Pereiti prie turinio

WJ patikrinimas prieš perkant


Alchazar

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

renkuosi sau JGC WJ 2.7, ir skaitant forumus bei kitus interneto šaltinius padariau sausąrašą ką ir kaip reikėtu žiūrėti/tikrinti prieš perkant ši auto. Nusprendžiau juo pasidalinti, gal kam bus naudos.

Taip pat bučiau dėkingas, jeigu pasidalinsit savo pastebėjimais jeigu ką nors praleidau, arba kur rasit klaidų. Dėl kai kuriu iš čia parašytu patikrinimų pats nesu tikras, ar juos verta daryti. Bet pagalvojus nusprendžiau surašyti viską ką man pavyko surinkti.

 

Visą informacija padalinau į 4 dalys: kėbulas, salonas, techninė dalis, pagrindinės lygos.

 

Kėbulas.

  1. Iš tolo apžiūrim kėbulą, ar nesiskiria atskiru detalių atspalviai.
  2. Žiūrim terpus tarp kėbulo detalių. Visi turi būti vienodi. Kartais pasitaiko, kad dureles kiek pakrypsta žemyn, tai atsitinka nuo senumo.  Daugiau dėmesio gėlimą atkreipti į tarpus aplink lempas. Šitas vietas sudėtinga gražiai sutvarkyti, tad jeigu priekis buvo daužtas tai galima pastebėti.
  3. Pirštu galiukais galima patikrinti kėbulo detaliu kraštus. Pravedus pirštais per dūreliu, „kapoto“ ir t.t. kraštus galima pajusti dažu, ar lako smulkius lašelius, kuriu nebūna kai automobilis dažomas gamykloje.
  4. Atidarom/uždarom visas duris, variklio dangti, bagažinė. Patikrinam, ar viskas gerai atsidaro/užsidaro.
  5. Patikrinam visus varžtus ant durų vyriu. Jeigu duris buvo nuimamos (dažymui arba keitimui) tai ant vyriu varžtu bus likę įrankiu naudojimo ženklai. Jeigu po durų keitymo varžtai ir vyriai buvo dažomi, greičiausia ten liks dažu lašeliai. Kokybiškai nudažyti tokias vietas labai sudėtinga, ir nevisi norės skirti daug laiko tokiu smulkmenų kokybiškam dažymui. Ant galiniu dūreliu vyriu varžtu yra iškalta automobilio pagaminimo data. Jeigu dažant „garaže“ šis skaičiai bus užpilti dažais.
  6. Patikrinam prekiniu sparnu tvirtinimo varžtus ir plota aplink juos. Jeigu sparnai buvo keisti ant varžtu arba aplink liks įrankiu naudojimo žymes. Jeigu varžtai buvo nudažyti jau po sparno keitimo, tas greičiausi irgi bus pastebima.
  7. Patikrinam visu durų apatinius kraštus iš vidaus, dažniausia šituose vietose pradeda rudyti.
  8. Atidarius galines duris įdėmiai žiūrim galines arkas ir slenksčius.
  9. Pačiupinėjam visu arkų kraštus, paieškom ten „špaklios“ pėdsakų.
  10. Taip pat patikrinam kėbulą ir „rėmelį“ aplink priekinį stiklą.
  11. Po kapotu irgi reikia paieškoti ar nėra rudžių ir/ar dažymo pėdsakų ()
  12. Po kelis kartus atidarom ir uždarom durys, patikrinam, ar duris lengvai užsidaro ir atsidaro, ar spintos ir vyriai gerai veikia.
  13. Nepamiršam patikrinti stogą. Kartais ant stogo krenta visokie nemalonus dalykai, ir palieka ten savo pėdsaką.

 

Salonas.

