Pereiti prie turinio

TLC 100 kuro sanaudos


Rekomenduojami pranešimai

na autostradoje sunkiai pakrauta prie 150km/h ryjo tik 15-16... tai pas patį sakyčiau daugoka... miesto neskaičiuoju, nes pagrindinis rijimas tai starto metu, o čia jau kieno kokios manieros... 

o važiuojant toliau neskubant į 12-13 isipaišau su automatu... tiesa prie įjungtos cruizo kontrolės kiek pakyla apsukos, tai manu rijimas didesnis bus, ne su koja pedalą spausti... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, pasidalinkite savo patirtim. Pas mane TLC 100 4,2 automatas, ratai 285/75 R16 Mud. Kuro sanaudos žiemos metu:

mieste - 20 lt. Autostrada 110 km/h - 15 lt. Važiuojant 80-90 km/h apie 14 ltr. Ar tai normalu? 

pas mane panasiai, mano galva nenormalu, bet maniske toks jausmas kad visai nevaziuoja, jei nori bent kazkiek "gyviau" jaustis vaziuojant praktiskai visada reik prievartaut masina gazas dugnas, kiek apvaziavau servisu visur sako kad su maniske viskas ok, tik vieni prie stoties kurie bent kazkiek pagerino vaziavimo kokybe vistiek pasake, kad mazokai kuro "pila'

plius praktiskai nedumina net staigiai uzspaudus gazas dugnas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na autostradoje sunkiai pakrauta prie 150km/h ryjo tik 15-16... tai pas patį sakyčiau daugoka... miesto neskaičiuoju, nes pagrindinis rijimas tai starto metu, o čia jau kieno kokios manieros... 

o važiuojant toliau neskubant į 12-13 isipaišau su automatu... tiesa prie įjungtos cruizo kontrolės kiek pakyla apsukos, tai manu rijimas didesnis bus, ne su koja pedalą spausti... 

ką tu vadini "sunkiai pakrauta"? trys žmonės, pusė bagažinės + šuo? na gerai dar stogo bagažinė :D, tikiu kad iki "sunkiai pakrauta" dar yra nemažai vietos :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane panasiai, mano galva nenormalu, bet maniske toks jausmas kad visai nevaziuoja, jei nori bent kazkiek "gyviau" jaustis vaziuojant praktiskai visada reik prievartaut masina gazas dugnas, kiek apvaziavau servisu visur sako kad su maniske viskas ok, tik vieni prie stoties kurie bent kazkiek pagerino vaziavimo kokybe vistiek pasake, kad mazokai kuro "pila'

plius praktiskai nedumina net staigiai uzspaudus gazas dugnas

Preivartos jausmas gali kilti dėl garso izoliacijos stokos, automobilio svorio ir svorio centro. Man taip atrodo, kad šie faktoriai labiausiai sąlygoja tą jausmą. Jis ypač paaštrėja, jeigu važinėji su kitu greitu benzininiu automobiliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne prievartos jausmas butent toks ira yra, kad nevaziuoja ir turi spausti gaza, bet buna kartais kazkoks pagerejimas, pasijaucia lengvumas, nebera tokio jausmo lyg temptum treileri ispaskos

 

ps. garso izoliacija pas mane gera, buves savininkas buvo melomanas... kiek esu vaziaves per siena, muitininkai vis nori ardyti salona, kad isitikintu, kad neesu prikroves kontaboso i ertmes :)

Redagavo Coolmen
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galim palenktyniaut Vilniuj su dyzeline astuomdesimke, simtine turi buti apciuopiamai eiklesne

gal kas vilniuje galetu duot pravaziuot su savo 100 dizeline, noriu suprasti iki galo ar as cia ieskau slieku ar tai yra nevykes variklis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...100-tė  4,2td 2003m., 285/75R16 ,mechanika, 480km iš jų 195km po miestą, užmiestis 90-120km/h greitis , kuro sąnaudos 12,4litro. :)

 

p.s. smagiu važiavimu, be jokio sunkumo jausmo :)

Redagavo Usaulius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

12,4ltr tai gerai ,kad neparasei 12,4878ltr !!!pirma pasimatuokite spidometru rodimus,tada skaiciuokite gramus.99%spidu ,,persuka,, tai ir normos gaunasi geresnes.

