Peršokti prie turinio

Nuotrauka

2016m. atviras Lietuvos automobilių pravažumo (trophy raid) sporto čempionatas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 143

#21
Saltukas

Saltukas

  • Žinučių: 81
  • Reg. 2006-10-05, 14:35
  • Panevėžys
O kam tiek klasiu reikia ,kam tas tr3 reikalingas yra open 2 ,su tiek klasiu gausa ir reglamentais atbaidisite vel ziurovus ;) ai dalyvius kaip kadaise :)

#22
Dovydas

Dovydas

  • Žinučių: 1.096
  • Reg. 2006-08-15, 21:31
  • Taurage, 4x4Tauragė
Open 2 galima didesne prosvaisa iki 600mm, o tr3 iki 500mm ir open 1 ir open 2 sport tech paso negalima gauti bent jau tokius skirtumus pavyko pastebeti

Šį pranešimą redagavo Dovydas: 2015-11-06, 09:15


#23
Jurijus

Jurijus

  • Žinučių: 625
  • Reg. 2006-11-02, 11:28
  • 4x4Lietuva

Gerb. Suzukimonstr, jei siek tiek butum paskaites Tr'us LV, EST, ar tu paciu RU, Ladogos  suprastum, kad juose viskas labai issamiai yra aprasyta, o klausymus suformalavau tik pagal ju jau numatytus Tr'uose reikalavimus. Be to ir siaip, bendraujant su treciuju valstybiu dalyviais is ju nemazai klausymu o gal net priekaistu isklausai (informacijos apie renginius stoka, orgu nenoras padeti atvykti i LT vizu klausymais ir .t.t.). As gi tik pasiuliau atsizvelgti i kaimyniniu valstybiu Tr'us ir gal kazko pasimokyti ir/ar adaptuoti pas mus ar pameginti suvienodinti siekiant dydinti vaziuotoju skaiciu. Tr'u projektas dar gali buti koreguojamas iki jo patvirtinimo dienos, manau, kad kiekvienas kuris paskui uz nugaros burnoja ant Grigaicio, Vanago, Lasfo, ar kitu orgu, gali cia ar kur kitur (tik nzn kur) LAIKU pateikti savo argumentuotus siulymus, o jei ne tada nera ko burnotis

As konkreciai rasiau apie TR1, nezinau kuris klausymas tau pasirode nelogiskas, bet jie yra aptarti LV ar RU Tr'uose. 

Man aktualu, turbut ir daugeliui cia rupi, kadangi vaziuojam su auto kurie serijiniu budu jau nebegaminami, ar galima keisti detale - kuri jau nebegaminama i to paties gamintojo tos pacios markes auto i dar gaminama analogiska detale? (vairo visas mehanizmas, generas, stabdziai, elektros mazgai, pakabos mazgai, ka jau kalbeti apie duslintuva :)) Daugelis Tr'u tai leidzia. o projekte stai taip:

"Kuomet vyksta automobilio techninė apžiūra, leidžiama palyginti apžiūrimų automobilių detales su serijinėmis detalėmis"

dbr del pakoju (ir vel jei jie tau taip uztrigo), TR1 parasyta "Automobilio išorinė išvaizda originali." tai galima ar negalima pakoji montuoti, jei jis gamykliskai nenumatytas?

 

Si nuostata "Jeigu viename ar kitame Techninių reikalavimų punkte yra išvardyti leistini pertvarkymai, pakeitimai ir papildymai, tai tame sąraše neišvardyti techniniai pakeitimai, savaime aišku, yra DRAUDŽIAMI." kaip ir atsako i visus rupimus klausymus, turint omeny, kad nera numatyta ar gali keisti atsarginio rato montavimo vieta, dankrato (hilifto) kabinimo isoreje, sandtrucku ir kitu, tingiu rasineti  

 

Siaip siulau dar karta paciam paskaityti,nes net tavo pvz su bamperiu neteisingas, numatyta, kad "Galimas standartinio bamperio pakeitimas į išorinius parametrus atitinkantį savadarbį bamperį." is siuos nuostatos as suprantu, kad galima keisti ir priekini ir galini bamperi, nors velgi konkrecios nuostatos nera, o tu rasai, kad galima keisti tik priekini...

 

Is principo nenoriu gincu, supratau, kad geriau tyleti, o paskui reiksti savo nepasitenkinumus, kad viskas blogai.



#24
o-jeep-o

o-jeep-o

    o-jeep-o fanas


  • Žinučių: 4.523
  • Reg. 2009-01-16, 20:48
  • ...............