  1. Pažiūrim į lubas, jeigu salone buvo rūkoma, lubos bus patamsėjusios.
  2. Patikrinam visus esamus mygtukus. Viskas turi veikti – langai, veidrodžiai, stoglangis, salono šviesos, veidrodžiu šildymas (paputus į veidrodį)
  3. Atskirai patikrinam salono šildymą, dažnai būna sugedusi sklendė, is pečiukas pučia tik karštą, arba tik šalta orą.
  4. Taip pat dažnai neveikia prekiniu sėdynių pašildymas
  5. Jungiam diegimą ir žiūrim,ar visos lemputes dega.
  6. Patikrinam klaidas:
    1. Raktą pasukam į OFF padeti. (vienas pasukimas)
    2. 3 kartus reikia pasukti raktą iš OFF į ON padėtį. Rakta reikia palikti ON padėti.
    3. Pasigirs garsas „ding“
    4. Diagnostikos kodai bus parodyti toje vietoje, kur rodomas kilometražas.
    5. Greičiausia iš pirmo karto nesigaus, tad reikės pabandyti kelis kartus
    6. Po visu klaidos kodų bus parodytas užrašas „DONE“
  7. Patikrinam salono oda, ypač vairuotojo vietoje.
  8. Patikrinam galines sėdinės, sulankstom, išlankstom, patikrinam, ar yra raktas po sėdinė.
  9. Pažiūrim bagažinė, ar nėra ten kanistrų su tepalais, ir kitais darbiniais skysčiais. Tokiu skysčių buvimas gali reikšti, kad juos reikia dapilinėti. Nors, pasitaiko vairuotojų, kurie vežiojasi su savimi viską tik dėl „viso pikto“
  10. Pažiūrim kaip atrodo „zapaske“ ir duobė, kurioje ji guli. Jeigu automobilis buvo stipriai daužtas į galą, ten gali likti žymių.
  11. Atkreipiam dėmesį, į atidarytas bagažinės duris. Būna atveju, kad nelaiko bagažinės amortizatoriai.

 

Techninė dalis.

  1. Tikrinam tepalo lygį, spalvą. Jeigu yra galimybe, patikrinam tepalą ir dėžėj.
  2. Tikrinam kitu skysčių lygį – stabdžiu, antifrizo, ir t.t.
  3. Dabar galima užvesti auto. Turi užsivesti be jokiu papildomu pastangų ar įtartinu garsų.
  4. Išjungiam muzika, pečiuką ir šeimininkąJ. Klausomės kaip dirba variklis.
  5. Pavažiojam. Reikia patikrinti visas automato ir „razdatkės“ padėtis.
  6. Akumuliatoriaus voltažas turi būti tarp 11 ir 15V. Tepalo spaudimo lygis važiojant mieste 1,4-4,8 bar, už mieto 3,0-4,8 bar, laisvas ne mažiau 0,88 bar. 
  7. Pradėjus važioti neturi būti jokiu papildomu garsų. Bėgiai turi jungtis tyliai ir minkštai.
  8. Pavažiuojam nelygiu keliu ir atkreipiam dėmesį i amortizatorių darbą.
  9. Gerai butu įsibėgėti iki 120km/h kad paklausyti ar netriukšmauja tiltai (troleibuso garsas).  Pabandom „Kick down“ (paspaudus gazą iki dugno turi persijungti į žemesni bėgį)
  10. Patikrinam stabdžius. Spabdyti jeep‘as turi tiesiai ir be stipriu vibracijų.
  11. Sustojus neskubėkite gesinti variklio, po tokiu bandymų pažiūrėkit kaip dirba variklis. Apskuos neturi šokinėti.
  12. Paklausyti kaip dirba variklis. Galėjo pasirodyti nauji garsai, kuriu neturi būti jeigu variklis yra tvarkingas.
  13. Razdatkes grandines patikrinimas (ar neissitampiusi):
    1. ijungti 4Lo padeti ant razdatkes, ijungti D ant pavaru dezes, kaire koja spausti stabdi, o desine ne per greitai spausti gaza max iki 1500-2000 RPM, jei jauciasi kaip masina isireze, stabdziai vos benulaiko, bet masina nejuda ir niekas netrata razdatkej, reiskia grandine gyva. Eksperimento nerekomenduoju kartoti daug kartu, kad nenutrauktumet sveikos grandines.
    2. Grandinę patikrinti paprasčiausiai sujungus abu tiltus kietai, pabandyti pavažiuoti ant neslidaus kelio susukus vairą - ištampyta grandinė išsiduos traškėjimu.

