Pereiti prie turinio

gr y60 liftas


Rekomenduojami pranešimai

Arba vargsti su prieki praklatkem ant tilto bliudo,gale nupjauni bliudeli ir kvadratini metala po juo kisi.as 10cm dejau.antras.nepatiko man pirmas burimas.isidejau 2+ patrulis 5 cm gavos aukstesnis ant gamykliniu bliudu nei su burimais.gavos standesnis.33 pareina ratai su 10j diskais.tau sprest.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dek 61 ilgo geriai kuo naujasniu metu spiruokles amortikus,storesnes gumas y apacia 5cm saibas po kebulu ir volia galesi maut,as dar isemamus stakanus po kokius8cm y org vietas suvirinau net ta neuzkliuna atrodo kaip taip turi but,tai ir 38 galiu maut be vargo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

 

 

is kur ta garantija gausi

 

Garantija kol pinigus sumoki. Tada jau pacio bedos. Tokia jau ta situacija. Nebent ilgai ir atkakliai siekiant imanoma kazka issireikalaut

 

Nežinau pas ką įsigijo tą Ironman pakabą, bet mano klientai neturi bėdų su garantija dėl pakabos - viskas savaitės bėgyje išsprendžiama - foto visureigio, foto kaip sumontuoti amortikai ar pakabos liftas, foto defekto arba išklotinė ant amortikų patikros stendo (servise tokias išduoda) , taigi net nereikia varyti visureigio pas pardavėją. Jei sumontuota tinkamai, pakeičia per 3-4 dienas, turėjau atvejų įvorės Lovells amortikuose greitai išsibaladojo, tai keitėm į naują amortiką, nes įvorės gamykloje presuotos. Bet kitas pvz priekinėje nepriklausomoje pakaboje sudėjo visu reguliavimo žiedus ant amortiko ir maks iškėlė užlaužęs šakes, ko pasekoje apatinė įvorė buvo nuolatos perkreipta - čia jau montavimo klaida, o ne garantijos atvejis, bet kaip buvusiam klientui nauji amortikai buvo su maksimalia nuolaida pateikti. Kompromisą visada galima rasti, jei yra supartimas savų klaidų, o ne vien aršūs reikalavimai. 

Vieną medžiotoją sutikau servise po 1,5m klausiu kaip pakaba?, "ai sako galinis amortikas parėjo, kitas vos gyvas, bet gerai varinėju po miškus paskui šernus..."  Pats padariau foto mobiliaku ir iš tiekėjo gavau garantinius naujus , o klientas net nesikreipė dėl garantijų, nes pats pripažįsta, kad varo kaip sporte, kur garantijos praktiškai netaikomos, nes visi tie +2" amortikai NĖRA SPORTUI skirti.

Kas netiki, galiu duoti pirkėjų kontaktus ir patys pasitikrinkite.

 

 

Per metus ironn menn nupušo visi 4 .po uki vazineju.pakaba 2+ kokius amortizatorius vyrai pasiulytumet?nusibodo šlamstas.dujiniai buvo, tai kaip ant kalades su 33 ratais.aciū.

 

Kreipkitės pas pardavėją, nematau čia problemos. O dėl "ant kaladės" ar kieta ar kaip ? nes jei amortikai nudūso, tai galas šokinės kaip ant matraco, nes jei negesina svyravimų, o jei kaip ant kaladžių kietas, tai čia greičiau jums sudėtos per kietos spyruoklės.

Kur montavo pakabą ? Ar atkėlė nuo rėmo ribotuvus +5cm žemyn?  Ar tiltų eiga neištraukia iki galo amortikų? Tai turi įtakos amortikų ilgaamžiškumui.