Gerb. Suzukimonstr, jei siek tiek butum paskaites Tr'us LV, EST, ar tu paciu RU, Ladogos  suprastum, kad juose viskas labai issamiai yra aprasyta, o klausymus suformalavau tik pagal ju jau numatytus Tr'uose reikalavimus. Be to ir siaip, bendraujant su treciuju valstybiu dalyviais is ju nemazai klausymu o gal net priekaistu isklausai (informacijos apie renginius stoka, orgu nenoras padeti atvykti i LT vizu klausymais ir .t.t.). As gi tik pasiuliau atsizvelgti i kaimyniniu valstybiu Tr'us ir gal kazko pasimokyti ir/ar adaptuoti pas mus ar pameginti suvienodinti siekiant dydinti vaziuotoju skaiciu. Tr'u projektas dar gali buti koreguojamas iki jo patvirtinimo dienos, manau, kad kiekvienas kuris paskui uz nugaros burnoja ant Grigaicio, Vanago, Lasfo, ar kitu orgu, gali cia ar kur kitur (tik nzn kur) LAIKU pateikti savo argumentuotus siulymus, o jei ne tada nera ko burnotis[/size]
As konkreciai rasiau apie TR1, nezinau kuris klausymas tau pasirode nelogiskas, bet jie yra aptarti LV ar RU Tr'uose. [/size]
Man aktualu, turbut ir daugeliui cia rupi, kadangi vaziuojam su auto kurie serijiniu budu jau nebegaminami, ar galima keisti detale - kuri jau nebegaminama i to paties gamintojo tos pacios markes auto i dar gaminama analogiska detale? (vairo visas mehanizmas, generas, stabdziai, elektros mazgai, pakabos mazgai, ka jau kalbeti apie duslintuva :)) Daugelis Tr'u tai leidzia. o projekte stai taip:[/size]
"Kuomet vyksta automobilio techninė apžiūra, leidžiama palyginti apžiūrimų automobilių detales su serijinėmis detalėmis"[/size]
dbr del pakoju (ir vel jei jie tau taip uztrigo), TR1 parasyta "Automobilio išorinė išvaizda originali." tai galima ar negalima pakoji montuoti, jei jis gamykliskai nenumatytas?[/size]
 [/size]
Si nuostata "Jeigu viename ar kitame Techninių reikalavimų punkte yra išvardyti leistini pertvarkymai, pakeitimai ir papildymai, tai tame sąraše neišvardyti techniniai pakeitimai, savaime aišku, yra DRAUDŽIAMI." kaip ir atsako i visus rupimus klausymus, turint omeny, kad nera numatyta ar gali keisti atsarginio rato montavimo vieta, dankrato (hilifto) kabinimo isoreje, sandtrucku ir kitu, tingiu rasineti  [/size]
 [/size]
Siaip siulau dar karta paciam paskaityti,nes net tavo pvz su bamperiu neteisingas, numatyta, kad "Galimas standartinio bamperio pakeitimas į išorinius parametrus atitinkantį savadarbį bamperį." is siuos nuostatos as suprantu, kad galima keisti ir priekini ir galini bamperi, nors velgi konkrecios nuostatos nera, o tu rasai, kad galima keisti tik priekini...[/size]
 [/size]
Is principo nenoriu gincu, supratau, kad geriau tyleti, o paskui reiksti savo nepasitenkinumus, kad viskas blogai.[/size]


Tu su Suzukiu monstru geriau geruoju, supyks ir nepraleis TK nors ir viskas tiks

#25
Rojer07

Rojer07

    Moderatorius UAZ fanas


  • Žinučių: 2.990
  • Reg. 2006-07-10, 17:31
  • 4x4 Vilnius

o galima visa portianka ne tempt i atsakyma?



#26
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

O kam tiek klasiu reikia ,kam tas tr3 reikalingas yra open 2 ,su tiek klasiu gausa ir reglamentais atbaidisite vel ziurovus ;) ai dalyvius kaip kadaise :)

visu pirma tr 3 klase yra normali(tarptautine) sportine klase kuriai 12 metu. O open 2 yra tik siaip klase skirta tiems kas nenori(tokia psichologija kad darau kaip noriu ir veliau neatitinku tr3) ar negali pasidaryti TR 3(neleidzia finansai). Jei ir naikinti tai opena, o ne tr 3. O kam tas openas tai nezinau, cia klauskit Gedimino :D Mano nuomone jis ir nereikalingas. O del klasiu su tavim sutiksiu. Buvo laikai kai prikepe ju be proto. Dabar beje tikros liko tik TR1 ir TR3 tai kaip ir nedaug...