(Šiaip grandinės pakeitimas nėra tokia sudėtinga ir brangi operacija, dėl kurios reikėtų atsisakyti patikusio jeepo)

  1. Varilokus (LSD) gali patikrinti pakeles masina ant keltuvo: reikia pasukti kelis apsisukimus viena bet kuri ratą, turi pradėti suktis visi keturi ratai i ta pačia puse. Užvažiok ant žolės ir duok gazo iki dugno: kai tik galinis tiltas varo - masina eis šonu kai įjungti abu tiltai - varys tiesiai.
  2. Patikrinti visus purkštukus. Neturi būti juodo pridegusio purvo, paliesti rankomis ar nepučia dujų.

Pagrindinės lygos:

  1. Purkštuku tarpines - Patikrinti visus purkštukus. Neturi būti juodo pridegusio purvo, paliesti rankomis ar nepučia dujų.
  2. Salono šildymas, dažnai būna sugedusi sklendė, ir pečiukas pučia tik karštą, arba tik šalta orą.
  3. Taip pat dažnai neveikia prekiniu sėdynių pašildymas.
  4. Rudyti pradeda nuo durų apačios. Patikrinam visu durų apatinius kraštus iš vidaus.

 

Kita informacija:

  1. Kuro sanaudos - http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/36476-apklausa-kokios-j%C5%ABs%C5%B3-27-crd-kuro-s%C4%85naudos/
  2. Yra tris komplėktacijos: Laredo, Limited, Overland.

                                 Laredo yra pati prasčiausia, dažniausia būna be odinio salono, bamperiai nedažyti, nėra „medžio“ apdailos, gali nebūti Varilock‘u ir 4x4

                                 Limited - su odiniu salonu, CD „changer‘iu“, tikrai bus 4x4, gali būti su Varilock‘ais (nesu tikras)

                                 Overland – maksimali komplektacija, nuo 2002 visi su Varilokais, galima rasti modelį su Up country pakaba (1“ lift), slenksčių apsauga.

  3. VIN isšifravimas - http://www.wjjeeps.com/vin.htm

 

Informacijos šaltiniai:

http://www.4x4forum.lt/

http://www.jeep.avtograd.ru/

http://www.wjjeeps.com/

http://www.wjjeeps.com/rus/jmenu.htm

 

P.S. dalis teksto buvo versta iš RU į LT, tad labai nepikit jeigu kur prirašiau nesamonių :)

Redagavo Alchazar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va galėtų daugiau būti tokios info. Naujokui tikrai yra naudingos info, plius nereikėtų kurti milijono temų apie tą patį. Dar pridėčiau, kad reikėtų atkreipti dėmesį į komplektaciją, Laredo komplektacijos Jeep'as greičiausiai neturės nieko, ne tik odinių sėdynių, bet ir jokių Varilok'ų ir net 4x4 sistemos gali nebūti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labiau reikėtu kokios konkretaus modelio bedos ar ligos,( kaip razdatkes tirkinimas, varilocu buvimas, komplektacija) nes nenaujo automobilio pagal si sarasa neisrinksi....

Aš čia surinkau informaciją, kuria man pavyko rasti. Jeigu kas galit ją papildyti, bučiau labai dėkingas.

O dėl nenaujo auto, manau visur reikia turėti sveiko proto. Visi jie bus dažyti, ir dauguma daužti, tai nereiškia jog jo negalima pirkti, bet tai gali būti gera priežastis kiek numušti kainą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

....................................

O dėl nenaujo auto, manau visur reikia turėti sveiko proto. Visi jie bus dažyti, ir dauguma daužti, tai nereiškia jog jo negalima pirkti, bet tai gali būti gera priežastis kiek numušti kainą.

na jeigu taip, tai tokia info tikrai netrukdo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašiau kiek apie komplektacija, bet nesu tikras kiek tame yra tiesos. Gal yra kyur graži lentelė, kurioje viskas aiškiai parodyta?

na pas mane Laredo,bet yra ir oda,ir liukas,ir sildomos sedynes,ir valdymas ant vairo yra,radio

Redagavo ricardas78
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

renkuosi sau JGC WJ 2.7, ir skaitant forumus bei kitus interneto šaltinius padariau sausąrašą ką ir kaip reikėtu žiūrėti/tikrinti prieš perkant ši auto. Nusprendžiau juo pasidalinti, gal kam bus naudos.

Taip pat bučiau dėkingas, jeigu pasidalinsit savo pastebėjimais jeigu ką nors praleidau, arba kur rasit klaidų. Dėl kai kuriu iš čia parašytu patikrinimų pats nesu tikras, ar juos verta daryti. Bet pagalvojus nusprendžiau surašyti viską ką man pavyko surinkti.

 

Visą informacija padalinau į 4 dalys: kėbulas, salonas, techninė dalis, pagrindinės lygos.

 

Kėbulas.

  1. Iš tolo apžiūrim kėbulą, ar nesiskiria atskiru detalių atspalviai.
  2. Žiūrim terpus tarp kėbulo detalių. Visi turi būti vienodi. Kartais pasitaiko, kad dureles kiek pakrypsta žemyn, tai atsitinka nuo senumo.  Daugiau dėmesio gėlimą atkreipti į tarpus aplink lempas. Šitas vietas sudėtinga gražiai sutvarkyti, tad jeigu priekis buvo daužtas tai galima pastebėti.
  3. Pirštu galiukais galima patikrinti kėbulo detaliu kraštus. Pravedus pirštais per dūreliu, „kapoto“ ir t.t. kraštus galima pajusti dažu, ar lako smulkius lašelius, kuriu nebūna kai automobilis dažomas gamykloje.
  4. Atidarom/uždarom visas duris, variklio dangti, bagažinė. Patikrinam, ar viskas gerai atsidaro/užsidaro.
  5. Patikrinam visus varžtus ant durų vyriu. Jeigu duris buvo nuimamos (dažymui arba keitimui) tai ant vyriu varžtu bus likę įrankiu naudojimo ženklai. Jeigu po durų keitymo varžtai ir vyriai buvo dažomi, greičiausia ten liks dažu lašeliai. Kokybiškai nudažyti tokias vietas labai sudėtinga, ir nevisi norės skirti daug laiko tokiu smulkmenų kokybiškam dažymui. Ant galiniu dūreliu vyriu varžtu yra iškalta automobilio pagaminimo data. Jeigu dažant „garaže“ šis skaičiai bus užpilti dažais.
  6. Patikrinam prekiniu sparnu tvirtinimo varžtus ir plota aplink juos. Jeigu sparnai buvo keisti ant varžtu arba aplink liks įrankiu naudojimo žymes. Jeigu varžtai buvo nudažyti jau po sparno keitimo, tas greičiausi irgi bus pastebima.
  7. Patikrinam visu durų apatinius kraštus iš vidaus, dažniausia šituose vietose pradeda rudyti.
  8. Atidarius galines duris įdėmiai žiūrim galines arkas ir slenksčius.
  9. Pačiupinėjam visu arkų kraštus, paieškom ten „špaklios“ pėdsakų.
  10. Taip pat patikrinam kėbulą ir „rėmelį“ aplink priekinį stiklą.
  11. Po kapotu irgi reikia paieškoti ar nėra rudžių ir/ar dažymo pėdsakų ()
  12. Po kelis kartus atidarom ir uždarom durys, patikrinam, ar duris lengvai užsidaro ir atsidaro, ar spintos ir vyriai gerai veikia.
  13. Nepamiršam patikrinti stogą. Kartais ant stogo krenta visokie nemalonus dalykai, ir palieka ten savo pėdsaką.

 

Salonas.

