Pereiti prie turinio

Patarkit apie OF 3.2; V6?


Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 mėnesių...

Ka tik turiu toki isigijau, vazineju jau antras menuo (2003 m., automatas, oda, dujos tiesiogines). Tai mano pirmasis dzipas ir jau jis man mylimiausia masina. Ziaurei patiko, trauka bent jau man persedus nuo lengvosios (Omega B 96Kw dyzelio) neriali. 151Kw per akis, sporto rezimu rauna nerialiai. Bekeles neisbandziau dar. Rusiskuose forumuose susidare sekanti nuomone kad: 2.2TDI varikliu Fronteros B turi problemu su varikliais (sudetingas aptarnavimas), antraip su 3.2 benzinu - tenka daugiau prieziuros vaziuoklei, apie varikli nusiskundimu neradau. Rusai Fronteros B vaziuokle vadina - 'niubivajemaja'. Paziuresim ar tai tiesa.

 

Parvarytas is Olandu. Nusprendziau viska kapitaliai susitvarkyti, nors kaip dzipui islaidos manau nebuvo dideles: vaziuokles, stabdziu sutvarkymas - 270EUR, variklio dirzai, guoliai ir t.t. - 450EUR. Tiesa kas liecia varikli - ju pilna lietuvoje, taciau jei noresi isigyti naujas detales - bus vargo (teks ieskoti uzsienyje, musu prekybininkai siek tiek bejegiai sioje situacijoje), nors Opelio atstovybe viska surado ko reikejo. Variklis yra IZUCU (RODEO analogiskas modelis Fronterai B) gamintojo (6VD1), JAV gan populiarus variklis.

Redagavo Scooter
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

tai kaip supratau 2.2 dizelis lakstyt per dirvonus ir pan per silpnas ? Lb pjaut reiks? Turejau explorery 4ltr 150kw tai su tuo jopsikmat kai gazo uzduodi tai razgonan per visur kol traktoriaus nereik. Viena fronte vaziavau 2.2 diz tai kazkaip nzn ar ji uzjota buvo ar kas. ir sanaudos speju bus vietike +-10 litru saliuros. gal tada geriau koks terano/maverickas?

Redagavo Gezatron
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

papuliari ta fronte tarp miesto vairuotoju,nes ji labiau parketnikas negu bekeles zirgas.Esme yra tame,kad didesniu ratu kaip 31 be rimtu pakeitimu ir bulgarkes neikisi.Pravazuma turi ganetinai gera,bet reik piktesniu padangu ir kilsteleti.Motoras 2.2 85 Kw uztenka,masina gyva ir gan smagiai vaziuojanti.Kuro valgo irgi normos ribose.Norint smagesnio varianto,patarciau ziurineti su 88Kw motoru,pas ji turbina su kintama geometrija,tai galima gerokai Kw ir Nm atsukti.Daliu kainos irgi yra vidutines,pigiau nei toyota ar nissan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai kaip supratau, tai cia labiau apie butent 3.2 motora klause. O is esmes apie frosia, tai tikrai biudzetine padidinto pravazumo masina, beveik dzipas (dizainas atrodo neblogai) , tik yra skirtingi jo naudojimo budai. O jei kas sauks kad as neteisus, tai pasakau iskart-paruost bekelei ir x5 ar x6 galima, tik ar tai verta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Autorius klause apie 3.2 matora ir cia jau aisku kad galios valins jopsikam. Bet forume apie 2.2 nieko neradau konkretaus, tai kad nekurt naujos temos, cia paklausiau. Tai ir galvoju ar fronte salerkine imt, nes 3.2 ju nerandu, ar koky terana/mavericka 2.7 td imt. Nes hardcore nedarysiu. Grynai kaip turistas. Tai y kaima. Tai y miska. Tai per dirvona razgonais. Dar galvojau apie tarakona, sorento, santafe. Bet jie jau net labai parketiniai. ir tie 2.9 railai man neprie sirdies. Ta prasme kazka tokio lengvo