...o ko negerai su kableliu? kaip siūlai "pasimatuoti" spidometro rodimus? Navigacijos ir  spidometro parodymai sutampa.  Parašiau nepasigirti norėdamas, o buvo užklausta, kiek pas kitus valdo 100-nės, buvo proga ir pamatavau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...
  • 3 metų...

seip kazkada neturedamas ka veikt ziurejau vieno ruso teorija dvs ar kaip ten vadinos, jutubes kanala, apie varikliu sandara ir visokius niunasus, labai idomu. jis ten ten tokia teorija isdeste, kad hebra su dyzeliais per zemas apsukas laiko. nes jei darbinis grubiai 1000rpm, raudona ant 5000rpm, tai optimalus rezimas mazdaug per viduri tarp tu reiksmiu t.y. apie 3000. nu as pabandziau sita jo bajeri, tiesa 3000 gal kiek perlenkta lazda, bet laikant nuo 2000rpm iki 2700rpm diapozone, realiai is tikruju sanaudos gaunasi mazesnes nei tradiciskai kaip visi laiko 1500-2000 diapazone.  ir ta patikrinau su savo avensiu 2003m, paskui darbiniu caddy 2006m 5 begiu, ir su 2015m 6 begiu, visom sanaudos mazesnes gavos laikant tam diapazone, nors pvz naujam caddy 4 begiu vaziuojant  2300 laikant jau displejus siulo mest i 6begi. vaziuojant pagal gido siulymus tai sanaudos ant 2 litru soka. isbandyta su tom masinom tas bajeris ne po viena baka, ir realiai kelias tas pats namai-darbas. tai zmogiskos klaidos tikimybe gana maza.

aisku su automatu apsuku nepareguliuosi, yra kokios yra, bet su manualu tai pasiteisina zemesnis begis ir apsukos virs 2000rpm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs dar kurosanaudas matuodami pasitikrinkit muduose oro slėgį, nes nesimato pas juos labai, kad slėgis mažas. Istorija tokia buvo man - su TLC80 sulaksčiau iš Kauno iki Žemaitijos pirmyn atgal, žiūriu, kad bake kuras kažkaip keistai greitai mažėja. Užpilu, paskaičiuoju ogi 17,5l/100km gavosi - galvoju varikliui šakės. O pasidoro priekinėse padangose buvo tik 0,8 atm. Dapūčiau ir baigėsi kuro rijimai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 20 valandų, tunks parašė:

seip kazkada neturedamas ka veikt ziurejau vieno ruso teorija dvs ar kaip ten vadinos, jutubes kanala, apie varikliu sandara ir visokius niunasus, labai idomu. jis ten ten tokia teorija isdeste, kad hebra su dyzeliais per zemas apsukas laiko. nes jei darbinis grubiai 1000rpm, raudona ant 5000rpm, tai optimalus rezimas mazdaug per viduri tarp tu reiksmiu t.y. apie 3000. nu as pabandziau sita jo bajeri, tiesa 3000 gal kiek perlenkta lazda, bet laikant nuo 2000rpm iki 2700rpm diapozone, realiai is tikruju sanaudos gaunasi mazesnes nei tradiciskai kaip visi laiko 1500-2000 diapazone.  ir ta patikrinau su savo avensiu 2003m, paskui darbiniu caddy 2006m 5 begiu, ir su 2015m 6 begiu, visom sanaudos mazesnes gavos laikant tam diapazone, nors pvz naujam caddy 4 begiu vaziuojant  2300 laikant jau displejus siulo mest i 6begi. vaziuojant pagal gido siulymus tai sanaudos ant 2 litru soka. isbandyta su tom masinom tas bajeris ne po viena baka, ir realiai kelias tas pats namai-darbas. tai zmogiskos klaidos tikimybe gana maza.

aisku su automatu apsuku nepareguliuosi, yra kokios yra, bet su manualu tai pasiteisina zemesnis begis ir apsukos virs 2000rpm

 Pasižiūriu ir aš jį kartais, galvojau, kad rimtas bičas, kol nepradėjo legendų apie prancūziškus dyzelius riest, kokie anie gavno ir pan...Pasiėmęs Renault K9K variklį ir pasakoja apie jį, lyg tai būtų F9Q :) Kai komentuose chebra pradėjo rašyt, kad čia visai ne tas motoras, tai staigiai pakeitė vaizdo įrašo pavadinimą. Na ne be reikalo pavardė Travnikovas, turbūt nuo žodžio «травка» :D Nesakau, gal anas VAZ motoruose ir neblogai gaudosi, bet geriau nelįst ten, kur nelabai ką išmanai...

 Dėl kuro sąnaudų, jei atmest visus kitus įtakojančius veiksnius ir palikt tiktai variklį, tai ekonomiškiausios apsukos yra maždaug 2/3 nuo maksimalaus sukimo momento. Perdaug žemos apsukos, o jei dar su apkrova, varikliui tikrai nėra sveika.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2020-04-28 12:26, wzikas parašė:

100 4.7 su 4AT ir 21 ratais mieste man vartojo apie 20-25 duju smagiai.

Uzmiestyje su ja tilpdavau nuo kokiu 15-16 duju.

 

Panasiai ir GX470 vartojo 2003 metu, tie su galingesniais matarais jau ekonomiskesni dviem litrais.

Tai gaunas kad kaip ir apsimoka  su dujomis  labiau negu su salerka  bet tik vienas minusas kad ilgose kelionese  tiresi gana trumpa distancija. Ir galvos skausma  su dujubbalionu montavimo vietos pasirinkimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.