  1. Pažiūrim į lubas, jeigu salone buvo rūkoma, lubos bus patamsėjusios.
  2. Patikrinam visus esamus mygtukus. Viskas turi veikti – langai, veidrodžiai, stoglangis, salono šviesos, veidrodžiu šildymas (paputus į veidrodį)
  3. Atskirai patikrinam salono šildymą, dažnai būna sugedusi sklendė, is pečiukas pučia tik karštą, arba tik šalta orą.
  4. Taip pat dažnai neveikia prekiniu sėdynių pašildymas
  5. Jungiam diegimą ir žiūrim,ar visos lemputes dega.
  6. Patikrinam klaidas:
    1. Raktą pasukam į OFF padeti. (vienas pasukimas)
    2. 3 kartus reikia pasukti raktą iš OFF į ON padėtį. Rakta reikia palikti ON padėti.
    3. Pasigirs garsas „ding“
    4. Diagnostikos kodai bus parodyti toje vietoje, kur rodomas kilometražas.
    5. Greičiausia iš pirmo karto nesigaus, tad reikės pabandyti kelis kartus
    6. Po visu klaidos kodų bus parodytas užrašas „DONE“
  7. Patikrinam salono oda, ypač vairuotojo vietoje.
  8. Patikrinam galines sėdinės, sulankstom, išlankstom, patikrinam, ar yra raktas po sėdinė.
  9. Pažiūrim bagažinė, ar nėra ten kanistrų su tepalais, ir kitais darbiniais skysčiais. Tokiu skysčių buvimas gali reikšti, kad juos reikia dapilinėti. Nors, pasitaiko vairuotojų, kurie vežiojasi su savimi viską tik dėl „viso pikto“
  10. Pažiūrim kaip atrodo „zapaske“ ir duobė, kurioje ji guli. Jeigu automobilis buvo stipriai daužtas į galą, ten gali likti žymių.
  11. Atkreipiam dėmesį, į atidarytas bagažinės duris. Būna atveju, kad nelaiko bagažinės amortizatoriai.

 

Techninė dalis.

  1. Tikrinam tepalo lygį, spalvą. Jeigu yra galimybe, patikrinam tepalą ir dėžėj.
  2. Tikrinam kitu skysčių lygį – stabdžiu, antifrizo, ir t.t.
  3. Dabar galima užvesti auto. Turi užsivesti be jokiu papildomu pastangų ar įtartinu garsų.
  4. Išjungiam muzika, pečiuką ir šeimininkąJ. Klausomės kaip dirba variklis.
  5. Pavažiojam. Reikia patikrinti visas automato ir „razdatkės“ padėtis.
  6. Akumuliatoriaus voltažas turi būti tarp 11 ir 15V. Tepalo spaudimo lygis važiojant mieste 1,4-4,8 bar, už mieto 3,0-4,8 bar, laisvas ne mažiau 0,88 bar. 
  7. Pradėjus važioti neturi būti jokiu papildomu garsų. Bėgiai turi jungtis tyliai ir minkštai.
  8. Pavažiuojam nelygiu keliu ir atkreipiam dėmesį i amortizatorių darbą.
  9. Gerai butu įsibėgėti iki 120km/h kad paklausyti ar netriukšmauja tiltai (troleibuso garsas).  Pabandom „Kick down“ (paspaudus gazą iki dugno turi persijungti į žemesni bėgį)
  10. Patikrinam stabdžius. Spabdyti jeep‘as turi tiesiai ir be stipriu vibracijų.
  11. Sustojus neskubėkite gesinti variklio, po tokiu bandymų pažiūrėkit kaip dirba variklis. Apskuos neturi šokinėti.
  12. Paklausyti kaip dirba variklis. Galėjo pasirodyti nauji garsai, kuriu neturi būti jeigu variklis yra tvarkingas.
  13. Razdatkes grandines patikrinimas (ar neissitampiusi):
    1. ijungti 4Lo padeti ant razdatkes, ijungti D ant pavaru dezes, kaire koja spausti stabdi, o desine ne per greitai spausti gaza max iki 1500-2000 RPM, jei jauciasi kaip masina isireze, stabdziai vos benulaiko, bet masina nejuda ir niekas netrata razdatkej, reiskia grandine gyva. Eksperimento nerekomenduoju kartoti daug kartu, kad nenutrauktumet sveikos grandines.
    2. Grandinę patikrinti paprasčiausiai sujungus abu tiltus kietai, pabandyti pavažiuoti ant neslidaus kelio susukus vairą - ištampyta grandinė išsiduos traškėjimu.

(Šiaip grandinės pakeitimas nėra tokia sudėtinga ir brangi operacija, dėl kurios reikėtų atsisakyti patikusio jeepo)

  1. Varilokus (LSD) gali patikrinti pakeles masina ant keltuvo: reikia pasukti kelis apsisukimus viena bet kuri ratą, turi pradėti suktis visi keturi ratai i ta pačia puse. Užvažiok ant žolės ir duok gazo iki dugno: kai tik galinis tiltas varo - masina eis šonu kai įjungti abu tiltai - varys tiesiai.
  2. Patikrinti visus purkštukus. Neturi būti juodo pridegusio purvo, paliesti rankomis ar nepučia dujų.

