Giedrioks Atrašyta Gruodžio 20, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 20, 2017 Motorai tie patys kaip ir kituose opeliuose , dėžės laiko .O velenai lūžta dėl tingėjimo pavaras perjungt arba dėl įsitikinimo kad pavarų dėžės svirtis skirta kuo greičiau įjungt aukščiausią pavarą Aišku, dėkui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Daras Atrašyta Gruodžio 20, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 20, 2017 Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia...o kaip tie OF II 2,2 dti motorai, ar pas juos ta pati bėda, kaip ir pas zafiras su 2,2, kai dažnai lūžta velenai ? Ir kaip pavarų dėžės laiko, nes pvz zafiros 2,2 dėžės labai silpnos, tad deficitas belenkoks ?Su saviske 2.2Dti 88kw pravaziaves nuo 150k.kai pirkau iki beveik 500k. dabar. Jokiu problemu nei su greciu deze(mechanine), nei su varikliu apskritai neturejau. Variklis traukia kaip naujas, tepalu ne laso nevalgo dumingumas per TA vos ne nulis. Nors anot ne mazos dalies komentatoriu nuomones forumuose, jinai su tokia rida jau 2 kartus turejo but atsidurusi metalo lauze. Tiesa, kas liecia varikli, tai teke tvarkyt gazo sklendes elektronine dali (NE siurblio), bet su siuo gedimu as ja ir pirkau. Su velenais problemos labiau budavo Vectroms B iki 2002m. Naujesnems kaip ir nebeteke girdet nieko apie tai, nors varikliai iki 2005 dar 2.2dti ejo. O su Fronterom isvis neteke susidurt, kad kam butu nuluzes velenas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrioks Atrašyta Gruodžio 21, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2017 Su saviske 2.2Dti 88kw pravaziaves nuo 150k.kai pirkau iki beveik 500k. dabar. Jokiu problemu nei su greciu deze(mechanine), nei su varikliu apskritai neturejau. Variklis traukia kaip naujas, tepalu ne laso nevalgo dumingumas per TA vos ne nulis. Nors anot ne mazos dalies komentatoriu nuomones forumuose, jinai su tokia rida jau 2 kartus turejo but atsidurusi metalo lauze. Tiesa, kas liecia varikli, tai teke tvarkyt gazo sklendes elektronine dali (NE siurblio), bet su siuo gedimu as ja ir pirkau. Su velenais problemos labiau budavo Vectroms B iki 2002m. Naujesnems kaip ir nebeteke girdet nieko apie tai, nors varikliai iki 2005 dar 2.2dti ejo. O su Fronterom isvis neteke susidurt, kad kam butu nuluzes velenas.Aišku, kaip suprantu 88kw buvo pas naujesnes froskes, o šiaip pagrinde tai 85kw...nerimauju, kad traukos gali ženkliai trūkti, bet turbūt gal nebus taip kaip Discoveri I, nors, užglušinus egr užtekdavo O Kaip benzas, jei teisingai supratau geriau 3,2 nei 2,2 ? Kaip APD, ar labai jautrios ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
1andrius1 Atrašyta Birželio 26, 2019 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2019 o kiap fronteros 3.2 automatines dezes, ar laiko? i ka atkreipti demesy perkant automata? ten pas juos variklio dirzas ejo ar grandine? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Birželio 27, 2019 Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2019 o kiap fronteros 3.2 automatines dezes, ar laiko? i ka atkreipti demesy perkant automata? ten pas juos variklio dirzas ejo ar grandine?Dezes patvarios,laiko gerai.Variklyje - dirzas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdasamaliai Atrašyta Sausio 24, 2021 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2021 Turiu fronteros-isuzu 3.2 variklio detalių.6VD1 soch bloką,alkūninį veleną,stūmoklius originalius ir 0.5mm.remontinius naujus su žiedais,švaistiklius. Tel.8618 5323 9 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar