Pereiti prie turinio

užlūžo nyvos motoriukas


Rekomenduojami pranešimai

Jei Tave domina pilnas kapitalinis ir forsavimas tai yra Molėtuose draugas kuris dar senais laikais turėjo tokį pasidaręs žiguliuką kad net standartinės galinio tilto ratų špilkos nelaikė, ratus pamestavo, beje kai pardavė tai po savaites žmogelis netoli Vilniaus užsimušė

 

 

o TAI TAS TAVO DRAUGAS dar variklius "kapitalina"?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma nemokėsiu 2000 eurų,ir 100 papildomų arklių nereikia.

Turiu veikiantį variklį, bet jis jau labai daug matęs, tad norėčiau, kad išmanantis žmogus jį išrinktų ir pažiūrėtų. Gal kapitalkės ir nereikės, o gal ir reikės...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma nemokėsiu 2000 eurų,ir 100 papildomų arklių nereikia.

Turiu veikiantį variklį, bet jis jau labai daug matęs, tad norėčiau, kad išmanantis žmogus jį išrinktų ir pažiūrėtų. Gal kapitalkės ir nereikės, o gal ir reikės...

Esu padares ziguliu varikliu apie 300 kapitaliniu remontu, esu ir sportinius paciupinejes, tada jaunas buvau dirbau motociklu dirbtuveje Kaune, kuriai vadovavo europos cempionas, vandens sporto A.Šlapikas, lenktyniaves su gliseriu, su zigulio varikliu.

Atsilus galima butu ir tavo paciupineti. Aisku ne uz 2000 euru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BLIAMBA, ir kodėl visi paslaugūs motoristai aplink Kauną? :) :) :)

Manau cia ne problema. Vistik kapitalinis ne per diena darosi. Palikai ir vaziuoji i Vilniu. Cia negalvok kad siulausi, seniai neremontavau automobiliu, dabar dirbu Kauno technikos kolegijoje. Tiesiog zigulio varikli tikrai zinau. Kas liecia forsavima tai pagrindinis dalykas uzpildymas. Dedi du veberius, horizontalius, veleneli su kitom fazem, didesnius voztuvus, suleidi  galva su kolektorium. Tik Nivai to tikrai nereikia. Turejau dvi Nivas, viena visai neseniai, galvojau viska zinau, pasitaisysiu, bet patikek, uz-iso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau cia ne problema. Vistik kapitalinis ne per diena darosi. Palikai ir vaziuoji i Vilniu. Cia negalvok kad siulausi, seniai neremontavau automobiliu, dabar dirbu Kauno technikos kolegijoje. Tiesiog zigulio varikli tikrai zinau. Kas liecia forsavima tai pagrindinis dalykas uzpildymas. Dedi du veberius, horizontalius, veleneli su kitom fazem, didesnius voztuvus, suleidi  galva su kolektorium. Tik Nivai to tikrai nereikia. Turejau dvi Nivas, viena visai neseniai, galvojau viska zinau, pasitaisysiu, bet patikek, uz-iso.

Na ir kokia viso to matematika gaunas ? ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau cia ne problema. Vistik kapitalinis ne per diena darosi. Palikai ir vaziuoji i Vilniu. Cia negalvok kad siulausi, seniai neremontavau automobiliu, dabar dirbu Kauno technikos kolegijoje. Tiesiog zigulio varikli tikrai zinau. Kas liecia forsavima tai pagrindinis dalykas uzpildymas. Dedi du veberius, horizontalius, veleneli su kitom fazem, didesnius voztuvus, suleidi  galva su kolektorium. Tik Nivai to tikrai nereikia. Turejau dvi Nivas, viena visai neseniai, galvojau viska zinau, pasitaisysiu, bet patikek, uz-iso.

 

Aš nieko mašinose nenusimanau, bet horizontalūs Weberiai, man atrodo tik asphaltui tinka? Bekelėj numirs staigiai... O be to, kaip juos du suderinti? kas du naujus įpurškimo kolektorius pagamins?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.