Pagrindinės lygos:

  1. Purkštuku tarpines - Patikrinti visus purkštukus. Neturi būti juodo pridegusio purvo, paliesti rankomis ar nepučia dujų.
  2. Salono šildymas, dažnai būna sugedusi sklendė, ir pečiukas pučia tik karštą, arba tik šalta orą.
  3. Taip pat dažnai neveikia prekiniu sėdynių pašildymas.
  4. Rudyti pradeda nuo durų apačios. Patikrinam visu durų apatinius kraštus iš vidaus.

 

Kita informacija:

  1. Kuro sanaudos - http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/36476-apklausa-kokios-j%C5%ABs%C5%B3-27-crd-kuro-s%C4%85naudos/
  2. Yra tris komplėktacijos: Laredo, Limited, Overland.

                                 Laredo yra pati prasčiausia, dažniausia būna be odinio salono, bamperiai nedažyti, nėra „medžio“ apdailos, gali nebūti Varilock‘u ir 4x4

                                 Limited - su odiniu salonu, CD „changer‘iu“, tikrai bus 4x4, gali būti su Varilock‘ais (nesu tikras)

                                 Overland – maksimali komplektacija, nuo 2002 visi su Varilokais, galima rasti modelį su Up country pakaba (1“ lift), slenksčių apsauga.

  3. VIN isšifravimas - http://www.wjjeeps.com/vin.htm

 

Informacijos šaltiniai:

http://www.4x4forum.lt/

http://www.jeep.avtograd.ru/

http://www.wjjeeps.com/

http://www.wjjeeps.com/rus/jmenu.htm

 

P.S. dalis teksto buvo versta iš RU į LT, tad labai nepikit jeigu kur prirašiau nesamonių :)

Iš tavo surašytų 43 punktų, duok dieve pasinaudoti puse. Taip smulkmeniškai pagal punktus neišsirinksi džipo, beto kai kurie punktai iš viso netinka Jeep markės automobiliui ( techninės dalies 6.p. turėtų būti- 13,8V ., o tepalo spaudimo lygis iš viso parašyta nesuprantamai.). Na ir dar dėl keleto galima pasiginčyti.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei Jusu Jeep atitinka visus isvardintus reikalavimus, vadinasi jis naujas ir dar pagamintas pagal spec. uzsakyma :D ,bet kadangi kalba eina apie WJ,kuriam bus kaip minimum 10metu ir daugiau,tai abejoju ar jis gali atitikti visus isvardintus reikalavimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laredo komplektacijų yra įvairių, manasis nuo Limited skiriasi nedažytais bamperiais, be priešrūkinių (amerikonas), veliūrinės nešildomos sėdynės ir salone aliuminio apdaila vietoje medžio.

Nė vienas 10-15 metų WJ neatitiks visų išvardintų reikalavimų, bet yra galimybė įvertinti remonto kaštus ir sumažinti kainą perkant.

Dar viena dažna WJ bėda - supuvę slenksčiai iš vidaus, galima pamatyti iš apačios ant pakelėjo ar iš duobės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laredo komplektacijų yra įvairių, manasis nuo Limited skiriasi nedažytais bamperiais, be priešrūkinių (amerikonas), veliūrinės nešildomos sėdynės ir salone aliuminio apdaila vietoje medžio.

Nė vienas 10-15 metų WJ neatitiks visų išvardintų reikalavimų, bet yra galimybė įvertinti remonto kaštus ir sumažinti kainą perkant.

Dar viena dažna WJ bėda - supuvę slenksčiai iš vidaus, galima pamatyti iš apačios ant pakelėjo ar iš duobės.

na pas mane irgi vietoi medzio,metalo apdaila,o pas mane amerikonas ir su halogenais,tik kad nedazyti buferiai,ir kiek teko ziuret pfu pfu slenksciai cieli,visi tie isvardinti punktai aisku gerai,bet tas kas isvardinta,reiktu ieskoti tada jau naujo,gal kazkur yra koks uzkoncervuotas gamykloi.

Redagavo ricardas78
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.