#27
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

Open 2 galima didesne prosvaisa iki 600mm, o tr3 iki 500mm ir open 1 ir open 2 sport tech paso negalima gauti bent jau tokius skirtumus pavyko pastebeti

openui nebutini sertifikuoti lankai



#28
Dovydas

Dovydas

  • Žinučių: 1.096
  • Reg. 2006-08-15, 21:31
  • Taurage, 4x4Tauragė

openui nebutini sertifikuoti lankai


tai sertifikuoti lankai tam ir reikalingi kad gaut sportini tech pasa

#29
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

 

Gerb. Suzukimonstr, jei siek tiek butum paskaites Tr'us LV, EST, ar tu paciu RU, Ladogos  suprastum, kad juose viskas labai issamiai yra aprasyta, o klausymus suformalavau tik pagal ju jau numatytus Tr'uose reikalavimus. Be to ir siaip, bendraujant su treciuju valstybiu dalyviais is ju nemazai klausymu o gal net priekaistu isklausai (informacijos apie renginius stoka, orgu nenoras padeti atvykti i LT vizu klausymais ir .t.t.). As gi tik pasiuliau atsizvelgti i kaimyniniu valstybiu Tr'us ir gal kazko pasimokyti ir/ar adaptuoti pas mus ar pameginti suvienodinti siekiant dydinti vaziuotoju skaiciu. Tr'u projektas dar gali buti koreguojamas iki jo patvirtinimo dienos, manau, kad kiekvienas kuris paskui uz nugaros burnoja ant Grigaicio, Vanago, Lasfo, ar kitu orgu, gali cia ar kur kitur (tik nzn kur) LAIKU pateikti savo argumentuotus siulymus, o jei ne tada nera ko burnotis

 

As konkreciai rasiau apie TR1, nezinau kuris klausymas tau pasirode nelogiskas, bet jie yra aptarti LV ar RU Tr'uose. 

 

Man aktualu, turbut ir daugeliui cia rupi, kadangi vaziuojam su auto kurie serijiniu budu jau nebegaminami, ar galima keisti detale - kuri jau nebegaminama i to paties gamintojo tos pacios markes auto i dar gaminama analogiska detale? (vairo visas mehanizmas, generas, stabdziai, elektros mazgai, pakabos mazgai, ka jau kalbeti apie duslintuva :)) Daugelis Tr'u tai leidzia. o projekte stai taip:

 

"Kuomet vyksta automobilio techninė apžiūra, leidžiama palyginti apžiūrimų automobilių detales su serijinėmis detalėmis"

 

dbr del pakoju (ir vel jei jie tau taip uztrigo), TR1 parasyta "Automobilio išorinė išvaizda originali." tai galima ar negalima pakoji montuoti, jei jis gamykliskai nenumatytas?

 

 

Si nuostata "Jeigu viename ar kitame Techninių reikalavimų punkte yra išvardyti leistini pertvarkymai, pakeitimai ir papildymai, tai tame sąraše neišvardyti techniniai pakeitimai, savaime aišku, yra DRAUDŽIAMI." kaip ir atsako i visus rupimus klausymus, turint omeny, kad nera numatyta ar gali keisti atsarginio rato montavimo vieta, dankrato (hilifto) kabinimo isoreje, sandtrucku ir kitu, tingiu rasineti  

 

 

Siaip siulau dar karta paciam paskaityti,nes net tavo pvz su bamperiu neteisingas, numatyta, kad "Galimas standartinio bamperio pakeitimas į išorinius parametrus atitinkantį savadarbį bamperį." is siuos nuostatos as suprantu, kad galima keisti ir priekini ir galini bamperi, nors velgi konkrecios nuostatos nera, o tu rasai, kad galima keisti tik priekini...

 

 

Is principo nenoriu gincu, supratau, kad geriau tyleti, o paskui reiksti savo nepasitenkinumus, kad viskas blogai.

