.mikestrawbridge.com/bushings-death-wobble.shtml

 

(pataisykit jei klystu)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

verta.Kaip tik tuo užsiimu.deginimui nusipirkau dujinį degiklį.Kolkas bėda su viršutiniais priekinio tylto.bet žadu ją išspręst.Greičiausiai grąžto pagalba.

 

Aš dar nebuvau palindęs pažiūrėt tų viršutinių tilto sailentblokų - bet kaip suprantu ten detalės su sailentblokais neišsiima, reikia nuo pačio tilto tuos sailentblokus nukrapštyt? Tokiu atveju degint ten gan pavojinga...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arba toks, saugesnis metodas (pasileidus video, spauskit "3" (7:35):

https://www.youtube.com/watch?v=HgEpUBzCIqM

 

Čia išiminėja minėtą sailentbloką kur ant tilto viršaus. O likusią gumą nežinau kaip, turbūt teks pasikrušt su kokiu pusapvaliu medžio kaltu ir vieliniu šepetuku ant drėlės... Viską gražiai išvalyt ir tada į seną "šarvą" įpresuot naują poliuretaninę įvorę.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra dar toks metodas :

Isiminejau, tai apatiniai moment issieme, nes tik ipresuoti, neilyditi. Virsutiniai kiek ilgiau, bet irgi greitai. Tik mano patarimas, imti ne su graztu, o su kokiu lygiu strypu, su kaip nos paastrintu galu. Tada nesusizaloja ivores metalas. Nes graztas izgriauzia ivore.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O del poliuretano, tai pirkau toki pat lenku komplekta XJ, susidejau i linges, tai girgzdejo kaip vezimas, nors dedamas tepiau kaip ir priklauso su silikonu. Tai neapsikenciau ir sudejau gumas. Dabar poliuretanas tik visose traukese ir gale auskaruose (su tepimo taskais), tai ten gerai.

Ir dar tas lenkiskas poliuretanas labai netiksliai pagamintas, reikejo tekint, pjaustyt  ir ji, ir ivores.

Redagavo JuozasG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negasdink...  :( Gal tikrai tada tepimo taškus visur susukt? Bet tokiu atveju kaip suprantu reikia grovelį įvorėj įpjaut (kad būtų kur tepalo prišvirkšt), ar ir taip susitepa?

 

Geresnės poliuretano įvorės mačiau turi griovelius viduje, kad išlaikytų tepalą, bet tokių WJ'am turbūt nelengva gaut.. Ir su tepimo taškais būna, bet ten irgi grioveliai gan sudėtingi, pats turbūt nelabai pasidarysi...

 

 

spliningknurling.jpg

 

prothane-zerk-whiteline-liner.png

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va, žmogelis pasidarė:

http://clubroadster.net/vb_forum/86-diy-how-writeups/49291-na-nb-zerk-fittings-when-installing-poly-bushings.html

 

Su dilde pasidarbavus, tuos griovelius galima padaryt. Aišku visa šita tepimo taškų pridėjimo operacija užims daug laiko, bet nenorėčiau pakeist 28 sailentblokus, ir po savaitės išgirst girgždėjimą... Su tepimo taškais, bent jau galima bus kas kelis mėnesius sutept...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip su slifarke tas poliuretanas lenvai slifuojasi. Tai auskaruose taip ir padariau, kad isukau tepimo taskus ir praslifavau griovelius tepalui.

Galbut sito lenkisko dar problema, kad jis labai standziai ieina. Gal pratekinus kad tiksliai isispaustu, tai gal ir negirgzdetu.

Nors man dar nepatiko tas dalykas, kad per ji persiduoda labiau visos kelio vibracijos. Su guma taip nera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo lingavimo as manyciau kad labiau padetu kietesni amortikai arba tiuningines spyruokles. Draugas wrangleriui lingavima gyde, tai isgyde  sudejus tiuningines spyruokles.

 

Na, šitos temos pradžioj, narys "vandriu" sako, kad nėra ką lygint kaip buvo prieš ir po poliuretano - sumažino plaukiojimą. Juk visas įvores pakeitus, pakabos vaikščiojimas turėtų sustandėt. Tuo pačiu dar pakeisiu tą šarnyrą ant trikampio "bumerango" - įtariu, kad jis nemažai prisideda prie lingavimo/plaukiojimo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sarnyras ant bumerango aplamai neturi itakos lingavimui, nes jis laiko, kad tiltas i sonus neplaukiotu, nebent jis pas tave palaidas, bet ir tai abejoju ar ka nors jaustum, nebent baladojimasi. Plaukiojimas susijes su tuo, kad kebulas kabo ant pakankamai minkstu spyruokliu, abi asys yra tiltai, o tiltai prie kebulo tvirtinasi pakankamai trumpomis svirtimis. Tai elementari geometrija, jei vienoje puseje spyruokle istempsi, kitoje puseje ant tos pacios asies suspausi, tiltas siek tiek pasisuka kebulo atzvilgiu. Nepratus prie grando tas ypac jauciasi, ivaziavus vienu ratu i duobe toks jausmas, kad jis net pradeda vaziuoti i sona. Kietindamas pakaba (pradedant nuo ivoriu, baigiant amortikais, spyruoklem), plaukiojima gali sumazinti, bet komforto saskaita. Taip pat turetu plaukiojimas sumazeti dedant kelimo kit'us, kuriuose dedasi ilgesnes svirtys ir jos tvirtinasi prie naujo balkio, kuris prisisuka prie remo mazdaug per kebulo viduri. Bet cia irgi idomus klausimas, kiek bandem cia aiskintis, taip neikas ir nepatvirtino, kad po tokiu mod'u imanoma praeiti apziura uz dyka :) . Zinociau, kad tai niekam nekliuna, tikrai pasidaryciau is savo grando monstra :D

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.