 

p.s. jau patikrinau, jus jau užsisakėte tepalinius pas mus, rytoj jie bus Vilniuje, bet foto kaip sumontuota dabar atsiųskite, gal pamatuokite spyruoklės vijos storį, pasiaiškinsim kokio kietumo spyruoklės stovi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liuks.dirbat kaip pridera.montavau pats viska.atmusejai nuleisti.viskas pagal jusu rekomendacijas.tik pastebejimas, gumines ivores ispliusko galines amortizatoriu.na dabar ziuresim kaip bus su tepaliniais.ok pamatuosim spyruokles.uzsakineta paprasta 2+ pakaba.tik minusas po iskelimo ir 33 ratu.eme gaudyt kelia.su geometrija liuks.tikrino ant stendo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui, amortikai pas jus turi būt pirmadienį, šiandien išsiunčiau. Jei plaukioja po kelią, gal kasterį reikia atstatyti, įvorės išcentrinės pakeistos šlaunyse prie tilto? 
Platesnės padangos visad jautriau reaguoja į nelygumus kelyje, patikrinti visu klibesius šarnyruose ir guoliuose, vairavimo sistemoje, gal vairo dempferį reikia stipresnį dėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

 

 Ar atkėlė nuo rėmo ribotuvus +5cm žemyn?  Ar tiltų eiga neištraukia iki galo amortikų? Tai turi įtakos amortikų ilgaamžiškumui.

 

O kodėl 5 cm atboinukus nuleisti? Jei amortikas yra didesnes eigos ir tarkim primityviai didesnė eiga yra 5 cm, tai į kiekvieną pusę amplitudė padidėja 2,5 cm, todėl manyčiau jog realiai reikalingas atboinikas nedaugiau kaip 2,5 cm žemiau. Čia samprotauju teoriškai, nes tingėjau pamatuoti originalia eiga ir +2". Jei praktiškai išmatuoti eigas tai esant ilgesniam cilindrui ir ilgesniam štokui amlitudė gali buti kad padidėja dar labiau. O čia gaunasi samoningas eigos apribojimas, prišingas tikslui maksimaliai prisitaikyti prie grunto nelygumų. Matyčiau tiklą nuleisti atboinikus daugiau jei atitinkamo skersmens padangos kabina arkas arba perdaryti arkas.

O jei paliekam originalios eigos amortikus tik 5 cm perkeliam tvirtinimą vienokiu ar kitokiu būdu, tai logiška ir atboinikus pekelti atitinkamu atstumu žemiau, nes eigos amplitudė nedidėja šiuo atveju.

Redagavo groma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ribotuvas reikalingas tam, kad neperspausti spyruoklės ir neviršyti metalo tamprumo ribų, tai visų pirmą, o dėl amortikų kiekvienu atveju reikia žiūrėti kas vyksta ilgesnis nebūtinai didesnė eiga, tuo labiau ant suspaudimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau pas ką įsigijo tą Ironman pakabą, bet mano klientai neturi bėdų su garantija dėl pakabos - viskas savaitės bėgyje išsprendžiama - foto visureigio, foto kaip sumontuoti amortikai ar pakabos liftas, foto defekto arba išklotinė ant amortikų patikros stendo (servise tokias išduoda) , taigi net nereikia varyti visureigio pas pardavėją. Jei sumontuota tinkamai, pakeičia per 3-4 dienas, turėjau atvejų įvorės Lovells amortikuose greitai išsibaladojo, tai keitėm į naują amortiką, nes įvorės gamykloje presuotos. Bet kitas pvz priekinėje nepriklausomoje pakaboje sudėjo visu reguliavimo žiedus ant amortiko ir maks iškėlė užlaužęs šakes, ko pasekoje apatinė įvorė buvo nuolatos perkreipta - čia jau montavimo klaida, o ne garantijos atvejis, bet kaip buvusiam klientui nauji amortikai buvo su maksimalia nuolaida pateikti. Kompromisą visada galima rasti, jei yra supartimas savų klaidų, o ne vien aršūs reikalavimai. 

