Pereiti prie turinio

Akumuliatorius/paleidėjas


RimasK

Rekomenduojami pranešimai

Sugalvojome tokį gaminį.  Keletą žiemų padirbėjo, siūlome ir kitiems naudotis.

 

 

 

Techniniai duomenys

Išėjimo  įtampa                                     12V

Akumuliatoriaus įkrovimo įtampa         13,8V¸14,2V (+40°С ¸ 0°С)

Starto srovė                                         300А

Paleidimo srovė (iki 5 sek)                   80A

Apsauga nuo trumpo jungimo akumuliatoriaus grandinėje   30A

 

 

 

   Blokas žymiai palengvina automobilio užvedimą prie žemų temperatūrų, kai automobilio akumuliatorius nenaujas, bet dar tinkamas eksploatacijai.

Jeigu paleidiklį atsinešame iš šiltos aplinkos ir prieš užvedant automobilį, prijungiame prie pridegiklio lizdo, pasukame raktelį į II padėtį, kad įjungti automobilio elektros maitinimą ir palaukiame bent pora minučių.

   Tuomet pasukame užvedimo raktelį į III padėtį, kol automobilis užsiveda.

   Užvędus automobilį, bet 15...30 min paliekame paleidėją įjungtą, kad atstatyti akumulaitoriaus įkrovimą ir tuomet galime atjungti nuo automobilio. Būtina neužmiršti po kelionės, grįžtant į namus, su savimi pasiimti ir paleidėją, nes efektingam jo darbui būtina, kad prieš naudojimą būtų išlaikytas šiltoje aplinkoje bent pora valandų (>10oC, bet netinka karšta aplinka, virš 25oC).

 

   Akumuliatorius yra tik 7,2Ah talpos, todėl Jums neužves automobilio, jeigu automobilio akumuliatorius visiškai praradęs talpą, bet tikrai pagelbės visą sezoną, jeigu prie -15...-25oC užvedimas darosi problematiškas.

 

   Ant prijungimo lizdo šviesos diodas indikuoja, kad baterija prijungta ir, jeigu paleidėju naudojatės kiekvieną dieną, atjungti baterijos nereikia. Jeigu paleidėju nesinaudosite bent savaitę, po įkrovimo nuo automobilio, nuimkite vieną laidininką nuo akumuliatoriaus gnybto (tik vieną, tuomet nekils klausimų, kuris laidas jungiasi prie kurio baterijos gnybto. Jeigu išjungėte abu laidus, prie minusinio gnybto jungiamas tik  juodas laidininkas).

 

 

   Paleidėjo pagrindą sudaro labai kokybiška akumuliatorių baterija, kurios vidaus varža neviršija 0,022 Ω, todėl per keletą minučių dešimčių amperų srovė bent dalinai atstato automobilio akumuliatoriaus talpą, o užvedimo metu starteriui suteikia pirminį sukimo momentą, kuris pajudėjęs jau nebešuntuoja akumuliatoriaus ir gauna pakankamai energijos, kad automobilis užsivęstų.

   Kai nuspręsite, kad akumuliatorių būtina pakeisti, kreipkitės ir mes Jums pasiūlysime tik labai aukštos kokybės bateriją, kuri tarnaus žymiai ilgiau.

APB12-7.pdf

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip toks dalykas jau N metu buna Volvo automobiliuose, pamenu is USA kai varydavom, tai butent Volvo V70 Cross Country turedavo tokius pa defoltu. Kaskada turejau toki, bet taip niekad ir nenaudojau, net nzn kur jis. dar budavo pridetas laidas ir abiejuose galuose prikurkes, viena gala i dirbancios masinos prikurke kita ir mirusios, irgi palaikai ir uzvedineji :)

 

o akuma pirkau uz 41 eura :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats pakrovėjas taip pat turi 30A saugiklį

 

per visą žiemą sudeginau 3 automobilio saugiklius po 15 A.

 

TAIP ATSITINKA, JEI BANDAI UŽVESTI AUTOMOBILĮ, IŠKRAUNI AKUMULIATORIŲ IR TADA PRIJUNGI PALEIDĖJĄ.

 

Tokiam atvejui reikia paleidėją jungti tiesiai prie automobilio akumuliatoriaus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rimai jus man valties akumuliatoriaus pakroveja sukonstruokit :)

 

Jokių problemų, bet jei turi valtį, akumuliatorių ir variklį, tai ir kažkokį pakrovėją jau turi.   

 

Reikia išsiaiškinti ko konkrečiai reikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.