Pereiti prie turinio

WJ kėlimas "šaibomis" (budget boost)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

  • po 4 savaičių...
  • Atsakymus 222
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 4 savaičių...
  • po 4 savaičių...

Pas mane 3" liftas, ir 265/70/R17 BF Goodrich All-Terrain KO2 padangos (tokiais gan aštriais kraštais), tai susukus vairą, trina apatinę pakabos svirtį (priekinę, keleivio pusės). Reikėjo pailginti panaro traukę (track bar), kad tiltas išsicentruotų atgal. Bet vis tiek, ir dabar trina (abejose pusėse) tik daug mažiau. Daugiau kėbulo niekur nesiekia, tik dar posparnius patraukiau kiek galėjau gilyn į priekinį bamperį. Kas deda dar didesnes padangas, sprendžia tą bamperio problemą va taip - tam visai dėkinga WJ bamperio forma, tik kad prarandi priešrūkinius žibintus :D:

 

WJ_29.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo trinimo gelbėja arba ratlankiai su išnešimu, arba rastafkės, bet kai trina minimaliai, galima gyventi ir taip. :) O kas liečia padangas ir kėbulo kabinimą, priklauso ir nuo lift'o, ir nuo padangų. Jeigu dėtum simex tipo padangėles, ar ką nors panašesnio, liestų kelias vietas prie arkų. Aš apipjoviau ką reikėjo, dar padailinsiu ir dėsiu arba guminius arkų praplatinimus, arba plastikinius ant arkų kabinsiu, kad būtų gražu. :) Grandui 31-32" padangos yra pats tas, tiek benzui, tiek 2.7CRD. 33" įkišti galima, bet pažaisti šiek tiek daugiau reikėtų, kad galėtum normaliai važiuoti, o ir asmeniškai aš nematau jokio poreikio ant Grando dėti tokių balionų (net jeigu ir dėti, tai tik ant 4.7l). Beje, Domaso, buferio apdorojimas teisingas nuotraukoje. Tik ne visada reikia tiek daug nurėžti, kiek nurėžta nuotraukoje. :)

Redagavo Kuperis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi kažkaip standartiniai 29" ratai neproporcingai maži ant WJ'o atrodo, (kaip kokio miniveno :)). Tai bent 30~31", jau kažkaip proporcingiau iš šono žiūrisi :) Realiai, be lifto ar su minimaliu 1" liftu galima būtų uždėt 30~30.5" AT padangas, ir WJ įgautų visai gerą pravažumą be tų visų šalutinių "lietimo" problemų. Dabar jei pirkčiau stockin'į WJ'ą, taip ir daryčiau - daug mažiau galvos skausmų :D

 

O buferio apdorojimas tai jo, toj foto jau nemažai išpjauta, galima tik po priešrūkinėm gabaliuką nurėžt. Na bet čia gal specialiai dėl vaizdo taip norėjo :), be to kaip sakiau, tas visas priešrūkinės gabalas kai išsipjauna, tai dar pusė velnio atrodo pagal bamperio formas. Bet čia aišku daugiau "offroadiniams build'ams".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinai, priklauso nuo to, kaip nori, kad tavo Grandas važiuotų. Sakykime aš ir kasdien su juo pavažinėju, ir į miškus pataškyti balų nulekiu, ir į renginukus. Kad ir Medininkuose, prieš tai buvusios 245/75/R16 BFG KM2 padangos buvo grynai per mažos ir per siauros, ko pasekoje tiesiog lengvai smigdavo durpėse, ar pliurzoje. Nors ir su jomis ėmėm tikrai neprastus taškus, kur visokie "galiūnai" Patruliai ir Toyotos kankinosi. Na ir be visa ko, buvusioms padangoms trūko šoninio sukibimo. Dabar uždėtos simex navarkės davė didžiulį efektą, Grandas važiuoja dešimtį kartų geriau, negu iki tol ir pagal dydį tokios padangos jam yra pats tas. Aš saviškį kiek rimčiau paruošęs ir toliau paruošinėju, kad jis ir off-road'e galėtų šį tą rimtesnio parodyti. :) Nors, tarp mūsų Jeep'iorų kalbant, Jeep'ai ir su plikom padangom lipa pavydėtinai. :D Jeigu Grandas kasdienai ir tik reta pramoga nusukti nuo gero kelio, pats tas jam būtų poros colių liftas ir 30.5-31" padangos, sutinku. :)