Vieną medžiotoją sutikau servise po 1,5m klausiu kaip pakaba?, "ai sako galinis amortikas parėjo, kitas vos gyvas, bet gerai varinėju po miškus paskui šernus..."  Pats padariau foto mobiliaku ir iš tiekėjo gavau garantinius naujus , o klientas net nesikreipė dėl garantijų, nes pats pripažįsta, kad varo kaip sporte, kur garantijos praktiškai netaikomos, nes visi tie +2" amortikai NĖRA SPORTUI skirti.

Kas netiki, galiu duoti pirkėjų kontaktus ir patys pasitikrinkite.

 

 

 

 

Kreipkitės pas pardavėją, nematau čia problemos. O dėl "ant kaladės" ar kieta ar kaip ? nes jei amortikai nudūso, tai galas šokinės kaip ant matraco, nes jei negesina svyravimų, o jei kaip ant kaladžių kietas, tai čia greičiau jums sudėtos per kietos spyruoklės.

Kur montavo pakabą ? Ar atkėlė nuo rėmo ribotuvus +5cm žemyn?  Ar tiltų eiga neištraukia iki galo amortikų? Tai turi įtakos amortikų ilgaamžiškumui.

p.s. jau patikrinau, jus jau užsisakėte tepalinius pas mus, rytoj jie bus Vilniuje, bet foto kaip sumontuota dabar atsiųskite, gal pamatuokite spyruoklės vijos storį, pasiaiškinsim kokio kietumo spyruoklės stovi.

As tada pirkau is lenku du vienetus,sau ir kolegai,nes tavo pasiulyta kaina tada buvo is lt y e zenkliuka tik pakeista.o dabar jau galima bus ir pastave kreiptis kainos supanasejo visur:-)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas buvo gerai su stabilumu.kol nesusidejau 33 ratu su 10 coliu diskais.demferi neseniai is jusu idejau.iron nupuso pirmasis.pakaba poliritano visa su kasyeriu. yra kaip yra.

Sorry, bet nelabai aišku ka įvardinį kaip nestabilumą, plaukioja ant kelio? kratosi vairas? ar dar kažkas? Kokio gamintojo  padangos? Kokį slėgį laikai padangose? Ar gerai subalansuotos? Kasteriui sailenbokus dėjai tuos ištežusius oranžinius iš dviejų dalių ar ipresuojamus? Ar vairo traukės antgaliai geri? Ar pakeisti panaro traukių sailentblokai? Ar yra laisvumas iš vairo kolonėlės? Ar suvedimą tikrinai?

Patrulis žavi tuo, kad jei viska teisingai padarai su 33/12,5 padangom ir 10" ratlankiais turi stovėti kaip prikaltas, pakeitus viską į poliretaną valdymas turi buti labai tikslus ir be jokio "žėlė" efekto. Beje demferį aš naudoju originalą. Jei turi kokių klausimų paskambink (tel. yra profilyje) tikrai viskas sutvarkoma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

38 ??? Paklausk sawes ar tau tikrai to reike. :D

Daug darbo reik idet. Ir del ko? Kad auksciau atroditu?kad skaiciotu po 0.75 koficienta? Kad vaziuotum kaip MTZ 82? ar nor su FBL (36) bandei pavairuot y60? Kostia nepatariu ir tam ira daug priezasciu. Bet cia tik mano nuomone. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau ir nuo rasto daug kas priklauso, esu vazinejas ir tsl swamperiais 38 ir 37 maxis nera taip baisu kaip simexais 34-36 ar kokiais bogeriais, bet kokiu atveju patriulis pasidaro isitempes su tokiais ratais, tada bent jau variklio rimto su normalesniais nm ,geresniu perdavimu ir teisingos ,brangios pakabos. su visais dropboxais, reg. traukem, longer arms , kardanis,sailentais ir t.t , tada viska susireguliavus, galima lekt ir jaustis kaip ant 33 :)  kitu atveju apsimoka nebent det tokius ratus kai planuoji nuo tralo i pomidorus ilyst ir ant gerves pasedet :D tada kaip ten pakaba dirbs nera dideles jau reiksmes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.