 

matai problema ne kazkieno nenore atsakyti i klausimus, bet tavo nesugebejime suformuluoti klausima, ir viska pateikti kaip kazkoki bendra priekaista tipo zmona vakare sunervino ir pan tai galiu cia pasipliekti. Turi buti tikslus klausimai, tada bus tikslus atsakymai. O pas tave tai apie tr(net nesuprsi apie kuria klase) tai apie priekaistus orgams pav" Be to ir siaip, bendraujant su treciuju valstybiu dalyviais is ju nemazai klausymu o gal net priekaistu isklausai (informacijos apie renginius stoka, orgu nenoras padeti atvykti i LT vizu klausymais ir .t.t.)" visa tai panasu i bobu turgu... Nes orgai tai viena, tr tai siek tiek kita, uzsienio salis viena musu kitka.

Pagaliau isstenejai kad kalbi apir tr 1 jau valio :D Nemanai kad nuo to reikejo pradeti?



#30
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

 

Gerb. Suzukimonstr, jei siek tiek butum paskaites Tr'us LV, EST, ar tu paciu RU, Ladogos  suprastum, kad juose viskas labai issamiai yra aprasyta, o klausymus suformalavau tik pagal ju jau numatytus Tr'uose reikalavimus. Be to ir siaip, bendraujant su treciuju valstybiu dalyviais is ju nemazai klausymu o gal net priekaistu isklausai (informacijos apie renginius stoka, orgu nenoras padeti atvykti i LT vizu klausymais ir .t.t.). As gi tik pasiuliau atsizvelgti i kaimyniniu valstybiu Tr'us ir gal kazko pasimokyti ir/ar adaptuoti pas mus ar pameginti suvienodinti siekiant dydinti vaziuotoju skaiciu. Tr'u projektas dar gali buti koreguojamas iki jo patvirtinimo dienos, manau, kad kiekvienas kuris paskui uz nugaros burnoja ant Grigaicio, Vanago, Lasfo, ar kitu orgu, gali cia ar kur kitur (tik nzn kur) LAIKU pateikti savo argumentuotus siulymus, o jei ne tada nera ko burnotis

 

As konkreciai rasiau apie TR1, nezinau kuris klausymas tau pasirode nelogiskas, bet jie yra aptarti LV ar RU Tr'uose. 

 

Man aktualu, turbut ir daugeliui cia rupi, kadangi vaziuojam su auto kurie serijiniu budu jau nebegaminami, ar galima keisti detale - kuri jau nebegaminama i to paties gamintojo tos pacios markes auto i dar gaminama analogiska detale? (vairo visas mehanizmas, generas, stabdziai, elektros mazgai, pakabos mazgai, ka jau kalbeti apie duslintuva :)) Daugelis Tr'u tai leidzia. o projekte stai taip:

 

"Kuomet vyksta automobilio techninė apžiūra, leidžiama palyginti apžiūrimų automobilių detales su serijinėmis detalėmis"

 

dbr del pakoju (ir vel jei jie tau taip uztrigo), TR1 parasyta "Automobilio išorinė išvaizda originali." tai galima ar negalima pakoji montuoti, jei jis gamykliskai nenumatytas?

 

 

Si nuostata "Jeigu viename ar kitame Techninių reikalavimų punkte yra išvardyti leistini pertvarkymai, pakeitimai ir papildymai, tai tame sąraše neišvardyti techniniai pakeitimai, savaime aišku, yra DRAUDŽIAMI." kaip ir atsako i visus rupimus klausymus, turint omeny, kad nera numatyta ar gali keisti atsarginio rato montavimo vieta, dankrato (hilifto) kabinimo isoreje, sandtrucku ir kitu, tingiu rasineti  

 

 

Siaip siulau dar karta paciam paskaityti,nes net tavo pvz su bamperiu neteisingas, numatyta, kad "Galimas standartinio bamperio pakeitimas į išorinius parametrus atitinkantį savadarbį bamperį." is siuos nuostatos as suprantu, kad galima keisti ir priekini ir galini bamperi, nors velgi konkrecios nuostatos nera, o tu rasai, kad galima keisti tik priekini...

 

 

Is principo nenoriu gincu, supratau, kad geriau tyleti, o paskui reiksti savo nepasitenkinumus, kad viskas blogai.

 

atsizvelgti ir kazko pasimokyti, netinka. Tai skamba kaip kabinejimasis. Konkreciai i ka atsizvelgti ir ko pasimokyti ir argumentus kodel mums reikia ziureti i ju tr kaip geresnius? Tai yra duok konkreciai punktus kurie pas juos geriau, ir kodel geriau. Tada rimtai svarstysim... Tai tu nesiburnok, ir konkreciai pateik argumentus...