 

Gali pažiūrėti "Mano Jeep foto" skiltyje, įmečiau saviškio nuotraukas, matosi kiek priekinį buferį aprėžiau. :) Tikrai daug mažiau, negu nuotraukoje, ten jau nepasikuklinta. :D

Redagavo Kuperis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Sveiki kolegos,

 

 Šiandien teko TA praeidinėti, prisikabino prie pakėlimo šaibų. Įrašė kaip trūkūmą. Pipiec sunervino :angry: Prieš 2 metus be problemų praėjau, net neužsiminė, o šiandien sako negalimi papyldomi pakabos elementai ir nors tu ką. Užsiroviau ant kokio tai genio.

 

 

Net nežinau ką daryti. Išimsiu šaibas tai čiuju ratai siekt posparnius pradės, vėl kabinėsis.  :(

 

Protingieji kurmiai paporinkit kokie dar variantai galimi išvairuot šią situaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai prieš metus irgi su šaibom ėjau TA, tai irgi pastebėjo tuos pakėlimus, tai aš "pritryniau", kadangi pas mane Overland, tai čia gamykliškai pakeltas :) O kadangi pas mane tiek šaibos, tiek absoliučiai visi pakabos sailentblokai oranžiniai (poliuretaniniai), tai gal todėl ir patikėjo :)

 

Šiaip, kadangi tau jau įrašė į lapą tas šaibas kaip trūkumą, tai ko gero yra tik dvi galimybės – išsiimt šaibas, arba eit už pinigus, kur "pamatys" kad šaibos išimtos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va kaip tau šovė į galvą su bodyliftu važiuot na ura į tech.teks dabar išimt saibas ir vėl važiuot. Kadangi įrašą jau turi tai sunku

 

Nereiktų labai stebėtis – daug kas čia važiavę su liftais (taip pat ir aš) ir sėkmingai praėjom. Gali būt kad labiau kabintis dabar pradėjo...

 

Kadangi primą kartą man pavyko praeit, sekantį kartą bandysiu tas oranžines šaibas prieš TA nupurkšt juodai, kad nekristų į akis – vis daugiau šansų kad pagalvos kad tai pakabos dalis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik praėjau t.a. Panevėžyje su 5 cm. Pakėlimu nei žodžio nesakė kad blogai kad pakeltas. Matyt geras specas tau papuolė. Dabar reikia šaibas išimt ir vsio paskui vėl susidėsi nedaug ten to darbo arba už babkes varyt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<...> nedaug ten to darbo arba už babkes varyt

 

Ne tiek jau mažai darbo viską išimt...

Sakykim dabar išimu pas save šaibas > dėl to reikia nuimt amortizatorių prailginimus > taip pat 32" padangos niekaip netilps, vėlgi reikia ieškot kitų padangų... > dar vienas dalykas – pas mane prailginta panaro traukė (kadangi dėl lifto tiltas pavažiavęs į kairę lietė dešinę pakabos svirtį) > dabar jeigu nuimu šaibas, traukė gaunasi per ilga, ir tiltas pavažiuoja į priešingą pusę ir trina kairę pakabos svirtį > reikia arba trumpint panaro traukę, arba dėl TA laikinai ją keist standartine.

 

Va tiek va "nedaug" reikalų... Pasisaičiavus visus darbus, pigiau turbūt būtų TA už pinigus praeit – tuo labiau, kad čia vizualiai tikrinamas dalykas (ne fizinė patikra ant stendo).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.