Pereiti prie turinio

Gruzoviko/micro autobuso/miniveno (darbui) paieska/pirkimas


marius-uaz

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 160
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Mano darbuotojai vairuoja primastarą 2005 metų, viskas tas pats kaip ir opelis ar renault. Čia kaip pasiseks su stoviu auto, išskyrus einamus remontus aš per 6 metus tik greičių dėžę keičiau (6 bėgių), bet per savo kaltę, vis vėlavom parvaryt auto į LT, plyšo guma vidinės granatos ir dėžėj sumažėjo lygis. Draugas 2010 pirko opelį tai su purkštukais reikalų turėjo. Dažnai ir daug jei tampysi tralą tai sankabą reiks kas metus keist.

Koks variklis 1,9 /2,0/2,5 ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

T4 turiu ir vargo nematau, 1.9td 50kw, po metų TA be vargo, nei vienos bėdos, dabar tik kėbulo defektus tvarkau, kur akmenuku apdaužyta kur parudyjimai atsirado, visur padengiau cinku, gaunasi kaip eksperimentinis kol perdažysiu, dabartiniam stovyje 1800€ tik

T 4  as jau turejau .Dabar noriu kasko kito.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi kol nauji geri.

Kaip ir sako vivarai primos trafikai. Purkstukai ir dezes bedos dezeje dazniausiai guolius tenka keist. Transporteriui sankaba ir slicai pusasio nusisuka keiciasi paprastai.

Likutine verte vw turi ir parduot lengviau. Turejau V220 smagus gazikas. Bene parasciausias varijantas tranzitas kaina ir kokybe bet turi ir variklio bedu. Loterija visi variantai. Visi sutaisomi. Imi kas akiai mieliau.

Gazikas tai  Mersas Vito? Kokie patikimiausi varikliai?Nuo kelintu metu ir iki kelintu metu ziuret?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks variklis 1,9 /2,0/2,5 ?

1.9 74 kw, o dėl greičių dėžių, tai kai norėjau persirinkt naujai tai meistrai porino kad tipo guoliai jų perveržti, bet manau ne guoliuose esmė, ten gi prancūzo padaryta kad vidinės granatos gumai plyšus tepalas bėga iš dėžės, o mašinos darbinės, kaip sakant pavarvės ir nustos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu VW T5 ziureti tik su 1,9dti 75kw . Ar ji galima cipuot ?

Čipuot galima, tik važinėt po to su protu, kad nereiktų kasmet smagračio ir sankabos keist...

 

O, beje, kodėl pageidaujamų modelių sąraše nėra Transito? :)

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čipuot galima, tik važinėt po to su protu, kad nereiktų kasmet smagračio ir sankabos keist...

 

O, beje, kodėl pageidaujamų modelių sąraše nėra Transito? :)

Galima pasvarstyt  apie Trandzita  , tada kalausimas ikokius metus ziuret ,koks variklis patikimesnis (kubatura-kilovatai)?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir VW T5 1,9 64 Kw ir VW T4 2,5 tdi 75 kw, abu naudojami kasdien, T4 kaip nupirkes sutvarkiau viska ka reikejo taip 3 metai nieko ir nebereikia (st. kaladeles ir tepalai nesiskaito) o va T5 tai nu ir nafik (nebuciau tiek daug ikises parduociau is karto) ir sankaba nauja ir vaziuokle kas metai perrinkineti ir siaip kruva visokiu aliuminiu detaliu luzineja, ir T5 rudyja daug labiau nei T4. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir VW T5 1,9 64 Kw ir VW T4 2,5 tdi 75 kw, abu naudojami kasdien, T4 kaip nupirkes sutvarkiau viska ka reikejo taip 3 metai nieko ir nebereikia (st. kaladeles ir tepalai nesiskaito) o va T5 tai nu ir nafik (nebuciau tiek daug ikises parduociau is karto) ir sankaba nauja ir vaziuokle kas metai perrinkineti ir siaip kruva visokiu aliuminiu detaliu luzineja, ir T5 rudyja daug labiau nei T4. 

 

Pas many namie ir tas yra ir tas. T4 - 2,5 tdi 75 kw, T5 - 2,5 tdi 96 kw. T5 konfortiskesnis, dinamiskesnis nei T4, bet genda kur kas dazniau ir genda pagrinde vaziuokle. Pirktas buvo su 70 K km prabiegu dabar 300 K km - investuota daug, plius detales zymiai brangesnes. Bet T4 traktorius - paprastas, pigus. Beje T5 ekonomiskesnis. Rudyja ir tas ir tas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Turiu ir VW T5 1,9 64 Kw ir VW T4 2,5 tdi 75 kw, abu naudojami kasdien, T4 kaip nupirkes sutvarkiau viska ka reikejo taip 3 metai nieko ir nebereikia (st. kaladeles ir tepalai nesiskaito) o va T5 tai nu ir nafik (nebuciau tiek daug ikises parduociau is karto) ir sankaba nauja ir vaziuokle kas metai perrinkineti ir siaip kruva visokiu aliuminiu detaliu luzineja, ir T5 rudyja daug labiau nei T4.

 

Ir kokios ten aliuminines detales luzineja pastoviai??Kur tas aluminis t5?Variklis su deze?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.