Pereiti prie turinio

WJ kėlimas "šaibomis" (budget boost)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 222
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Jeigu toks variantas tinka, galiu foto ideti, kad nereiketu isradineti dvracio :D o greitai padaryti. Be to gaunasi "Adjustable Track Bar" su dvipusiu sriegiu

uz ~30Eur + virinimo darbai. Man laiko jau antrus metus gerai ir reguliujasi lengvai.

Aciu Miroslavai, nereikia, viskas gavosi puikiai su senaja trauke ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasikeliau: prieki 7cm, galas 9cm. Amortikai, st.traukes ir bumerangas grazinti i gamykline padeti davirinant. Pr.kardanas kryzme-kryzme. Panaro trauke neilginta, bet tilta laiko per viduri.

Dabar reikia ratus igrust 32" 

7cm ir 9 cm?????? O iki to kiek buvo? :D  ir prie tu buvusiu 7cm ir 9cm pridejai? Tai sumoje kiek? :D :D :D

Is nootraukos atrodo, kad daugiau negu 7cm ir 9cm :cheer:

 

O kodel 32? Speju, kad nenori pjauti spaurnu, bamperiu? :scratch:

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pries tai buvo gamyklinis variantas, gal net ir pasedes kazkiek, uz tai gala ir dariau augsciau, kai stabilizatoriai ir amortikai savo vietose, atrodo kad niekas ir nepasikeite manevruojant. O ratai su geru isnesimu, tai manau kompensuos "virtima". Turiu bushvakerius, tai arkos tikrai bus pjaustomos ir didinamos, turetu nekliut 32", nes dabar tai kaip tik per visa arka liecia :)

Del panaro pats nesupratau, chebryte kur dare sake nepastato atgal, o kai nuleido, prisuko, gavosi visai vietoj :D

Dar i ka noriu atkreipt demesi: cia kur buvo saibu breziniai, emiau du skirtingus variantus ir abu buvo vienodi, bet realybej neatitiko galiniu saibu vidinis diametras, jis +5mm turi but didesnis (bet jau pas mane USA)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pries tai buvo gamyklinis variantas, gal net ir pasedes kazkiek, uz tai gala ir dariau augsciau, kai stabilizatoriai ir amortikai savo vietose, atrodo kad niekas ir nepasikeite manevruojant. O ratai su geru isnesimu, tai manau kompensuos "virtima". Turiu bushvakerius, tai arkos tikrai bus pjaustomos ir didinamos, turetu nekliut 32", nes dabar tai kaip tik per visa arka liecia :)

Del panaro pats nesupratau, chebryte kur dare sake nepastato atgal, o kai nuleido, prisuko, gavosi visai vietoj :D

Dar i ka noriu atkreipt demesi: cia kur buvo saibu breziniai, emiau du skirtingus variantus ir abu buvo vienodi, bet realybej neatitiko galiniu saibu vidinis diametras, jis +5mm turi but didesnis (bet jau pas mane USA)

Su bushvakeriais gerai turi atrodyti :liux:

Jeigu bus laiko, pafotkink smulkiau. Pakaba. Idomu.  Del Panaro tikrai idomu kaip taip. Tikrai matavai is abeju pusiu ir viskas OK?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasikeliau: prieki 7cm, galas 9cm. Amortikai, st.traukes ir bumerangas grazinti i gamykline padeti davirinant. Pr.kardanas kryzme-kryzme. Panaro trauke neilginta, bet tilta laiko per viduri.

Dabar reikia ratus igrust 32"

Gal galima issamiau apie priekini kardana? Nuo ko kryzmes? Gal gamybos foto yra?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priekinį kardaną( su flanšu prie razdatkės)dažniausiai deda nuo ZJ'o.

Yra dvigubas kardanas nuo WJ su flancais. WJ'tui ir skirtas.

Tinka ir nuo ZJ'to bet buna skirtingu ilgiu

 

Stai pora pvz. WJ'to:

https://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-Cherokee-WJ-01-03-P52853500AA-Front-Drive-Shaft-FREE-SHIP/113226647509?fits=Make%3AJeep&hash=item1a5cd587d5:g:1CgAAOSwUlxZ~2c0:rk:3:pf:0

 

https://www.ebay.com/itm/JEEP-GRAND-CHEROKEE-LIMITED-WJ-2003-4-7-V8-FRONT-DRIVESHAFT-52853500AA/123456925801?hash=item1cbe9b3069:g:WW4AAOSwsRVb1loR:rk:6:pf:0

 

Tokius kardanus dejo i WJ'ta su V8 ir nv242hd dezemis. Tokie modeliai buvo 2001-2003 metais arba galima

buvo pasirinkti kaip opcija.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...
  • po 5 mėnesių...

Sveiki.Jeep Grand Cherokee 2004 2,7 d. Nusipirkau lift kit 4 RC.Dabar masina servese kur ji kelia Lift kit sitas + panara trauke.Kardanas su dvigubu krizmems.Klausimas ar reike leisti razdatke jaj yra kardanas su krizmems? Sako nera gerai dizeliuj leisti zemin razdatke.   https://offex.pl/4-rough-country-lift-kit-suspension-jeep-grand-cherokee-wj-wg.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Jeep Grand Cherokee 2004 2,7 d. Nusipirkau lift kit 4 RC.Dabar masina servese kur ji kelia Lift kit sitas + panara trauke.Kardanas su dvigubu krizmems.Klausimas ar reike leisti razdatke jaj yra kardanas su krizmems? Sako nera gerai dizeliuj leisti zemin razdatke.   https://offex.pl/4-rough-country-lift-kit-suspension-jeep-grand-cherokee-wj-wg.html

jaigu lift kite nera numatyta leidimo detaliu, tai ir nesuk galvos.... bet 4 coliai kaip ir jau reikalinga... ir toks vaizdas kad yra komplekte balkio nuleidimo tarpines... 

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Jeep Grand Cherokee 2004 2,7 d. Nusipirkau lift kit 4 RC.Dabar masina servese kur ji kelia Lift kit sitas + panara trauke.Kardanas su dvigubu krizmems.Klausimas ar reike leisti razdatke jaj yra kardanas su krizmems? Sako nera gerai dizeliuj leisti zemin razdatke.   https://offex.pl/4-rough-country-lift-kit-suspension-jeep-grand-cherokee-wj-wg.html

Is savo puses galiu patarti jos neleisti. Kazkada padariau taip bet  gero nieko neradau. Tik varikli kampu pastatysi ir man tas veliau pakiso koja.

 

Razdatke nuleidzia tam, kad islygint galinio kardano kryzmes. Geriausiai paziureti ar tikrai reikia to galiniam kardanui.

Leidziant razdatke, darai geriau galiniam kardanui bet blogiau priekiniam.

 

Kai buvo 4" pas mane, nemaciau, kad butina buvo leisti ja.

 

Idealiausias variantas neleisti razdatkes ir is abieju pusiu deti dvigubas kryzmes.

 

;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

būtų idomu išgirsti motyvuotų ir pagrįstų nuomonių dėl razdatkės leidimo WJ... 

mano nuomone tai leidimas duoda daugiau minusų negu pliusų, nes:
1. įsitempia variklio pagalvės;
2. nors ir nedaug, bet variklis ir dėžė atsistoja kampu;
3. priekinio kardano (kuris ir taip nėra stiprioji WJ pusė) kampo padidinimas;

taigi retorinis klausimas - ar verta išlyginti galinio kardano kampus tokiu būdu??? gal geriau tai padaryti šiektiek pasukant galinį tiltą, bet neliečiant pagrindinio agregato???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.