#31
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

 

Gerb. Suzukimonstr, jei siek tiek butum paskaites Tr'us LV, EST, ar tu paciu RU, Ladogos  suprastum, kad juose viskas labai issamiai yra aprasyta, o klausymus suformalavau tik pagal ju jau numatytus Tr'uose reikalavimus. Be to ir siaip, bendraujant su treciuju valstybiu dalyviais is ju nemazai klausymu o gal net priekaistu isklausai (informacijos apie renginius stoka, orgu nenoras padeti atvykti i LT vizu klausymais ir .t.t.). As gi tik pasiuliau atsizvelgti i kaimyniniu valstybiu Tr'us ir gal kazko pasimokyti ir/ar adaptuoti pas mus ar pameginti suvienodinti siekiant dydinti vaziuotoju skaiciu. Tr'u projektas dar gali buti koreguojamas iki jo patvirtinimo dienos, manau, kad kiekvienas kuris paskui uz nugaros burnoja ant Grigaicio, Vanago, Lasfo, ar kitu orgu, gali cia ar kur kitur (tik nzn kur) LAIKU pateikti savo argumentuotus siulymus, o jei ne tada nera ko burnotis

 

As konkreciai rasiau apie TR1, nezinau kuris klausymas tau pasirode nelogiskas, bet jie yra aptarti LV ar RU Tr'uose. 

 

Man aktualu, turbut ir daugeliui cia rupi, kadangi vaziuojam su auto kurie serijiniu budu jau nebegaminami, ar galima keisti detale - kuri jau nebegaminama i to paties gamintojo tos pacios markes auto i dar gaminama analogiska detale? (vairo visas mehanizmas, generas, stabdziai, elektros mazgai, pakabos mazgai, ka jau kalbeti apie duslintuva :)) Daugelis Tr'u tai leidzia. o projekte stai taip:

 

"Kuomet vyksta automobilio techninė apžiūra, leidžiama palyginti apžiūrimų automobilių detales su serijinėmis detalėmis"

 

dbr del pakoju (ir vel jei jie tau taip uztrigo), TR1 parasyta "Automobilio išorinė išvaizda originali." tai galima ar negalima pakoji montuoti, jei jis gamykliskai nenumatytas?

 

 

Si nuostata "Jeigu viename ar kitame Techninių reikalavimų punkte yra išvardyti leistini pertvarkymai, pakeitimai ir papildymai, tai tame sąraše neišvardyti techniniai pakeitimai, savaime aišku, yra DRAUDŽIAMI." kaip ir atsako i visus rupimus klausymus, turint omeny, kad nera numatyta ar gali keisti atsarginio rato montavimo vieta, dankrato (hilifto) kabinimo isoreje, sandtrucku ir kitu, tingiu rasineti  

 

 

Siaip siulau dar karta paciam paskaityti,nes net tavo pvz su bamperiu neteisingas, numatyta, kad "Galimas standartinio bamperio pakeitimas į išorinius parametrus atitinkantį savadarbį bamperį." is siuos nuostatos as suprantu, kad galima keisti ir priekini ir galini bamperi, nors velgi konkrecios nuostatos nera, o tu rasai, kad galima keisti tik priekini...

 

 

Is principo nenoriu gincu, supratau, kad geriau tyleti, o paskui reiksti savo nepasitenkinumus, kad viskas blogai.

 

per 12 metu nelabai atsimenu problemos kad vaziuotu kazkokie istoriniai automobiliai tr1 klaseje kurie jau nebeturetu detaliu. Ir del kuriu prisikabintu tech komisaras :D

Tai kuo skirsis palyginant, serijine to pacio auto detale nuo to pacio automobilio analoginio gamintojo? Turi omeny kad neturi to pacio ipakavimo kaip originalas(tai ipakavimo jau uzdejus detale nebebus? :D ) tai jei tai to pacio auto detale, tai lyginant (kaip parasyta tr ir neturi skirtis). Gal esi gudrutis kuris nori pasigaminti pagerintas detales, tai tada aisku jos skirsis nuo originaliu ir taip pat nuo neoriginaiu bet skirtu tam automobiliui... Vien zodziu jei skirsis tai ir nepraeisi(kaip parasyta tr taip ir bus).

Del pakoju, tai ne man o tau jie uzstrigo vieninteliam is 12 metu dalyviu :D Nei vienas nebuvo nepraleistas del kazkokiu pakoju(beje jie ir gamykliniai stovi).Del sventos ramybes kad tau ramiai miegotusi galim siulyti itraukti juos i sarasa :D Bet tai yra nereiksmingas dalykas,ir tokiu gali buti daugiau... Ar verta del tokiu nereiksmingu dalyku prirasineti tr daugybe eiluciu kai problemos kaip ir nera(nebuvo nei vieno protesto del pakoju, nebuvo nei vieno nepraleisto del pakoju)?

