Pereiti prie turinio

Jeep grand cherokee automato bedos


princask

Rekomenduojami pranešimai

JGC 2000 3.1  automatas nebejungia pavaru. pirma antra pavara ijungia toliau vaziuoja iki kokio 50km/h ir viskas, atrodo pradeda uzti automatas. kaip manot iskart ieskot kitos dezes ar bandyt varyt dar tarkyti ta pacia?

Redagavo karolis.k
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 163
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

JGC 2000 3.1  automatas nebejungia pavaru. pirma antra pavara ijungia toliau vaziuoja iki kokio 50km/h ir viskas, atrodo pradeda uzti automatas. kaip manot iskart ieskot kitos dezes ar bandyt varyt dar tarkyti ta pacia?

Turim su tokia pat bėda ir Kėdainiuose automobili, jei rasit kur bėda labai gerai būtų sužinoti kas ir kaip pataisė, nes kompiuteris metė klaida kad nėra ryšio su selenoidų bloku, blokas pakeistas -  be rezultatų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JGC 2000 3.1  automatas nebejungia pavaru. pirma antra pavara ijungia toliau vaziuoja iki kokio 50km/h ir viskas, atrodo pradeda uzti automatas. kaip manot iskart ieskot kitos dezes ar bandyt varyt dar tarkyti ta pacia?

Seip remontas ir detales deziu  Jeep, craisler  nebrangiai kainuoja. Aisku jeigu cia pacios dezes problema. Man 4l benzui uz 1500lt pilnai perrinko bet as pats deze nuemiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

sveiki

nenoriu kurti naujos temos,tai parašysiu čia

turiu wj 4l,važiuojant normaliai, bėgius perjungia prie 2000 apsuku švelniai be jukių garsų,bet jeigu iš vietos pradedant važiuoti,spaudi gaza iki galo ir pasiekus 90km/val paskutinį bėgį perjungia su trenksmu,pirmus bėgius perjungia švelniai,kartais paskutinį bėgį perjungia normaliai.kas čia galėtu būti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turim su tokia pat bėda ir Kėdainiuose automobili, jei rasit kur bėda labai gerai būtų sužinoti kas ir kaip pataisė, nes kompiuteris metė klaida kad nėra ryšio su selenoidų bloku, blokas pakeistas -  be rezultatų.

Nežinau ar pagelbės, bet man buvo panašiai (pas mane 2.7 CRD), nemetė aukščiau 2 bėgio. Tai irgi kompas rodė kad nėra ryšio su solenoidų bloku - pakeičiau solenoidų el. kontaktų plokštę, taip pat dėžės fiškę (jos kartais tepalą leidžia) ir viskas iki šiol puikiai veikia. Aišku ten pas jus gal kita dėžė / kitas atvejis, bet gal kažkas į tą pusę..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

 

 

Sviki.

Vel iskilo problema su greiciu deze. Vaziuojant 100 km/h ir norint aplenkit masina atleidus pedala ir vel spaudziant ,kad prejungtu begi is 5 pavaros i 4 pavara,perjungimas vyksta su trenksmu,arba vaziuojan i kalna is 4 pavaros isijunge 5 pavara su tenksmu,kartais permeta berius svelniai.lygioi vietoi begius perjungia normaliai.kas cia galetu buti?

Greiciu dezei tepalu lygis normalus,tepalai supilti ATF4.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Dar klausimelis del WJ dezes 99metu 4.0 litru, toks jausmas, kad visad vaziuoja, ir is vietos treciu begiu. Vaziuojant autostrada 110km/h apsukos 3000rpm.

Jei pavaru svirti pastatau i padeti "1" ir pradedu vaziuoti is vietos, jauciasi, kad vaziuoja zemesniu begiu nei ant "D", bet is "1" perjungiant i "2" niekas neivyksta, apsukos kyla, bet nejungia to "2" begio. Kai pagaliau dastumiu svirti iki "D", persijungia vienu auksciau, bet tikiu, kad ne paskutini begi. Kalusimas - ar yra kazkoks begiu reguliavimas, mechaniskai ar programiskai? ir dar, vaziuojant 90-100km/h greiciu, nuspaudus "dugna" nepersijungia i zemesni begi ar taip turi buti. Jei kas turi vertingos info prasau pasidalinkit cia arba tel +370 618 50050 Aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.