tik cia 4litru 150kw benzas:D tai ir ydomu ar frontei pakaks sveikatos ar net neapsimoka su ja prasidet Redagavo Gezatron
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As patarciau maveri ar terana. Mazgai kantrus, o tas senas 2.7 74kw pakankamai vaziuoja. Daug kam deze turi problemu, man asmeniskai nesportuojant daug ir giliai -ji laike. Svarbu neperpuvusi pasijieskok. Asmeniskai I teranas man grazesnis, II - kaip sunus sake -atrodo kaip zaislinis. Bet jie tikrai vaziuoja. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liecia frontera,tai ji yra galima sakyti ekonominis variantas.Remai mazai pas kuri buna surudija,kebulas irgi nelabai rudijantis,pagrinde demesi reiktu atkreipti i slenkscio ir galines arkos suejimo kampa,ten dazniausiai buna parudyja,o visa kita ledas.Kaip uz 3K pinigu iseitu visai padorios komplektacijos.Isvaizda taipat geresne nei nissan terano ar maverico.Tiltai laiko neblogai,motoras sukas irgi.Trukumai ju pagrindiniai buna su vakumais,uzauga isiurbimo kolikas,sklendes.Buna kartais spedometras puliuoja.EGR sudurniuoja.Bet seis laikais tai greitai taisoma,nes sitos bedos yra jau elektrikam zinomos.Brangiausia detale yra smagratis ,paskui sankaba.Bet srote paieskojus uz prieinama kaina galima lengvai rasti.Taipat Limited ir 2000 edition ejo jau su LSD.Visose modeliose yra Kondisas,sildomos sedynes. Puikus pasirinkimas uz prieinama kaina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gi va kad frontes isvaizda ir taip sakant pasirinkimas kebulo bukles atzvilgiu yra zymiai pranesesnis nei terano/mavericko. dar paziurejau kad ta 2.2 galima pacipuot iki 98-115kw kaip ir . hmh. tai del daliu kainu nesuku galvos, viska gaunu didmenos kainom t.y tokiom kokiom gauna pati parduotuve is tiekeju, tai cia ner baisu labai, tai kaip supratau LSD turi tik limited ir 2000 edition. kad puikus pasirinkimas uz gera kaina tai cia tikrai faktas. ypac kai jokio extremo man o tik  grynai kaip turistas lengvas, be gerviu ir pan. viena ledine kai apziurinejau tikrai ji buvo ledine. isvazdos prame nei rudeles, lygiu kebulu, dugnu svariu, nu nuliova tikraja to zodzio prasme. bet. pravaziuot leido tik 100 metru, chekai pradejo uzsidegineti, variklis jau pasildytas dirbo netolygiai. ir da vaziuojant vibravo visa. o ko jau ko be jei vaziuojant dzipas vibruoja tai begt tolyn. o kokia ten 4x4 sistema stovi frontei ? t.y pastoviai varo galas o tik papildomai yjungiamas priekis ? o habai pireky aplamai yra forntei, nes kai explorery turejau nieko habu nebuvo. varo galas. kei reikia yjungi prieky, ten transferboxy kazkas susijungia ir viskas. bet esme kad ir priekinis ir galinis kardanai sukasi pastoviai. kai feroza turejau habai buvo mechaniniai. tai yjungus prieky tik tada kardanas sukdavosi priekinis. isjungus nesisuka. nes naujesnes frontes nu ziuri apie 00 ir ausktyn yra mygtukas tai ydomu kaip ten jis ka daro, kokie procesai vyksta

Redagavo Gezatron
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai nera blogas pasirinkimas ta Frontera, kaip kad ne mazai forumu apie ja kalba. Galvojau kazkada ir as apie Terano II, bet dziaugiuosi, kad pasirinkau Frontera. Nes, kelyje ar ant posukiu jinai stabilesne. 2.2DTI su 88kw versija tikrai bega pro sona Teranui 2.7 ir 92kw. Negana to, dar ir ekonomiskesne. Pravazumas...labiausiai priklauso  nuo padangu, vairuotojo ir masinos aukstumo. (nesiveliant i visokias naujoves, elektronines sistemas ir panasiai), kuriu neturi nei viena, nei kita auto. Gal kokiu vienu kitu cm Terano ir yra aukstesne, bet bendroj sumoj tai nedaug ka pakeicia pravazumo prasme.Teke patekt ir i tokia situacija, kad su Frontera pravaziavau, o Pathfinderi vaziavusi is paskos, teko grizt traukt. Jokiu budu nebandau pasakyti, kad Frontera geresne uz Pathfinderi, tik noriu pasakyt, kad jo vairuotojas gerokai pervertino savo galimybes ir nuvertino Fronteros. Tikrai neretai sulaukiu klausimu kaip as su ja laukais ir miskais vazineju. Tik juokas paima ir tiek. Ne karto neteko uzsest kur nors, kol nepasideda dugnas. O jei pasideda, tai be dvitilcio traktoriaus ar rimtai offroadui paruosto dzipo neverta net vaziuot traukt.Taip kad viskas ten gerai su ta Frontera, aisku, iki tobulumo truksta, turiu keleta minusu. bet siai dienai asmeniskai as, geresnio pasirinkimo uz tokia kaina tikrai nematau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 10 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.