Del bamperio taip, pagal tr galima abu modifikuoti( paprastai tai diskusija butent apie priekini).

Siaip geriau atvaziuok i varzybas ir dalyvauk, maziau kabinekis prie menkniekiu...


Šį pranešimą redagavo SuzukiMonstr: 2015-11-06, 19:09


#32
Biciulis

Biciulis

  • Žinučių: 618
  • Reg. 2006-03-18, 09:35
  • 4x4Vilnius

Manau, kad TR`ais turi uzsiimti zmones kurie yra arciau sporto ir visu tu reikalu, o ne visokie "ekspertai"



#33
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

tai sertifikuoti lankai tam ir reikalingi kad gaut sportini tech pasa

sertifikuoti lankai reikalingi del saugumo, o kai nera saugumo niekas neduos sportinio paso...



#34
Jurijus

Jurijus

  • Žinučių: 625
  • Reg. 2006-11-02, 11:28
  • 4x4Lietuva
Jau rasiau, bet pasikartosiu: mano nuomone reiketu leist tr1 perkelti genera i aukstesne ar kita vieta esancia varyklio skyriuje, taip pat leisti nauduoti galingesni generatoriu.
Del akumu: manau ju galima butu leisti tureti 2 salone.
Sie pakeitimai leidziami kaimyninese valstybese....

#35
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

Manau, kad TR`ais turi uzsiimti zmones kurie yra arciau sporto ir visu tu reikalu, o ne visokie "ekspertai

 Taves dar neuzdare i priverstini gydyma? Ar jau ka modernesnio kasdien naudoji? :P Cirkas isvaziavo, o kazkas liko... O gal sporte vaziuosi?  O vaizdu butu :D



#36
Rojer07

Rojer07

    Moderatorius UAZ fanas


  • Žinučių: 2.990
  • Reg. 2006-07-10, 17:31
  • 4x4 Vilnius

 Taves dar neuzdare i priverstini gydyma? Ar jau ka modernesnio kasdien naudoji? :P Cirkas isvaziavo, o kazkas liko... O gal sporte vaziuosi?  O vaizdu butu :D

deivi , atsakinejant  netempk partianka i atsakyma, buk zmogus, a? :)


Šį pranešimą redagavo Rojer07: 2015-11-06, 19:39


#37
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

Jau rasiau, bet pasikartosiu: mano nuomone reiketu leist tr1 perkelti genera i aukstesne ar kita vieta esancia varyklio skyriuje, taip pat leisti nauduoti galingesni generatoriu.
Del akumu: manau ju galima butu leisti tureti 2 salone.
Sie pakeitimai leidziami kaimyninese valstybese....

pasiziurejau i Latvius, tai akumas originalioj vietoj. Generas kazkodel skiriasi, reiks su Gedu pasiaiskint kodel musu skiriasi nuo ju...



#38
SuzukiMonstr

SuzukiMonstr

  • Žinučių: 2.212
  • Reg. 2006-03-17, 19:16
  • Trakai

deivi , atsakinejant  netempk partianka i atsakyma, buk zmogus, a? :)

koki noretum atsakyma?  Gal konkreciau klausima uzduok? Dar exstrasenu kursu nebaigiau... :D


Šį pranešimą redagavo SuzukiMonstr: 2015-11-06, 19:43


#39
skrajojantis_olandas

skrajojantis_olandas

    Moderatorius


  • Žinučių: 1.159
  • Reg. 2012-10-27, 21:17
  • Vilnius

Nesuprantu kas neaišku, gi Rojeris prašo atsakant nedėti į atsakymą (necituoti) viso pranešimo į kurį atsakomą. Kaip dar aiškiau pasakyti. Ir apskritai gal vertėtų baigti tą praktiką, kuomet bene kiekviena tema paverčiama balaganu (pvz. temos pranešimai Nr. 35, 29, 24). Vėliau reikia kažkam gaišti laiką ir visas šitas nesąmones trinti. Supratingumo kolegos.



#40
Rojer07

Rojer07

    Moderatorius UAZ fanas


  • Žinučių: 2.990
  • Reg. 2006-07-10, 17:31
  • 4x4 Vilnius

aciu, kolega






Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)